Haha ja he.. Alleen zag ik gisteravond dat Jildou met ruim 7 maanden 7595 gram woog.. Dit woog Rinze al met ruim 4
Balen van de slechte nachten, knuffel! @ dithje, fijn morgen een dagje vrij.. @ marj, leuke foto`s @ sam, haha leuk dat verschil tussen rinze en jildou. Rinze is een lekker beertje!
Wat een leuke foto's zag ik voorbij komen! Leuk dat jullie gezellige maar drukke dagen hebben gehad! Weet niet meer wie het nog meer schreef maar ook Anissa slaapt de laatste paar dagen overdag niet/nauwelijks meer terwijl je ziet dat ze erg moe is. Ze laat zich gelukkig wel in bed leggen maar daar is ze dan gewoon aan het spelen/rondkijken zolang ik haar laat liggen... Maar ja, rust ze dan toch wel een beetje.. Ik heb nu dus gemerkt dat ik inderdaad niet genoeg bv heb... Wel genoeg om er 3 a 4 uur tussen te laten maar niet voor een halve/hele nacht.. Nu 2x 's avonds kv gegeven en eergisteren was het 22.00-4.15- 8.15! En vannacht was het 23.00-3.15-8.30 (heb haar zelfs wakker gemaakt!) Geef 's nachts dus nog wel bv.. Nu kan ik dan 's avonds weer kolven voor een voorraad want die was ook op. Ze moest net trouwens een beetje spugen en er kwam geel/groen uit..?? (zelfde kleur als haar ontlasting ). Iemand een idee wat dit kan zijn?? Heb nog geen bijvoeding gegeven..
MoederK wil je kv blijven geven dan? Anders is het dan nu zaak om de productie op te krikken s avonds !!
Ik hoop inderdaad dat ik de productie weer kan opkrikken, voorraadje kan aanleggen zodat ik weer volledig bv kan geven... Zag er niet uit als snot/slijm... Kan ontlasting via sokdarm/ keel omhoog komen?? Edit: heb even gegoogled en denk dat het dan gal is geweest....?
Hier zie je het.... Nou ja, zal wel niets ergs zijn en het is ook maar een beetje maar vind het wel vreemd... Hopen maar dat het eenmalig was..
MoederK, denk idd ook aan gal oid. Ziezo, de prikjes zitten er weer in. Nu zijn we er voor lange tijd eerst vanaf gelukkig! Ga eens op zoek naar een leuke, kindvriendelijke camping in Nederland. Heeft iemand nog tips???
Trouwens, weten jullie iets van leveringsproblemen Nutrilon 1? Hier bij de C1000 al weken geen Nutrilon 1 te krijgen. Heb vandaag gevraagd en zij hadden het erover dat er kinderen ziek van waren geworden en dat het nu dus niet te krijgen is???
De Beerze Bulten in Hardenberg Marj! Erg kindvriendelijke camping en ook al uitgeroepen tot de beste camping van Nederland in 2009? Nutrilon 1 is moeilijk te verkrijgen na het voedingsschandaal in China. Blijkt dat er massaal Nutrilon ingekocht wordt door (tussen)handelaren die het verschepen naar China. Ergens gelezen, maar weet zo niet meer waar.