Ik heb net Nutricia gebeld, aangezien de C1000 erover had dat er kindjes ziek van waren geworden. Is dus dikke onzin. Ook de verkrijgbaarheid mag geen probleem meer zijn.
Goldy, wat een mooie foto's!! Hmm, eerst had anissa maar 1x per week een poepluier en de laatste week wel ieder uur!! Echt van zo'n spuitluiers! Heeft dit toch met tandjes te maken? Voel nog niets namelijk.. Ze heeft trouwens nog steeds niet geslapen vandaag...is gewoon actief.. O ja, zijn jullie beebs ook vaak aan het schreeuwen? Ze heeft nu schreeuwen ontdekt. Niet uit onvrede maar ze zit gewoon hele harde geluiden te maken de hele tijd (klinkt al schreeuwen)
Zelfstandig kind ! Marj wat dom zeg dat ze dat dan zeggen bij c1000 :S ... MoederK hier is het qua ontlasting ook wisselend en kan idd door tandjes komen.. En slapen.. Pff hij ligt nu weer in bed te jengelen.. Maar slapen ho maar... Heeft alleen vanmiddag 1,5 uur geslapen.. Maar hij zoekt het maar even uit daarboven !! Hij is op en niet gezellig !! Zo hier heel wat wasjes opgeruimd, opgehangen, en nu nog 1 ophangen en dan ben ik er klaar mee voor vandaag !
Wat goed van Madelief! Nou Sam, hier slaapt ze dus al de hele dag helemaal niet maar ze blijft gewoon actief en goede zin houden! Ze heeft het te druk met leren kruipen denk ik, haha Een deze dagen eens groente halen en hapjes gaan maken.. Dan wil ik daar in het weekend mee beginnen zodat mijn man er ook bij is...ben benieuwd.. Die hapjes maken is toch niet veel werk of wel? Aangezien sommigen van jullie schreven dat ze een paar uur in de keuken hebben gestaan.. Is het niet gewoon een pan wortels opzetten, een pan broccoli opzetten (bijvoorbeeld) en als alles gaar is gekookt ze prakken en dan in bakjes verdelen??
Dithje, ik ben nu ook wel een maand verder...dus hier is dat al geen bijvoeding meer...snap je...HIHI! Nou hier was dat beetje fruitpap in een paar minuten binnen maar meneertje zal mogen wachten tot zaterdag eer zijn fruitpap je wordt vermeerdert...per weeek komt er kwart bij zeg maar met daar een stukje banaan bij vanaf zaterdag...en op een maand zit hij dan op een volledige fruitpap en zal hij dan pas ook de bv laten...snap je dat hij pas na maand 'bij'voeding als volwaardige voeding gaat zien en niet meer drinkt..? HIHI wat een uitleg...nou zo werkt het hier in Belgie !
moederk: ik doe het altijd in de stoomkoker,(een voor het hele gezin,niet zo,n babycoock) 3 lagen groenten. dan met wat kookvocht met de staafmixer,is zo gepiept. ik bewaar het in de via avent bekers in de vriezer. heb dan een voorraad voor 2 weken. als ik het trouwens heb opgewarmd,30 sec in magnetron doe ik wel 2 theelepeltjes zonnebloem olie bij,kunnen ze goed van poepen. hier is het slapen ook niet meer wat het was,maar wel vrolijk gewoon. al hij s,nachts maar slaapt vind ik het goed,gister van 19:30 tot vanmorgen 7:30 geslapen. ook ff een foto Bekijk bijlage 117382
Marj, leuke foto's! Zo voorlopig zijn de prikjes gezet ! Blij zeker? ! Sam, HIHI Rinze en Jildou zijn hetzelfde alleen beetje verschil in breedte ! MoederK, heb je indruk dat Anissa voldoening heeft aan kv voor de nacht in te gaan? Och en gisteren nog vergeten te antwoorden op Petatje! Fijn en succes...lekker snel !
Goldy, leuke foto's! MoederK, hier schreeuwt beebje niet...! Lijkt me ook gal op der body . Hier maak ik groentepap in stoomkoker (3verschillende groente) met aardappel erbij...schillen/versnijden...neemt ook tijd...dan alles mixen...verdelen...ben je wel effen mee bezig!
Haai meiden! Gisteren was erg gezellig!! Lekker gegourmet! En naomi was weer erg zoet! Vandaag een hectische dag, veel in huis bezig geweest want was het weekend natuurlijk weinig van gekomen.. Boodschappen gedaan enz enz, je kent het wel.. Naomi heeft vannacht heerlijk geslapen, van half 10 tot half 10 en niet wakker geweest! Ze heeft net voor het eerst aardappels gegeten met rundvlees en groene bonen!! Ze vond het heeeeeeeeeeerlijk!!!! Dus vanaf nu krijgt ze niet alleen groente meer maar ook aardappelen en vlees Hier een leuke foto van Naomi die Anouk (haar kleine nichtje) een kusje geeft! Bekijk bijlage 117387