Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ik zou gewoon een S-speen eens proberen MamaT. Het kan zijn dat Liam de fles té snel drinkt en daardoor maar kort verzadigd is omdat het als een 'blok' op zijn maagje valt...

2. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ja, denk dat ik dat maar eens ga proberen.. want heb nu die standenspeen op alle flessen..

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje; Misschien is er inderdaad niks aan de hand, dat kan ook goed hoor.. En heeft ze gewoon minder nodig en maak ik me druk om niks..

Guppie; Ja wat jij zegt kan ook, maar ik moet zeggen dat het nu met haar reflux wel redelijk gaat, er zijn slechtere momenten geweest en dan dronk ze nog beter ;)

Ik heb net de M speen eens geprobeerd.. 180+6 aangeboden en of het toeval is of niet geen idee, maar mevrouw liet maar 25cc staan! En dat is voor het eerst sinds 2 weken dat ze van de 180+6cc zo weinig liet staan..
    Morgenochtend even aankijken en anders kan ik 's middags altijd de KA bellen..
    Ja tuurlijk het kan toeval zijn, maar misschien was ze wel toe aan de M speen.. Wie zal het zeggen? :(
    Had wel 1 schepje meer nutriton erdoor heen gedaan, maar merkte dat ze ook beter door dronk, dus niet zo vaak stopte en een pauze nam..
    Bij de S speen deed ze dat de laatste 2 weken wel vaak.. leek wel of ze dan moe werd van het zuigen..

Nou ja ik kijk het nog ff morgenochtend aan.. Bellen kan ik altijd doen.
    Ik moet me ook niet gelijk zo zorgen gaan maken, want ze is vrolijk, actief, verder geen dingen die anders zijn of wat dan ook..

Ik ga weer So You Think You Can Dance kijken!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooi zo Es. Hihihi Jildou heeft altijd maar 1 soort speen gehad, merk dat ik er totaal geen verstand van heb :p HAHA!!

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    lieve meiden

ik kom me ff afmelden hierzo... ik heb nog 1 weekje vakantie en daar wil ik echt van gaan genieten (voor zover als mogenlijk). verder ben ik ook niet echt met mijn hoofd erbij door vanalles en nog wat. maar dan weten jullie in iedere geval een beetje hoe en wat.

tot snel (ik zal af en toe zeker ff komen spieken daarvoor ben ik te verslaafd hihihi)

knuffie voor jullie allemaal

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    mamaT dat had ik ook met caitlin maar gebruik nog steeds de 3 standen speen want hier ook de s speen geprobeerd maar dan heeft ze de fles nog sneller leeg haha ..ik heb ze aangedikt met pap in het begin met een theelepen en moet zeggen dat hielp wel voor de honger ..miss een tip?

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    es kan idd dat ze met de s speen te veel moeite moet doen om te drinken omdat het al is aangedikt en daardoor meer laat staan ..mooie foto,s

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hahah die luca ook al zo lekker druk bezig :D dus luca is overdag ook veel wakker ?? en niet in bed slapen?? ben benieuwd hoe het gaat morgen met 19u na bed ..ga je hem dan wel wakker maken voor de andere fles of??

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hij krijgt dan zeker nog z'n fles om 22 uur Angel... Hebben net weer ritme met hem gevonden qua slapen 's nachts dus ik hou het nog wel even zo;)

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja misschien wel ja..

Morgen maar even aankijken met de M speen.. :)

Ik had mevrouw om 6 uur op bed gelegd, om 9 uur eruit gehaald voor de fles, fles gedronken en ze viel weer half in slaap dus weer weggelegd en mevrouw slaapt weer gelijk als een blok!!
    Vermoeiende dag met dat zwemmen natuurlijk!

Morgen moeten we voor de echo van haar heupjes.. ben benieuwd.

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje idd zal ook dan ook doen ja ;)

es is zeker vermoeiend dat zwemmen maar ohh zo leuk .. succes morgen ..

er zijn meerdere voor de heupjes ..hebben jullie uks klachten of zo dan?? of is het een standart onderzoek??? geen idee vandaar mijn vraag:)

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Angel; Wij moeten voor Naomi der heupjes omdat ze tot 37 weken in stuit gelegen heeft.. Is standaard dat ze dat dan doen..

Meiden ik ga afsluiten, laatste stukje kijken van So You Think You Can Danse, de hond uitlaten en dan gelijk mijn bedje in!

Tot morgen en welterusten!

13. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Krijg dinsdag nog kraamvisite en ze komen met 9 personen! :$
    Laat ik nou net een redelijk groot huisje maar een kleine huiskamer hebben dus weet nog niet hoe ik dat ga doen.. Ik heb ook alleen maar een 3 zits en een 2 zits en niet genoeg stoelen dus dat wordt nog een heel geregel..

Denk dat ik een thermoskan thee maak en een thermoskan koffie en dan de flessen en pakken drinken en glazen op de tafel zet in de keuken en dat iedereen zichzelf maar drinken pakt en op tafel zet ik wel wat koekjes en nootjes neer..
    Hebben ook maar een klein salontafeltje dus moet ook nog ergens een tafeltje regelen want daar passen niet 10 glazen op + nog de koekjes, nootjes etc...

Of is zelfbediening niet netjes voor bezoek??

Tja, ik moet ze halverwege ook een half uur alleen laten als ik Anissa ga voeden en naar bed ga brengen..

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    es oke vandaar ;)

moederk ik zelf vind dat niet raar hoor..en zeker niet als het bekende zijn moet kunnen dan toch? veel plezier alvast;)

15. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Gelukkig maar.. :) Dankje!

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Luca heeft z'n laatste fles gehad, waar hij overigens 90cc van heeft laten staan (gisteren ook al 80cc), dus ik ga mijn bedje opzoeken.
    Slaap lekker allemaal, op een goede nacht en voor de dames die morgen weer (voor het eerst) moeten werken, succes!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    angel hier moesten we omdat jil hd had en spreidbroek heeft gehad!

es succes morgen!

harde werkers werkse morgen!

moederk succes zeg!

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Yessss Naomi heeft net de eerste fles 100% leeg gedronken :D
    Was een fles van 180+6
    Ben blij! Even afwachten hoe het de rest van de dag gaat, maar het begunt erop te lijken dat het inderdaad aan de S speen lag.

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hebben trouwens gisteravond een gaaf joggingpakkie besteld voor Naomi.. 8)

Bekijk bijlage 101807

Van AJAX natuurlijk!!! :D

20. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hier heupecho omdat er heupafwijkingen in fam zit + Madelief lag dwars met kontje op heup (half stuit).
    Druk maar leuk weekend gehad. Vrijdag kinderfeestje (zwaar), zaterdag hele dag nr schoonouders. Ries ging daar hardlopen. Ook even bij oudoma geweest met Madelief en even geshopt. Gister veel last van rug en bekken.
    Straks nr cb.
    Lief is dagje thuis, het is gisteren in zijn rug geschoten, hij zat gewoon

Deel Deze Pagina