Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Busbie & Angel: bedankt :D

Rustig hier trouwens... meerdere dames weer aan het werk (die niet stiekum inloggen haha)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihihi ja dat is zeker een onderneming! Vond 1 wel genoeg :p !

3. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Koekkie: Het is inderdaad een hele onderneming! ik weet er alles van.... Fijn dat het meevalt! Tot waneer blijft je schoonma eigenlijk?

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Hellow ladies!
    Vanmorgen naar Ikea geweest, met man en Vigo, jaja manlief alweer vrij! Wel laatste keer denk ik...
    Keuken gekocht voor Ymke, voor Sinterklaas en leuke stofjes voor mijn creabehoefte! Vigo niet veel geslapen en thuis beetje overprikkeld, maar ligt nu te slapen. Hij heeft die babyrammelaar gekregen, die ronde rode, en is er al helemaal gek op! :)

@Es, en nu maar hopen dat ze dat je pakje je later niet kwalijk gaat nemen :p

@Sam, tjee heb je een goede nacht, ist nog niet goed... Tis maar goed dat jij nog even niet hoeft te werken!

@koekkie, lekker toch dat het meevalt! alleen maar goed toch! Voor mij wordt het ook tijd hoor...

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Daar zijn we weer!!

Echo van der heupen was prima!! Geen gekke dingen te zien :) Dus wij weer blij!!

Bij thuiskomst om 3 uur Naomi de 3e fles gegeven en ook 180+6 aangeboden en maar 30cc laten staan! Netjes hoor! ;) Tot nu toe is dus de oplossing geweest.. de M speen! :p Laten we hopen dat het zo blijft!

Ik heb net gestofzuigd en gedweild en Naomi in bed gepland want die zat in haar oogjes te wrijven ;) (wel een schattig gezicht trouwens haha)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es mooi :D

Guppie leuk en gezellig :D !!

Hier Rinze heeft vandaag nog maar 1 uur geslapen.. Lag net, maar is nu dus alweer wakker :( :( :( Pffffff.. Zo maar weer een speen erin doen. Jildou alweer 2x op potje geplast vanmiddag :D ! Dat gaat goed :D !

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Sorry dat ik niet reageer, vandaag de hele dag gewerkt, en een hele slechte nacht gehad.
    Kim was van half 2 totdat mijn wekker ging aan het spoken.
    Nou na 3 dagen werken ben je dan wel gaar.

Es je brengt me op een idee, Kim heeft de zwaarste speen op de fles. Ik ga ook een andere speen proberen

Hoop dat het verder goed gaat met iedereen.
    Ik ben morgen vrij, dan zal ik uitgebreid op iedereen reageren

xxxx

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pfff Eline, pittig nachtje!! En idd 3 dagen werken daar word je dan niet blij van! Dikke knuffel en hopelijk werkt de speen!

9. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Guppie: Leuk!
    Es: Fijn dat alles goed is!
    Eline: Dikke knuffel!
    Sam: Goed van Jildou!

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedenavond!

Naomi heeft niet haar dag vandaag.. Ze slaapt heel veel maar als ze wakker is is ze huilerig en hangerig..
    Nu zit ze in de schommelstoel maar eigenlijk is ze het alweer zat..

Maar ik moet toch even even de was vouwen anders stapelt zich dat alleen maar op..

Ze heeft net om 6 uur een fles gedronken van 150cc, dus het gaat nog steeds goed :)
    Straks om half 10, of 10 uur de laatste.. bied haar 180 aan, kijken wat ze drinkt..

11. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Haha kleine Ajaxiedje Es :D Fijn dat de heupecho goed was!

Pfff... ja daar word je zeker behoorlijk gaar van, van dat soort nachten Eline...

Knap kind die Jildou. Hier is C élya ook helemaal droog. Nouja op af en toe een klein ongelukje na, maar het wordt haar vergeven ;)

Goed geslaagd bij de IKEA, Guppie. Ben beetje jaloers, ik wil ook naar de IKEA.... :p Maar hier zit 'ie dus niet :x

Hier een foto van mij oudste 2 meiskes, al helemaal klaar voor Halloween :D

12. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden! hoe is het hier?

Bij mij supergoed! Fynn is n fantastisch kereltje, zo tevreden!
    Dagritme nu:

11:30 uit bed, 12:00 fles, met mama en babygym spelen en dan in de box en meneer valt dan zelf n x in slaap. 16:00 fles, spelen met mama en daarna lekker babytv kijken in de wipper en weer slapen in de wipper. 19:30 fles en dan even met papa spelen en valt dan weer eens in slaap, 23:00 fles met rijstebloem en dan naar bed. 07:00 fles en weer naar bed.

Alle flessen zijn 190ml en over n paar dagen over op 200ml want er zit weer steeds korter tussen de flessen. Hij teugt ze tot de laatste druppel leeg. Nog steeds 100% gekolfde melk.

Hij heeft al n bijtring en knaagt ook op zn handje en fopspeen en knuffel. Ik heb de eerste van avent n mooie ovale.

Ik kan er niks aan doen maar we hebben echt gemazzeld met ons ventje, zo lief!

gisteren hebben we met vingerverf afdrukjes gemaakt van zn hand en voet :)!

Vorige week hebben we n middag oppas gehad en zijn we naar de rock top 50 geweest. erg leuk maar heb m erg gemist.

verder gaat het zo snel.. weet niet waar ik moet kijken soms... maat 62 zit nu als gegoten.lachen, kletsen en hoofd omhoog houden zijn normaal geworden. hij pakt alles vast, meteen in zn mondje proeven haha.

we hebben n zeepaard van fisherprice gekocht en die Seapie gedoopt en dat is zn grote maat en daar verteld hij de gebeurtenissen van de dag tegen in bed haha! zooooo schattig!

Zoveel te vertellen eigenlijk!!!

Verder wordt ik ergens na woensdag weer grote zus. stiefmams was vrijdag uitgerekend en woensdag wordt ze ingeleid, medische indicatie. Heel spannend en ik kan niet wachten. Ik kom me melden zodra het zover is!

Ik reageer zometeen even op jullie!

xxx

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    lieveheersbeestje...

14. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    samen...

15. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    en L yvia wil ook nog even gespamd worden ;)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Prachtige meiden Elea :D :D !!

Sue.. nou ho maar, ben bijna jaloers, maar fijn dat het zo goed gaat! Maar zulke kinderen zijn voor ons niet weggelegd volgens mij. Jildou was ook niet zo makkelijk en Rinze ook niet.. ;) !! Ach, het zal wel niet bij me passen :p !! Ennuh maatje 62 past mooi?? Hihi ik zal maar niet vertellen dat meneer hier al in 68 zit :p !!

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Mooie meiden Elea!! :D

Super Sue! dat het zo lekker gaat!! Top!

Nou Naomi is alweer bijna vertrokken in haar schommelstoel.. Maar ze moet zo nog wel douchen en de fles.. ;)
    Daarna kan ze lekker slapen!
    Ik heb net de was gedaan, dus dat is ook klaar.. alhoewel ;) de wasmand is alweer vol.. dus kan morgen weer een was draaien..

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Even een vraagje; Hoe vaak verschonen jullie heel het ledikantje?
    Hydrofiel luier onder haar hoofdje doe ik 9 van de 10 keer elke dag.. en het ledikantje 1 keer in de week.. Maar het is nooit vies, en ze ligt ook nog eens in een slaapzak.. Eigenlijk denk ik dat 1 keer in de week misschien wel te overdreven is, of niet?

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Fijn dat het zo goed gaat Sue! Lekker genieten he als je mannetje zo tevreden en blij is. En goed gegroeid dan als hij al in 62 zit he! Lief zeg, Fynn met z'n Seapie :D

Spannend zeg, je stiefmama ook mama en jij dus... uhh... halfzus ja! :)

20. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hier iedere dag of meer keer per dag de doek onder haar hoofd. De slaapzak iedere dag en de lakentjes minstens 2 keer per week. Maar ik heb dan ook wel een kwijlebal als dochter hoor ;) :D Bij de andere deed ik dat echt veel minder :)

Deel Deze Pagina