jammer Pooh Ik wens je alle liefs toe... Wat fijn Dithje! Wat sneu Es, die arme meid heeft het wel te verduren he... Balen dat alles weg is van de afgelopen anderhalve maand... Maar gelukkig doet 'ie het weer. L yvia is vandaag weer erg aan het kwijlen en huilen. Die nare reflux ook :x Heb niet echt het idee dat die meds helpen. Maar ik kijk het nog maar even aan, wie weet heeft het wat tijd nodig? Heb nog wel een leuke foto van mijn meisje, om het topic weer een beetje op te leuken Ze wordt trouwens heel blond! En kijk eens wat ze kan:
Dithje, 3 jaar geleden kreeg ik bij gyn te horen dat ik een miskraam (2de toen) had en 9okt een curretage gehad...Vandaar...maar gaat al beter... Es, strijk..hmm hier ook nog een mandje staan...doe ik vanavond wel ergens ! Huisarts al kunnen contacteren? Elea, jeetje, dat is wel heel vroeg hoor! Al moet ik zeggen dat beebje hier telkens hij hier rechtop aan mijn schouder (voor een boertje te laten) altijd rechtstaat...vind dat eng..maar goed hij houd ze echt stokstijf... Dithje, vanavond ook combatten? Guppie, hoe gaat het met Ymke?
Knappe Lyvia! Sorry dames reageer vandaag niet zo veel. Heb nogal koppijn. Kor had zich vanochtend weer verslapen... Die heeft echt meer slaap nodig, want zo komt het niet goed, is de zoveelste keer al in paar weken tijd.. Maar hij werd dus gebeld waar hij was door zn medecarpoolers... op de overloop .. Dus hele huis wakker Dit was half 6, en aangezien ik van 2 tot dik 3 uur met Rinze bezig was geweest had ik nog graag ff willen slapen..
Huisarts gebeld, poosje over Naomi gehad, mag haar vandaag 3 pcm geven over de hele dag, morgen 2, en overmorgen 1.. moet echt afgebouwd worden, want baby's met hoge koorts die een zetpil krijgen dan schiet de koorts omlaag, maar als de pcm dan is uitgewerkt schiet de koorts weer omhoog en dan kunnen ze koortsstuipen krijgen en ben je verder van huis. Dus vandaar op deze manier pcm geven.. maar hij vermoed dat het morgen al een heel stuk beter is. En toen hing ik op en dacht ik; SHIT helemaal vergeten dat over mezelf te vragen ivm vloeien.. haha dus mag ik morgen nog eens terug bellen.. pfff
Vraagje; Hebben jullie kids overdag nu een soort van regelmaat/ritme qua slapen? Ik merk dat Naomi elke dag weer anders is met slapen. De ene keer doet ze 's ochtends na de eerste fles nog een dutje.. de andere keer niet.. De ene keer slaapt ze 's middags 2 uur, de andere dag weer langer of korter.. Tis per dag verschillend hier.. en ik leg haar op bed als ik zie dat ze moe aan het worden is.. oogjes wrijven, gapen, huilerig enz.. Nu is het ook niet elke dag hetzelfde qua voedingstijden, dus misschien komt het daardoor dat ze ook niet op vaste tijden slaapt overdag. Nu wil ik niet echt stipt vaste tijden aan gaan houden met drinken, want ze bepaalt het zelf erg goed, en het is ook maar net hoe laat ze 's ochtends wakker is.. de ene keer 7 uur, de andere keer half 8, soms 8 uur.. dus ja dan heb je nooit helemaal 100% dezelfde tijden die je voed, en dus ook niet dat ze slapen lijkt mij?!
Aaaaah wat een plaatje is L.yvia toch Elea! En al staan, wow zeg wat een kleine kanjer... Nu maar hopen dat de meds snel aanslaan! Hoe is het met de andere meiden? Ach jeetje Pippo, kan mij voorstellen dat het een moeilijke dag is. Knuffel meis! Nee vanavond niet combatten, woensdag weer... Knuffel Sam! Een logische analyse Es... Niet op gezette tijden voeden is dus ook niet op gezette tijden slapen. Denk dat het prima is als je goed naar Naomi kijkt en je haar op haar aangeven op bed legt.
Even een berichtje vanaf het werk: Lekker dat ze alles kwijt zijn vanaf 4 september...(thuis maar weer banner veranderen) Maar goed: Gisteren druk dagje gehad. Eerst mee naar het ZH en Noa Lynn ging ook gezellig mee. De arm van mijn nichtje is niet gebroken,maar ze mag 1 week niet sporten,en ze kreeg voor 2 weken een steunkous. ´s Middags kids paar uurtjes naar opa en oma(Thijmen&Maryl op school) We hebben een mooi bed gevonden. Zal straks wel even showen. Ik ga zo weg,kids halen van KDV en NSO. En als ik thuis kom staat als het goed is het eten klaar,en kunnen we eten. Tot straks! Ik lees thuis wel even terug.
hey meiden! gisteren 2x verhaal getypt en weer foetsie... snachts lag t er idd weer uit... kortom: alles gaat super hier. Fynn is alleen sinds 2 dagen wat onrustiger en eist dan 1 op 1 aandacht.. weet niet zo goed wat er aan de hand is. geen verhoging en ook geen vieze luier/honger oid. hangerig dus. dacht toch echt dat ie zn sprongetje net achter de rug had maar lijkt er nu middenin te zitten... ook echt n terugvalletje. hier n foto van de kleine knapperd: Bekijk bijlage 99573
Hoe gaat het hier met iedereen? Mooie foto's Koekkie en Elea! Es en Nance beterschap!! En nog 1 om t af te leren: Bekijk bijlage 99575 Ik beloof dat ik weer vaker kom hoor!! xxx Sue
Eline; En bevalt de auto? Es/Nancy; Beterschap voor de kids. MoederK; Schattig hoor! Fijn dat ze het wel naar dr zin heeft gehad! Pooh; Veel geluk met het gezin,en de opleiding! Dithje; Lekker dagje zeg! Fijn dat de heupfoto goed was! Elea/Koekkie/Sue; Leuke foto´s! Zo weer lekker thuis. Kan ik ook eindelijk genieten van mijn weekend! Carlijne ligt onder de babygym,en ze ligt heerlijk te lachen..
Thnx voor het meedenken! Heb om 4 uur alleen fles gedaan, helemaal leeg, half uur later hongeq. Denk idd dat ze goed borst drinkt. Fotoshoot ging nu super, genieten! Wel 3x geplast, 1x over mij heen! Kreeg al 1 foto toegezonden, zet m in mijn album (ik weet nog steeds niet hoe te plaatsen in berichtje).
Marj, je gaat bij plaats reactie, dan klik je op dat paperclipje, dan op browse klikken en uw foto zoeken van jouw comp, san uploaden en dan moet je terug op paperclip klikken en foto aanduiden en komt dan in je bericht terecht...
Pfff ik weet echt niet wat er met mij aan de hand is, maar er zit iets duidelijk niet goed. Ik voel me echt beroerd, ben gewoon weer ziek.. is net 2 weken geleden! weer keelpijn, hoofdpijn, spierpijn, vreselijk moe! Duidelijk is er iets met mijn weerstand aan de hand sinds mijn bevalling. Ben nog nooit zo veel ziek zwak en misselijk geweest.. En dan ook nog eens 3 weken vloeien. Duidelijk is mijn lichaam helemaal van slag. Maar wordt er wel doodmoe van.. Waar is al die energie die ik ooit had? Ik slik natuurlijk ook nog anti depressiva, maar hoop niet dat het daar iets mee te maken heeft. Als ik me daardoor geestelijk wel beter voel maar lichamelijk een wrak ben schiet ik er ook niks mee op! Morgen echt de HA bellen en anders bel ik gewoon 't ziekenhuis ofzo hoor.. dit kan zo niet langer. Iedereen om me heen maken zich zorgen en zijn bang dat ik in ga storten. Ook door alles wat we al meegemaakt hebben met Naomi de laatste tijd, ziekenhuis opname, sonde.. enz.. Ik ben een wrak en ik wil zo niet zijn! Juist nu niet nu het weer zo goed gaat met Naomi. Maar ben bang dat ik geleefd ben toen het slecht ging met Naomi, en nu alles rustig is, het eruit komt bij mij.