Juli 2010 mama's deel 2

Discussion in 'De mama's' started by guppie81, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    meneer is toch wakker geworden!Zit nu te voedrn!

guppie ben in shock!!hihi maar wel leuk wij moeten dan ook grotere auto, huis hebben 5 slaapkamers dis dat redden we wel!.en ja dithjes man in onderwijs.mocht vast wel antwoorden.hihi.

2. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dan zouden de armen er slecht afkomen qua geschenk wat met de haren van mijn kids.... alle 3 hadden ze amper iets op hun bolletje :D

3. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhhhhhh wat super! Dat moet gevierd worden.

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, tijd voor de avond groet...

slaap allemaal lekker kleine beebjes dan krijgen de mama's ook weer lekker wat rust.

onze mieppie was vanacht aan het spoken, is (zoals bijna elk kind) verkouden en had net 38.3. dus maar even in de gaten houden. ze zou als schoonma weg was in haar kamertje slapen maar zolang ze ziekies is blijft ze mooi naast mijn bedje slapen.

nou nogmaals... slaap lekker!

x

5. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    hier niet hoor koekkie;) maar beterschap!!slaap lekker!!

6. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Sam, veel plezier morgen :)!

Slaapwel iedereen!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    helaas hier niet weer zon nacht.ben alweer 1.5uur met m in de weer...hopelijk kan ik zo verder slapen!

8. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    #1128 Es09, Oct 23, 2010
    Last edited: Oct 23, 2010
    Goedemorgen!

Balen sam!

Hier ook slecht nachtje, voor ons doen dan!
    Mevrouw besloot om 4 uur te gaan mutsen, maar sliep toch weer verder tot 6 uur en toen heb ik haar maar speentje gegeven ter zoet houding en haar om kwart voor 7 de fles gegeven! 180+6 waarvan ze alles op gedronken heeft tot de laatste druppel! De ochtenden drinkt ze super! Zou ze de rest van de dag ook eens moeten doen ;)

verkoudheid is weer wat beter! Al hoest ze nog wel beetje, neusje zit niet meer vetstopt maar nu loopt het snot eruit haha

O ja en vandaag is het precies een jaar geleden dat ik mijn positieve zwangerschapstest deed!!!!:D

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Bubsie, wat erg zeg allemaal, sterkte meid

Es, gelukkig minder verkouden, wel balen dat ze om 4 uur ging spoken

Sam ook een slechte nacht, pfff

Koekkie hoe gaat het nu met je meisje?

Hier kim sliep door tot 7, voor het eerst weer, wat heerlijk.
    Wij gaan in zandvoort wat eten vanavond, heerlijk.
    heb ook centerparcs geboekt, voor in april, een viphuisje.
    Lijkt me zo leuk
    Fijne dag allemaal

xxxx

10. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    nou gelukkig heb ik vannacht 4,5uur geslapen:( 4.45 rinze slapen eindelijk en uur later jil wakker en vervelend!:(

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ SAM thanks meid voor je knuffel (kan ze opt moment wel gebruiken)

@ Dithje jij ook bedankt!
    @ mamat: dat hoop ik ook heel erg ja.
    en wat fijn voor jullie dat het gaatje dicht is!!!!!
    @ guppie, ja tis inderdaad moeilijk om positief te blijven, maar heb me voorgenomen te proberen om het niet te doen bij djesslyn in de buurt want wat heeft zei aan een moeder die steeds aan het huilen is. dus nu laat ik met ff lekker gaan tijdens het typen. het maakt ons allemaal zo onzeker, (hopelijk voor niks) maar ja je gaat toch denken wat nu. Ze is zelf gelukkig erg vrolijk en ik kan niks aan haar merken of ze pijn heeft ofzo dus dat is wel fijn. maar tis inderdaad niet makkelijk als de dokters dingen denken en je kleine meisje misschien gekke dingen heeft. probeer me groot te houden voor ons kleine vrolijke meisje.

12. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Bubsie, ook van mij een dikke knuffel meid! Het is toch wat, al die onzekerheid.. Zo kan je natuurlijk niet 100% genieten...

Sam, balen van je nacht!

Es, ook niet zo'n goede nacht..

Eline, veel plezier vanavond! Leuk al een weekendje weg geboekt!

Hier: goede nacht...
    Ze is wel weer erg verkouden en moet de hele tijd hoesten en je hoort dan slijm rochelen... Die babyluuf is voor de neus hè maar wat helpt voor het hoesten?

13. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nou mevrouw heeft net 70cc laten staan van 150+5 :( pfff had gehoopt dat ze beter zou drinken net als vanmorgen maar helaas!!

14. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden, heb gister geen tijd gehad om te komen, had een zware poetsaanval dus heb echt alles onder handen genomen.. Nu weer lekker alles fris..

Het gaat al iets beter snachts en slaapt nu ook langer, vanmorgen tot 8 uur :$.. dus dat is wel lekker.
    Ben nu weer weg want we moeten boodschappen doen.. echt niks meer in huis..
    Kom vanavond nog wel even..

15. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Had ik trouwens helemaal nog niet verteld, maar heb gisteren kleren geshopt voor mezelf bij de Miss Etam! Superrr leuk geslaagd, ennn een maatje kleiner als voor me zwangerschap!! :) Geen 46 meer, maar 44.. op naar de 42 en 40 :D:D Ben helemaal blij!!

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Hi Ladies,

Zo heeeeeeerlijke nacht. Liam lag om 19.00 uur in bed. Werd om 23.30 uur zn flesje. Werd daarna pas 9.00 uur wakker!!!! Heeerlijk! Het is eigenlijk allemaal veranderd sindshij op zn eigen kamer slaapt. Vin je t gek.. die man van mij snurkt.. lijkt wel een traktor!

Sam: Liam is van 10 juli. De arts zei gisteren ook al dat hij heel erg groot is voor zn leeftijd, maar dat had Ryan dus ook. Die is 3.5 en gaat nu al naar 116. Heb gisteren allemaal kleren voor hem moeten komen. Die maakt nu echt een groeispurt!!

Guppie: Waarom ben je emotioneel? Heb ik iets gemist?

Es: Super! Vast een heerlijk gevoel om een maat kleiner te dragen dan voor de zwangerschap. Ik had ook maatje 44/46. Echt vreselijk, paste niets bij de armen! Ik had altijd problemen met het vinden van een jas..

Verkouden: Ik hoorde Liam net ook blaffen, dus denk dat hij het te pakken heeft. Maar ik kleed hem bewust niet te dik, zodat hij het straks allemaal makkelijker aankan.

Zitten de kleintjes van jullie ook continu in het wippertje? Liam vindt, ondanks het leuke mobieltje, de box helemaal nie leuk!

17. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag allemaal,

Heb vluchtig even de laatste pagina's gelezen.

@Bubsie, een dikke knuffel voor jullie!! Ik duim heel hard voor jullie meisje dat er niks ernstigs aan de hand is, hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid. Denk aan jezelf he.

@Guppie, ook voor jou een knuffel!

@MamaT, goed nieuws voor Liam!! Harstikke fijn!

@Es, ai Noami weer wat melk in haar fles gelaten, even goed in de gaten houden en de plasluiers bijhouden. Jij dus lekker geshopt, maatje minder doet altijd goed, ga zo door!!

@Koekkie, hoe is het gisteren gegaan op het vliegveld. Hadden de kids nog mooie vliegtuigen gezien.

Knuffel voor alle verkouden kindjes!

@hier, goed geslapen allemaal, kleine man had de fles om 7.15 uur en om 11.15 uur, ligt nu lekker in bedje. De neusspray doet weer zijn werk, hij heeft "natte" niesjes. Het regent!! voor de verandering....

18. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    @Sam, haha in shock! Ja ik wilde eigenlijk altijd wel 3 kindertjes, maar vind zwanger zijn zo'n hel. Maar zo achteraf weet ik (weten we) echt wel zeker dat het meer dan de moeite waard is. Maar ik denk over 3 jaar ofzo pas hoor, er hoeft van mij niet weinig tijd tussen te zitten. Hier 3 slaapkamers, dus we zitten vol haha!

@MamaT, ik heb af en toe van die emo buien, dan trek ik me alles driedubbel hard aan... Hoeft niet perse iets voor te vallen hoor!

@Es, zo moest je eruit vannacht! Was lang geleden of nie?
    Lekker dat je een maatje kleiner hebt! Maar de Etam valt ook niet heel klein, toch?

Hier lichtpuntje; eindelijk 0,9 kg eraf vanmorgen! En kan er dan nog niet echt blij mee zijn, stomme ik!

Kom nog even Vigo met het zelfgemaakte knisperdoekje showen, maar heb alles in snel reageren getypt dus dat wordt het volgende bericht ;)

19. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    View attachment 102964

@J2J, fijn dat het beter lijkt de gaan met de verkoudheid!

@MamaT, hier afgewisseld de zitzak en de box. Box vindt hij niet heel lang leuk (20 minuutjes ong.), maar hij heeft het wel nodig om even lekker hard te bewegen.

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Moederk , lekker dat ze heeft doorgeslapen, naar nog verkouden

Guppie, leuk knisperdoekje zeg

es balen dat ze weer veel liet staan zeg

Goldy lekker uit kunnen slapen tot 8 uur, heerlijk zeg

Hier ligt kim wel veel in de box, sowieso als ze wakker wordt een uur, en vermaakt zichzelf dan ook.
    Dan nog een paar keer overdag wel 3 kwartier.
    Zit eigenlijk nooit meer in het wippertje

Wat een slecht weer he meiden, we wilden gaan wandelen, maar gaat gewoon niet
    xxx

Share This Page