Es: Leuke foto´s! Guppie: We hadden eigenlijk niet verwacht dat er na Noa Lynn Carlijne nog zou volgen,dus als kip zonder kop alles naar neefjes/nichtjes gedaan die interesse hadden... En de loopauto van Noa Lynn is ook niet meer wat het is geweest,vandaar.. Sam: Fijn dat jullie heb ook leuk hebben gehad!
@ es, oh dat is wel fijn dat dat op zondag is! Hier is het op woensdag en man is dan werken dus dat is wel jammer dat hij dan niet mee kan. Ja wij wonen dus niet in een huis maar in een woonwagen en tis dan ook kouder dan in een huis. En ja, ik vond het ook al te veel om die andere deken er op te leggen maar wat kan ik dan het beste doen want hij word er wel wakker van snachts??
hee meiden, Heb weer gewerkt, het zat allemaal niet mee. Kim was weer aan het spoken, van half 2 tot 4, gisteren ook al, en ik moet om 6 uur eruit, was kapot. Ga de zijslaper maar niet meer doen snachts, misschien komt het daardoor. Toen ging ik weg, bleef mijn voorruit beslagen, had vent aan en kachel aan, en ik zag geen reet, was net onverlichte weg. Aan de kant gezet, en op een gegeven moment werd het beter. Toen weggereden, had allerlei knopjes ingedrukt, ging mijn stuur heel zwaar, en kreeg het niet goed. Maar ja zo geschrokken was ik, en moe. Even niet bijgelezen sorry. Kim ligt vanaf vandaag overdag in haar eigen kamertje in ledikant, nu al 2 uurtjes geslapen, dus gaat goed. Vanaf volgende week wil ik haar daar snachts ook xxxx
Hier trouwens niet echt een goede nacht gehad... De achterburen gaven een feest,en Carlijne werd er dus wakker van,en ze wilde niet meer slapen. Dus heb dr maar mee naar beneden genomen.En om 3:00 sliep ze eindelijk. En om 7:00 werden Thijmen,Maryl en Noa Lynn wakker. Om 15:30 komt de visite,dus kan nog even lekekr bijkomen... Sam: Ik denk dat ik voor de 3 in 1 ga.. Dan hebben ze allebei wat om te dragen/duwen. Iemand zij in het topic wat ik gestart had: Anders koop je toch ook nog een losse.. Maar dat vindt ik eigenlijk niks als ik naar die prijs kijk...
Ik zou het idd denk ik ook doen dan Lisette. Goldy ooh ja dat is waar ook. Ja je kunt het beste oordelen naar wat je zelf over hebt denk ik. De nachten gaan hier wisselend, vannacht: 23.00-5.30-8.20 (wakker, 9.00 gevoed)!Dus dat was niet verkeerd, sliep ook snel in. Al met al wordt het stiekem wat beter geloof ik... Eline, bleagh meis dikke knuffel!
Leuke foto's Es! Super dat Jildou het zwemmen zo leuk vond Sam! En die nacht was stiekem best een beetje goed toch? Je kunt Jayden natuurlijk ook een slaapzakje aantrekken ipv nog een dekentje Goldy. Luca heeft een romper met kort mouw, pyjama, sokjes aan en daarover heen een slaapzaak. Vervolgens een lakentje en dekentje, maar als wij 's ochtends op z'n kamer komen ligt hij niet meer onder de deken Gefeliciteerd met Maarten Lisette! Jeetje Eline wat een zware nacht meis en dan ook nog eens 'pech' met je autotje... Vanavond maar lekker op tijd erin? Morgen ook werken? Hier; net een uur gewandeld! De zon scheen en hebben heerlijk genoten. Zometeen even een flinke mand strijk weg werken, stofzuigen, dweilen en verder helemaal niets vandaag
Idd Goldy slaapzakje is misschien wel een idee, ook omdat daar de warmte in blijft zitten zeg maar! Dithje ja die nacht was niet verkeerd hoor !! Ben gewoon zelf op. Dat is het probleem meer op dit moment !! Lekker gewandeld dus, wij gaan straks ook even. Kor is nu met zn ouders en honden naar het bos. Jildou slaapt en Rinze sliep, en moet nu schone kont ! Gaan we hier even wandelen en jil op de loopfiets!
Even snel een berichtje tussendoor... Het is hier aardig druk. De kids hebben het ook helemaal goed. En Carlijne ligt lekker in dr bedje,en ik hem aangegeven dat als Carlijne wakker is dat ze best op schoot mag,maar natuurlijk wel vragen! En als ze slaapt slaapt ze gewoon,want schoon familie heeft er wel eens een handje van om dr gewoon uit bed te halen(!)
@ eline, het heeft je niet mee gezeten zeg! Wat vervelend.. hoop dat kim vanacht weer beter slaapt! @ sam, nou ik duim voor je dat het steeds beter word! @ dithje, oh lekker gewandeld.. fijn zeg! Ik denk dat ik idd een slaapzakje ga halen morgen. Dan doe ik vanacht wel even een extra deken er over heen.. Het is hier wel voortaan heel rustig zeg of is dat nu toevallig?
Ik ga morgen echt het CB bellen.. Naomi drinkt nu al 2 weken bar en bar slecht! Vanmorgen om 7u liet ze van de 180cc 60cc staan. Om 11u liet ze 50 staan, om om 14u begon ze te brullen dat ze honger had, dus gegeven maar liet ze ook 50 staan, en net om 18u liet ze 70cc staan.. De eerste fles was 180cc+6, maar de rest van de flessen waren zelfs 150+5! Dus eigenlijk bij elke fles laat ze zeker wel 50a60 cc staan, en dat 5x op een dag! Ze heeft geen koorts, ze is actief, verder geen gekkigheid hoor.. niks om me zorgen over te maken verder. Alleen dat ze heel lang verkouden is geweest, en heel af en toe hoest ze nog een beetje, maar dat is minimaal..
Hallo, ben ik weer! Es, leuke foto's! Fijn dat het zwemmen geslaagd was! Goldy, zag ook een super mooie foto van jouw kleine! Mooi doopsel gehad las ik. Ik zou idd een slaapzak proberen. Sam, leuk dat Jildou van het zwemmen heeft genoten en fijn dat de nachten beter lijken te gaan! Eline, wat been pech met je auto! Hoe beviel het werken? Hopelijk slaapt Kim snel weer goed! tmnkooijmans, gezellige dag vandaag!! en ook proficiat natuurlijk! Dithje, heerlijk hè,zo'n wandeling. Flink gepoetst zeg! Hier: mijn man snapt niet dat als Anissa slaapt en dan begint te huilen dat hij dan niet tegen haar moet praten of lachen. Alleen fiep geven, aai over de bol, evt muziekje aan en weer gaan.. Tussen de middag lag Anissa nl in bed en begon te huilen en aangezien mijn man boven was liet ik hem het "oplossen". Ik hoor hem praten etc ...............resultaat: een wakkere dame die niet meer wilde slapen! Nu is hij weer werken en zi ik met een ontregelde dame. Waren net even ergens op bezoek en ze viel zo rechtop tegen me aan in slaap. Laatste keer dat ze dat deed was ze een paar weken oud. ' De nachten gaan de laatste 3 dagen trouwens weer goed! Sinds ik haar een (dikke) slaapzak heb aangetrokken gingen de nachten goed. Toen moest die de was in en heeft ze een andere dunne aan gehad en toen had ze hele slechte nachten (wat ik hier schreef). Een paar dagen geleden die dikkere weer gepakt en ze sliep weer opeens door....toeval??
Dithje lekker gewandeld, het was lekker weer he. Wij waren ook nog gaan wandelen Es, Hoeveel drinkt ze in totaal op een dag? Kim komt nu ook vaak maar op 750, ipv 1 liter. En is verder wel vrolijk. Snap er ook weinig van. Leuke fotos van het zwemmen, heerlijk Moederk fijn dat je nachten beter gaan zeg Ik moet morgen ook nog werken, van 07.15 tot 16.00. Dan woensdag van 7.15-16.00 en donderdagavond van 15.00- 23.00 Best even pittig nu dus
Eline; Ik denk dat Naomi nu zo'n 650 cc drinkt op een dag, verdeeld over 5 flessen.. Terwijl ze hier voor flessen leeg dronk van 200cc (4x)
Es persoonlijk zou ik hiervoor niet cb bellen maar ka omdat ze daar ook onder behandeling is. Is idd wel veel wat ze laat staan! MoederK herkenbaar.. Maar manlief snapt het inmiddels, er is hoop !! Denk idd dat het met de slaapzak te maken kan hebben wat de nachten betreft. Misschien had ze het koud? Dan worden ze vaak ook wakker! Lisette gefeliciteerd met Maarten! Hier is Rinze wat mieperig vandaag.. Ligt nu weer in de box te huilen.. Dus zal hem even pakken..
Haai allemaal! vandaag lekker dagje, vanmorgen naar het bos geweest, was super! Hier nog een leuke vergelijking; Bekijk bijlage 101726 @Sam, wil je nog bedanken voor de tip van de olie tegen berg. Vandaag geprobeerd en het is voor 80% weg! Ga nu even teruglezen.
Ja Sam, Inderdaad! Ik ga morgen de KA bellen.. Ik vind het ook veel hoor wat ze laat staan op een dag..
Sam, gelukkis is er nog hoop dan Te koud lijkt me niet maar zou natuurlijk kunnen Eline, succes met werken Es, maar even navragen ja... Guppie, wat een mooie foto's!! Blijft hij zelf zo liggen? Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad!
MoederK ja dat weet ik niet vanaf hier natuurlijk !!! Guppie: Jeetje wat een kerel alweer dan he! Groeit ook lekker zie ik wel !! Maar Vigo heeft nu ook veel minder haar he, Rinze heeft aan een kant van z'n hoofd een 'kaal' stuk. Dan bovenop dus ligt niet aan z'n ligging ofzo !! Heeft/ had Vigo dat ook? Ennuh geen dank hoor, je moet het net weten !!