Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Es, arme Naomi met haar verkoudheid! En jij met zo'n slechte nacht. Ik had een tijdje terug ook een ui op onze kamer gelegd maar man...wat gaat dat stinken!!! Mijn advies: probeer die luuf maar, haha

Eline, ahh, wat een lieve foto's!

Angel, dikke knuffel voor je pijn, sterkte ermee! Proficiat met Bo!

Elea, geweldige foto's! Kennen/vieren ze daar halloween dan??

Dithje, super dat Luca toch doorgeslapen heeft!

Marj, fijn dat alles goed was bij het cb (met madelief dan :p)

Pippo, klinkt wel leuk dat heksenbos. Veel plezier voor je meisje en hopelijk wordt ze goed beschermd door haar vriendje, haha

Suekes, ben toch wel benieuwd naar hoe seapies eruit ziet hoor! :)
    Anissa drinkt aan de borst dus weet niet hoeveel ze binnen krijgt..
    De paar keer dat ze het nu uit een flesje heeft gedronken, dronk ze maar 120cc.
    Nou, dan zitten jullie 15 november maar een kwartiertje bij mij vandaan :)

Hier: Anissa gisteren de hele dag uit haar doen geweest en nog steeds lijkt het.. Blijft aan het miepen..??? En dan krijgen we vanavond ook nog zoveel bezoek...hmmm..
    Normaal wordt ze rustig van de fiep en heeft die dan ook best vaak in maar gisteren en vandaaag wilt ze hem he.emaal niet! :(

Nacht ging redelijk..

2. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
  3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    En dan nog 1 van de achterkant van de doos, daardoor vond ik het er zo schattig uitzien :):). Zag t al helemaal voor me!!! Hij is er ook in t roze die is nog schattiger maar echt helemaal 100% zeker niet voor een jongen (anders had ik t gewoon gedaan hoor hahaha, is toch al op roze maandag geboren, kan er nog wel bij hahah).

Bekijk bijlage 102031

XXX

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo we hebben nog even 2 uurtjes kunnen slapen! Gelukkig! :)

Ik ga vanmiddag dat baby luuf wel halen..
    Naomi slaapt bij ons op de kamer en ik zie het niet zitten om een ui neer te gaan zetten :p

Hoop inderdaad dat dit het laatste hoogtepunt is van de verkoudheid.. Ze rochelt als een ouwe vent van 90 :p

Zo nu eerst even douchen en eten!

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Es je moet wel de oranje baby luuf hebben. Je hebt ook een groene en die is voor oudere kindjes! Ik zeg het maar voor de zekerheid! xxx en succes met Naomi!

Hier nog n plaatje spammen van de roze versie :). Haha!

Bekijk bijlage 102032

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames, nou ja hopelijk voor jullie goed..
    Wel bijgelezen maar mn hoofd staat niet erg naar reageren, sorry.
    Sue wat een leuk ding!!!

Hier klotenacht, maar borst is weer oke! 22.45 kwam Rinze, uur later in slaap. Toen om 3 uur alweer en tot 5 uur bezig geweest met hem. Toen om 6 uur weer wakker en half 7 kwam Jildou.
    Het goede nieuws, Jildou heeft net weer op het potje geplast ;) !

7. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Oh Suekes, die zijn idd super schattig zeg!!

8. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Bah Sam, wat rot!!!

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Moederk balen dat Anissa zo uit haar doen was. Enig idee waardoor?

Sue wat een grappig dingetje zeg

Sam balen van je slechte nacht, knuffel

10. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ es, wat vervelend dat naomi zo`n last heeft van dr neusje.. Jayden had dat ook heel erg met de verkoudheid en werd er ook elke keer wakker van..

@ eline, lieve mooie foto`s, echt sweet! Heijderbos is een leuk park, wij gaan waarschijnlijk naar kempervennen de 29ste. Ze hebben er trouwens ook babyzwemmen he!

@ angel, klote dat je zoveel pijn hebt. Gefeliciteerd met Bo!

@ dithje, nou super toch.. dan gaat ie zelf al netjes over op 4 flessen!

@ pippo, de slaapzak is goed bevallen, hij had het lekker warm.. Aaah wat schattig dat ze dat zegt, true love hahah

@ j2j, Hebben jullie ook een dooppak/jurk of doen jullie hem gewone kleertjes aan?

@ sue, Ik probeer wel veel met hem te spelen, al kan hij zichzelf ook super goed bezig houden in box/speelkleed/babygym of wipper.. (poeh wat heeft hij toch veel eigenlijk haha) Maar het is ook belangrijk dat ze zelf kunnen spelen vind ik!
    Dat zeepaardje heeft Jayden ook, gekregen met de doop.. leuk is die he!

@ moederK, Aah sneu dat ze beetje uit haar doen is! Hoop dat het wat beter gaat vandaag! Veel plezier met het bezoek, wel druk zoveel mensen..

@ sam, Klote van je nacht! Wat goed van Jildou zeg!

Wij willen een weekend naar centerparcs gaan en natuurlijk daar zwemmen met Jayden. Er is babyzwemmen en dan word het water verwarmd, maar dat is alleen op zondag en wij willen toch wel vaker zwemmen dan 1 x... maar is de normale water temp dan te koud voor hem??

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo we zijn net even naar dorp gewandeld, even nieuwe neusdruppels gehaald en de oranje Luuf (thanks Sue :))

Heb haar net gelijk ingesmeerd en neusdruppels gedaan en mevrouw slaapt nu.. al hoor ik als ze door haar neus ademt dat het echt een snotterige bende is daarbinnen ;)
    Vind het zelf al irritant om verkouden te zijn.. laat staan die kleine guppen! Vind het zo sneu..

Hoop dat we vannacht door de Luuf wel kunnen slapen.. Ben echt gesloopt na 1 zo'n nacht.. (ben ik totaal niet gewend he)

Nou ik ga even wat opruimen en doen.. Hoop dat Naomi zeker even tot 3 uur slaapt, dan is het tijd voor haar 3e fles..

12. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Es hoop dat de luuf helpt vannacht zeg.

Ik wil ff naar winkelcentrum met Kim, nieuwe rompers halen, en brood, maar ze slaapt nog, en eerst nog flesje

Ze krijgt het voor elkaar, ondanks de zijslaper, om op haar achterhoofd te gaan liggen, pfff

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    goldy ook leuk naar cp. Ik twijfel nu toch tussen de eemhof en heijderbos.
    Eemhof is veel dichterbij nl

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk vakanties.. Wij zouden midweek voor kerst, maar helaas, er moet geklust worden :( :( . Als alles meezit hebben we in juni een week vakantie en gaan we dan ook echt op vakantie. Mooi goedkoop, voor de bouwvak etc.

Eline: Haha ja leuk he, die eigenwijsjes! Hier draait hij veel beter zn hoofdje op en neer. Meneer heeft vandaag al meer geslapen dan gister de hele dag. Is net in slaap gevallen tijdens snelle ronde met de honden :D Daarvoor ook 2 uur geslapen. Zal nu ff aardappelen schillen, staan die ook maar weer klaar.

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zit je dan... met een knoop in je maag op het werk. Mijn schoonmoeder belde net dat Luca de hele dag al huilt/krijst...:(
    Heb haar maar wat tips gegeven wat normaliter moet werken en zal straks even bellen hoe het gaat. Blegh wat een k**** gevoel is dit!

Vanmiddag het cb nog even gebeld over die fles-laat-staan-actie. In principe is het zo dat kindjes met 5 maanden over gaan naar 4 flessen, Luca is dus een beetje vroeg maar zeker niet de eerste. Ze gaf aan gewoon goed naar Luca te kijken en als hij maar 4 flessen wil het daarbij te laten. Daarbij kunnen c.q. mogen we wel bij de laatste fles rijstebloem gaan toevoegen en ook mogen we gaan starten met fruit/groente hapje.

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dithje, EUH op 5 maanden???HIer bij alle 2kids altijd op 3,5m à 4m al op 4 voedingen gezeten...maar nu met dit beebje die al van in het begin genoeg had aan 5à6voedingen en op 1maand 5 voedingen maar wou...en op 2à2,5maand op 4 voedingen...maar normaal op 4m al 4 voedingen hier steeds gehad bij andere kids ;)!
    Wat sneu dat hij de hel dag al krijst/huilt :(! Hoop dat je instructies helpen...

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maar ja Pippo, die van jou zijn dan ook belgen, hebben die minder dorst ofzo? :p (grapje he ;) )

Dithje ooh dat is vervelend zeg, zo zit je idd niet lekker op je werk :( ! Dikke knuffel!!!

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, FOEI! ;)

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    dithje; snap dat je nu met een rot gevoel zit.. bah :(
    En het cb die zegt dat je met 3,5 maand mag starten met groente/fruit?? Dat is denk ik wel een uitzondering! :$
    Rijstebloem heb ik ook een weekje gedaan bij de laatste fles, maar dat doe ik niet meer.. Naomi kreeg er weer onwijs krampen van! Dus daar beginnen we niet meer aan! ;)

Hier doet mevrouw het weer prima met 5 flessen.. ze krijgt er nu 2 van 180+6 en 3 van 150+5 en dat werkt veel beter dan 4x 180+6 :)
    Naomi was er blijkbaar nog niet aan toe, aan de 4 flessen.. nou ja prima.. we hebben nu een lekker ritme.. 07:00-11:00-14:30-18:00-21:00 of 21:30 Meestal is ze wakker van 18u tot 21u dus heeft ze na 3 uur weer honger en dan gaat ze naar bed en slaapt ze de hele nacht tot 7u.. Gaat ideaal dus zo! 8)

Alleen overdag slaapt mevrouw niet heel veel meer.. zijn meer haze slaapjes van een uur tot 1,5 uur..

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hey meiden!

Seapie bedankt jullie voor de complimentjes, hij heeft genoeg broertjes en zusjes voor jullie beebjes :)!

Es, graag gedaan, hopelijk slaapt Naomi vannacht een stuk beter! Wat een mooi ritme zeg! Ik wil ook wel 21.30 laatste fles! En dat zonder rijstebloem?? WOW!

Jeetje het vliegt hier met bakken uit de hemel! Gelukkig is afgelopen zaterdag ons dak gefixt en hebben we weer een lekvrij huis, pfew!

Dithje, mooi toch dat ie naar 4x wil? Ik heb hier het idee dat Fynn niet genoeg heeft aan 5x190ml, dus ik ga donderdag naar het CB om te vragen wat ik kan doen. Ik ga deze week nog over op 200ml. Misschien mag ik in de ochtend ook nog rijstebloem toevoegen want straks is het toch de bedoeling rijstebloem bij de laatste fles en dan s'ochtends een papje van rijstebloem. En knuff hoop dat hij weer rustig is nu!

Ik heb het vermoeden dat Fynn ook wel toe is aan iets erbij, maar ivm bv wacht ik toch echt tot met 4 maanden. We gaan 15nov op vakantie en dan wil ik samen met Bart een groente of fruithapje gaan proberen. Waar beginnen jullie mee? Groente of Fruit?

Goldy; idd heb ik ook gehoord! Water moet warmer zijn. Wij zijn een paar weken terug gaan zwemmen, babyzwemmen noemen ze dat dan... Grrrr... het water was normale temp en Fynn heeft alleen maar gehuild. Gewoon koud! We hebben 7,50 betaald voor echt een kwartier ellende eigenlijk. Alleen zondag balen.. wij gaan een midweek dus dan valt er geen zondag in... Jammer zeg.. Maar moet wel zeggen wij gaan naar sunparks, misschien dat ze daar wel dagelijks hebben?

Ik ga volgende week met schoonmam en mam naar de sauna met Fynn. Dan kunnen we lekker in warm water zwemmen, heerlijk. Als ik dan een rondje sauna doe kan hij bij 1 van mijn mama's blijven en omgekeerd dus dat lijkt me wel wat. Lekker warm water iig. Ga me alleen wel schamen voor mijn buikje denk ik hahaha, maar dan denk ik maar dat daar een heel mooi kindje uit is gekomen ;)!

Sam fijn dat de BO beter is nu! Jammer van de vakantie maar verbouwen is ook belangrijk toch, wat ga je doen eigenlijk?

xxx

Deel Deze Pagina