Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sue; nutriton gebruiken we ook hihi

Guppie; duim vandaag dat t goed gaat!

Naomi heeft doorgeslapen! Ondanks haar verkoudheid! De luuf heeft dus gehopen!

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    En Sam hoe was de rest van de nacht? Viel Rinze weer snel in slaap?

Jeeh Es wat fijn dat de Luuf heeft geholpen!

Hier; Luca heeft doorgeslapen zonder de fles van 22.00 uur! Hij heeft gisteren dus maar 4 voedingen gehad en heeft het daar prima op gedaan *trots*:D.

Vandaag mijn vrije dagje en niet zoveel op de planning staan. Zometeen eerst ff douchen en aankleden, Luca nog even naar bed en in ieder geval nog even in de wandelmodus naar de winkel om voeding en Nutriton te halen want dat is opperdepop. Oh over opperdepop gesproken, heeft iemand dat boek?

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Wauw dithje wat goed van luca! Toppiee!

Naomi heeft hier net de fles helemaal leeg gedronken van 180+6 :D
    Ik ben ook blij!:)

4. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat een goede berichten allemaal :) Hier is mijn meisje ook erg vrolijk en vooral rustig vandaag. Zou die Losec nu dan al helpen joh ;) Haha oh ze begint gelijk te piepen... Te vroeg gejuichd :D

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @Dithje, super joh! Hier opperdepop, leuk boek hoor! Gebruik m nog steeds wel. Met name vanaf een maand of 8 is het leuk, als ze alle smaken wel kennen.

@Elea, zou mooi zijn als het werkt!

@Sue, ik verbaas me er wel over dat het CB dat advies geeft voor 4 maanden. Technisch gezien mogen ze dat helemaal niet adviseren! En mooi dat het werkt hoor, maar eigenlijk voegt rijstebloem niet zoveel toe. Het wordt heel snel vloeibaar in de maag en verzadigt helemaal niet zo. Probeer maar eens zonder nutriton. Dan wordt het wel dik, maar moet je zien hoe snel het uitgespuugd wordt!

@Hier, kaauutee geslapen, kan het niet van me af zetten. Vigo is nu aan het soezen, hij kan niet goed slapen beneden en we moeten over een half uur weg, dus in bed leggen heeft ook geen zin. Ik zag vanmorgen al dat het drama is op het kdv met allemaal zieken, dus ik moet het nog zien. hij is wel gewoon vrolijk en heeft super geslapen, dus daar kan het niet aan liggen!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    5 uur weer in slaap, niet verkeerd dus!jammer alleen dat jil weer krijsend wakker werd half 7 dus rinze ook. half uur met speen in de weer geweest maar daarna nog wel uur geslapen!denk dat hij vannacht maar in eigen kamertje moet!

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Es dat het weer goed gaat met de flessen en het drinken van Naomi!

Zou top zijn Elea dat de meds zo snel aanslaan bij L.yvia!

Wat rot Guppie dat je het niet van je af hebt kunnen zetten vannacht en dus slecht geslapen hebt. Oeps veel zieken op het kdv... Het komt vast goed joh, probeer daar wel een beetje in te geloven! Sterkte!

Fijn Sam dat de nacht wel redelijk was! Balen alleen dat Jildou zo overstuur wakker werd. Waar raakt ze zo overstuur van dan?
    Spannend hoor Rinze in z'n eigen kamertje!

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedemorgen iedereen!

Guppie, dikke knuffel en ik duim mee dat Vigo het deze voormiddag goed zal hebben in het kdv...

Dithje, wat goed dat Luca mooi doorgeslapen heeft zonder de fles te moeten hebben van 22u...

Sam, op zich een goede nacht gehad...wel jammer van Jildou :(...

J2J, zo die groeit ook goed zeg ;)! En fijn dat jij en je man even hebben kunnen gaan shoppen ;)!

Es, fijn dat Naomi mooi heeft geslapen...

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Koekkie, hoe gaat het met je? ;)

10. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Dithje, fijn dat Luca het zo goed heeft gedaan, daar mag je gerust trots op zijn.

@Elea, hopen dat de medicijnen bij de kleine meid gauw aanslaan.

@Es, lekker dat Naomi ondanks haar verkoudheid zo goed heeft geslapen.

@Pippo, ja hij groeit als kool ;)

@Guppie, gelukkig heeft Vigo goed geslapen en kan hij "uitgerust" gaan wennen bij het KDV, wel balen dat daar zoveel kindjes ziek zijn, hopen dat Vigo de virusjes kan omzeilen en niet ziek wordt. Minder dat jij zelf zo slecht hebt geslapen, knuffel!

@Sam, goed van Rinze, slaapt hij nog bij jullie op de kamer? Ach arme Jildou, krijsend wakker worden....sneu, had ze gedroomd?

@hier, vanmorgen na de fles van 06.30 uur (meneer meldt zich de laatste dagen een half uurtje eerder), ben ik maar gelijk in pyama de badkamer gaan schoonmaken, nu net lekker gedoucht, kleine man in de box, dan kan ik even een boterham eten. Hij lag net in zijn bedje te kraaien van plezier, allerlei geluiden kwamen voorbij.

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ guppie, ik duim ook mee :D succes vandaag!

@ es, fijn dat de luuf heeft geholpen!

@ dithje, wat goed van Luca zeg! Lekker een vrije dag, heerlijk geniet ervan!

@ sam, wel fijn dat Rinze daarna toch nog in slaap is gevallen..

Hier; Jayden word snachts toch nog wakker.. dan moet ik een tijdje zn speentje geven en valt uiteindelijk weer in slaap.. Ik snap eigenlijk niet waar van hij wakker word.. iig niet van de honger, koud kan het ook niet meer zijn.. En ik weet dat hij het wel kan om helemaal door te slapen :( Njaa komt wel een keer goed.. Hij heeft zich vanacht echt lelijk gekrast.. echt een hele grote diepe kras.. heb maar meteen weer zijn nageltjes geknipt al waren die niet echt lang..
    Vandaag ga ik op bezoek bij een vriendin en haar kindje van bijna 2 maanden.. gezellie
    Hier trouwens nog die foto die ik pas niet kon uploaden:

Bekijk bijlage 102285

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ j2j, nou dan ben je al goed bezig geweest zo vroeg op de morgen!

Weet iemand trouwens hoe het met Nancy is?

Ben weer weg, Jayden zn fles maken want hij begint te miepen ;)

13. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey!

Sam no problem, fijn dat t beter ging vannacht!

Es, oh haha, iedereen aan de nutriton bijna whaha! Fijn dat de luuf gewerkt heeft!

Dithje, irri he? Gaat zo snel op en is nog duur ook! Ik heb dat boek haha! Geweldig, ga ik straks veel mee doen, lekkere recepten en maar 8,99.

Guppie, ik weet t, ik dacht rijstbloem is goedkoper dan nutriton dus doe ik dat in de laatste fles. Maar t kwam er meteen weer uit... succes vandaag!

Xxx

Hier was t half 7 ruzie met zn duim. Ff lekker gegeten en ligt nu nog op bed. Lag eerst nog lekker tegen seapie te kletsen en kraaien, heerlijk! Ikke kolven nu pfff... af en toe ben ik t zooooo beu..

Xxx

14. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Goldy wat cool! Met Nancy gaat t wel goed geloof ik, las op haar hyves dat iets met mediamarkt had geregeld met haar TV, maar meer weet ik niet eigenlijk... xxx

15. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Goedemorgen dames!

Even geen puf om op iedereen te reageren...straks denk ik.

Begin nu te beseffen dat ik over een week weer moet beginnen met werken en zie het echt niet zitten.. :( Pffffff!!

Gisteravond was erg gezellig en Anissa vond het ook wel prima.:)

Morgen gaat ze de hele dag al naar het kdv terwijl ik nog thuis ben..

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Waarom Jil zo wakker wordt weet ik niet, denk dromen.. Hihi ik vind het niet heel erg spannend hoor om Rinze op zn eigen kamertje te leggen, doe hem toch eerst gewoon in de wieg, kan ik hem zo naar ons toe rijden.. ;) Het is vooral uit praktisch oog dat hij bij ons ligt ;) !! Sorry reageer ff niet, krijg visite!

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    MoederK, een hele dikke knuffel meid!

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    We hebben zelfs nog even doorgeslapen tot 10 uur :) na de fles van 7uur 8)

voor de Ajax fans! :D

Bekijk bijlage 102301

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Naomi is zo erg verkouden.. ze niest wel 20x op een dag, en nu zag ik net dat ze een beetje bloedneusje heeft.. Ik denk van het vele niesen..

Ook heeft ze traan oogjes..
    Hoort dit allemaal bij het verkouden zijn of zal ik de HA bellen?

Deel Deze Pagina