Koekkie, leuk he...doen wij hier ook altijd...we zijn deze middag ook terug aan het knutselen geslaan...niet voor de Sint, niet meer voor Kerst maar wel nieuwjaarsbrieven ! Zal ze vanavond eens in mijn album plaatsen ! En lekker geknutseld voor je mams haar verjaardag?
HAHA Sam toch! Nou wat betreft Moederk en kv...misschien valt dat beetje kv voor Anissa toch zwaarder op de maag voor de nacht door te komen??? Is toch niet verkeerd enkel Kv voor de nacht? Er waren er nog die dit deden niet? Kikkert?
Zo, ik heb op iedereen gereageerd elk afzonderlijk kwestie om aan onze 5000 berichten te komen! Zal vanavond mijn dagje dan melden...maar eerst lekker eten ! Tot vanavond!
Pippo; Nee ik begrijp dat het niet zo makkelijk gaat. Dat denk ik ook helemaal niet! Alleen soms is het wel fijn om wat tips enz te krijgen.. Ik kan altijd bellen om het een en ander te vragen.. Zelf aanklooien en maar afwachten hoe het loopt ben ik nooit z'n fan van..
Pampillo, wat naar dat hij niet goed kan poepen. Extra water geven helpt vaak wel, je kan ook 10 cc extra in de flessen doen, of deed je dat al? Hier 2 zieke kids. Ymke 40 graden koorts en een zere keel en Vigo 38,5 en een mond vol bulten en gaten. Nog niks door, maar zoooo sneu
dank voor het welkom! Sjakie (da's zijn forum nick trouwens ) is ons 1e kindje, hij is van 10 july, en was een weekje te laat. laatste statistieken zijn 67cm bij 7180 gram (was van 22 december). ik las iemand die ook strijd had met een niet slapend kindje. nou hier nog zo een! alles is zoooooooo interessant, overdag slapen is daardoor echt drama! Puck is hier helaas geen optie meer, omdat hij al sinds maand 3,5 draait. Paar weken terug begon ie ook enorm door bed te zwerven, waarbij ik hem 1 keer compleet klem heb aangetroffen (schrikken!!!). Sinds een weekje slaapt hij in de puck-bag, en dat helpt wel, hij blijft weer keurig liggen waar hij hoort (is toch dikker/lomper om in te wurmen ). oh, en verder is het het leukste, heerlijkste, liefste, blijste ventje van de hele wereld tot zover de korte introductie van ons. ik hoop jullie en jullie kindjes binnenkort wat beter te leren kennen!
Whahahaha Pippo jij wilt echt graag naar deel 3 Beterschap voor je kindjes Guppie! Arme Vigo zo last van tandjes... Heb je al iets geprobeerd qua Dentinox of Chamodent? Super MoederK dat Anissa een nacht heeft doorgeslapen! Die houden we erin... Echt Sam ook bij jou komt het wel goed meis Ik meld mij af... Ga babbelen bij een vriendinnetje! Tot latersssssss
Dj; Ja hier is het echt een drama met slapen overdag zonder de puck.. Ik probeer het elke keer zonder maar ppfff.. De nacht lukt helemaal niet, dan krijst ze alles bij elkaar en als ik haar dan in de puck leg slaapt ze binnen 2 minuten Overdag slaapt ze max 3 kwartier.. en in totaal nog geen 2,5 uur.. Gelukkig draait ze alleen van buik naar rug en nog niet andersom..
ES wow, ik teken er voor. 2,5 uur! hier was het gisteren EEN HALF UUR! over de hele dag dus... zucht. hij was wel pas om 9 uur wakker, met onderbreking (fles) om 6 uur. maar jemig! ik geloof dat het bij de 26w sprong hoort, en as zaterdag is hij 26w. hoop echt dat het snel weer over is!
Raar genoeg 3 uur na de paracetamol had ze nog steeds 38.8. Hoe lang kunnen beebjes last hebben van de prikjes en dan met name koorts? Je zou toch zegen met 3 kids dat ik dat moet weten maar ik ben het een beetje kwijt. Ze blijft wel tussendoor heerlijk lachen (en hoesten) en ze heeft een paar 'hapjes' wortel gegeten net. EN foto's gemaakt dus die volgen later. Eerst koken voor de volwassenen ehhh wij tweetjes dus. tot laterrrrrrrrrrrr x
Dj momo, welkom! Guppie, nogmaals beterschapm, balen dat ze allebei zo;n koorts hebben. tot later misschien wel op onze volgende deel dankzij pippo
Guppie, ach...veel beterschap voor je kindjes ! Misschien die gel effen proberen voor doorkomende tandjes?
Koekkie, in principe 48u na prikjes kunnen ze koorts hebben...dag 3 zou het al veel beter moeten zijn...Kookse en tot later!