Es MamaT was ook al heel veel tijdens zwschap afgevallen toch ivm overgeven? MamaT jeetje meis vervelend allemaal, zacht uitgedrukt! /knuffel en sterkte!
En mevrouw is weer wakker, heeft nog geen uur geslapen! ppff Hou haar wel even in de wagen liggen, met de hoop ze weer weg kakt!
Es: Ze slaapt wel goed he? Ik zit met Liam nog wat te zoeken. Ik maak m dus wakker voor de fles van 23.30 uur, maar ik denk dat ik dat gewoon eens niet doe.. Grote kans dat hij niet eerder wakker wordt. Ik wek m namelijk terwijl hij heel diep ligt te slapen.
MamaT: 's nachts slaapt ze als de beste!! van 21:30 t/m 7:00 (dan maak ik haar wakker voor de eerste fles) en dan daarna meestal weer tot 9 uur.. Als ik haar niet wakker maak 7 uur slaapt ze door tot 8 uur maar dan komen we niet aan 5 flessen Maar overdag slapen, is een drama!! alleen maar haze slaapjes.. van max een uur!
Ja dat doet Liam ook. Als hij nou savonds ook zo goed sliep. Maar wat denk jij? Ik wek m dus om 23.30 uur in de hoop dat hij goed doorslaapt, maar volgensmij doet een extra fles er niet toe?
Meiden, ik leef nog! Schaam me rot Hier gaat het nog steeds niet lekker, Luuk is al een week goed ziek. Buikgriep, kotst en schijt al een week alles onder, niet te zuinig. Zitten ook wel goeie dagen tussen, zoals vandaag, maar morgen kan het weer bal zijn Al 2x bij de huisarts gezeten, maar die zegt uitzieken, nou ok Gelukkig kon mijn schoonmoeder bijspringen, want deed 'm echt neit zo naar de creche! Gelukkig houdt ie goeie plasluiers, geen koorts en blijft ie lachen, dus maak me niet al te ongerust, maar wel zielig hoor En de wasmachine draait overuren.. Met mij gaat het ook &^%$ :x Mijn werk valt me zo oooontzettend zwaar, kan het niet anders zeggen. De sfeer is ook zo veranderd in de tijd dat ik weg was.. Mensen gaan een voor een weg, mede door wanbeleid van mijn leidinggevende. Tis gewoon een hork :x En ik zag van de week een leuke interne vacature, dus ik gepolst bij hem. Nee hoor, ervaring nodig. PATSBOEM in your face, het 'gesprek' heeft 1 minuut geduurd. Ben het zo zat... ben echt helemaal gesloopt, 4 dagen is ook gewoon te veel, trek het niet Zo genoeg geklaagd, hoest met jullie meiden?? Ik mis jullie echt hoor, denk veel aan jullie, maar ik zie gewoon de tijd niet meer.... (kan echt wel janken)
Jeetje lieve Nancy! Als je je niet goed voelt zou ik zeggen ziekmelden meis!!! Je bent nu ook moeder en Luuk verdient een vrolijke moeder die zich lekker voelt!! En arme Luuk!!! Beterschap!
En o ja gister voor het eerst fysio gehad, ben voorlopig wel zoet want er zit een blokkade in mijn nek die bepaalde zenuwen afknelt.. Ze was half in shock dat ik nog niet eerder was gekomen Tja er valt mee te leven en had wat andere prioriteiten, kindje baren en verzorgen enzow haha Thanks Sam, maar ik ben niet iemand die zich snel ziekmeldt.. Hoest met Rinze meis?
Neej maar hier heb je ook niets aan ! Rinze ja ik weet t niet. Vandaag veel gehuild, nu veel krampjes, ontzettend hees. Verder wel heel blij hij drinkt weer zonder tepelhoedje maar hij laat constant los, nog vaker als met dus ook daar snap ik geen bal van.
ach eigenwijsje he jeetje dat wil ook nog niet echt vlotten dus... maar dat blije is super, een tevreden mannetje heerlijk meis! Hoop dat het drinken snel wat beter gaat, lijkt me erg frustrerend.. Zowel voor jou als hem!
Aaah wat een mooie poppetje Eline! Dikke knuffel MoederK! Is de wen ochtend wel goed gegaan? Wat goed Guppie dat je gisteren hebt gepumpt! Hoe vond je het? Heb je erge spierpijn nu? Oh lees net dat je wel spierpijn hebt maar dat je het er graag voor over hebt Jakkes Bubsie, beterschap! Dat wordt een hele onderneming voor jou Koekkie met 3 kids en op tijd op je werk zijn... Veel plezier met je nichtje! Wow MamaT 45 kilo! De reden waarom is natuurlijk minder... Jeetje zeg die man van jou, klinkt niet goed en zeker niet fijn. Gaat hij dan echt zomaar naar zijn broer in het buitenland om jou alleen te laten met de kids?:x Ach gosie die arme Luuk Nancy zo ziek... Het kleine arme mannetje, te zielig. Jeetje meis, wat een ellende. Het is niet leuk om elke dag met lood in je schoenen naar je werk te gaan en zo'n leidinggevende maakt het er dan zeker niet beter op... Is er echt geen manier om een dagje minder te gaan werken zodat het wel dragelijk wordt? Dikke knuffel lieverd! Hier; weer een druk dagje met veel, heel veel afspraken achter de rug... Luca heeft nu al 2 dagen rode wangetjes, echt appeltjes rood. Iemand een idee wat daar de oorzaak van kan zijn?
Nancy: Hoop dat je je snel weer beter voelt, en Luuk natuurlijk ook. Ik denk dat we die dip allemaal wel krijgen als we terug naar werk moeten. Ik zit er ook zo tegenop:S
@Dithje, dank je meis, gaat goedkomen, en ons mannetje is nu even het belangrijkste En tja, daar hebben we dus ook onze centjes hard voor nodig Zat ook aan tandjes te denken hoor! Ik zou gewoon eens in zijn mondje kijken inderdaad... en jij ook druk druk druk dus, sterkte meis @MamaT, bij mij is het wel extreem hoor met het werk, maar ik hoor van de meesten dat ze zo weer in het ritme zitten en dat het alles meeviel. Dus ik zal wel uitzondering zijn even jou wat moed inspreken Meiden ik ga weer, plof op de bank neer en kom er niet meer vanaf Hoop snel weer even te komen buurten! XXX
Hoop dat je het snel weer wat zonniger in gaat zien Nancy en dat ook jij je werkende leventje i.c.m. de zorg voor Luuk etc beter kunt combineren! Ik moet zeggen dat ik het gaan werken ook zwaar vond maar dat ik toch wel aardig snel 'er weer in zat' en mijn draai had gevonden en dit gun ik jou ook van harte... Knuffel! Heb al even in Luca's mondje gekeken en gevoeld maar (nog) niets te zien en te voelen...
Nancy; Sterkte meid!! tis niet niks hoor!! En inderdaad wat Sam zegt.. Ziek melden hoor als je het niet meer trekt! Je bent nu ook moeder! Dithje; Naomi heeft het de laatste dagen vaker.. rode wangen! Tandjes, geen idee.. we zullen zien Kan zijn dat ze er wel aan zitten te komen, maar dat het bv nog een maand ofzo duurt! EINDELIJK Naomi ligt in bed!! Die is gewoon wakker geweest van 4 tot 9 met 1 slaapje ertussen van 3 kwartier! Maar goed, net fles gegeven en in bed gegooid (op een lieve manier ) En heb haar niet meer gehoord! Ik snap daar echt niks van hoor.. de hele dag is het BAL met slapen enz, en mevrouw heeft haar laatste fles gehad, leg haar in bed, en HOPPA weg is ze tot de volgende ochtend wanneer ik haar wakker maak.. Echt ongelooflijk!! Alsof ze klok kan kijken en wacht tot haar laatste fles en dan pas wil gaan slapen.. Ik ga nu voor de tv! Oh OH cherso
@Nancy, lieverd wat ben je toch een bikkel zeg. Steeds maar overeind blijven staan voor anderen... Diepe buiging hoor! Hoop echt voor je dat je snel je draai vindt, want zo is het niks he.. Heb met je te doen hoor! @dithje, ik denk ook tandjes! Ymke was ook vroeg hoor, 3 maand was de eerste door. Pump ging best hoor. Mn kleinere spiergroepen zijn wel heel slap geworden, maar was niet geheel ontevreden @MamaT, sjee das niet gezond zeg. Jammer dat je er zo alleen voor staat...