Die is erg leuk .. zou het gewoon doen, deze kun je vaak met maand of 10 ook wel gebruiken.. hangt beetje af van hoe snel ze is. Ik weet het niet, misschien is bij jullie die waar 2 poppen in kunnen wel erg leuk!!
Sam: Ben inderdaad wel aan het twijfelen over welke quinny dan.. Twin kunnen er wel 2 poppen in,maar kan er maar 1 duwen. En bij 3 en 1 kan er 1 met de wagen en de andere met maxi-cosi. Over de loopauto: Die nemen we waarschijnlijk. Ik ga even de kids op bed leggen!
@Lisette, hier de baby born poppenwagen, maar dan een enkele. Ymke kon er mat nog geen 2 jaar wel achter lopen, die is ook in hoogte verstelbaar. Ook goed in te klappen. Hij lijkt op de bugaboo, daarom hebben we die genomen. Hier voor Sinterklaas; Ymke krijgt een keukentje of fornuisje met wat toebehoren en voor Vigo naai ik wel een knuffel. Koop voor vigo liever iets als hij eraan toe is, het is meer voor de vorm dat hij wat krijgt . Vigo moet onizettend lachen als hij het knisper geluid van zijn speelkleed hoort, dus wil van de week ook een knisperdoekje maken.
you go guppie !! Hier idd ook symbolisch wat inpakken voor rinze hoor! Voor Jildou weten we nog niet, Misschien een fiets, maar kan ook wel dat we het wat simpel houden en in t voorjaar een fiets kopen!
heb hem ff weg gehaald hoor haha.. je weet maar nooit he? daarom heb ik de foto,s ook alleen maar in mijn album
Guppie: Die vond ik inderdaad ook heel leuk,maar de quinny vond ik ook wel gaaf. Carlijne inderdaad ook niet al te ingewikkeld,maar die loop auto vind ik wel gaaf,en dan inderdaad een knuffeltje ofzo..
Gaaf hoor Angel! Zo lekker crea bea Guppie zelf knisperdoekje maken... Wanneer doen jullie je kindje in bad? Ik loop er nu al 3 avonden tegenaan dat Luca na zijn fles van 19u in de box in slaap valt... We deden het altijd als volgt, 19u fles, 20u badje en daarna naar bed. Maar hij geeft dus heel duidelijk aan dat hij na de fles van 19u naar bed wil... Kom dan een beetje in de knoei met z'n badje, vandaar mijn vraag
dithje dank je wel.. hier gaat cailin om 18.30 in bad en dan fles om 19u en dan na bed ze komt hier dus daarna niet meer weet niet wat luca dan doet ?? ze heeft dit zelf zo geregeld zeg maar ...ze is dan zo moe en in diepe slaap ...ze drinkt 4x200 a 230cc met pap erbij
Thanks voor je reactie Angel... 18.30 uur is net zo'n tijd voor ons met de vraag gaan we dat redden. Op maandag red ik dat sowieso niet want dan ben ik pas om 19.00 uur thuis. Maar denk dat ik wel ga proberen om meteen na het eten Luca in bad te hengelen en dan om 19.00 uur fles en naar bed. Hij krijgt om 22.00 uur ook nog fles, die drinkt hij slapend maar daar laat hij steeds meer van staan. Caitlin slaapt van 19.00 uur tot 07.00 uur? En dan met laatste fles scheppen rijstebloem erin?
Thanks... We proberen rond 18.00 uur te eten maar vaak draait het uit op 18.30 uur. Meteen na het eten maar als streven nemen
dithje idd dan slaapt ze tot 7u ..ze krijgt alle 4 flessen 2 theelepels vol rijstebloem ...en als wij gaan eten eet zij een paar hapjes groente ..maar moet zeggen ze wil steeds meer haha.. dat is dan idd lastig die tijd kwa werk enz ..ik doe haar om de dag in bad miss een idee om de maandag over te slaan? miss laat luca binnen kort die laatste ook wel staan? en zeker nu hij zo moe is na de fles van 19u
haai meiden! Daar ben ik weer! Wat een drukke maar erg gezellige dag hebben we gehad. Lekker geshopt met een vriendin haar zoontje van bijna 1, en mijn schoonzusje en Naomi! Leuke dingen gekocht.. kleren voor mezelf, voor Naomi, en schoenen voor Naomi! Bekijk bijlage 101586 Naomi heeft vanmiddag toen we terug kwamen heerlijk bij die vriendin in het camping bedje geslapen 8) En zo konden wij lekker eten! Naomi drinkt nog steeds erg slecht, laat nu ook met de 150+5 al 50 cc per fles staan.. Die vriendin werkt al jaren op een KDV en die zei ook, misschien heeft ze nu gewoon wat minder nodig omdat ze ook even stil staat misschien met groeien.. Maar ik vind het toch raar.. Ze heeft 180+6 gedronken, en die gingen toen gewoon leeg.. en nu ineens is 150+5 al teveel.. Ik kijk morgen nog even aan, en anders bel ik maandag de HA of CB wel even, of desnoods de kinderarts om te overleggen! Ik vind het maar niks.. Ze heeft goede plas luiers hoor, verder is er niks aan de hand eigenlijk, ze is vrolijk, ze is alert enzo, dus geen reden voor paniek, maar toch vind ik het raar.. Nu net om 9 uur de laatste fles gedronken, en bied ik 180+6 aan (altijd de laatste) en ze heeft nu zelf 80cc laten staan.. Al viel ze nu wel tijdens de fles in slaap van vermoeidheid.. dus dat kan het nu ook zijn natuurlijk.. Morgenochtend gaan we voor het eerst met haar zwemmen!! Vanmiddag zwemluiers gekocht en een badpakje en los broekje! Ook ik heb zwemkleding! Dus we kunnen er tegenaan!! Tuurlijk zullen er foto's gemaakt worden haha Nou Naomi slaapt als een roosje, die was echt afgedraaid van de hele dag op pad en op visite! Dus die lag ik in bed en weg was ze gelijk. Zelfs tijdens de fles viel ze al weg.. Ik ga nog even bank hangen en dan ook slapen! Welterusten alvast!
@naaien, zo crea bea ben ik niet hoor, maar vind het leuk om te doen. (dat soort kleine dingetjes als knisperdoekjes of labeldoekjes) Ik geef dat ook op school 9 uur per week, superleuk! @Lisette, heb hier nog een wheelybug van Ymke staan. Eigenlijk is al het speelgoed dat Ymke heeft van dusdanige kwaliteit dat ik bijna niets nieuw hoef te kopen. Doe ik wel hoor! @Sam, Ymke krijgt een fiets voor haar verjaardag in januari. Had wel eerder gekund, maar zou anders niet weten wat we voor haar moeten kopen. Ze speelt niet echt met klein speelgoed, alleen maar groot, in de zin van dat ze het hele huis gebruikt, met haar poppen en dan maakt ze er 1 groot fantasiespel van. Ze gebruikt ook de box en de spullen van Vigo als hij slaapt dus een keuken past daar wel bij. Al het andere zou (nu) zonde van het geld zijn. @Dithje, ik doe een badje als het me uitkomt... Niet perse voor het slapen. @Hier, ik had nog iets in de categorie STOM! Vigo drinkt altijd bal uit zijn S flessen, altijd vacuum en de ventielen ploppen er zelfs uit! Ik een topic met de vraag wat ik verkeerd doe geopend, blijkt dat je het ventiel door moet prikken! En toen liep de M speen opeens veel te snel... Nou heeft ie goed gedronken net en ook geen last van teveel lucht (eerder wel 5 boeren). Oh wat stom zeg. Dat ze dat ook niet in de gebruiksaanwijzing zetten!
Guppie; hahaha hoezo stom!? Heb al gereageerd op je topic, maar ik dacht vanmorgen nog: klote fles, drinkt voor geen meter!! En nu keek in in het ventiel en ja hoor.. zat nog dicht!! Ik op de difrax site gekeken.. en het staat daar wel gewoon op (zie punt 3) hahaha Het in elkaar zetten van de S·fles Was je handen en droog ze met een schone handdoek af; Pak de bodem en het ventiel; Knijp het ventiel open en controleer daarna of het gaatje in het ventiel open is; Leg het ventiel met het opstaande randje naar boven in de bodem en druk het ventiel goed aan; Draai de fles recht op de bodem; Trek de flessenspeen door de flessenring. Je voelt dat hij over een randje getrokken wordt en goed zit; Draai de flessenring met speen recht op de fles; Zet de gesteriliseerde fles in de ijskast of je zet de schone fles in de kast.