net ging djesslyn raar zitten trillen en bibberen alsof ze het koud heeft zeg maar, heeft ze nog nooit gedaan. vind het maar niks or, al die dingen die ze nu gaat mankeren. wordt er alleen maar bezorgder van. wat een gedoe allemaal.
je hebt er misschien niks aan, maar toch een "dikke knuffel" voor jou! sterkte meid. meer kan ik niet voor je doen helaas.
Es: Als je hier om de hoek had gewoond had ik er even gehaald. Ik ben dat gehuil wel gewend, op een gegeven moment hoor je dat gewoon niet meer.. Heel veel sterkte en een dikke knuffel! Hoop dat deze zware tijden gauw omslaan in mooie tijden!
Guppie leuk he? Hier ook zo trots! Jildou gaat zelf op potje of roept me als ze moet plassen! Tuurlijk gaat t ook wel eens mis maar goed, ze is net 2!
@Sam, jeetje doe mij jouw huisarts! Ik heb net 2 uur met vigo gezeten en alleen maar om die verrekte voeding. Het is al zo dik dat hij een half uur over drinken doet (met M speen). Ik bedacht me net nog, ik wil zantac. Zit erover te denken om mijn bitch kant eens aan de HA te laten zien, maar dan krijg ik niet meer dan een doorverwijzing en beleid van het zkh is alleen medicatie bij slecht groeien. Frustrerend! Maar wel fijn dat jullie het wel hebben gekregen!
Guppie; Zantac wil je ook niet snel je kind geven hoor.. Zantac is best heftige troep voor z'n ukkie.. Mijn kinderarts zei ook al, meestal geven huisartsen het niet en als ze echt geen andere optie meer zien sturen ze je eerst door naar een KA.. En wat je zegt over medicatie bij slecht groeien ben ik het niet mee eens. Naomi groeit als kool maar heeft toch echt Zantac en Motillium gekregen! Ook natuurlijk omdat haar slokdarm was aangetast door het zuur.. Maar Naomi heeft nooit problemen gehad met groeien of wat dan ook!
@Sam, nu hopen dat Zantac gauw aanslaat bij Rinze. @MamaT, beterschap!! @Guppie, jaja een klein aapje, maar hij heeft nu een slaapzak aan. Goed van Ymke, met recht iets om trots op te zijn! Dan kun je als moeder stralen! @Es, fijn dat Noami even slaapt. Ze kan alleen met huilen iets aangeven, dat is dan even het "lastige" van baby zijn. Knuffel voor de kleine meid, dat ze snel opknapt. @hier, weer terug van CB. Bram vond deze tweede prikjes minder geslaagd dan de vorige, hij huilde al flink bij de eerste prik en de tweede prik maakte het huilen er niet minder op. Gelijk daarna in mijn armen en heel lang geknuffeld (....met een brok in mijn keel....), bij het naar huis gaan was hij stil, fles gehad en daarna lekker gaan slapen, nu ligt hij wat wakker te kijken in bedje. Hij weegt 6760 gram en is 64 cm. Onze kanjer doet het verder prima, dus trots .
Ja Es, ik schreef al dat dat het beleid van het zkh hier in de stad is. Is niet hoe ik erover denk. en ik vind persoonlijk niet lekker in je vel zitten voor een baby ook niet fijn. Hoe denken jullie over boodschappen doen met de MC op de winkelkar? (dus bovenop dat zitje voor kinderen). Wil graag morgen overdag boodschappen doen zodat ik morgenavond kan sporten. Ik zie dat wel vaker namelijk, maar durf het niet zo goed. Is dat veilig? Heb wel eens de MC in de kar gezet, maar dan kan ik niet genoeg boodschappen kwijt
Guppie, je kan de maxi cosi daar goed op bevestigen hoor...ik doe dit altijd...moet je erop zetten en even aanvoelen of het vastzit...alleen weet ik niet hoe de winkelkarren in Nederland zijn !
Guppie wil je niet zeggen dat dit snel was?? Ben al aantal keer bij ha geweest en nu omdat cb dit wil, wordt er wel geluisterd..
nou ben dr weer was niks waarschijnlijk. ik haalde haar uit bed om te gaan toen dacht ik hey lijkt wel minder... toch maar gegaan. en de dokter vond het ook erg licht opgezet en zal waarschijnlijk wel over gaan. ff aankijken maar. fysio moet eens ophouden met mij steeds bang te maken met allerlei dingen. vorige keer ook al met dr hoofd natuurlijk. ja dr wang was wel beetje dikker als de andere maar denk ook dat het komt omdat ze moe was ofzo. normaal slaapt ze smorgens altijd en nu moest ze mee naar de fysio... afijn ik weet het ook niet. in ieder geval volgens de arts niks aan de hand.
Jongen (5) en meisje (3) verloofd - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] Dit is toch erg, die arme kindjes, dat je voor "spek en bonen" trouwt op die leeftijd oke, maar als je ouders dan al vinden dat ze "moeten" trouwen later.....absurd...
Beetje jammer J2J idd.. Hmm bubsie gelukkig niets aan de hand! Nou meis, niet meer op de kast laten jagen door fysio!! Dikke knuffel iig!!
Bubsie: Goed dat er niets aan de hand is hoor! Ladies, heb fotos van Liam en Ryan in mn album. Wil die graag met jullie delen..