Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bubsie, beterschap & sterkte!

Sam, gelukkig maar dat het niet veel is maar toch ook niet fijn dat hij het wel doet. Elke keer weer opruimen en tja het ruikt ook niet lekker he ;)

Guppie ;) jaaaah ik weet wel hoe mijn man te gebruiken.
    Toch heerlijk dat je kleine meisje nog slaapt. Beetje rust voor mama.
    Hier de oudste smiddags nog 3 uur (!!!) thuis, op het kdv meestal niets. Ik klaag ook niet hoor als ze allemaal tegelijk liggen te pitten en ik even tijd voor mijzelf heb.

MamaT: dus ook volgende week aan de slag. Ik ga kwart over 6 op en geef haar wanneer ik eenmaal klaar ben om 7 uur dan haar voeding en half 8 de deur uit met 3 kids (haha ik moet nog zien hoe dat allemaal te doen)

De kleine ligt al sinds half 11 te pitten. hmmm als dat maar niet van haar uurtjes snachts eraf gaat :D. heb wel lekker kunnen douchen en het huis opgeruimd.

Ik ga vanavond lekker even de stad in en eten bij mijn nichtje. Altijd leuk.

x

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    mevrouw maar de fles gegeven want pff was geen houden aan!

liet ze in de eerste instantie weer 50cc staan van de 165cc.. maar na 10 min niet drinken probeerde ik het weer en dronk ze weer 40cc.. dus heeft ze in totaal maar 10cc laten staan! :)

nu hopen dat ze toch echt even wil gaan slapen, want ze heeft vanaf vanmorgen nog maar 2 uurtjes geslapen in totaal..

3. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Hoi meiden!

Elea: Met Carlijne gaat het goed op het KDV. Ze begnt al een beetje te wennen. Wow, L.yvia is alweer 5 maanden oud.. Waar blijft de tijd vraag je je wel eens af...

Bubsie/MoederK: Dikke knuffel voor jullie!

Hier: Net thuis. De kids naar school gebracht,en toen nog even gekletst,en toen Noa Lynn begon te zeuren zijn we even naar de supermarkt gelopen,want moest een aantal dingen hebben voor de verjaardag van Maarten zondag. Carlijne ligt nu lekker te slapen in dr bedje. En Noa Lynn ook,dus heb het huis even voor mezelf..

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @koekkie, groot gelijk hoor, een uitgeruste mama hebben kindjes ook meer aan toch! en lekker joh, avondje op stap! Hmm heb ik ook wel weer eens zin in!

Vigo maakt er een potje van zeg. Zou eigenlijk nu zn fles moeten (4 uur voorbij), maar als het net als gisteren gaat is hij daarna weer heel lang wakker, dus laat hem nog wel even liggen!
    Daarna nog rondje boodschappen doen op het program, maar aangezien papa pas tegen 7 uur thuis komt heb ik niet zoveel "haast" vandaag!

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oef schreef ik nou net echt papa? Oh my...

6. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hey schat, ze snappen vast ook wel dat je je er rot onder voelt. Gewoon eerlijk zijn en ook aangeven dat je er rot onder voelt. Dit is natuurlijk geheel anders aangezien je niet lang geleden bevallen bent. Trouwens.. ff voor de duidelijkheid. Je bent nu toch ziek door bevalling??? Al zouden ze na je proeftijd je contract niet verlengen en blijft ziekt, dan krijg je 100%, aangezien het bevallingsgerelateerd is. Dus over je uitkering geen zorgen, maar je wil gewoon aan het werk. NIet te veel stressen, het komt allemaal goed!

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Guppie: Uuuuuh, yip!!

Kikkert: Ziet er naar uit dat we een beetje in zelfde schuitje zitten... werk, school, kids??

8. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Nou meiden. Ik ben weer weg. De kids wakker maken,en dan Thijmen&Maryl ophalen van school.

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Es oke, Kim duwt hem ook eruit, en als ik hem dan weer heb opgewarmt drinkt ze hem weer( en anders laat ze 90 staan), het was maar een idee

10. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    eline: voorzover ik begrepen heb mag je melk nie opnieuw opwarmen:S

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Dit klopt niet. Je werkgever krijgt niks meer vergoed, omdat je aan het werk bent gegaan. Bevallingsgerelateerd ziek zijn kan niet meer als je aan het werk bent gegaan, ook al was het maar 1 minuut.
    Als je niet aan het werk bent gegaan en je meldt je ziek, krijgt je werkgever 100% ziektekosten vergoed, maar nu dus (helaas) niet meer...

12. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik dacht dat bubsie nog nie aan het werk was geweest, maar meteen ziek had gemeld bij haar nieuwe werkgever?

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ladies, quess what.. ik ben van maatje 46 (en vaak pas ik die zelfs nie in de h&m) naar maatje 38 gegaan en vaak zelfs S. Ik ben 43 kg afgevallen!

14. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL

haha komt mij bekend voor.... en dan maar raar vinden dat er niet veel van sex komt als je elkaar alleen als mama en papa ziet ;)

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @mamaT, wauw das niet verkeerd! Komt dat door de zwangerschap, of ben je daarna heel streng gaan lijnen?

@Koekkie, sjeezz erug! Ik zou willen dat ik het oprecht keihard kon ontkennen, maar het is wel een beetje zo... Al hoef je er dan niet meteen naar te handelen ;)

Wat een heerlijk herfstdagje zeg! Ben echt aan het genieten van de middag. Van mij mag het de hele herfst dit weer blijven!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MamaT jeeeetje mina!! Nou je kon het hebben, als ik dat afgevallen was, was er niets van me overgebleven denk ik ;) !!

Guppie: nou hier niet zo blij vandaag.. Beetje down..Maar ligt niet aan het weer ;) !

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mamat wow veel afgevallen zeg. Had je smsje gehad trouwens, het gaat heel goed met mij en Kim.

Ik had de fysio gebeld, ze mag snachts ook in de zijslaper. Ze ligt nog naast me, en het is in de wieg, kan eigenlijk niks gebeuren.
    Ze zegt ook hoe meer uren hoe beter

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Eline :D ! Komt wel goed hoor met dat hoofdje van Kim!

19. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Nee, niet zwaar lijnen, maar zware stress.. Ik weet ook niet hoelang ik het nog uithoud met deze man. Hij wil niet meedenken en ik moet alles doen. Dat ga ik met straks vijf dagen werken echt niet trekken.

Oo en wat begin ik een hekel te krijgen aan zijn broer. Hij gaat m dus weer opzoeken in het buitenland terwijl we net terug zijn uit het buitenland en dan blijf ik met de kids achter, terwijl ik huiswerk moet maken. Ik praat dus nu ook niet met hem. Ik ga zijn broer denkelijk maar een sms sturen.. van we hebben je voldoende geholpen... nu even met rust laten

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedeavond meiden!!

MamaT; Jeetje meis, zoveel afgevallen door stress! Is niet goed.. Knuff

Eline; Mooi zo meid! komt helemaal goed!

Naomi heeft vanmiddag amper geslapen.. Toen met haar naar de Lidl geweest voor boodschappen, om 18:00u de fles gegeven 150+5cc en die heeft ze leeg gedronken!
    En nu EINDELIJK slaapt ze!! Ze krijgt nog een fles om 21:00u maar van mij mag ze tot die tijd slapen! :) Daarna slaapt ze toch altijd gelijk 8)

Vanavond lekker tv avondje.. en niksen!

Deel Deze Pagina