Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    eline:nee ik vind t wel lekker anders blijf ik zo slaperig en heb ik moeite om lekker te voeden! ik slaap op Zich ook snel weer als rinze dat ookcdoet!

vannacht tot half 6 weer bezig geweest met m.maar goed de nachten zijn erger geweest!

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    pff dat is best lang 1,5 uur. Ik ben gewoon verwent denk ik:D
    Maar ik heb ook moeite met inslapen, als ik speen in moet doen, ben ik vaak half uur wakker

Ze slaapt nu ook alweer vabaf half 8

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rinze had na verschonen weer poepbroek en spuugde zn hydrofiel weer onder. Als hij binnen 3 kwartier weer ligt en slaapt ben ik blij ;)

4. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hier nog een foto van mijn blije meisje.
    wat kan er een hoop veranderen he, als je zag hoe het begin ging met 6 uur huilen per dag, en nu eigenlijk nooit meer.
    Ben er zo dankbaar voor

5. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Sorry dames, reageer even niet want zit niet zo lekker in mijn vel...
    Gaat hier niet zo lekker namelijk.
    Anissa is nu de hele morgen naar het kdv (wennen) dus dat helpt ook niet echt mee waardoor ik me nu even helemaal klote voel en alleen maar kan huilen...:(

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam het kinder-maak-beest hahahaha sorry vond hem wel geinig van elea
    @koekkie fijn dat het wendagje goed gegaan is! mooie foto van jullie moppie!!
    @eline mooie foto en super dat ze nu vrolijk is
    @moederK een knuffel voor jou
    hier...
    een rustig nachtje gehad. dylan is nu op psz die kan ik dadelijk weer gaan halen.
    chayenna is nu nog rustig *klopt af* dus volgens mij had ze alleen gisteren een regeldagje gelukkig ;).
    nu nog ff snel stofzuigen nu kan ik tenminste ff doorwerken als dylan er niet is ;) .

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hee meisjes,
    Gisteravond niet gelaptopt, heb bodypump gedaan in de sportschool en had daarna niet meer de kracht om mn lappie open te klappen haha! Wat een overkill aan informatie krijg ik nu opeens met het forum, twitter enz. Heb dus niet alles in me opgenomen ;)

@onverwachts zwangers, sja ik zou dat wel heel rot vinden nu, wel erg snel. Maar wij letten er heel goed op, dus de kans dat dat gebeurt is wel heel klein.

@Sam, Vigo krijgt regelmatig zijn flessen na 2,5 uur al hoor, is dat raar dan? Ik voed op verzoek, zou niet weten waarom ik hem anderhalf uur zou moeten laten huilen van de honger...

Vigo heeft regeldagen, zo bizar! Waarom doet hij dat, hij krijgt er echt niet meer voeding van haha! Gisteren tussen 7 en 7 5 flessen gedronken! Daarna wel klokje rond geslapen, dus ach...
    Nadeel is alleen dat slapen niet echt lukt op die dagen.

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    brrrrrrrrr tis koud hier.... maar 4 graden buiten

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Eline mooie meid :D

Kikkert ooh ik ben hier al wat gewend, bijnaam op znm is konijn :p !!

MoederK dikke knuffel meis! Hopelijk voel je je snel beter.

Guppie nee maar bij Es vond ik het wat vreemd ivm eerst 4 voedingen en dan ineens om de 2,5 uur, vandaar mn vraag ;) !!

10. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morge meiden,

Sam, toen ik je eerste berichtje las had ik nog goede hoop voor een goede nacht voor je. Wat balen dat hij niet zo makkelijk weer in slaap valt. Zo vermoeiend is dat snachts. Balen dat Rinze blijft spugen. Hopelijk gaat het vandaag beter. Hoop moet je blijven hebben he.
    Hier ook eentje die het heerlijk vindt in een schone luier te poeppen ;).

Eline: Jouw kleintje is het goede voorbeeld dat een kindje zomaar kan omslaan (in goede zin) van huilbaby naar superblije baby. Wat een lekker meisje

Guppie: wat goed dat sporten van je. ik heb er nog niet de fut voor maar ik weet uit ervaring dat je er gewoon zin voor moet maken en daarna voel je je zo goed. nog spierpijn gekregen?

Kikkert: Lekker dat Dylan eventjes van huis is ;) is hij altjd zo ondeugend? je ziet het al aan dat bekkie van hem haha. gaat het voor de rest weer wat beter thuis?

MoederK: meis, heel veel sterkte. met je beebje op het kdv heb je juist meer tijd om na te denken. weer een nieuwe fase in het leven van je kleintje. ik weet er alles van. ik heb op haar wendaagjes heel veel gedaan (bezoekjes, dingen voor mijzelf etc). Jij begint toch ook maandag met werken?

En hoe waren de nachten van de kids? Hier was prima. Ze ligt nu achter mij in de box te slapen. Ik aan een pot thee en een serietje op. Ik heb lekker een baaldagje (in goede zin). Morgen manlief vrij, wel fijn dan hoef ik niet met 3 kids in de toet om er eentje weg te brengen. Laat ik de oudste en jongste lekker bij hem :D. En daarna mag hij zijn mama entertainen. Nog een weekje en dan gaat ze terug. Het is nog best snel voorbij gegaan.

Nou fijne dag allemaal. Ik hoop dat het droog blijft want ik heb wel zin om te wandelen. Beetje frisse lucht doet de kleine & mij goed.

x

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh Koekkie dat red je op :D Nog een weekje.. Nou hij spuugde niet veel hoor, maar moest de boel wel weer verschonen onder zn hoofd, en hij had de hik wat ook niet echt meewerkte ;) !! Ach het is beter dan het geweest is :D

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    hallo!!:)

Naomi sliep gisteravond om kwart over 9.. en vanmorgen 7 uur heb ik haar wakker gemaakt! :D flesje gedronken van 180cc maar liet ze weer 50cc staan.. Toen weer geslapen tot 9 uur!
    En om 11 uur fles gegeven van 150cc maar liet ze ook 20 cc staan..
    Had op advies de M speen eens gebruikt aangezien die vanaf 3 maanden is, maar ze verslikte zich elke keer tijdens het drinken.. dus maar weer de S speen erop gedaan! :)
    Zal straks om 15:00 uur eens zien wat ze drinkt..
    Ze is wel gewoon actief en merk verder niks aan haar.. en ze slaapt gewoon goed zoals altijd dus ik maak me maar geen zorgen! miischien staat ze even stil moet groeien en heeft ze even minder nodig!

kom straks terug, ga der even in bed leggen

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Es misschien fles weer opwarmen tussendoor.
    Tis gek maar Kim drinkt ze nu wel leeg, als ik ze weer opwarm :D
    Had ze hiervoor nooit, raar kind

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hey meiden:

wat een klote dag hier. zou vandaag weer gaan werken maar helaas. mn rug en mn bekken doen ontzettend pijn! kan alleen maar janken nu. want daar gaat mn baan natuurlijk. wat een ellende zeg! eindelijk weer een baan en dan na 2 weken al ziek thuis, nou dan kan ik het wel vergeten. baal zo.
    vanmiddag half 3 moet ik ff naar de dokter. sorry ff ego, heb niks bijgelezen.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Och jeetje Bubsie wat balen zeg :( !! Dikke knuffel en hopelijk knapt het snel op!!

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Bubsie: Oow neej toch.. dat uitgerekend nu. Weet je zeker dat je je baan kwijt bent?

MoederK: Doordat Anissa aanwezig is, krop je het weg. Misschien is het juist goed dat je even de tijd neemt om na te denken etc. Want gewoon wegstoppen is ook niet goed.

Es: Ik denk niet dat je zorgen hoeft te maken. Ze drinkt verder wel goed toch? En ze is alert als ze wakker is?

Hier: De kleine heeft half 12 de fles gehad en was daarna om 6 uur weer wakker. De pap helpt dus wel een beetje. Zes uur is een mooie tijd, aangezien ik vanaf volgende week om 6 uur zal opstaan. Dan geef ik eerst hem de fles. Pffff, wat zit ik er tegen op...

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @mamat: nee weet het nog niet zeker, maar denk dat ze denkt als ik nu al ziek thuis ben en straks mn proefmaand om is ze me niet meer nodig hebben. tenzij ik nu nog zou werken. ze vroeg of ik vanmiddag en vanavond nog wel kwam werken dus ja....
    nee dat wordt niks en morgen waarschijnlijk ook niet dus.. ik denk dat ik het al weet. en of ik dan nog een uitkering krijg.. geen idee, net doorgegeven dat ik werk heb en dan gebeurt er weer dit. ben al vanaf 11 uur aant janken zit volgens mij ook helemaal niet goed in mn vel.,

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Mooie kindjes heb je Mirie!!!!! Wat een mooie donkere kijkers hebben ze zeg :$ :)

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @MoederK, dikke knuffel! Hoop voor je dat het inmiddels weer wat beter gaat, je zult je meisje wel weer bij je hebben!

@Koekkie, goed bekeken jij, zet die man maar aan het werk! :D
    Hier wel spierpijn ja, maar dat is na een paar keer niet meer. Had eigenlijk ook geen zin hoor, maar ook geen zin om dit figuur te houden, dus tsja. En toen ik er eenmaal was realiseerde ik me weer; I love Bodypump! :)

@Sam, ikke snappen ;)

@Bubsie, wat rot voor je zeg! Ik begrijp dat je zo denkt, maar wellicht hebben ze wel begrip voor je? Je geeft iemand een baan voor de lange termijn toch? Gewoon eerlijk zijn en je gevoel kenbaar maken, wie weet levert het nog wat op...

@Hier, Vigo sliep om 12 uur pas, niks voor hem! Ymke is ook maar naar bed gegaan, al heeft ze het niet echt meer nodig volgens mij. Maar zolang ze het nog doet hoor je mij niet klagen :)

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Eline; Als ze de fles eruit duwt met haar mond dan kan ik nog wel de fles gaan opwarmen maar als ze hem er uit duwt dan is het afgelopen, dan krijg ik met geen mogelijkheid die fles meer terug in haar mond ;) haha..

Ach ze komt niks te kort volgens mij..

Ik had Naomi om 12 uur naar bed gebracht, sliep gelijk, maar half uur later werd ze alweer wakker en zette ze het op een brullen..
    Nu ligt ze in de box te miepen.. ik ga maar even stofzuigen wordt ze wel rustig van :p

Deel Deze Pagina