Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Och en Dithje, fijn dat je morgen dagje verlof hebt ;)!

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Es, leuke foto's! Lekker gegeten dus Naomi :)!

3. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Hey ladies

zag allemaal leuke fotos voorbij komen
    Ik zal zo ook ff wat posten
    Pfff ben wel blij dat de kerst weer voorbij is, toch altijd wel vermoeiend
    nu alleen nog oud & nieuw
    Hoe doen jullie dat met de kleintjes wakker maken of lekekr laten slapen??

Hier een foto van ons modelletje haha, ze staat er al helemaal voor

Bekijk bijlage 117399

4. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
  5. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
  6. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Lb: ik laat de meiden lekker liggen, maak ze pas wakker als we nr huis gaan (vieren bij vrienden).

7. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) Onze 'kleine'meid ook met 4 maandjes 7570 gram. Ik zal ook eens foto's van de kids op dezelfde leeftijd naast elkaar plaatsen ... Leuk Idee Sam. Want wat lijken broer en zus op elkaar bij jullie.

x

8. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo wat een dagje. Echt zo eentje waarbij alles mis gaat.... Begon het nu met de slechte nacht of komt het door de slechte nacht ;)

Ziekenhuis geweest, de oudste kan nog niet onder het mes, zit nu ook een virale onstekking in beide ogen. Schiet lekker op!

CB: alleen voor prikjes gegaan, die hadden we bij 4 maanden overgeslagen omdat ze toen aan de antibioticum zat. Wat even gillen maar kan ook van de schrik zijn want we waren lekker aan het spelen en opeens... PRIK! De bitch haha.

Vanmiddag 2 uur gepit want ik kon echt niet meer. Daar knapt een mens wel van op. De boys zitten nu in bad (onder leiding van manlief) en hier zitten de meisjes naast elkaar op de bank. Ik ga zo koken voor ons.

Morgen als het meezit gaan we toch nog morgen naar ons huisje aan het strand. Even uitwaaien. Dan rijden we wel heen en weer voor de verjaardagen.

Ik ga even lekker spelen met de kleine op de grond... onze knorrie. Nee niet alleen omdat ze mijn dikkertje is noem ik haar zo ;) ze is weer verkouden en knort de hele dag :D

Allemaal een fijne avond en echt .... beebies slaap goed ... please!

x

9. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    trouwens leuke foto's weer allemaal

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    KOekkie: Hihi grote meid :D :D lekker uitwaaien dus :D Geniet ervan zou ik zeggen!!! Onder het mes?? Heb ik iets gemist Koekkie? Of gewoon dement :D !

Lucky hier laten we de kleine gewoon slapen, ben altijd blij als het spul slaapt ;) . Jildou weet ik niet of we haar wakker maken of dat we haar laten slapen.. Voorgaande jaren is ze er doorheen geslapen. Ennuh mooie meid zeg :D Leukleuk:D

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Lucky; Als ze wakker wordt om 00:00u ga ik haar wel pakken, maar als ze slaapt laat ik haar liggen.. ze snapt er toch nog niks van! :)
    En ze moet ook al wakker gemaakt worden als we weer naar huis gaan. Wij zijn namelijk ook bij vrienden en Naomi slaapt daar in haar eigen campingbedje.. :)

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    meiden wat een leuke en lieve foto's weer!
    ga ook ff de foto's op de comp zetten alles ligt op bed:D (man en djesslyn) dus kan ff op mn gemak laptoppen.
    ff nog een foto showen van de 2 neefjes en djesslyn onder de kerstboom opzoeken en hier laten zien or. tot straks dus;)

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Luckyblue, die bijtring hebben wij ook :D! Heeft hij gekregen voor kerst ;)!

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zo heb even beetje teruggelezen :p

@Sam: Nee ok, dan snap ik dat stoppen met de BV niet echt makkelijker is nee, maar toch ik vind het maar knap van je hoor! petje af! ;) :)

@Es: Aaaaauch zon pols klinkt niet best! valt al mee dat je niet gelijk in t gips kon, je hoort t zo vaak met die sneeuw dan mensen met de armpjes of beentjes in t gips kunnen! :|

@Pippo: Eerste tandje, gefeliciteerd!! hier willen ze echt niet doorkomen, ik voel ze en merk dat Brayden er heel veel last van heeft maar doorzetten ho maar, ik wil tandjes zien! ;) hihi

@1ste kerstdag: Hier een lekkere rustige dag gehad en vooral een drukke maar lekkere avond! :) alleen heel erg balen dat t er niet van gekomen is een mooie foto te maken van ons drietjes.. dit wil ik nu met oud en nieuw doen..

Hier niet echt een witte kerst, t is er wel maar ook weer net niet. maar t sneeuwde wel eventjes dus dat was dan wel weer magisch ;)
    Eerste Kerst als mama.. eerste kerst met zn drietjes.. wat is t toch eigenlijk geweldig mooi he!!! *zwijmel*

@Es: leuke foto's meis!!

@Sam: leuke foto van je schaatsende meisje! :D

@Dithje: IK WIL DIE SNEEEEEEEUW :p

@Bubsie: wat een superleuke foto zo met de hond er ook bij! hihi

@Petatje: Heej lang niet gezien! ;) hihi en nu al voor een brusje? toe maar! spannend hoor!, klusze en succes!

Hier ook een paar rotnachten gehad.. veel extra voedingen en volgens mij heeft ie echt last van zn doorkomende tandjes, maarrrr ik voelde een hard randje vanmorgen dus ik denk dat er minimaal 1 is voor t nieuwe jaar!
    Hopelijk slaapt ie dan ook weer wat lekkerder door :)

@Marj: zon bumbo ding heb ik er altijd een beetje raar uit vinden zien, is dat nou niet schadelijk voor de heupjes enzo? want als ik er nu naar kijk nu ik weet hoe Brayden is lijkt t me eigenlijk wel handig! hihi
    En leuke foto's trouwens!

@GOldy: leuke foto! :)

@Lucky: Waaaauw met dat jurkje! supercute!! :D

15. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Pam: Ik heb m gekregen als kraamcadeau van de collega's van Ries. 1 van hen heeft m ook gehad, vond het een superding. Ik moet zeggen, vind ik ook! Ze zitten als het ware in een kuiltje.
    Het is een uitvinding voor Madelief. Ze is erg sterk in haar rug en nek, wil het liefst alleen maar rechtop zitten (en staan, haar benen gaan meteen naar beneden om te staan. Het zitten is al vanaf 2 maanden. Cb was toen al verbaasd hoe sterk ze was). Ik wil er nog een tafeltje bij kopen, lijkt mij voor haar erg leuk en handig.

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    eerst ff 1 in de kerstout fitt van 2e kerstdag.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat een beauty :D

Pam, dank je wel ;) !!

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hier is tie eindelijk dan.

djesslyn met dr neefjes. 1e 5 weken ouder en de andere van 3 weken oud.;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aaah wat lief :D !

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0

lief he;)
    volgens mij had ik jou trouwens nog uitgenodigd als vriend op hyves poosje terug. of zijn we dan al:D

Deel Deze Pagina