Gestemd !! Dames ik ga mn bedje in. Morgenochtend ga ik ha bellen voor Rinze. Weten jullie het even !! Slaap lekker allemaal!
Sam; Ben benieuwd wat de HA zegt! Ik ga de hond uitlaten en ook mijn bedje in! Naomi is ook al verrrr weg Welterusten en tot morgen!!
ik ook!! Als ik heen kan natuurlijk! maar hij is nu zooo hees, herkende hem net niet eens de stumper!jaaaa ik zit weer te voeden!!
Hee meiden Nancy jeetje meis, dat het op je werk zo tegen valt, en Luuk ook nog ziek, knuffel voor jou. Als het niet gaat moet je je echt ziekmelden hoor, jij en Luuk zijn het belangrijkst Dithje zal even stemmen op Luca Sam wat naar van Rinze zeg, dus ook naar de huisarts. Gaat het spugen wel al beter? Hier was kim vanaf 4 uur aan het spoken, steeds wakker. Heb 6 keer die speen in gedaan geloof ik Ze lag in de zijslaper, die had ik er toen maar uitgegooid, maar het hielp niet. Ga zo ook de huisarts bellen voor haar, ze heeft nog steeds ontstoken oogjes, ze zitten elke keer dicht geplakt, hele dag door. Vraag Hebben meer last van hun liezen? Ik heb het als ik opsta, of benen beetje wijd doe ofzo, dat het zeer doet. Dit is nog van na de bevalling xxx
Goedemorgen Naomi weer om 7 uur wakker gemaakt! Fles gegeven en die heeft ze redelijk op gedronken :d Nu ligt ze bij me op schoot te kletsen in het grote bed hihi! Altijd vrolijk op de vroege morgen! maar die slaapt zo nog wel ff verder denk ik! En ik ook.. :-! Tot straks
hallo allemaal hier ook nog ff teken van leven voor iedereen een knufff... sam succes bij de ha nancy dikke knuffff meis valt niet mee bahh ..maar denk aan jezelf en luuk dithje miss tandjes? hier ook al 1 bijna door... hier alles goed goed zelf alleen erg verkouden maar ja dat gaat wel weer over... caitlin doet het prima geen last gehad van haar prikjes .. voor de liefhebbers er staan nieuwe foto,s in mijn album 1 ervan ga ik vandaag schilderen op doek ...
Angel fijn dat alles goed gaat, ga straks ff je fotos bekijken Moet om half 10 bij de ha zijn, gelijk over die ontlasting, want duurd soms weer 5 dagen nu Pff er is daar weinig of krappe parkeerplek, knijp hem een beetje hahaha, vind dat toch nog eng
Rustig blijven Eline! Komt goed!! Angel ga zo ff kijken! Hier niet een supernacht. Om 6 uur kwam hij weer, daarna wel meteen bij me in slaap gevallen. Vanmiddag om twee uur bij de ha zijn met hem.
Goedemorgen! Hmmm weer een nacht vol voeden voor jou Sam! Succes bij de ha... Oeps Eline niet fijn dat Kim zo aan het spoken is geweest vannacht... Jij ook succes bij de ha en dat parkeren komt echt wel goed, heb vertouwen! Wauw Angel wat een prachtige foto's! Ga je dat echt zelf schilderen? Ben erg benieuwd naar het eindresultaat! Hier; het is mijn werk vrijdag, zit dus op kantoor. Vannacht was de eerste nacht dat Luca niet gehuild heeft!!
Goedemorgen iedereen! Sorry, dat is er woensdagavond en gisteren niet meer was...mijn oplader van de lap was dus kapot...hij maakte knettergeluidjes en ik heb hem dan ook niet meer gebruikt...dus ik kon ook niet meer op lappie want die was de helft al opgebruikt...dus ik wou nog wat sparen ! Gisterenavond heeft manlief dan naar een winkel gestapt en gevraagd of we zo geen oplader konden kopen...dus hebben nu een universele oplader ! Ikke blij! Dus ik ben terug ! Ik heb wel bijgelezen maar was zo veel dat ik het niet meer weet ! Angel, ik kan alleen het laatste terugvinden in je album van je buikfoto's. Kan dat? Sam, jeetje meid....veel succes vanmiddag bij de huisarts... Dithje, wat goed van Luca ! Es, hoe gaat het nu met je? Eline, je zal een zalfje krijgen voor in der oogjes te doen dan...En ik herinner me wel de 1ste keer parkeren ook eng vond ! Maar het komt goed hoor! Veel succes! Koekkie, mooie fotot hoor, ligt die alleen in badje? Guppie, fijn dat je flink gesport hebt...voelt goed he erna? MamaT, een hele dikke knuffel meid! Kan je er dan niet over praten met je man? En hem voor een keuze stellen? Kikkert, hoe is het met chayenne? Hier ook in de regeldagen...gisteren duidelijk gemerkt...maar niet constant aan de borsten hoor...wel van 4 voedingen naar 7 voedingen maar soms wel maar 1 borst...ben benieuwd vandaag.... Nancy, ach meid..een hele dikke knuffel zeg! En veel beterschap toegewenst voor Luuk en jezelf! Is het geen optie om naar een ander werk uit te kijken? Het is toch belangrijk dat jij je goed voelt op een werk want uitendelijk neem je dat toch mee naar huis die frustraties!? Dikke knuffel meid! Hopelijk voel je je gauw wat beter! Zo, ik hoop dat ik niemand vergeten ben.. Och ja, Bubsie...wat rot dat je net last weer hebt als je moest beginnen op je nieuwe werk...weet je ondertussen al iets meer? Hier alles goed met ons! Beebje, slaapt nog steeds super...!
Goedemorgen! Hier weer een spooknacht, na 10 doorslaapnachten, dus ach... Het blijft een baby he Even geprobeerd te laten huilen, want het was meer mopperen dan huilen, maar dat werd niks. Ymke werd ook wakker, dus hop fles erin. Daarna geslapen tot half 9. Gelukkig ligt hij nu ook even te slapen, want ga vanmiddag naar een mede januari 08 mama. Benieuwd of Vigo het weer zo goed doet! Grappig trouwens, iemand die ik op twitter volg is gisteren ingeleid en heeft daar lekker over getwitterd. Vanacht spoed Ks geworden, dus er is een twitter baby geboren!
hee meiden Nou parkeren ging goed, bij huisarts en apotheek, en het hoosde hahah. Kim heeft nu voor de 3 e keer al druppels voor haar oogjes. Ik ben ook doorverwezen naar de kinderarts, om uit te zoeken waarom haar darmen niet goed werken. Ga zo even bellen voor een afspraak. Was bij elkaar 2 uur weg, en Kim niet 1 keer gehuild, ben zo trots op mijn meisje
hey meiden, nou net naar het zh geweest met djesslyn echo van heupje gehad volgens die vrouw die de echo deed zag het er nu goed uit. gelukkig!! wordt dinsdag gebeld door de kinderarts. wat mezelf betreft. heb gister heel de dag gehuild echt niet normaal gewoon. en moet dus wat stappen terug doen. het kappersvak is gewoon niet te doen op het moment. en daar baal ik zo van. moet weer fysio gaan krijgen en rustig aan doen. dus in de ziektewet. toevallig belde net iemand van het uwv die ik had gemaild dat ik werk had en kon dus zeggen dat ik inmiddels weer ziek ben.. ik moet haar straks weer terug bellen en dan kijken wat ze te zeggen heeft. ze zou de mail als niet ontvangen beschouwen dus hoop dat alles goed komt. met mn ouders er nog over gehad en moet nu echt ff voor mezelf en mn meisje gaan en werk komt wel weer. eerst goed herstellen. wat volgens de dokter wel 6 tot 9 maanden kan duren. daar schrok ik wel van. maar hoop dat alles goed komt.
Guppie, misschien een sprongetje? Hier ook regeldagen, maar hij slaapt wel de nachten gewoon door..alleen komt hij iets vroeger dan voorheen...komt nu 07u45 en anders 08u30 of later zelfs... Veel succes deze middag ! En leuk een twitter baby ! Eline, ik ben heel blij dat jullie doorverwezen zijn naar een kinderarts ivm de darmen van Kim...zoveel dagen niet poepen ondankts lactulose..vond ik wat vreemd eerlijk gezegd... Super dat het parkeren goed ging ! Dikke duim meid! En hoop dat je snel naar kinderarts toekan!
Bubsie, fijn dat alles er goed uitzag wat betreft de heupjes! En idd jij eerst goed en volledig herstellen hoor meid! Dikke knuffel! Ik begrijp je heel goed dat je even baalt ervan...maar je gezondheid gaat wel voor hoor meid!
Bubsie fijn van de heupjes, en snap dat je baalt zeg. Rustig aan doen en goed herstellen meid We kunnen 27 okt al bij de kinderarts terecht, gelukkig. Tis idd raar, ze krijgt best veel lactulose, en dan nog na 5 dagen geen poep, ja mbh een spuitje in haar kontje. Hoop maar dat het goed is met die darmpjes
Wat is het hier stil, saai zeg, waar is iedereen? Dithje wat fijn dat Luca niet gehuild heeft vannacht, super
pippo zou idd kunnen is prive album dus alleen voor vrienden.. dithje idd ga hem schilderen laat het zeer zeker ff zien ben al bezig ..