Aaah wat een droppie Es! Speelze Sam! Gosie Pam wat sneu dat Brayden zo'n last heeft van z'n buikje/ontlasting. Misschien wat extra water tussendoor geven? Oeps, manlief door zijn rug gegaan. Sterkte daaro!
Hi meiden, wat een depri weertje buiten he. donker en bewolkt hierzo. Ach lekker een dagje binnen is ook fijn. Onze nacht: De boys hebben weer tot 10 uur in hun bedje gelegen. Ze zijn in a run. Want gisteren lagen ze gewoon om 8 uur in bed. De kleine meid nog steeds niet fantastisch maar 100.000 maal beter dan de 2 nachten ervoor. Ze is 12 keer (ja ik tel) wakker geworden en viel niet in slaap totdat ze een speentje en/of aai had gekregen. Wel netjes om 6.15 pas gevoed. Maar ik denk dat ze ook wakker werd door de koorts, snachts nog een paracetamolletje gegeven. Ze heeft rond de 39 komt vast door de prikjes in combi met haar verkoudheid. Arm moppie. Dus ik weet niet of bijvoeden vandaag een goede actie is. We zien wel hoe de dag loopt. Iedereen een fijne dag! hier liggen alle kids op bed, ik ga de foto's van de kids bewerken...oohhhh het sneeuwt weer. Gatver! x
he wat leuk, zie nu pas een juli 2010 topic. mag ik af en toe ook meeschrijven? vergeef mij dat ik niet alle 495 blz heb bijgelezen.....
Ach joh maar 12 keer Koekkie ... Pfff zeg. Hoop echt dat jullie nachten zeeeer spoedig beter gaan worden. Beterschap voor de kleine Noelle! Welkom DJ Mono! Gezellig dat je mee komt kletsen.
sjonge jonge dat slapen overdag blijft toch een drama ze heeft vanmorgen tot 9 uur geslapen, toen pas om 12uur weer tot kwart voor 1 en nu ligt ze al 15 min in bed te brullen.. maar wel in haar oogjes te wrijven.. En helaas!! ze kan niet in de puck want die hangt te drogen aan de verwarming dus ze moet het toch echt doen in de normale slaapzak maar pffffffffff!!!!
Is het een gek idee om contact op te nemen met een baby-consulent? Ivm het slapen overdag en de puckababy 's nachts enz?
hallo meiden hier ziekenboeg. ben zelf ziek koorts en grieperig en kom er net achter dat djesslyn ook koorts heeft s heel 39. ze is heel zielig wil alleen bij mij hangen en ik voel me ook helemaal niet lekker dus dat schiet op. uurtje geleden zetpil gezet, maar nu flink aan het persen dus misschien komt tie wel mee. ga dr ff verschonen. misschien tot straks nog ff. anders lig ik op 1 oor.
anissa heeft gisteravond om 22.30u 80cc kv gedronken en werd vanmorgen pas om 6.30u wakker!!!!!!!!!!!!!!!!! De 1e keer sinds ze geboren is dat ze heeft doorgeslapen!! En nu mis ik onze gezellige nachtvoedingen..
Dithje; Dit staat op de site van de baby-consulent die ik gevonden heb in de buurt.. [FONT=Verdana,Arial,Helvetica]Omdat ieder kind uniek is, helpen kant en klare oplossingen niet. Als babyconsulent geef ik advies en begeleiding 'op maat', afgestemd op de behoeftes van jou en je baby, bij de volgende problemen: · ritme- en/of slaapproblemen, · onrust en huilen, · prikkelbaarheid en overstrekken, · darmkrampjes of voedingsproblemen.[/FONT] Ze kan ons dus ook helpen/adviseren over het afbouwen van de puckababy en het overdag niet willen slapen of maar een half uur zonder puck! Zonder puckababy slapen is dus gewoon een drama! Een baby-consulent is aangeraden door het CB.. en ik denk misschien kent 1 van ons het hier wel op het forum.
Moeder K: heerlijk toch. kan mij voorstellen dat je je intieme momentjes snachts mist maar je miste vast ook je nachtrust. Bubsie: Beterschap! Wij gaan nu even lekker knutselen mijn mams is morgen jarig. en niets leuker dan zelfgemaakte cadeautjs van haar kleinkids x
Zo Es, dat is snel ! Wij wachten hier nog gezellig tot na Nieuwjaar in ieder geval...! Al een nieuwe bank uitgezocht?
MoederK dan denk ik ook niet dat het aan je bv ligt hoor ... Super! Hihi het is ook nooit goed he? Es misschien wel een goed idee voor jullie! Niet geschoten is altijd mis toch?? Bubsie beterschap!! Koekkie leuk!!
Pam, ach Brayden toch! Als hij er zo van afziet, zou ik gewoon eens een glycerinesuppo geven...en veel beterschap met manlief zijn rug zeg ! En pfff ongi...gelukkig hier nog niet gehad...lang leve de borstvoeding !
Koekkie, ach meid...Noelle zo ziekjes...dikke knuffel meid! En veel beterschap! Hoe is het nu ondertussen met Noelle?
Welkom Dj Momo ! Nou zou je echt iet kunnen bijlezen ! Grapje hoor...hopelijk vind je hier gauw je draai... En gefeliciteerd met de geboorte van jullie beebje ! Is dit je eerste kindje?
Es, persoonlijk zou ik gewoon doorzetten meid...jij moet die strijd toch eens winnen....ik denk ook wel dat die consulente hetzelfde zal zeggen...gewoon leren wennen zonder die puckababy...niet? Wat verwacht je dan van zo iemand? Dat Naomi zonder huilen die puckababy kan laten? Ik vraag het maar uit nieuwsgierigheid?
Jiiiiiieeeehhaaaaa eidnelijk ! Super van Anissa ! HAHA, nou kan het wel geloven dat je de nachtvoedingen mist, maar dat gaat gauw over...zeker als je mag slapen meid! Maar ik ben zo blij voor je ! Nu voor Sam ook nog !