Bubsie, mooie foto ! En grappig die auto (peter de kever) die hebben we hier ook van zoonlief nog voor zijn 1ste verjaardag !
Pam, hier voel ik naast 1ste tandje een erg bolletje, dus ik vermoed dat tand 2 gauw zal doorkomen en aangezien zijn kaak erg rood staat vandaag...hier niet zo een last van eigenlijk...Wel bijt hij wel eens regelmatig tijdens de bv
Je kunt idd, wat Sam ook al zegt MoederK, ook groente maken als jullie het zelf eten. Wij hebben toen een voorraadje aangelegd met diverse soorten groenten en zijn toen wel even bezig geweest... Whihii ik snap je uitleg helemaal Pippo! Toch grappig om te zien die verschillen tussen Belgie en Nederland. Aaaah wat een leuke foto's Diaan! Gosie Es wat een lieve foto! Super dat Naomi zo goed heeft geslapen en dat het zo gezellig was gisteren. Whahaaha Lucky wat een scheetje! Ik ga Luca zeker niet wakker maken. Hij heeft er totaal geen besef van. Het enige wat ik dan bereik, is dat hij waarschijnlijk overstuur raakt en uit z'n ritme is. Ben wel erg benieuwd hoe hij op het vuurwerk gaat reageren... Jeetje Koekkie wat sneu dat jullie boy een virale onsteking heeft. Ook Noelle weer zo verkouden, bah Beterschap voor beiden! Balen van je rotnachten Pam! Ben benieuwd wanneer de tandjes van Brayden doorkomen. Luca heeft er ook weer 2 op stapel zijn... Duidelijk een verdikking te voelen op de plek waar zijn voortandjes moeten komen. Wauw wat een mooie foto's Bubsie! Hier; vandaag een dagje hard gebuffeld om morgen dan toch ook maar vrij te zijn. Hoef niet eerder weer te werken als 3 januari Net even onder de zonnebank gelegen, wat een genot! Je zou je bijna op een parelwit strand, onder een palmboom, met een klein briesje en het zonnetje prikkelend op je huid wanen totdat opeens.... POEF de lampen van de zonnebank uitgaan en je in de vrieskou op zolder ligt
Bubsie.. hmmm dan kan het zijn dat ik je niet toegevoed heb Als ik je niet herken/ ken dan niet.. dus als je me ff nieuwe uitnodiging stuurt voeg ik je toe !!
Goedeavond meiden, Nog meer leuke foto's..... laat ze maar komen. erg leuk om te zien, vooral die mooie kerstoufitjes. Bubsie, ik ga dat haar steeds leuker vinden. hier geen staartjes tot 3 jaar ben ik bang voor haha. @ Sam, scheelt dat ook erg lang is hoor, dus we noemen haar wel dikke maar valt in het algemeen best mee, komt meer door die onderkin (papa) dat ze een lekker bolletje lijkt. ze was met 4 maandjes 67 cm, voor een meisje best lang (mama). En dement... misschien hier niet vermeld hoor, de oudste moet onder het mes voor zijn oogjes. Ja lekker stel, eentje aan de oortjes en de andere aan de oogjes. dus dat valt prikjes voor het meisje nog wel mee haha. @ Dithje; Dank je wel. En wat heerlijk tot 3 jan vrij. Geniet er maar van. wat knap je toch op van een zonnebankje he. jammer genoeg kan ik dat niet meer doen met die pigmentvlekken in mijn gezicht... en alleen je lijf geeft niet dat 'tropische eiland' gevoel he. @ Pippo, stoer 2 tandjes. hier wel wat zwellinkjes maar nog niets te zien dat echt door komt. mijn kids zijn allemaal laat met tandjes en babbelen maar ze lopen wel allemaal rond de 10/11 maaden los misschien dat hun zusje het toch anders gaat doen. meiden he... Het plan is om morgen weg te gaan maar ik heb net het geweldige nieuws ontvangen dat de verwaming het niet doet. Hmmmm misschien toch maar dat een gezellig dat rond ons eigen huisje. Hopelijk een goede nacht dan kan ik er morgen ook weer tegen aan. x
Je hebt gelijk Pippo, misschien even doortypen dan lukt het vanavond nog ... en dan moet iedereen morgen zoeken
Ha dames, ben ik weer even snel... Pff lange dag zo zeg.. Anissa heeft nog helemaal niet geslapen vandaag!! Net flesje gegeven en ze ligt nu in bed maar is nog steeds klaarwakker.. Hoop dat ze toch zo in slaap gaat vallen.. Ze heeft echt geen rust in haar kont. De 3e nacht met kunstvoeding als "laatste" voeding, kijken of ze er weer op doorslaapt tot een uur of 3 a 4.... Ze dronk gisteren trouwens maar net 100cc daarvan en nu maar 80cc.. Zo, even gaan kijken en jaaaaa, ze heeft de ogen voor het eerst dicht vandaag! Ik zag weer geweldige foto's!! Wat zijn er toch mooie/leuke kindjes in juli (en juni ) geboren zeg!! Hopelijk goede nachten voor iedereen!!
Koekkie, hier moet tandje nummer 2 nog doorkomen...vermoed alleen dat dit heel gauw zal gebeuren....en moet zeggen de kids zijn allemaal hetzelfde wat betreft tandjes ! Hebben allemaal met 5m hun 1ste tand gehad...maar de tandjes volgden dan erg snel op elkaar...
He zeg, dat schiet niet op Koekkie een kapotte verwarming met dit weer. Jammer dat jullie daardoor niet weg kunnen. Wat sneu zeg dat de kleine man aan zijn oogjes geholpen moet worden. Wat gaan ze doen dan? Jaaaa Pippo we stevenen alweer goed af op deel 3
Wat MoederK? Slaapt Anissa nu echt voor het eerst? Wow zeg.... ik vind het knap hoor dat ze dat 'trekt' en desondanks gewoon vrolijk is. Hopelijk slaapt ze zo goed dat ze helemaal niet voor een voeding komt vannacht
Moederk, hopelijk slaapt Anissa terug een betere nacht...helpt jou allezins vooruit zeg maar...en fijn dat ze nu slaapt !