Goedemorgen!!! Hier goede nacht! Naomi sliep om 21u en vanmorgen om 7u heb ik haar wakker gemaakt en nu slaapt ze weer bijna bij Vincent op de bank.. dus die leg ik zo nog even weg.. Om 10 uur gaan wij weg, Vincent gaat met de mannen een film marathon kijken en ik ga met de vrouwen shoppen in Rijswijk! Vincent gaat vanavond ook met hun wokken, maar dan brengt ie mij eerst naar huis want dat vind ik wel een erg lange dag voor Naomi, en ook zit de hond alleen.. dus eet ik wel wat thuis en kan Naomi ook gewoon op tijd naar bed, want het wordt al een lange dag voor haar! Ik ga nu even douchen en wat eten, en dan weet ik niet of ik er straks nog ben, maar anders tot vanavond!! Knuff iedereen
marj dat zou ik ook net vragen!!veel plezier es! Wij brengen jil zo ff bij schoonouders gaan wij even om laminaat kijken voor boven!Vindt jildou vast leuker dan met ons mee hihi!
Vincent is gisteravond thuis gekomen, en heeft hier geslapen op de bank. er is nog niks besloten, ik wil naar relatie therapie maar Vincent wil daar niks van weten.. en we hebben ook gezamenlijke vrienden en daar gaan we vandaag heen
@ es fijne dag!! en volgens mij heb ik iets gemist.. zijn jullie uit elkaar??? nou meid geniet van je dag. hopelijk komt alles goed.
@ iedereen dikke knuffel!! @ hier voel me vandaag wat rustiger, en wat minder verdrietig als de afgelopen dagen. heb echt 2 dagen gehuild maar nu gaat het tot nu toe nog goed. denk dat alles bij elkaar toch iets te veel is geweest voor me. alles opkroppen en als er dan iets gebeurt komt alles eruit.
Hee meiden, Heb even internetstilte gehouden, werd zo overspoeld opeens! @Sam, is er nog wat uitgekomen bij de HA? Heb niet zover teruggelezen.. @Elea, hahahaha op de dag dat ik papa tegen mijn zeg laat ik me opnemen. Nee gein hoor, prima als mensen dat doen, maar is gewoon mijn ding niet! Verder nog nieuws? Hier alles lekker, Vigo is weer klaar met regeldagen dus slaapt weer beter overdag. Nog 2 weekjes verlof, oeh ik krijg het er moeilijk mee zo langzamerhand! Hoe was voor jullie de eerste dag? Gewoon bissness as usual? Ik ben bang dat ik een beetje emo zal zijn, en is niet zo handig als je met pubers werkt!
Hoe was jullie nacht Sam? Tuurlijk is bij opa en oma spelen veeel leuker als laminaat kijken Fijn Bubsie dat je je beter voelt! Had je nog wat van het UWV gehoord? Hoezo werd je overspoeld dan Guppie? Bij mij was mijn eerste dag weer meteen business as usual... Moet je meteen weer voor de klas? Hier; brrr wat een naar weertje maar zal zo toch echt even richting centrum moeten voor wat boodschapjes.... Vanaf wanneer mogen kindjes 4 flessen hebben? Luca laat steeds meer staan van de fles van 22.00 uur....
Ladies, die kleine spookt veel van mij. Ik word er steeds wakker van. Is het misschien verstandig hem op zn eigen kamer te zetten?
hee meiden Mijn 1 e werkochtend zit erop, het viel me alles mee, vond het wel weer leuk eigenlijk, even weer wat anders. Lees straks even bij xx
en het leukste is .... is lust helemaal geen koekjes. manlief noemt mij 'cookie' dus maar even een NL vertaling er aan gegeven
Hier hetzelfde we hebben ook net besloten dat als mijn schoonmama weg is (die slaapt in de kleine haar kamer) dat de kleine van onze kamer weggaat zodat wij niet bij elk zucht wakker worden. en omdat ze snachts toch niet meer zo vaak komt maakt het niet uit dat ze een verdieping lager slaapt (goede babycam). Vanaf vanavond gaat ze aan de andere kant van de slaapkamer slapen (nu nog naast mijn bed). Succes met het proberen MamaT
Super Eline dat je eerste werkdag erop zit en dat het leuk was! Zijn je collega's blij dat je terug bent? Whihihi Koekkie
Kikkert, veel sterkte! Knuffel voor Bubsie! Zal dadelijk even goed terug lezen, ben erdoor gevlogen.. Hier alles wel oke.. wordt gewoon niet meer over gesproken tot het weer voorkomt (stress).. Vind het ook wel fijn om het er niet over te hebben al zullen we toch een keer het gesprek aan moeten gaan met elkaar want zo blijft het niet lang goed gaan... Sinds gisteren enorme hoofdpijn en sinds vandaag ook keelpijn erbij... Knuffel voor iedereen!
Super Eline! Is Kim thuisgebleven? @Dithje, ik denk dat ik gewoon te weinig doe wat echt inhoud heeft (werk dus). Ik lees alles, heb over alles een mening maar blijf er maar doelloos mee rondlopen. Het wordt echt tijd voor mij hoor, om de bovenkamer weer aan het werk te zetten. En ja meteen weer voor de klas. PR is ook mijn taak en dat "seizoen" begint ook meteen weer, dus moet er vol in! @MamaT, ik kan nog niet eens slapen met de babyfoon vlak naast mijn hoofd, laat staan met vigo op dezelfde kamer!