Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dan zal ik het nog mooier maken. Jildou heeft altijd uit zo'n fles gedronken en we hebben nooit het gaatje in het ventiel open gemaakt :p

2. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ehm.. Zie ik dat nou goed??? Ben ik nie de enige gek die haar kind al pap geeft en eten??? Angel?? Hoe oud is je kindje? Heb mijn kindje vandaag fruithapje gegeven. Die wil gewoon echt eten hoor. En savonds doe ik pap erin.. Mijn schoonzus was er vandaag en die begrijpt dus nu waarom ik daarmee begonnen ben... Sjonge jonge jonge, die schreeuwt het echt uit en probeer dan maar ff de fles nog 1.5 uur uit te stellen..

3. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hmmm, ik heb niets doorgeprikt hoor:S

4. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Bye the way... drinkt baby dan sneller? Als je het ventiel opent? Liam drinkt namelijk al veel te snel.

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Mamat; niet persee sneller maar dan zuigt de speen geen vacuum! Maar bij sommige flessen is het ventiel al open als je hem koopt dus is er niks aan de hand!

Ik ga slapen.. Welterusten

6. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ok, maar ik had toevallig wel met de fles op de creche dat deze eraf vloog, dus misschien moet ik die wel even openen... Hmm.. zal even kijken. Ik ga verder met mn huiswerk, want het schiet nie op:(

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou hier maar zolang mogelijk uitstellen qua bijvoeding aangezien hij al krampjes krijgt van nutriton, lijkt het me niet verstandig! Ach hij heeft het ook nog niet nodig. Die zuipt maar lekker door ;) !

Slaap lekker dames, ik ga ook!!

8. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Nou, iedereen al op bed? Ik heb de boeken maar dichtgeslagen..

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    lukt t niet meer? Helaas rinze had toch nog honger!

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    idd je bent dus niet de enige en ik ook niet haha..
    caitlin is nu bijna 3,5 maand en ze krijgt al geruime maand pap in de fles niet vanwege het doorslapen( dat doet ze al vanaf begin) maar omdat ze geen voldoening meer had ..fruithap vind ze niet zo lekker..maar wortel met aard en spercibonen en doppertjes wel.. maak het wel zelf want potje vind ze zo vies ??

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!

Wij gaan baby-zwemmen van 9 tot 10, dus kom daarna ff verslag doen! :)

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    veel plezier es! ik ga straks met jil zwemmen!Blijven kor en rinze lekker thuis!Lig nu nog ff met rinze te kroelen in bed!

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Daar zijn we weer!!

Het was HEEEEEEEERLIJK!!! Naomi vond het in het begin nogal onwennig, maar dat duurde eventjes en kon ze zich heerlijk ontspannen!! Ze vond het geweldig.. Eenmaal thuis flesje gegeven en naar bed, en ze slaapt nu als een roosje!!

Bekijk bijlage 101639

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Prachtig Es. Hier ook heerlijk genoten!! Jildou vond het geweldig!! Eerst wat onwennig maar was al snel klaar!!

17. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje.. aaahh dat is zo schattig dat duimen.. Jayden heeft dat maar een paar keer gedaan echt alleen op zijn duimpje.. Hij pakt nu liever gewoon heel zn vuistje haha..

@ es, mooie schoentjes voor naomi! oh dus ze vond het wel leuk zwemmen, wij willen ook binnenkort gaan zwemmen met Jayden.. Ben je naar een speciaal babyzwemuurtje geweest of gewoon vrij zwemmen? leuke foto`s!

@ sam, ook al lekker gezwommen.. hoe gaat het verder met Rinze zijn nekje en de therapie?

Ik wist dat ook niet eens van dat gaatje in het ventiel.. dadelijk ook maar even kijken of ze wel open staan :(..

Wij gaan vandaag op bezoek bij opa en oma.. Jayden krijgt nu zijn fles, als hij die op heeft gaan we..

Wat hebben jullie nu op het bedje liggen? Ik doe Jayden een rompertje met lange mouwen en een pjamatje aan, en ligt onder een dekentje (in dekbedhoesje) die een keer dubbel is gevouwen.. Maar ik denk dat hij het te koud heeft snachts.
    Ik heb nog een deken wat ik op die andere kan maken (is een duodeken) maar als ik dat nu al doe heeft hij er in de winter niks meer aan ofwel?

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goldy; Vanmorgen van 9 tot 10 was het babyzwemmen.. :D

En ik zu hem nu niet te warm laten slapen 's nachts hoor.. zo koud is het binnen in huis nog niet.
    En als je nu een extra deken erbij gaat leggen wat moet je dan in de winter?

Naomi slaapt hier in een heel dun boxpakje (pyjama) in de puckababy en daarover heen wel een dekentje+lakentje

Van de winter heb ik nog een deken en kan ze een dikker pyjama'tje aan en een dikke slaapzak als het moet.. Maar Naomi heeft het niet snel koud..

19. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Guppie, ik lees dat je je dochtertje een keukentje/fornuisje cadeau wil doen voor Sinterklaas.

Misschien heb je er iets aan, bij Van Cranenbroek www.vancranenbroek.com hebben ze een speelkeukentje in het krantje staan voor 24,95, echt heel leuk, met licht en geluid, oven, koelkast, gootsteen en vele accessoires. Merk is Kiddie Kitchen.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy ik zou het niet warmer maken s nachts, tenzij hij er wakker van wordt, anders heeft hij het niet koud hoor. Wat Es zegt klopt wel, anders heb je straks in de winter een 'probleem' ;) !!
    Rinze slaapt in pyjama, romper korte mouw daaronder en een slaapzakje. Nou had hij vannacht een iets dikkere aan, maar heb ik het dekentje alleen over zn voetjes gedaan. Met Rinze zn nekje gaat het goed. Hij hoeft pas 2 dec weer naar therapie.

Es verstandig om te gaan babyzwemmen, beter dan gewoon vrijzwemmen op deze leeftijd. Hier stond ik echt verbaasd vanochtend hoeveel kleine baby's er waren om mee te gaan zwemmen, nu had ik het al gauw koud en Jildou ook, laat staan zo'n ukkie.. Dan denk ik wie doe je er een groter plezier mee, jezelf of de kleine? Het voordeel van babyzwemmen is dat het water warmer is als het goed is!

Deel Deze Pagina