Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben vandaag de hele dag weg geweest.. fysio, stad en bij smam wezen eten.. Heb wel wat bijgelezen maar kom morgen weer reageren want kga nu ff lekker op de bank hangen benelux next topmodel kijken..

Heb een slaapzakje gehaald vandaag dus die gaan we vanacht even uit testen.. Afgelopen nacht had ik extra dekentje gebruikt en hij had weer 7 uur aan een stuk geslapen dus werd hij denk ik wel wakker door kou..

Ons Jayden is alweer 3 maanden vandaag, wat gaat het toch hard zeg! Ik had eigenlijk nog een mooie foto maar krijg hem niet ge-upload dus probeer ik morgen nog maar een keertje.

Fijne avond!

2. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey!

Elea, wat n mooie meiden zeg, echt leuk die pakjes!

Es, hydr. 1x per 2d, ledikant zelfde als ons bed eens per 2w. Hier nog geen gekwijl haha. Slaapzak 1x in 2d zoals hydr. Fijn dat Naomi slaapt!

Sam, ja maar jij bent wel iemand die dat erg goed aankan schat ik zo. Áls Fynn n x huilt kan ik er bijna meteen niet tegen, erg ik weet t, maar raak bijna altijd na n minuut of 10 in de stress.. Scheelt wel dat ik gehuil dus ook absoluut niet gewend ben. sterkte met je beginnende bo.. hoop dat t snel weg is!

Koekkie, respect! hoop dat t meegevallen is. xx

ik heb pas de laatste pag meegelezen. morgen ben ik er weer, wil graag weten hoe t met jullie gaat.

dikke xx en fijne aaf!
    Sue

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Suekes, Ik heb ook geen andere keus natuurlijk ;) !!

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hé meiden,

Heb wel terug gelezen maar geen puf om uitgebreid op iedereen te reageren dus bij deze voor jullie allemaal een knuffel!
    De maandag is en blijft echt killing... Zo'n lange dag en dan thuis rennen en vliegen om de kleine man op tijd de fles te geven, te knuffelen (heeeel belangrijk) en in bed leggen. Nu dus ff niets, heerlijk!

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @Sue, heerlijk joh zo genieten! Hier gaat het net zo lekker hoor... en vigo zit ook al in maat 68, maar Fynn was ook lichter bij de geboorte he!

@Elea, je weet wel wanneer je een foto moet schieten he, wat een geweldige foto! Mooie dames heb je!

@bedje verschonen, 1 keer per 10 dagen ongeveer. Vigo maakt echt niks vies, hooguit een keer aan een romper een poeprandje. Alles gaat gewoon schoon (wel gebruikt) de was in. Ymke kwijlt nog meer in haar bed :D
    Ik geef wel 1 keer in de 3/4 dagen een schone slaapzak.

@hier, morgen gaat Vigo "wennen" bij mn moeder en ik naar mn werk, even bijpraten. Het is maar alleen de middag, maar ik zie er tegenop hoor. Maar het moet he, ik moet hem loslaten.
    Neem mn sporttas wel mee, mocht ik vroeg klaar zijn op mn werk. Totaal geen behoefte om alleen thuis te zijn!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sterkte Guppie!
    Knuff Dithje..

Deze moest ik ff showen :D

7. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Vandaag cb geweest, ging zo rommelig... Bij de 'balie' zat een invalkracht, was zo voorzichtig met alles. Madelief was nu 60,5 cm (1 cm gegroeid in 5 weken?!) en 5150 gram (hulp dacht eerst 4650, kon de weegschaal niet eens goed lezen!).
    Bij de verpleegkundige bleek de computer het niet te doen, handig dus. Ze is goed gegroeid, zit nog hoog in de curve qua lengte. Verder 2 prikken gehad, even gehuild, arm meisje!
    Qua voeding gewoon lekker zo doorgaan, borst daarna fles.

Ga morgen SHOPPEN met vriendin, lekker Groningen in. Vooral voor onszelf lekker winkelen. Marjolein naar kdv, Robbe school en Madelief mag als dame mee shoppen.

8. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat een schatjes Sam!!! Die Jildou is net een modelletje zoals ze er zo mooi bij gaat liggen :D

Lekker shoppen Marj! Geniet ervan meid.

Agossie Guppie... Ja het is even slikken om je mannetje zo achter te laten, maar je zult zien dat het ook wel eens lekker is om even gewoon dat mama-zijn los te laten!

Knuff terug Dithje!

Goldy, hier ook koukleumpjes hoor. Zelfs in deze hitte liggen ze nog onder een dekbed of dekentje (en mama ook :))!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja Jildou is gek op foto's maken :D :D !! HIHI.

Dames weltrusten. Goede nacht allemaal!

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gave foto Sam! Echt mooie kindjes... Slaap lekker en op een goede nacht!

Whihihi Elea zie jullie al liggen onder een donzen dekbed met 40 graden... Ben je al begonnen aan je nieuwe job trouwens?

Komt goed Guppie! Veel plezier morgen op je werk en evt sportze... Vigo gaat het vast heeel gezellig hebben bij je moeder!

Net Luca z'n laatste fles gegeven, nou ja het was meer proberen te geven. Hij wou niet, heeft 150 cc laten staan... Wathebben bij je moeder

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sorry zit te internetten op foon en dat gaat niet zo makkelijk...
    Wat ik wou zeggen is dat Luca 150cc van zijn laatste fles heeft laten staan. Met geen mogelijkheid kunnen we er meer in krijgen, ligt uitgeteld in bed. Afwachten maar waar dit toe gaat leiden voor de nacht! Slaap lekker allemaal!

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @Dithje, hij is ook al 3,5 maand he. Met 4 maanden "moeten" ze over op 4 flessen, mooi als hij het zelf doet!

13. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Grrr, al mijn tekst weer weg... :x

"Moeten" kindjes die bv krijgen ook steeds minder vaak drinken??
    Hier zit er nl nog iedere keer maar 3 uur tussen, alleen 's nachts langer.
    Een enkele keer slaapt ze overdag 3 uurtjes waardoor er 4 uur tussen zitten en als we in de auto zitten kan ze het ook langer volhouden want dan slaapt ze meestal ook.
    Maar ze zit gemiddeld dus meestal nog op 6 voedingen

14. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    MoederK: Kreeg vandaag voedingsschema's op cb. Met 3 tot 4 mndn verandert het bij bv, zoek het na voor je!

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Pffff Naomi is tot nu toe elk uur wakker gewerst door een verstopte neus!
    Ben ik niet gewend joh zon nacht! Heftig!

En nu slaapt naomi weer en ben ik over me slaap heen! Jakkes

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo nu maar de fles geven dan pfff heb geen oog dicht gedaan! Dat wordt afzien vandaag ben ik bang.

Net naomi haar neusje leeg gepompd maar wat een troep kwam daaruit zeg! Allemachtig

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Elea wat een mooie foto

Sam gaaf zeg je 2 kindjes zo op de foto

es wat balen zeg zon slechte nacht door de verstopte neus

Marj fijn dat alles goed was bij cb. Lange dame al zeg

Dithje hoe is je nacht gegaan , na zo weinig drinken?

Gisterenavond de s speen erop gedaan, ipv dental speen, en toen dronk ze 180, ipv vaak maar 100.
    En vannacht alleen 2 x speentje hoeven geven, ze sliep meteen weer.
    Dacht net doe ook s speen, met 10 min fles leeg. Dus overdag toch maar de dental speen.
    Had nog een paar fotos van het weekend

18. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    zitten op de bank:D

19. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Voor het eerst in haar eigen ledikantje, ze keek haar ogen uit

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Eline; Lieff hoor!! :)

Jeetje mina.. Vind het echt lang duren die verkoudheid van Naomi hoor..
    Denk nu al zeker ruim 3 weken.. En nu lijkt het wel op het ergste, dus hopen dat ze er snel vanaf is..

Kan ik nog meer doen om haar 's nachts te helpen? vicks weet niet of dat mag ofzo?

Deel Deze Pagina