Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje hier was de nacht op zich niet verkeerd. 7.00 uur, 3.00 uur en 6.15. Die laatste was dus wat vroeg. Verder wel weer nu na 4 uur gedronken! Hij is verder wel in zn hum tot nu toe!

Eline mooooi zo :D Is idd dan ook wel weer even lekker. Heb er straks ook wel weer zin in! Maar eerst nog even flink thuis genieten hoop ik!

We hebben nieuw laminaat besteld voor boven :D !!! De vorige bewoners hebben het hier gelegd en is superslecht gelegd. Planken gaan helemaal uitelkaar en overal hobbels en bobbels! Nu straks nog een nieuw bedje en kast voor Jildou. Helemaal leuk :D !

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam leuk nieuw laminaat,zal wel opknappen

Kim was bij mijn man, die is in het weekend vrij.
    Maandag past mijn moeder op, woensdag mijn man ook thuis, en do avond werk ik, dan mijn man ook thuis. Echt lekker geregeld

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh Eline, heeerlijk :D !!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo das goed geregeld Eline!

@Sam, lekker joh! Hier ook waardeloos gelegd boven, door schoonvader gedaan. Maar wij gaan ons er niet meer aan wagen, hoogstwaarschijnlijk volgend jaar deze tijd bord in de tuin!

5. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Sam: Daar zal het wel aardig van opknappen!
    Kikkert: Sterkte!
    Es: Veel plezier!
    Nancy:Dikke knuffel voor jou en Luuk!

Hier: Net boodschappen gedaan voor morgen,want morgen is Maarten jarig.. De kids zijn lekker net Maarten naar de speeltuin,en Carlijne ligt nu onder de babygym...
    Ben een beetje aan het zoeken voor sinterklaas cadeau´s. Iemand nog tips?

6. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Sorry sorry, maar ik had echt even geen tijd om hier bij te lezen en zo.

Ons mannetje is 2 weken verkouden geweest, met bezoek aan huisartsenpost inclusief. De koorts steeg heel snel, maar was gelukkig de volgende dag ook weer even snel weg. Maar slijm in zijn neusje en keeltje, rode oogjes, echt te sneu. Ik ben al zo bezorgd en dan helemaal. Mamma was er zelf ook gewoon ziek van.

Maar nu is de verkoudheid weg en is hij weer de vrolijkheid zelve. Wat een genot is het toch, hij lacht en brabbelt, speelt met de rammelaar en andere speeltjes grijpen, hij draait zijn hoofdje in de rondte alsof het niks is en hij reageert op alles en iedereen, de tv inclusief, zet maar een tekenfilmpje op en meneer heeft alleen nog oog voor de tv. En dat met 11 weken....:D

Met ons zelf ook alles prima, heerlijk genieten van ons mannetje en van elkaar.

Ik kom snel weer bijlezen.

Knuffel voor iedereen en tot snel!

Groetjes!!

7. tmnkooijmans

ik wil dus een poppenwagen kopen voor sinterklaas voor Maryl&Noa Lynn samen,maar welke?

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Oh gelukkig Sam toch een redelijk goede nacht voor jullie. Leuk nieuw laminaat! Gaan jullie zelf leggen?

Goed geregeld Eline met oppas en werktijden!

Leuke poppenwagens Lisette... Persoonlijk vind ik die van Quinny het leukst... Verder geen tips, sorry...
    Alvast gefeliciteerd met Maarten!

Ach gosie zo zielig J2J he die kleintjes die zo verkouden zijn... Gelukkig is het helemaal over nu en voelt mama zich ook weer beter;)!

Hier; kleine aapje wilde niet boven slapen:(. Beneden neergelegd op kleed en voila meneertje is in slaap gevallen.... Nou ja, hij slaapt;)

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje, ja manlief is timmerman he, dus laminaatleggen moet hij toch echt wel kunnen :p !! En dat het nu zo raar ligt, komt omdat er vloerbedekking onder ligt.. Weer bijzonder ;) !! En is niet de eerste vloer die hij legt ;) !!

Lisette hier heeft Jildou de quinny 3 in 1. Bevalt goed! Maar tip, kijk even naar de hoogte van de anderen.

Hier ja zit weer op 4 uur :D !!

10. tmnkooijmans

Dithje; Bedankt!
    Sam; Ja, dat is inderdaad een punt... Ik ga het eens even gaan uitzoeken..

11. tmnkooijmans

De ene is 66 cm hoog,en de tweelingpoppenwagen is 68 hoog.

Sam: Kan jildou goed achter de quinny staan qua lengte?

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja, die is nog iets te hoog. Maar kan prima, zo kan ze er wat langer mee.. Weet niet hoe jullie wonen maar hij kan moeilijk ingeklapt, als dat al kan.. Misschien ook iets om mee te nemen?

13. tmnkooijmans

Wij wonen opzich wel ruim,dus heb wel plek. Volgens mij las ik had ie makkelijk inklapbaar was??:(

Neem je baby pop overal mee naartoe met deze Quinny maxi cosi poppenwagen.
    De wagen is handig te besturen en enorm wendbaar. Als je klaar bent met spelen, dan kun je hem makkelijk weer inklappen en opbergen.
    Het frame van de maxi cosi is wit, het zitgedeelte en de handvaten zijn roze.
    Let op! Het artikel wordt geleverd zonder zonnekap

Dit staat op de website van intertoys,maar goed dat je het zegt! Maar we hebben ook een ruime auto(wat wil je met 4 kids);) dus dat is geen probleem.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm zal er eens naar kijken maar misschien is deze wel iets anders, is een 3 in 1 he :p

15. tmnkooijmans

Sam: Ik ga ook even zoeken..

16. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    hey dames.. hoe is het met iedereen?? Sorry dat ik even niet ben geweest maar had het erg druk vorige week en internet heeft er ook nog een paar dagen uit gelegen.
    Heb ik nog iets gemist?

Jayden is eindelijk van zn verkoudheid af gelukkig. Donderdag heeft hij zijn 2de prikjes gehad en heeft er niet veel last van gehad. Ben ook begonnen met de cursus babymassage, dat vind ie heerlijk!

De doopviering afgelopen zondag was heel mooi, hier een foto van onze knapperd in zn dooppak:
    Bekijk bijlage 101555

17. tmnkooijmans

Goldy; Fijn dat Jayden niet meer verkouden is! Mooie foto! Fijn dat de doopviering mooi was!

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whaaa Goldy wat een geweldige foto! Super dat de doopviering zo mooi was en dat Jayden niet meer verkouden is.

Hier; ons kleine mannetje heeft z'n duimpje officieel gevonden, hij zuigt 'm er nog net niet af;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat leuk Goldy :D !!

20. tmnkooijmans

Dithje: Hihi die Luca!!!

Sam: Wat vinden de kids denk je leuker? 3 in 1 van quinny of de twin van quinny?

Ik heb een loopauto gevonden voor Carlijne(Roze) maar weet niet of het daar al te vroeg voor is..
    Bekijk bijlage 101565

Deel Deze Pagina