ja hoor er is hoop is voor mn moeders 50e verjaardag dus hoop t ook!maandag krijg ik selectie!wel lachen we hebben ook 1van ons 4 waarbij kor en ik lachen en de kinderen huilen whaha!!
hey dames, meld me ook weer even. Mijn eerste volledige werkweek zit erop. al bij al is die goed verlopen. Alleen het file rijden heb ik moeite mee. Tegen de tijd dat ik thuis kom moet Laura eten en in bad en dan nog max. een half uurtje en dan gaat ze op bed. Gelukkig kan ik nu een weekendje genieten van mijn lieverds. Volgende week maar 2 daagjes werken en dan heb ik 3 dagen verlof Weinig plannen dit weekend. het weer ziet er ook maar slecht uit. ga ff proberen reageren op dingen die ik nog weet: @Sam het blijven wel slechte nachten he. maar wel heerlijk he als dat kleintje zo tegen je aanligt en ligt te lachen en te kletsen. maakt veel goed toch? Hoe is het trouwens met je rug? @dithje heeft klein spookje er weer geweest deze nacht? zullen we hem Capser noemen vanaf nu dan? hoe gaat het bij jou op het werk? en hoe is het met je schouder? @Ess jeetje meid,het zit je niet mee. Weer ziek. dikke knuffel hoor en beterschap! las dat het met Naomi wel de goede kant op gaat dus dat vind ik dan weer leuk om te lezen. Verzorg je maar goed he! @Elea hihi katertje. Katertje weg kunnen slapen? Wat een heerlijk meisje is het trouwens. hoe is het nu met haar reflux? @Lizz dikke knuffel meid,laat je af en toe wat van je horen? hopelijk gaat het snel beter met je? @nancy hoe is het met je arm? (ja,ik denk toch je arm ) en hoe gaat het bij jou op het werk? @Sue mooi kereltje die Fynn hoor! @moederK leuke foto's! @Eline van harte nog maals met je rijbewijs en met je nieuwe auto! rijd lekker he je eigen auto fijn dat Kim het ook zo goed doet. @pooh,guppie,marj etc. Ben jullie ook niet vergeten hoor maar mijn geheugen is leeg hihi! dikke knuffel voor jullie! ok,ga het hier weer even bij laten
Petatje ja begrijp het helemaal.. Niet leuk. Je wilt ook graag nog even van je kindje genieten!! Met mijn rugje, ja wat zal ik zeggen.. Neej gaat op zich wel goed hoor Hoef niet meer naar fysio. Zo nu en dan zit het wat vast, maar gewoon m'n oefeningen doen en dan komt het wel goed !! En ja die nachten, ach wordt vast snel beter ... Rinze vindt het s nachts erg gezellig !
Whahaha Sam die foto moet subliem zijn! Zou het een idee zijn om Luca en Rinze 's nachts bij elkaar te leggen? Misschien hebben ze dan genoeg aan elkaar en kunnen mamma en mamma slapen! Lekker genieten van je weekend Petatje en je schatje knuffelen! Is het daar slecht weer dan? Hier komt het zonnetje er door! Hoeveel dagen werk je eigenlijk? Whihihi is goed, Casper it is! Met mij gaat het goed, op wat ontbrekende slaapuurtjes na dan... Mijn schouder gaat goed, nog wel fysio maar ter versterking van want de klachten zijn (zo goed als) weg.
Goedemorgen! Vigo heeft alweer doorgeslapen, nu 2 nachten achter elkaar Er is hoop hoor Dithje! hahaha... @Koekkie, hihi lekker he wijntjes! Ik word daar ook heel gezellig van. Gefeli met jullie jubileum. Ben wel heel benieuwd naar het verhaal nu! @Dithje, balen van de nacht zeg! Pump valt wel mee hoor, dat kan je zo zwaar maken als je zelf wilt. Ik vind bodycombat ook pittig, dus dan kan je ook zeker wel pumpen. Ik wil op termijn wel weer gaan pumpen en RPM erachteraan, ook dat lijkt veel zwaarder dan het al is, want je hartslag is al hoger en lichaam is al warm. Maar als ik nu met pump ga beginnen is het eerst veel zweten omdat mijn uithoudingsvermogen nog slecht is. Als ik niet meer ga zweten van de pump ga ik RPM erachteraan doen, maar 1 keer per week hoor. Wil niet 2 of 3 keer op vaste tijden ergens moeten zijn, vind ik voor Rinaldo ook niet fijn. Dus de rest lekker fitnessen. @Sam, ben benieuwd naar de foto's! Wij hebben eind november fotoshoot, ben benieuwd hoe dat gaat! @Petatje, wat vervelend die files zeg... Ging je nou nog op zoek naar iets anders, of was jij dat niet? Ga d'r hier maar een lui dagje van maken denk ik. Droger is kapot en heb wel schone was nodig (binnen weinig ophangplek) dus heeeeel blij dat het zonnetje schijnt! Nu maar hopen dat het warm genoeg is zodat mijn was droogt vandaag!
Es/Lizz; Dikke knuffel! Guppie; Leuke banner! En ik ben inderdaad ook wel benieuwd... Marj/Sam; Ik ben benieuwd... Hier; Hier is alles goed! Carlijne werd om 7:30 wakker. Om 10:00 lekker een stuk wezen fietsen,en tot 15:30 uur hebben Carlijne en Noa Lynn lekker op bed gelegen.
Guppie, ik ben blij te horen dat er hoop is! Ben op dit moment namelijk behoorlijk radeloos... Luca was vannacht al vanaf half 2 aan het spoken, wordt weer vroeger en vroeger. Er moet toch een reden zijn waarom hij wakker wordt? Sorry, zit een beetje te zeuren.... Super dat Vigo vannacht weer lekker heeft doorgeslapen! Daar wordt je als mams blij van! Je hebt groot gelijk dat je de pump weer rustig gaat opbouwen, het is zwaar zet en je lichaam moet zeker weer wennen aan die inspanning. Klinkt als een heerlijk dagje Lisette! Wanneer krijgt Carlijne haar laatste flesje dan?
hallo allemaal!!! jeetje was het topic kwijt! zo ben woensdag begonnen met werken en djesslyn is dus naar de oppas geweest (schoon)moeder. ze vonden het allebij leuk. en djesslyn geloof ik ook wel. mama alleen iets minder. hihi. Djesslyn heeft weer spruw! bah. nu heeft mn schoonmoeder gister medicijnen gehaald en nu gaven ze weer die rotzooi die vorige keer niet hielp want het andere was op en dat kan ik dan maandag halen. ja wat heeft dit dan voor zin! maar ik kolf natuurlijk wel melk af. maar las ergens dat je het niet in mag vriezen met spruw. maar toch wel in de koelkast????? of ook niet. want dan heb ik een probleem de dagen dat ze naar de oppas is.
Super Bubsie dat het goed gaat met Djesslyn bij de oppas... Bah, niet weer spruw . Hoe bevalt je nieuwe baan dan?
Bubsie zolag ze spruw heeft, zal die besmetting erin zitten en of ze nou bij jou drinkt of uit t flesje dan lijkt me niet zon probleem. Dithje goed idee
Whoei.. Jil heeft een keukentje gekregen. en blij dat ze ermee is! Ze speelt er de hele middag al mee!! Zoooo schattig! Rinze heeft vanmiddag van 2 tot 5 geslapen!! Gaat maar goed met hem, nu dan graag vannacht ook
hee meiden Balen dat zw pagina er weer bijna de hele middag uitlag Dithje gelukkig beter met je arm. Wat erg die nachten zeg, wist je maar waardoor het kwam. Kan ie het niet koud krijgen snachts? Weet ook nie, maar misschien in die hoek zoeken? Petatje ja lijkt me ook moelijk, werken thuiskomen, en kleine snel naar bed.Hoeveel uur werk je? Guppie lekker dat Vigo al 2 dagen doorslaapt. Balen van je droger, wordt ie eerdaags gemaakt? Bubsie naar die spruw. Bevalt je baan? sam Leuk dat Jil zich met de keuken vermaakt, wow Rinze sliep lekker lang vanmiddag. Hier lekker dagje. Met mijn auto weggeweest met Kim, zijn wezen wandelen. Erg, hij sloeg een keer af, en moeite met gas en koppelen. Ik lest in een diesel, en nu benzine, pff moelijk Zijn er meer babys behalve die van Es die steeds minder drinken? Ze komt nu vaak op maar 800 per dag, eerst dacht ik die gaat zo over een liter heen xxx
ik werk 5 volledige dagen. Best wel veel dus. Vanaf januari ga ik proberen 4/5 te werken. Ben ik woensdag thuis. ga eerst eten maken,kom later nog terug!
Aaaah wat super Sam dat Rinze zo goed geslapen heeft vanmiddag en lekker in z'n velletje zit! Schattig dat Jildou zo lief heeft gespeeld met d'r keukentje... Je hebt vast van alles moeten eten of niet? Hihihi Eline dat is vaak even wennen joh van diesel naar benzine... Afslaan zal vast nog vaker gebeuren en is ons ieder wel gebeurt denk ik. Denk niet dat Luca het koud heeft. Heeft pyjama aan, sokjes en puckababy en ligt onder lakentje + dekentje. Op z'n kamertje is het nog 22 graden volgens de babyfoon... Jeetje Petatje 5 dagen werken is echt veel! Heb je op het werk al besproken of minder mogelijk is?
Ik ga de kids op bed leggen met Maarten. Ik weet niet of ik terug kom... Ander kom ik vast morgen nog wel even..