@Es, wat schattig dat Ajax pakje, helemaal top. Wij hebben er ook naar gekeken voor de kleine man, maar wil nog even wachten tot hij wat groter is, dan kan het langer aan, groeit nu zo snel overal uit. En wat kan ze lachen jullie meisje ondanks de verkoudheid. @Goldy, helemaal geweldig Jayden zijn outfit, mooi menneke. @Guppie, yeahhhh lekker dat Vigo het zo goed naar zijn zin heeft gehad. Huil maar even lekker uit, geeft niks, lijkt mij allemaal erg spannend. Als ik nu denk aan werken en zo, kan ik al beginnen te janken. @Bubsie, knuffel!! Het is niet niks allemaal, hoop dat het volgende bloedonderzoek goed uitpakt voor jullie kleine meid, succes!! @MoederK, fijn dat Anissa al even gaat wennen bij het KDV, voor de mamma altijd wat minder. Leuk dat jouw vader ook gaat oppassen, dat hoor je niet vaak. @hier, net even koffie gedronken met pap en mam, was opgehangen, de stofzuiger door gehaald, nu ga ik even naar mijn mannetje die volgens mij zijn fiep zoekt .
Ff vraagje aan jullie.. Huilen/ krijsen jullie kinderen ook zovaak voor ze in slaap moeten vallen? Rinze dus eigenlijk 9 van de 10 keer. Dan haal ik hem er eigenlijk ook niet uit, soms merk ik dat er hem weer wat dwars zit en dan houd ik hem even in zitpositie en komt het wel op gegeven moment en leg ik hem weer neer. Maar dan nog is hij vaak half uur of langer bezig om in slaap te komen.. En dat altijd.... Is toch niet normaal?
ja, ben weer even (stiekum) via mijn werk ingelogd (staat open onder mijn werkscherm haha). probeer bij te lezen... hoop dat alles goed met jullie gaat. hier alles prima. weer 3 kids op het kdv vandaag en mama aan het werk. half 8 zat ik weer in de trein en half 7 weer thuis (hoop ik ) tot laterrrrrrrrrrrrrrr
Sam; Naomi huilt zich 9 van de 10 keer wel in slaap ja.. dat heeft ze soms gewoon nodig. Als ze echt gaat krijsen pak ik haar wel even op en laat ze soms een boertje ofzo, maar zodra ze gekalmeerd is leg ik haar weer terug. Als ze alleen huilt wacht ik 5 a 10 min, maar meestal slaapt ze dan wel..
Jeetje Bubsie... Kan mij voorstellen dat je het even niet meer leuk vindt! Fijn dat de echo van de heupjes goed is... Waarom komt de ka nu pas met die afwijkende bloeduitslagen dan? Wat een ellende voor zo'n klein meisje. Angel heeft ook nog steeds zo'n last van d'r bekken, misschien idee om eens contact met haar te zoeken? Dikke knuffel! Gezellig Es! Hoe gaat het eigenlijk met jou en Vincent? Moet eerlijk zeggen dat ik 3x een half uur ook vrij lang vind hoor MoederK... Wil Anissa nog steeds niet op haar buikje liggen? Wanneer moet jij weer beginnen met werken dan J2J? Vind ik zeker niet normaal Sam... Helemaal niet omdat het bijna altijd zo is... Luca moest in het begin zich ook in slaap huilen echter is hij daar een soort van overheen gegroeid... Nu af en toe nog... Maar vooral omdat jij zegt dat er 'iets' dwarszit denk ik niet dat het normaal is. Is het dan zuur wat naar boven komt of een boer die dwars zit??
Dithje; Tussen mij en Vincent gaat het vreemd genoeg ineens erg goed.. Ik denk dat hij vreselijk is geschrokken toen ik zei dat ik er een eind aan wilde maken en tijd voor mezelf nodig had. Hij is natuurlijk een paar dagen weggeweest, maar sinds hij terug is gaat het wel goed moet ik zeggen.. Ik ga vrijdag het weekend naar me vader.. en als ik terug kom gaan Vincent en ik alles op een rijtje zetten en ff goed praten, en gaat Naomi even een paar uurtjes naar mijn schoonzusje.. zodat wij even goed de tijd hebben.
Sam; Naomi huilt ook vaak als ik haar neerleg hoor.. door de reflux! Heeft ze niet alleen in bed, ook in de box ofzo.. Is zielig, maar kan er niks aan doen.. soms huilt ze even en valt ze in slaap, en de andere keer gaat ze krijsen en pak ik haar op..
Hij krijst dus echt.. dat huilen om in slaap te komen had hij eerst wel idd en dan op gegeven moment speentje erin en dan was het klaar.. Maar nu is het dus krijsen.. Net een vieze luier, heb hem weer terug gelegd.. maar huilt nu weer :S
Fijn Es, dt jullie dan even goed kunnen praten! Sam, lijkt me niet normaal nee.. Hier huilt ze niet als ze gaat slapen. Soms wel wat tegensputteren maar na een tijdje geeft ze toch maar aan haar slaap toe.. Dithje, Anissa houdt het alleen even op de buik vol als ik haar armpje onder haar houdt maar ook dat vindt ze maar hoogstens 5 minuten leuk. Als ik haar los laat liggen blijft ze nog steeds met haar gezicht in de mat liggen. En haar armpjes heeft ze dan opzij in de lucht en zo spartelt ze op en neer. Volgens de fysio moet op een gegeven moment die strekking naar achteren weggaan maar ik zie nog niets verbeteren helaas.. Ook als ik haar op haar zij leg blijft ze inspanning leveren en zucht en steunt ze.. Terwijl als ik haar liggend voed ze gewoon ontspannen op haar zij ligt en zo zelfs in slaap kan vallen...?? Want voor die lichte afplatting adviseerde de fysio ook om haar voortaan in het zijligkussen te laten liggen/slapen maar dat lukt absoluut niet. Ze draait zich dan nog half om en blijft gespannen.. Maar, zal wel goedkomen Koekkie, stiekemerd!! Werk ze! J2J, ja vond het ook leuk dat mijn vader wilt oppassen. Ze doen het ook wel een beetje om ons financieel tegenmoet te komen maar ze vinden het ook erg leuk.
Ben even aan het denken wat ik zal doen.. Heb Anissa rond 10.30u gevoed dus ze "moet" uiterlijk weer om 14.30u eten alleen om 15u komt de fysio al en door al die oefeningen komt dan het eten er weer uit. De vorige keer had ik een uur vantevoren gevoed en toen spuugde ze de fysio ook al helemaal onder..hmmm.. Ze slaapt nu trouwens nog, toch wakker maken dan?
@MoederK, jij moet er ook aan geloven zeg! Vind je het spannend, Anissa naar de oppas en jij bijna weer werken? Ik zou ook wakker maken, die oefeningen zijn idd niet fijn met een volle maag! @Es, hier hetzelfde, Rinaldo ziet Vigo ook niet bijzonder veel. Vigo vindt het ook prettiger bij mij, ik kan hem beter troosten. Maar bij Ymke is dat allang niet meer zo, ze vindt haar vader echt net zo leuk als dat ze mij vindt, dus dat komt vanzelf goed. De echte hechting, aan jullie als ouders, begint ook pas rond 10 maanden. (Ouders denken vaak anders, maar in mijn studie heb ik gezien dat het toch echt dan pas begint) @Dithje, heb je geen ap in de buurt? Ik wil wel kijken of het boek hier nog ligt, kan m zo naar je opsturen. @Sam, lijkt me wat lang om te huilen ja, maar anderzijds moet hij het misschien nog wel leren. Jij kan het het beste aanvoelen, heeft hij ergens last van waardoor het slapen niet lukt? Vigo huilt zichzelf ook wel 7 van de 10 keer in slaap, maar dat is een mopperhuiltje en geen krijsen. En duurt ook niet veel langer dan 10 minuten. Ik hoor mijn mannetje wakker worden, heeft lekker geslapen dus ook niet overprikkeld! Fijn dat jullie zo meeleefden met me, echt fijn om zo je ei kwijt te kunnen. Mijn man snapte dit niet echt namelijk. Hoewel het me ook niet handig lijkt als we allebei een groot drama van het wennen maken...
MoederK zou haar niet wakker maken.. Dat is nu eenmaal zo, moet fysio maar rekening mee houden !! Ja ik heb het ook niet over een huiltje hoor, maar echt krijsen.. En als ik hem laat krijsen, duurt dat gerust een half uur en dat doe ik niet, hij kijkt ook heel eng uit z'n oogjes dan echt alsof hij pijn heeft..
Precies Rinze heeft in het begin dit gedaan met mopperhuiltje en dan was hij ook zo in slaap.. Maar het is echt krijsen.. Ben nu dus een uur verder en hij is dan nu eindelijk stil...
@Dithje, hoef nog niet te gaan werken, half februari pas, als ik geen ouderschapsverlof en vakantie had opgenomen was 11 oktober mijn eerste dag geweest, brrr....kreeg al kippenvel bij de gedachte vorige week, laat staan straks voor het echie.... @MoederK, jullie zijn dus allebei gebaat bij het oppassen, lief van je ouders. @hier, het lijkt wel alsof ik ineens nog nesteldrang krijg , heb schoonmaakwoede vandaag. Nu de strijkplank klaarstaan, aardappels zijn geschild en de witlof schoongemaakt, nog wat was opgevouwen. Moet wel zeggen huis opgeruimd = ikke opgeruimd, huis beetje chaos = ikke beetje chaos.
Anissa is net zelf al wakker geworden dus ben al aan het voeden. Maar zoals ik al zei zat er de vorige keer ook al een uur tussen en spuugde ze nog alles uit.. We zullen zien.. Guppie, weet niet of ik het spannend kan noemen maar zie er erg tegenop mijn meisje te moeten missen. Bij mij ouders en op het kdv zal wel goed komen, daar ben ik niet bang voor.. En ik heb geweldig werk maar ontzettend intensief (vooral psychisch) en weet niet of ik dat dadelijk nog wel trek... Want het is fijn om op je werk even met andere dingen bezig te zijn maar heb niet echt een relaxte baan. We zien wel hoe het gaat lopen.. Had net mijn moeder aan de telefoon en toen kwamen de tranen al..
@Sam, Bram valt 9 van de 10 keer zonder mopperen in slaap. Heel af en toe wordt hij dan na een half uurtje nog even wakker omdat er nog een boertje dwars zit, maar als ik hem daarna weer terug in bedje leg, slaapt hij zo weer verder. Als hij lang voor de fles wakker is geweest, merk ik wel dat het in slaap vallen met meer geluid gepaard gaat, maar dat noem ik dan "meuten", beetje mopperen zeg maar.
Nou soepeltjes haha ik heb maandag na het werk gewoon de verkeerde trein genomen en natuurlijk reed die 40 minuten achter elkaar door zonder te stoppen. zat ik opeens aan de andere kant van de provincie. iedereen in mijn familie/vriendengroep vindt het erg grappig aangezien ik altijd alles op orde heb... maar blijkbaar niet op mijn eerste werkdag was gewoon pas half 8 op het station in mijn woonplaats en toen moest ik nog naar huis. was nog net op tijd om mijn 2 oudste een dikke kus te geven want die moesten naar bed. leuke stunt he. BLOND! schoonmama gaat vrijdag weg hoe is het in het zuiden? x