Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik ook met mijn middelste boeffie. dat is zo'n hartedief die is ook zo blij als hij mij ziet. de oudste is nu in de fase van stoer doen. te grappig.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Koekkie, hahaha dat heb ik nog nooit gehoord, dat iemand daarom een kale baby wilde.. Wel is er een verschil tussen haar en haar :D .. Jildou had mooi haar vond ik. Heerlijk snel klipjes etc in. Maar vriendin van me heeft een dochter met heeeeel veel haar, echt heeeeel veel haar, en die lijkt idd al veel ouder. Dat vindt haar moeder zelf zo jammer ;) .. En dan gaat madam met bijna 9 maanden ook al staan en stappen langs tafel etc... En kruipen etc deed ze ook met 8 mnd...

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nou het is gelukt! Naomi slaapt!! :) Eindelijk!

Ik heb de regenhoes ook standaard onderin de wagen liggen, aangezien ik ook wel 2x per dag naar buiten moet met de hond.
    Maar ik heb net koorts opgenomen en ze heeft verhoging, dus kan nu maar beter even niet naar buiten gaan denk ik.

Vincent is nu naar de makelaar, we gaan zakken met de prijs voor dit huis, het staat nu al een jaar te koop en het schiet niet op.. en ik ben het zat, moet gewoon wat gebeuren, dus heeft Vincent een gesprek gevraagd om het een en ander door te nemen.
    Daarna zou hij langs de snackbar rijden voor een patatje en sate :D hoef ik lekker niet te koken!! 8)

Ppffff de bovenburen hebben de wasmachine aanstaan en dat dreunt helemaal door naar beneden (ons dus) pokke geluid! :x

4. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sam/Es, normaal zou ik die zeker meegenomen hebben, maar ik heb hem er vorige week even uitgelegd omdat ik een pakketje moest versturen (klein mandje op de Maxi Cosi Mura) en ben straks helemaal vergeten terug te leggen.....beetje dom.....en verre van blond :D

@Es, met verhoging idd niet zo verstandig om naar buiten te gaan.
    Lekker frietjes....die staan hier vrijdags op het menu, zometeen aan de witlof met ham en kaas. Spannend met de makelaar, kan me voorstellen dat het weleens tijd wordt voor het bord verkocht, succes!!

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Woeps J2J een nat pak gehaald... Zal je altijd zien, ga je de deur uit begint het te gieten... Gelukkig vond Bram het allemaal wel prima;)

Whihihi Koekkie té grappig gewoon:p! Ah, jij ook in een mannenwereld... Mooie foto!

Kim is weer goed gegroeid Eline! Wat een opluchting zeg dat je auto goed rijdt en dat er geen rare lampjes meer branden.

Wat eten we vandaag dames?
    Hier aardappelen, bloemkool en een worstje op het menu.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es, verhoging kan ze wel naar buiten hoor, in de kinderwagenbak helemaal wel... Jullie hebben gelijk wat betreft het huis.. duurt zo wel lang, is niet leuk natuurlijk!! Ennuh hmmm klinkt goed :D :D !!

Hier een domme doos eerste klas.. Ik kook door de week elke avond, en zet nu verkeerde pitten aan.. Uuh ja, dan wordt het niet warm.. En terwijl ik dit typte bedacht ik me ineens dat ik geen water in de pan met wortelen had gedaan.. Dus je raadt het al... Zwarte , aangebrandde worteltjes :( :( :( .. Hoezo ik ben moe??

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Och Sam zwarte wortelen zijn niet echt lekker.. :( balen!

Koekkie; Lieve foto's meid!

Wooh Naomi slaapt nog steeds! om 18u moet ze weer de fles, maak haar dan wel wakker..

8. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Sam: Mooi het plaatje van nog 20 pagina´s terug!
    Es: Leuk Naomi in dr Ajax pakje!
    Goldy: Met Nancy gaat het volgens mij goed. Dat lees ik op de weblog van Luuk.

Heb ook leuke foto´s gezien!

Hier: Even 20 pagina´s terug gelezen..
    Vandaag even naar de kapper geweest. Verder met de kids hun kamer een beetje anders ingericht.

9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ koekie haha die reden had ik ook nog nooit gehoord. hihi.
    ik vind het wel leuk dat ze haar heeft (kapster he). vind haar er niet volwassen uit zien or. haha
    t gaat nu wel een beetje uitvallen van achter.... we ontkomen er ook niet aan waarschijnlijk.

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @Bubsie wat een plaaaaatje zeg!

@Koekkie, ik vind dat ook wel, veel haar maakt al veel kinderlijker. Maar Ymke had echt weinig haar, die heeft nu nog een vlassig bosje en is al bijna 3! Doe mij maar een tussenweg dan ;)

@Sam, jij bent ook lekker bezig vandaag ;)

@Dithje, wij hebben pasta gegeten.

@Hier, het lijkt erop dat het middagslaapje van Ymke gaat verwijnen, aiaiaia! Ze heeft deze week allebei de keren op het kdv niet geslapen. Wel ruim een uur wakker gelegen zonder te huilen ofzo. Ga het slaapje er nog wel even inhouden hoor! Vooral met de Sint/kerst tijd die eraan komt!

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo wij hebben lekker patat met saté gegeten! :)
    Naomi ligt bij Vincent op de bank.. Ik ga straks haar badje aanzetten.. ze heeft de fles van 18u uur overgeslagen.. heb hem wel aangeboden maar ze heeft denk ik maar 20cc gedronken.. Nou ja straks om 21u maar 180 aanbieden en kijken wat ze drinkt..

Maar eerst ga ik buiten onder de afdak even een peukie roken (de eerste vandaag) ;)

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooooh jeej guppie!! HOop voor je dat het meevalt ;) !

Pff hier ook weer bijzonder. Rinze kwart voor 4 gevoed, duurde half uur, wat al in de krant mag ;) ... Toen in bed gelegd, half uur bezig geweest, maar hij was echt moe en met speentje toch in slaap gevallen om kwart voor 5. Om kwart voor 6 was hij wakker, huilen maar oogjes waren nog dicht, dus speentje paar keer gegeven. En nu slaapt hij nog steeds!!!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh en daar wordt meneertje wakker ;) !

14. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, als hij wakker word begint hij een beetje te huilen maar als ik dan speentje geef is hij stil en doet ook zn ogen weer dicht maar als speentje dan weer uitvalt begint ie weer te huilen.. Maar niet echt hard huilen ofzo..

@ moederK, Wij wonen vlakbij Eindhoven. Ja hij had zn eigen al een tijdje niet meer gekrast maar nu echt heel erg.. heb hieronder foto daar zie je het ook op

@ guppie, fijn dat het goed gegaan is met Vigo, en ff janken dat mag hoor.. ff lekker al die spanning eruit!

@ bubsie, dikke knuffel! Mooie foto!

@ koekie, super schattig die foto!

verder kom ik niet.. ben al langer als een uur aan het lezen maar moet steeds van de computer af want Jayden kan zn slaap niet vatten.. steeds aant miepen in bed..

Vanmiddag was hij wel heel lief geweest hier foto:
    3 weken, bijna 2 maanden en Jayden 3 maanden
    Bekijk bijlage 102443

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aaaah mooie foto!!
    Wat een leuk shirtje heeft Jayden aan :D

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hmmm hopen dat Ymke het slaapje nog niet helemaal wil afschaffen Guppie...;)

Dat was bij ons ook het geval Goldy in de nachten. Huilen/jammeren en dan met speentje rustig. Maar meneertje had vrij snel in de gaten dat als hij zijn speentje uitspuugt mama of papa dan weer komt;). Wij hebben hem dus laten huilen/jammeren en na een nacht of 4 was het over... Weet niet hoe jij er tegen aan kijkt hoor, maar wil het in ieder geval aangeven. Moeilijk? Jazeker!
    Leuke foto!

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo Naomi ligt op bed.. ze is het er nog niet helemaal mee eens!

Hele ritueel afgegaan.. neusje leeggepompt neusdruppels en luuf! dus hopen dat ze weer gewoon lekker de nacht doorkomt!
    Heb ook een beetje luuf op de hydrofiel luier gesmeerd aan de zijkanten, dat als ze dr hoofdje draait het ook ruikt.. Deed mijn moeder bij mij ook altijd zei ze :)

tussendoor even bij haar wezen kijken.. wat een gesnotter zeg, allemachtig.. hoop dat het morgen wel wat beter is!

Nou ik ga ook nog even bankhangen!

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb net zitten rekenen wat Naomi ongeveer gemiddeld slaapt per 24 uur..

's nachts van 21:00 t/m 07:00 (10 uur)
    Dan na de eerste fles weer zo'n 1,5 uur
    En dan meestal weer van 12:00 tot 14:00 (2 uur)
    En dan weer van 16:00 tot 17:30 (1,5 uur soms 2)
    En dan is ze tot 21:00 uur wakker

Dus laten we zeggen ongeveer (want niet elke dag is hetzelfde) 15 uur per 24 uur!
    De ene dag 13 uur en de andere 17 uur, het is ook een gemiddelde..

Is dat wel een beetje normaal voor een baby van 3,5 maand, en hoe zit dat bij jullie?

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heel netjes Es volgens mij nu gemiddeld 15 uur... Rinze slapen? Volgens mij max 12 uur..

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Heb even gegoogeld, en inderdaad rond de 3 maanden is 14 tot 15 uur het gemiddelde..
    Dan zitten we hier netjes.. ;) Al is het niet elke dag hetzelfde natuurlijk!
    De ene dag slaapt ze meer als de andere dag.. maar goed dat is ook logisch..

Deel Deze Pagina