hey ja mn baan bevalt goed was wel versleten maar is weer ff wennen. werk van half 15:00 tot 20:00 2 dagen en 1 dag van 14:00 tot 21:00. zo djesslyn ligt nu in de kinderwagen in de woonkamer te slapen. was net ff flink aan het huilen. echt gillen en krijssen. dat deed ze gister avond ook zei mn man. heeft ze nog nooit gedaan. is dit nou het bekende sprongetje???//
Whahahaha Es! Heb ook niet het idee dat het een voedings probleem is hoor Guppie maar op een gegeven moment ga je overal aan twijfelen en vooral aan jezelf! Wat jij ook al zei klopt wel, ook wij hebben om de haverklap ruzie terwijl we dit eerder nauwelijks hadden. De irritatiegrens ligt gewoon erg laag door het slaapgebrek... Het probleem is ook niet het inslapen, want dat doet hij zonder morren. Denk dat dat het resultaat is van het vele volhouden van 'het ritueel'... Het is puur het slapen 's nachts, nou ja het niet slapen en het vele wakker worden...
Qua ruziemaken hebben wij de afspraak dat we niet menen wat we 's nachts roepen. Smorgens vraag ik vaak nog even bevestiging, omdat ik alsnog een hele dag last kan hebben van zo'n scheldpartijtje . Scheelt voor mij enorm!
Wat dat betreft is het hier wel 'anders'.. Dan zie ik toch wel verschil tussen bv en fv kindjes. Oftewel, er is er 1 de l*l en dat ben ik !
Sam; Hier geen verschil met bv of fv hoor... Ik ben ook altijd de lul 's nachts.. Tenminste WAS altijd de lul! Nu komt Naomi niet meer 's nachts, maar toen dat wel zo was was ik ook altijd de pineut hoor.. Vincent wordt ten eerste amper wakker en als die dan de fles moet gaan maken gaat dat wellicht mis En ten tweede moet Vincent er vroeg uit voor het werk (6u) en ik niet.. dus ja.. Guppie; Naomi heeft wel een iets kaler plekjes op haar achterhoofd alleen valt niet echt op.. Zo Naomi ligt op bed, HEHE eindelijk rust! haha klinkt lullig, maar wat een rot dag had ze vandaag zeg, ppfff dan ben je blij als ze op bed ligt!
HAHA Es.. oké bij jou niet dan neej.. Hier hoort Kor het 9 van de 10 keer ook niet, of moet hij eerst even wakker worden.. pffff Maar goed dat ik dat s nachts niet doe .. Maar hier moet hij 20 over 4 eruit dus ja, ik wil hem ook wel laten liggen, mocht het wel fv zijn geweest !!
uuh volgens mij een paar dagen. Maar weet het niet precies. Eerlijk gezegd geloofde ik nooit zo in die sprongen met Jildou, dus heb me er ook nooit zo in verdiept. Jildou had daar verder ook weinig last van, alleen de 14maanden sprong volgens mij was niet zo gezellig !! Maar bij Rinze was de 12w sprong wel degelijk te merken..
Nog even terugkomend op jouw verhaal Guppie... Had Ymke zo erg reflux dan, aangezien jij praat over plassen naast haar bedje? Lijkt me moeilijk hoor Sam dat je 24/7 standby moet staan en het niet even uit handen kan geven... Jeetje 20 over 4 al opstaan! Ik klaag nooit meer over mijn 6 uur...
Sam; Mooi hoor dat keukentje. Zit eraan te denken om Noa Lynn er ook eentje te geven voor sinterklaas. Es; Mooie kindersteol voor Naomi zeg!
Dithje.. Haha nou moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet zou kunnen hoor, 20 over 4... Ik draai me vrolijk nog eens om, mocht ik al wakker worden !! HAHA.. Dan moet hij eerst zelf half uur rijden, dan carpoolt hij en kan hij nog uurtje in de auto slapen..dat scheelt...
@Es, nou dan had jouw kerel aan mij een verkeerde! Rinaldo meot er 6 dagen ook om 6 uur uit, soms eerder, maar dan nog vind ik dat hij ook wel zn nest uit kan snachts. Immers heeft hij er ook last van als ik slecht slaap, want dan loopt het huishouden niet lekker. @Sam, sja dat vond ik dus ook loeizwaar toen ik nog 2 of 3 keer eruit moest om bv te geven. Maar als Vigo nu wakker wordt is dat niet voor voeding, want meestal krijgt hij zijn 5 flessen overdag. We maken hem nu wel wakker op de avond (krijgt nu de fles) en dat gaat goed. Als hij wakker wordt en niet meer wil slapen dan doen we gewoon om en om. Ik schreef het ook aan Es, want of ik nu moet werken of niet, ik moet toch functioneren. @Dithje, ja Ymke had flinke reflux. Maar ze heeft er nooit een centje pijn van gehad, ook geen onstoken slokdarm ofzo, dus ook nooit medicatie. Maar zelfs door de fruithap gingen wel 8 scheppen nutriton. En zure fruitsoorten hoefde we echt niet te proberen... Yoghurt was ook een crime, dat maakte we zo dat de lepel rechtop stond! Wat dat betreft is Vigo een verademing, dat hij niet 3 keer per dag schone kleren nodig heeft niet elke dag in bad hoeft!
marj van harte gefeliciteerd met robbe!!Een hele fijne dag gewenst!! en jaaa hoor ik zit te voeden en kor is aan het snurken naast me! Kijk dat hoeft van mij dan ook niet de gekaansteker hihi!
Goedemorgen dames! Ik heb een goede nacht slapen achter de rug! Luca begon vanaf 01.30 uur alweer te spoken maar we hebben hem laten huilen... Om 01.30 uur een klein minuutje, toen was hij weer stil. Vervolgens om 03.00 uur begonnen met huilen en dat was iets serieuzer, 10 minuten gehuild. Daarna, niet weer gehoord! Ben blij dat we het gedaan hebben, hoewel ik het rond drieen wel heel lastig had hoor... Hoop dat dit de 'manier' is!