Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Sue dat het zo goed gaat met jou en Fynn! Wat is het toch een schatje, mooie foto's hoor:D!

Oeps Marj, Madelief heeft je dus een fijne douche gegeven;)? Fijn dat de fotoshoot nu wel goed is gegaan... Ben benieuwd naar je foto!

Wellicht zijn het bijwerkingen van de meds Es maar wat je al zegt, daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Misschien een idee om vitamines te gaan slikken om je weerstand een handje te helpen?
    Morgen de ha bellen lijkt me wat lastig, aangezien het morgen zaterdag is en bij ons de ha niet werkt... Dikke knuffel!

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Es, de weerslag van het hele gebeuren is er dan toch :(! Het was ook niet niks hoor...Kan je er met Vincent over praten? En zeker aanhalen hoe je je voelt meid aan de huisarts...Een hele dikke knuffel en veel sterkte!

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haha dithje; morgen is het idd zaterdag. dan maar afwachten tot maandag..

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Joel, hoe gaat het met je? ;)

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Meiden, sorry als ik niet op iedereen reageer! Ik heb gewoonweg even de puf niet om te lezen en te reageren.
    Ik lees de laatste tijd alleen de laatste pagina en probeer verder wel te komen kletsen en probeer te reageren, maar niet altijd heb ik er zin in of de puf voor :)

Knuff voor iedereen! Ik blijf wel lezen hoor en probeer ook wel te blijven kletsen en reageren!

6. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat een mooi meisje Koekkie!

En wat jammer dat Fynn zo onrustig is Sue. Leuke foto, wat kijkt hij lekker wakker.

Ben benieuwd naar de foto's Marj. Haha die Madelief, over mama heenplassen :D

Es, wat naar dat je zo in de lappenmand zit. Zou idd ook ietrs van vitaminenpillen gaan slikken dan. Ik kreeg hier van de dokter strresstabs. Dat zijn vitaminen aangepast voor als je lichaam of geest het zwaar te verduren heeft. Misschien ook iets voor jou?

Ik ben gister uit geweest met een paar vriendinnen. Het was heerlijk even znder kinderen. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Iets wat ik hier nooit meer doe eigenlijk (moslimland), dus heb nu een enorme kater :p Ga zo lekker mijn mandje in (het is hier een uur later).

Kus Leine

7. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hoi meiden,

Kom me voor de komende tijd voorlopig even afmelden. Kan het niet meer opbrengen om alles te lezen en te kletsen.
    Vorige week voor het eerst naar de psych geweest en slik nu antidepressiva. Voel me helemaal niet ok en breek bij het minste of geringste.
    Hoop als het binnenkort weer wat beter gaat ik gewoon weer mag komen kletsen.
    Sorry.
    Dikke knuf

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijn om even wat van je te horen Lizz. Vroeg me al af hoe het ging! Heel veel sterkte meis en dikke knuffel.

Es dikke knuffel!!

Koekkie wat een mooie foto!

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Pipo, thnx! Ik deed altijd snel reageren... Het lukt niet, is pdf bestand. Hoop vanavond alle foto's nog te krijgen... Zal dan posten!

Lizz en Es, heb met jullie te doen. Een dikke virtuele knuffel!

Madelief kwam om half 6 weer. Borst + 125 cc kolfmelk gehad, toen tevreden!

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Woepsie Elea... Hoop dat je je kater eruit kunt slapen;)! Trusten...

Jeetje Lizz wat een zware tijd voor jou:(... Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Jammer dat het niet lukt met de foto's Marj. Zullen we nog even geduld moeten hebben...

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Lizz; knuff! weet hoe je je voelt! :( Als je je ei kwijt wilt weet je me te vinden he!?

Meiden ik ga afsluiten, Naomi is in bad geweest fles gehad en ligt nu in bed te brullen, maar ze is doodop dus denkt dat ze zo wel gaat slapen. Ze is namelijk al wakker vanaf 6 uur ;)

welterusten en tot morgen!

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh Koekkie das een mooie foto!

@Dithje, fijn dat het beter gaat! Sporten is lekker he! Heb zelf de slag ook weer aardig te pakken. Ga volgende week weer bodypump proberen!
    Fijn dat hij nu beter slaap 's nachts zeg!

@Es, hier hetzelfde hoor, Ik houd er wel 3/4 uur tussen, maar het heeft geen zin om 4 uur ertussen te willen als hij na 3 uur wil drinken. Vigo slaapt wel na de eerste fles en na de tweede fles twee uur. Dan na de derde fles ook nog wel een uurtje en na de vierde fles (18:00 ongeveer) gaat hij er ook weer in. Ik vind dit wel een ritme en probeer het er ook zo goed mogelijk in te houden!

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @Elea, wat een mooi popje zeg! Jammer dat de meds nog niet aanslaan.

@Sue, leuk om weer van je te horen! Wat een prachtig mannetje heb je zeg, mooi fijn koppie!

@Pippo, Ymke is langzaam weer aan het opknappen, lief dat je ernaar vraagt :)

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Lizz, heel veel sterkte toegewenst!

Guppie, fijn dat Ymke aan het opknappen is ;)! Zo volgende week gaan bodybumpen...veel succes!

Es, slaapwel en dikke knuffel!

15. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meisjes (haha klinkt leuk of komt het omdat ik 2 glazen wijn op heb:D).

Ik ga lekker slapen maar ik wilde jullie allemaal nog even een goede nacht toewensen.

We hadden wat te vieren, manlief en ik kennen elkaar 12 (!!!!???!!!) jaar vandaag. En zijn 4.5 jaar getrouwd. Het is alweer geleden dat hij mij uit de zee gevist. Neeeeh ik ben niet zo dronken dat ik een raar verhaal vertel ;) maar dat vertel ik nog wel eens.

Babies en mama's slaap lekker!

x

ps: en bedankt voor de lieve reacties op de foto van onze kleine meid. ik reageer morgen verder maar ik ben nu opperdepop en heb weinig slaap gehad afgelopen nacht door ons meisje. Hoop dat de 2 glazen wijn ook voor haar werken haha.

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Lizz sterkte zeg, gelukkig wordt er nu wel wat aan gedaan

Ik zag van koekkie een mooie foto

Es wat naar steeds ziek, en dat je je niet goed voelt, knuffel

Sue wat een knappert, en 1 op 1 aandacht haaha, Kim wil dat soms ook

Elea leuk dat je bent uitgeweest, heerlijk even zonder kids.
    Had van jou ook nog zon mooie foto gezien van je knappe meisje.
    Hoe gaat het nu met haar, en de reflux?

Dithje hoe gaat het met jou, en je arm?

Verder weinig blijven hangen, sorry, was in de wolken van mijn autotje haahah.
    Rijdt erg lekker, ben zo blij, en vind het niet meer eng
    Met Kim ook alles goed, slaapt goed door, soms alleen ff speentje geven

xxxx

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zoo Guppie stoer hoor dat je de pump weer gaat oppakken! Respect, lijkt me zo zwaar.... Doe je alleen pump of ook nog RPM ervoor of erna, want dat doen ze bij ons in de sportschool veel?
    Hoe gaat het trouwens met Vigo, is het gelukt om die nachtvoeding naar de avond te verplaatsen?

Whihihi Koekkie *hik hik*! Gefeliciteerd met jullie 12-jarig bij elkaar zijn en jullie 4,5-jarig huwelijk.... Ben erg benieuwd naar het uit-de-zee-vis verhaal;)!

Super Eline dat je helemaal in love bent op je auto en dat het rijden zo goed gaat! Met mij gaat het goed, arm ook. Nog wel naar fysio maar dat is alleen maar om de arm te sterk te maken...

Hier; verschrikkelijke nacht achter de rug:(. Luca heeft onwijs liggen spoken, pffff. Zou toch echt wel blij zijn als hij gewoon een nacht lekker gaat slapen en niet wakker wordt.... Vannacht was het rond 3en weer bal.

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nou Naomi doet het super op 4 flessen!! :D

Ze heeft gewoon de nacht doorgeslapen tot 07:30 vanmorgen! :) En de laatste fles had ze van de 200cc zelfs 30cc laten staan..

Vanmorgen de 200cc zo goed als leeggedronken, dus we zullen zien de rest van de dag :) Vanavond om 8u half 9 de laatste fles, en hopen dat ze dan ook weer de hele nacht door slaapt! :D

Ik voel me hondsberoerd, heb overal spierpijn en vooral me nek doet zeer.
    Kan amper slikken en praten, dus denk straks toch maar even naar de HAP! :( Ga zo het weekend niet in..

Dithje; balen meid.. heb ook geen tips of wat dan ook.. Sterkte!

Kom straks nog even terug, Naomi ligt nu in de box te brullen!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Eline toppie!!

Dithje bah meis dikke knuffel!!Wou dat ik je kon helpen.

Es beterschap!!Al aan de pcm??

hier gisteravond fotoshoot gedaan.Wat een drama hihi!Rinze had er geen zin in en toen Jil eenmaal op de zitzak zat wilde ze er niet meer af haha!Ben benieuwd naar de resultaten!

gisteravond om 11 uur nog gevoed maar wilde niet gaan slapen,om kwart voor 1hem weer van kor overgenomen nog klein slokje gedronken en toen viel hij in slaap tot half 6!uur later net weer in slaap kwam jildou door kyra haar geblaf wakker.kwart over 7 rinze ook weer wakken maar heeft nog dik uur tegen me aan gelegen!beetje kletsen en schateren!Wat een heerlijk manneke dan!

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat jammer Sam dat de fotoshoot niet zo'n succes was... Hoop dat er toch nog leuke foto's tussen zitten!
    Tsja meis, jij hebt ook nog steeds van die zware nachten... Ooit komt het goed toch?;)

Deel Deze Pagina