goedemorgen elea wat een prachtige foto,s.. sam mooi hoor de foto leuk gemaakt.. es het enige is een ui naast bed..en die luv geen idee vanaf hoeveel maanden dat is? dithje hoe ging het vanacht??? eline mooie foto,s..fijn dat het nu beter gaat... hier een kl*** nacht echt zoveel pijn wordt er knetter van bahhhh:x . onze bo vandaag alweer 11 jaar dus dat maakt alles weer goed.
Gefeliciteerd met Bo Angel! Balen van je nacht zeg en natuurlijk je pijn... Wat Marj zegt inderdaad Es baby Luuf... Misschien is dit het laatste hoogtepunt qua verkoudheid en neemt het hierna af??? Ik hoop het in ieder geval voor jullie! Aaaah wat een scheetje is Kim toch Eline! Super dat de s-speen heeft gewerkt gisteravond en dat je nacht beter was. Hier; de nacht was echt super ondanks het niet willen drinken gisteravond! Luca heeft niet gehuild, is niet gekomen voor een voeding en ik moest hem vanochtend om 07.00 uur zelfs wakker maken.
Goedemorgen iedereen! Angel, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Bo! Veel beterschap met de pijn, neem je iets in 's avonds voor het slapengaan? Guppie, veel succes op je werk en dikke knuffel. Vigo is in goede handen bij je moeder! Nou op 3-4maand op 4 voedingen??? Hier zit ik al een paar weken op 4voedingen... Dithje, fijn zo een goede nacht zeg! En inderdad, denk dat Luca zelfs die fles niet meer wilt/hoeft.. Elea, mooi foto's ! Hoe was hun trampoline nu bevallen? Marj, fijn dat alles goed was bij het CB. Lijkt nog zo een licht gewichtje...HIHI MoederK, denk dat jij een drinkertje hebt ! Goldy, hoe is de slaapzak bevallen? Suekes, fijn dat alles goed gaat met Fynn ! Zo hier gaat dochterlief in de voormiddag met school naar het heksenbos ! Ben benieuwd...vorig jaar hebben ze dat ook gedaan en ze heeft het goed gedaan (moeten opdrachten uitvoeren) alleen was ze op een paar plaatsen wat bang...maar als haar "liefje" haar goed bij de hand neemt hoeft ze niet bang te zijn ! Jaja, die dochter van me heeft al een "liefje" en als het weekend is dan zegt ze altijd dat ze hem zal missen...is dat geen ware liefde?
Goedemorgen! Onze kleine man wilde vanmorgen niet meer slapen na de fles van 07.00 uur, die ligt nu lekker te kletsen en te lachen tegen zijn box mobiel. @Angel, gefeliciteerd met de verjaardag van Bo, veel plezier vandaag! @Elea, wat een lieve meiden, wat kan de kleinste geweldig lachen. Leuke pakjes van de oudste twee, laat Halloween maar komen. @Dithje, lekker dat Luca het zo goed heeft gedaan vannacht. @Es, ai Naomi verkouden, wat Marj zegt, een ui helpt echt goed. Wel een halve ui, anders is het teveel en krijgt ze traanogen. Leuke foto's van het babyzwemmen! @Sam, beginnende bo aiai, hoop dat het uiteindelijk meevalt. Leuke foto van de kids! Rinze al in maat 68, dat gaat hard. @Goldy, fijn dat Jayden nu goed doorslaapt met extra dekentje. Stoer dooppak, onze kleine wordt volgende maand gedoopt. @Eline, fijn dat het werken goed is bevallen. @Guppie, Ikea altijd leuk! Kan daar uren rondlopen en uiteindelijk met alleen wat klein spul naar huis gaan. @Marj, Madelief gaat goed! Lees bij jou ook frustaties met de weegschaal, hier ook zo'n "weegwonder" bij het CB, gelukkig tref ik haar alleen bij echte afspraken en doet de dame van het weeguurtje het wel oke. Veel plezier met shoppen. @Koekkie, fijn dat de eerste werkdag goed is gegaan. Zal idd niet meevallen om 's ochtends drie kids en jezelf klaar te maken. @Suekes, heerlijk dat Finn het ook zo goed doet! Merk bij mezelf dat ik makkelijker een ander kindje kan horen huilen dan mijn eigen kleine mannetje. Ik wil dan in heel korte tijd alles hebben onderzocht waarvan hij eventueel kan huilen en dat maakt me dan ook sneller wat stresserig. Komt gewoon omdat we zielsveel van ze houden en ze het liefst niet zien huilen, maar lekker zien lachen. Dit was weer even een eerste poging van bijlezen Fijne dag allemaal (ondanks de regen die hier valt). Groetjes!!
Angel wat erg zeg van die pijn steeds. Gefeliciteerd met Bo Dithje fijn zeg dat je nacht toch goed was Guppie o ook weer aan het werk, werkse Pippo leuk naar heksenbos haha, en al een liefje, die is er vroeg bij Ben aan het kijken voor een vakantie in april, willen een midweekje naar centerparcs. Dacht aan het heijderbos, iemand daar geweest? xxx
Koekkie, je vroeg hoe het hier ging...nou ik moet de kindjes niet echt klaarmaken 's morgens...heb nog 5maand voor ik terug moet gaan werken ...en dochterlief kleed zichzelf helemaal aan...
Eline, hier al heïjderbos geweest...maar moet even denken want denk dat dit het alleereerste was waar wij waren geweest... Denk dat dochter toen ook een jaar was...dus al even geleden ! Het was er wel tof, kinderboederij, speeltuin...maar Kim zal nog een beetje te jong zijn voor speeltuin ...
dithje ohh super zeg die houden we erin he? pippo ja neem paracetamol in 2 stuks soms 3 maar mag niet baten helaas.. en 5md thuis heerlijk zeg
ja hahah. Maar wel geschikt voor baby dus opzich? is ook een kinderboederij dacht ik. Ook niet zo duur, Vip arrangement, met broodjes , sauna op kamer, kinderbedje, kinderstoel, 290 euro
Eline, ja er is een kidnerboerderij...wij hadden toen ook VIP, is ook een zonnebank in jullie huisje...en sauna inderdaad...
Angel, meer dan paracetamol kan je niet nemen, tenzij ontstekingremmers...maar daar moet je voorschrift voor hebben...
HI! Eline, mooie fotos! Sam ook echt een superfoto!!! En je hebt gelijk, je kunt niet anders.. toch petje af hoor! Ook voor andere meiden bij wie het niet doorsnee gaat. Had ik al verteld dat ook ik gezwicht ben voor de avent handkolf? vlak nadat we t hier hebben gehad over de witte ster met pooh! Es, het is Luuf Baby! Heb m ook staan, nog niet hoeven gebruiken.. Guppie, sterkte vandaag, lijkt me moeilijk, maar je gaat maar even toch? Angel beterschap en feli met Bo!! Pippo, haha een liefje geweeeeldig!!! J2J, idd dat zal het zijn. n ander kindje is voor mij ook geen probleem! Zielsveel is nog zacht uitgedrukt whahaha! Ik ben knetter op hem. Voel me soms echt zo'n moederkloek. voeding/Moederk: hier 5x p.d. 7u, 12u, 16u, 19u en 23u. Geen idee wanneer maar Fynn regelt dat soort dingen zelf meestal. is zelf van 7-6-5 voedingen gegaan gedurende n flesverhoging, dus ik laat het hem zelf bepalen. Als je de fles verhoogt kan t zijn dat ze er vanzelf laat staan. in principe verdeel je de dagelijkse aantal ml over minder flessen. Hier: 8.00 heb ik hem er zelf uitgehaald. ligt nu weer lekker te slapen met seapie haha! Doen jullie veel met jullie kindjes of slapen ze vooral veel. Als Fynn veel heeft geslapen en in de wipper heeft gezeten voel ik me schuldig dat ik niet veel met hem heb gedaan terwijl hij toch tevreden is en ik bedenk altijd wel n paar uitdagende nieuwe spelletjes waardoor hij weer wat oefent en nieuws leert. overrprikkeld is hij bijna nooit. ben gwn ff benieuwd. xxx
Sue, ik probeer elke dag even eruit te gaan met Kim. Verder ligt ze zelf ook veel in de box te spelen, of ze slaapt haha. Als ie tevreden is , is het toch goed? Vraag; Kim die wil overdag alleen maar slapen met speen in, als ie eruit valt, of ik haal hem eruit, piepen. Is dit niet slecht voor haar mondje? Denk dat ze hem wel 6 uur in heeft ofzo. Soms valt ie wel eruit
Volgens mij ben ik n paar jaar geleden in heijderbos geweest, was n mooi park, volgens mij met een onderwater-deel waar je kon duiken. Wij gaan 15nov n weekje naar sunparks limburgse peel. voor maar 150 euro met zon actie. ben benieuwd 1ste vak met 3tjes . xxx