Goedemorgen meiden, Fijne 2de Kerstdag! Hier toch wel de slechte nacht in weken zo niet maanden achter de rug. Ik hoop vanmiddag voordat we weer de deur uitgaan toch nog wel een uurtje te pakken. Waar de kleine meid al uren wakker is liggen mijn 3 mannen nog te slapen (bijna 10 uur). We hebben een hele gezellige 1ste kerstdag achter de rug en veels te laat thuis (11 uur) met 3 hyperactive kids die over hun slaap waren. Maar het 6 gangen dinner was heerlijk maar niet handig met die jongens erbij. Duurde allemaal te lang. Maar hoe dan ook wel een supergezellige avond gehad. Zal kijken of ik vanmiddag nog energie heb voor foto's Sam wat schattig de schaatsfoto Jildou. En Es lieve familie foto's. Dithje, zo he dat is een lange dag in de keuken. Ik zou ook graag samen met mijn manlief koken maar helaas houdt hij daar niet van. Dus erg jaloers. Tot laterrrrrrrrrrrr x
heb niet terug gelezen. fijne 2e kerstdag allemaal. wij gaan vanmiddag naar mn ouders gister bij schoonouders geweest met zn allen was leuk en djesslyn is in bad geweest met dr neefje. leuke foto's opgeleverd. maar die komen nog wel. heb er wel 1 van ons happy gezinnetje.
Lekker nachtje hoor Sam! En, heb je nog kunnen schaatsen? Wow Koekkie, ik vind het knap hoor van de boys dat ze het zo lang hebben volgehouden. Zijn ze bij je zus helemaal niet naar bed geweest? Balen van je slechte nacht! Hoop dat je nu even lekker ligt te tukken. Aaaah wat een cute gezinnetje Bubsie!
Aah bubsie wat leuk Jazeker .. nou ja 2 rondjes, jil was moe en ik zag het al niet zo zitten maar ze wilde zo graag schaatsen.. NOu daar aangekomen, heeft ze paar meter 'geschaatst' en op de slee 2 rondjes om geweest en toen wilde ze naar huis en was het brullen . Dus ach Maar goed het was wel even fijn, ben ik er toch even uit geweest
Hey ladies! Hopelijk heeft iedereen fijne kerstdagen gehad. Wij hebben vanavond nog 1 feestje. Heb er veel zin in (NOT!) haha Laura is stilaan aan het genezen en nu is Andrew flink verkouden arme schatjes van me. Heb vrijdag mijn laatste pil genomen dus we gaan officieel voor een brusje. spannend vind ik het wel
Fijn sam dat je weer een keer een betere nacht heb gehad Bubsie leuke foto Spannend zeg petatje! Wij zitten nog in de auto. Naar ziekenhuis geweest en daarna langs babydump een eetstoel gehaald. Zometeen alles klaarzzetten voor het gourmetten.
Whaaa Petatje wat spannend! Eet smakelijk Goldy! Gosie die Jildou... Wel fijn dat jij er nog even uit bent geweest Sam. Hier; Luca heeft een nieuw spelletje... op z'n buik draaien en het dan vertikken om terug te draaien maar wel keihard gillen om te laten weten dat hij het zat is op z'n buik
Dithje, lekker een gefrustreerde Luca ! Koekkie, wat vervelend dat de kids klaarwakker waren...de vorige nacht... Es, hoe is het nu met je pols zonder het verband? Goldy, veel plezier met gourmetten ! Bubsie, leuke foto en jeetje wat een hond ! Maar goed ik ben een poes gewoon ! Zo, iedereen nog aan het feesten voor 2de kerst? Hier niet...we vieren dat eigenlijk nooit ! Alleen kerstavond en oudejaarsavond en Nieuwjaar is dan bij mijn moeder een kleine hap ! Gisteren gestart met fruitpapje...HIHI trok nogal zure gezichten en na enkele hapjes wurgde hij erop...dus dan maar gestopt ! Maar vandaag heeft hij nog eens een zuur gezicht getrokken maar hij wilde wel verder ! Hij heeft het allemaal opgegeten (1/4 appel, 1/4 koek zonder gluten en 1/4 sap van sinaasappel) ! En daarna lekkere bv...och en bv na groentepap is nu officieel vervallen ! Drinkt niet meer, maar drinkt dan wat water erna ! Dochterlief laat in bed op kertsavond en gisteren was ze dus erg moe...maar vandaag nog steeds en erg rode wangen zeg ! Tja, mijn meisje heeft 39,5°C, zat niets in van leven...maar na pcmsiroop is ze nu volop aan het spelen ! Maar goed, als het uitgewerkt is, zal ze wel weer minder zijn vermoed ik, tenzij de koorts uitblijft...Manlief en zoonlief zijn gaan zwemmen van deze middag, dus ik verwacht ze elk moment en dan gaan we lekker chinees eten !
@ dithje, haha, Jayden doet dat ook de laatste tijd. Terwijl hij het gewoon zelf kan! Waar vries jij jou fruithapjes mee in? In speciale bakjes? @ pipo, beterschap voor je meisje! Smakelijk!
Jeetje Pippo... Kyento nu op 3x bv? Nou ja, als hij niet wil dan wil hij niet. Je kunt hem moeilijk dwingen Beterschap voor dochterlief! Wij hebben bakjes (150 ml) gehaald bij de Xenos Goldy. De bakjes kunnen in de vriezer, magnetron en vaatwasser. Ideaal! Wel vriezen wij met name groente in, fruit maak ik vaak voor 2 dagen vers.
Dithje, hier is dat niet vreemd hoor...bij andere kids was dit nog eerder dat ik 3x bv gaf...zij gaven na 2,5wk bij groentepap de bv al op...hier beebje niet...die is veel meer een borstkindje...nu na een dikke maand dus die voeding laten vallen....als hij 6maand word verwacht ik dan dat hij deze na fruitpap ook zal laten...dan is het nog 2x BV 's morgens en 's avonds... Dochterlief is al veel beter na pcmsiroop ! Dank je wel trouwens...
Toch apart dat het in Belgie zo anders gaat als hier .. Ik weet niet wanneer die van mij ooit wat minder gaat drinken.. VOlgens mij hangt die over 5 jaar nog aan m'n boobs als het aan hem ligt !!! Fijn dat het met Pheadra beter gaat! Gelukkig maar!! Hier leuke middag gehad. Was wel gezellig. Maar ben nu ook wel weer klaar met de feestdagen !!
Ooh hier heeft Rinze wat een naar kuchje. Afgelopen nacht en dag al en nu nog steeds. Pseudo-kroep-achtig !!
Sam, fijn dat het deze middag gezellig was ! Hoelang drinken jullie kids dan nog melk na inclusief groentepap en fruitpap?
Nou met Jildou was het op een gegeven moment nog 3 keer.. geloof na maand of 7/ 8 .. maar goed.... exclusief nacht die ze ook wel eens kwam hoor! En Rinze?? Ik heb geen idee Die moet eerst maar wat beter en meer gaan eten, al smaakte de worteltjes wel goed vandaag... Morgen maar weer worteltjes!
SAm, ok...maar jullie doen dan meerder maaltijden over de dag niet? Zoals 's morgens BV, 2u later fruit, 2u later dan BV,...niet? Jullie geven niet na een groentepap of fruitpap BV of KV?
Bij mij is het net hoe het uitkomt.. Rinze wil bijvoorbeeld nu nog niet om 5 uur groente als hij dan 4 uur eerder bv heeft gehad en eigenlijk bv krijgt.. Dan gaat hij huilen, maar niet eten en wil hij bv.. Maar goed, hij is nog geen grote eter !! Idd klopt het wel wat je zegt ongeveer idd..
Beterschap voor Rinze Sam! Ah zit het zo Pippo. Ik snap wat je bedoelt. Als ik Luca eerst fruithap en daarna fv zou geven zou hij de fles ook niet meer willen... Maar hier krijgt hij dus eerst fruithap en later na uur of anderhalf pas fles.