ppffff Naomi is kei moe, maar zodra ik haar op bed leg is het DRAMA! Net al een uur mee in me armen gezeten en dan gaat ze wel slapen, maar ik kan haar toch niet de hele dag vasthouden.. Ik hoor alweer dat ze pot dicht zit, maar heb net gepompt en druppels gedaan.. Kunnen baby's niet door de mond ademen?
even (ja ook op het werk) mijn meisje spammen met haar nieuwe mutsje. ahhh ik mis haar zo moet af en toe even naar haar foto's kijken. heb zin om haar lekker te knuffelen vanavond.
Aaaah Koekkie, wat lieffff!!! Fysio net geweest. Moet Anissa meer in wippertje of maxicosi of voedingskussen leggen...in die bolle houding. Ze heeft nl nog de strekking naar achteren en deze moet naar voren.. En als ze op haar rug plat ligt moet ik iets onder haar bentjes leggen. En ik moet stimuleren dat ze speelgoed voor zich vast pakt, dus de handjes naar voren ipv opzij. Over 2 weken komt ze weer.
@j2j, dat geldt ook voor mij hoor. Heb de boel het liefst zo opgeruimd mogelijk! Speelgoed over de vloer vind ik niet zo erg, maar kasten e.d heb ik graag ordelijk! @Koekkie, wat een stunt zeg! @MoederK, waarom is dat precies, dat ze die bolling moet maken? als ze in de box ligt, trekt ze dan niet haar knietjes op? @Hier, Vigo ligt weer lekker te maffen. Zal wel niet lang zijn, maar wel lekker dat hij het even doet. Dacht net "ik zal jou eens een half uur op je buik laten liggen!", maar daar was hij toch echt niet blij mee. Vind dat artikel eerlijk gezegd een tikkie overdreven. Ik las ook een beetje een vingertje... Ik dacht ook, altijd nog liever een helmpje dan wiegendood....
thanks meiden! heb veel aan jullie, kan mn verhaal teminste aan iemand kwijt die ook weet hoe of wat. dikke knuffel voor jullie @ es ach arme naomi is al lang verkouden zeg arme meid @ koekie, wat een leuke muts en leuke foto natuurlijk @ moederk, dus toch meer in de wipper en maxi. hopelijk helpt het en komt het snel goed met je lieverd. hier foto van djesslyn van gister, de fysio denkt dat ze dr hoofd niet goed op kan tillen. en meestal doet ze het dan ook niet. nou ze deed het prima met mama or hihi
Aaah Bubsie, ook al zo'n schatje!! Kan ze goed ja! Guppie, ze trekt haar beentjes wel vaker op maar soms ovrstrekt ze zich ook naar achteren. Ze moet gewoon zoveel mogelijk in die bolle houding zodat die strekking naar achteren minder wordt/weg gaat. Zoals die foto van bubsie kan ze dus niet zelfstandig liggen. Haar armpjes schieten meteen opzij de lucht in
Fijn dat het beter gaat tussen jullie Es! Super dat je weer tips hebt gehad MoederK. Raar toch eigenlijk dat je juist het advies van de maxi cosi krijgt omdat ze daar normaal gesproken niet zolang in mogen.... Zal voor Anissa wel het beste zijn Heb wel een ap in de buurt Guppie, zal daar eens vragen of ze het boek hebben... Heb het nog nooit zien liggen namelijk. Jeeh wat goed dat Vigo niet overprikkeld is! Echt krijsen is niet normaal hoor Sam... Ooh wat een genot J2J zolang nog thuis! Daar ga je vast en zeker van genieten... Whihihi schoonmaak woede. Herken helemaal wat je zegt mbt chaos... Oeps Koekkie dat is een hele slimme actie... Heb je in ieder geval de provincie weer eens gezien! Jeetje, wat gaat zo'n maand dan snel voorbij he? Aaaaah wat een schattige foto en dat mutsje: geweldig Wat een moppie Bubsie
@ dithje, waarom ik niet eerder wist van dr bloedwaardes... geen idee, haar ka was op vakantie en een andere heeft het toen gedaan maar niet doorgegeven en vond het niet nodig schijnbaar voor verder te kijken. haar ka vroeg ook welke het was enzo. en ze was niet blij dat we het dus nog niet wisten dus maar afwachten weer wat er morgen uit komt. morgen ochtend prikken en morgen middag belt de ka al met de uitslag das dan wel weer fijn. alleen dat mn meisje weer geprikt moet worden vind ik zo erg. verschrikkelijk. maar ja tis voor een goed doel. hopelijk dan voorlopig niet meer.
Zo.....verzopen kat meldt zich..... @Koekkie, wat een snoepje is jullie dochter, zo schattig met haar mutsje, lekker knuffelen vanavond!! @Bubsie, ook al zo'n schatje. Ze kan heel goed haar hoofdje hoog houden, deze foto is het bewijs . Kindjes werken niet op commando.....het is altijd leuk als ze zulke dingen goed doen bij fysio/CB/etc., maar vaak hebben ze er dan net geen zin in. @Guppie, lekker dat Vigo even slaapt, alle dutjes zijn meegenomen @Es, arme Naomi. Het is wat idd, je kunt haar niet de hele dag vasthouden, weet niet of het bij jullie hagelt.....maar anders is de kinderwagen misschien de oplossing. @hier, dacht ga even wandelen, ben ik net bij de diertjes (die gelukkig wel blij waren met aardappelschil en witlof afval) komt er een mega hagelbui naar beneden, stond ik daar.....gelukkig staan er bankjes met bomen, waar ik even uit de ergste hagel kon staan en had ik het parasolletje mee voor het zonnetje (wat scheen toen ik van huis ging), ideaal als racket Kleine man vond het allemaal wel prima, lag lekker rond te kijken en ik maar mijn best doen om alle hagel naast de kinderwagen te laten vallen, maar het is gelukt, nu staat hij even buiten te drogen......want ja nu schijnt de zon weer.....heb ik dat
Es wat balen van naomi zeg Koekkie mooie foto, en lief mutstje Bubsie leuke foto Verder niet veel blijven hangen, vandaag weer hele dag gewerkt. Mijn man was met Kim naar cb, 62 cm en 6200 gram. Was precies goed de groei. En prikjes gehad Verder is mijn auto weer goed, lampje is niet meer aangegaan, en hij rijdt gewoon goed. Knuffel voor allemaal xxx
J2J had je je regenhoes voor kinderwagen niet mee dan?? Die heb ik standaard onderin liggen.. Moet ook wel aangezien ik meestal 2x daags aan de wandel ben !!
Dank jullie. Oh ja en nog eentje in haar nieuwe Zara jurkje . ik heb zo'n zin om haar lekker te knuffelen ons lachebekkie, ik mis haar. stom he dat verliefde gevoel maar met jullie kan ik dat delen. mijn collega's kijken mij maar stom aan (werk alleen met mannen)
@ bubsie, ik wilde altijd 'kale' babies omdat ik vond dat babies met haar zo volwassen leek maar wat een schatje is ze toch met haar bos haar. En ookal echt mooie haartjes.