Moederk, nou hier had beebje echt geen spuitluiers van tandje...moet zeggen eerder kanonbolletjes....maar wel erg zuur ruiken ! Nu hij aan fruitpap zit, gaat de stoelgang terug beter...kind had er echt last van (steeds kleine bolletjes te poepen en erg rood zien tijdens het poepen...en dan komt er maar zoiets klein uit)...de stakkerd...
Zeg wat is dit voor een bladvulling? Hier nog iets spannends? Hier thuis iig niet. Allebei vakantie, leuk hoor maar saaaaaaai. Vigo is vandaag en gisteren toch wel overprikkeld geraakt door het vele bezoek, dus we blijven morgen lekker thuis met hem. Mooi dat ik er wel op uit ga met Ymke Trouwens, h&m heeft de nieuwe voorjaarscollectie online. Voor meisjes wel leuk, voor jongens vond ik minder. Niet mijn smaak iig...
Wat grappig courgette heb ik nooit aan de babies gegeven. Vinden ze dat lekker? Is het niet waterig? Gewoon koken? Zelf roerbak of gril ik courgette altijd maar haha dat kan ze natuurlijk niet eten. Pippo, come on je weet vast nog wel meer groentes die je per berichtje kan opnoemen haha
Koekkie, HIHI...ik geeft wel groentepap met aardappel...1/3 aardappel en 2/3 groente...is wel lekker hoor...idd wat aan dunne kant maar om te beginnen erg goed, kunnen ze wat slurpen zeg maar(en wennen ze aan het idee van lepeltje eten) en dan zijn ze gauw weg met happen !
Hi Gup! Ga ik gelijk even naar H&M online om te kijken ik had vorige week in de shop nog lekker in de uitverkoop voor mijn meisje gehaald. leuk spul, mooie rode jurk die ze met kerst aan heeft gehad. Stond te lief
Voed voed voed. koekie ah nee dat wist ik niet.wat sneu.en balen zeg van de verwarming in huisje. groente hier nog geen succes.paar hapjes worden er eerder ingedrukt dan opgegeten.zou t wat worden?
Oh 5x gehad denk ik.hihi.is nog hoop?zo hij slaapt weer en nu doe ik mn oogjes ook toe.tot morgen. Guppie fijne dag morgen!
Ik heb nog 2 courgettes in huis dus kan het morgen proberen. Moet ook weer eens bakjes kopen om in te vriezen. Met de verhuizing toen de vriezer leegegegooid.. incl alles en wanneer ben je begonnen met aardappel bij de groente te doen? blijf altijd grappig vinden hoe verschillende in B en NL ze beginnen met bijvoeden. maar ja denk aan zwangerschappen.. in NL geen franse kaasjes maar in F eten ze die wel
Ach we gaan morgen in de aanslag met de camara en fototoestel. een soort traditie om van de eerste hapjes grappige filmpjes/foto's te maken. Was bij de oudste erg grappig die vond het vies maar de jongste zoon vond het heerlijk... en spuugde niets uit. dus geen leuke foto's haha.
Voordat ik over switch naar de slaap fase, heb ik nog een mededeling van huishoudelijke aard. De Ariel excel gel doet wat het beloofd! Is voor het eerst dat ik dat mee moge maken... Witte was met de gel op 30 graden in de wasmachine en brandschoon! Zelfs.... de kinderstoelverkleiner die alles behalve meer wit was!
Hier ook over en uit, je weet maar nooit hoe de nacht loop dus elk kwartiertje (het langst wat ik afgelopen nacht heb kunnen slapen dus mijn wallen hangen op mijn ehhh verzin maar wat haha) is meegenomen. slaap lekker! En ja Dithje we hebben die ook gekocht, ben ook tevreden Pipp, oh gelijk aardappel... misschien een ideetje als de groente alleen niet erin blijft