Pfff, denk dat ik een carriereswitch ga maken.. van belastinwgadviseur naar werken op de creche!! En dan alleen bij de babies.. Wat een schatjes toch!! Trouwens, heb Petatje lang nie meer gezien.. where are you??
Nee, maar ik vind mijn werk nu ook heel leuk hoor.. alleen die babies zijn zoooooo schatttttttttttig!
@MamaT, ik droom ook regelmatig van werken op een kdv. Of mn eigen kdv. Ik vind die kleintjes ook geweldig. Maar werken met pubers is ook leuk Ymke gaat kwart over 7 naar boven, half 8 in bed. Nog meer mensen een mening over boodschappen doen met MC op karretje? Zijn er ook mensen die het gevaarlijk vinden? En waarom? Ik ben nog steeds niet overtuigd Hier geen speciale karretjes. Wel bij C1000 van die babyligdingen op de karren, maar daar vind ik Vigo nog te jong voor. Zijn ook keihard, die zitjes! (en daarbij, het is een eind lopen met hem op mijn arm dan, vind ik hem ook nog te jong voor!)
hey dames! tis erg lang geleden, sorry hiervoor merk toch dat het erg druk is met een kleine (vooral 1 die overdag niet wil slapen ) ik zal zo even terug wat terug lezen.... van deze pagina: @ guppie: ik ben er niet voor om de MC op de kar te zetten, heb 1x gezien dat er een MC afkiepte wat ik hier doe is de MC in de kar en hier bij de Poeisz zit aan de kant waar je loopt een uitklaprekje voor een krat bier, hier pas ook een boodschappenkrat op , daar doe ik boodschappen in en wat om de MC heen, volgens mij ben je dan een heel eind!
Ow ja dat kan ook Ennineh! Ik denk dat ik gewoon met de kinderwagen ga en zoveel mogelijk in de kinderwagen meeneem. Of ik ga 2 keer, moet toch Ymke halen en brengen (kdv is vlakbij winkelcentrum). Durf het toch niet aan... (met name met een zware kar naar de auto, dan gaat die kar altijd alle kanten op...)
Guppie sorry, Kornelis doet altijd de boodschappen of we doen het samen dus dan ook geen mc gedoe! Als het een keer zo uitkomt, dan zet ik de MC in het karretje. Angel.. een katoenen slaapzak, niet een hele dikke! Als hij wel een wat dikkere aanheeft, dan leg ik het dekentje alleen stukje over zn voetjes. Ik heb overigens het lakentje in een dekbedovertrekje. Rinze trekt altijd aan het lakentje en als hij dan wat langer is, komt dit over z'n hoofd! Dus vandaar !! Trouwens Jildou ook half 8 in bed, kwart over 7 naar boven ! Einneh, hoi !! Waarom wil hij niet slapen dan overdag?
sam dank je ik heb een dikkere slaapzak vandaar geen pyama broek aan ook een deken in een dekbedovertrek tot net aan de buik toegedekt ...
Ik hoop het, maar goed geloof dat t wel 1,5 tot 2 w kan duren voordat het werkt dus verwacht nog maar geen wonderen
zo heb een uur geleden weer lekker de borst gegeven. ging het alweer beetje missen. hihi. geef tegenwoordig alleen nog s morgens en s avonds de borst en de rest fles. wel volledig borstvoeding maar had geen zin om te kolven en wilde ff lekker genieten van mn meisje. straks nog ff een voeding en dan lekker slapen. slaap jullie kleintje savonds al vroeg? djesslyn is savonds nog steeds vollop wakker en slaapt pas rond half 11 11 uur.
Bubsie hier omdat hij overdag weinig slaapt vaak vanaf uur of 5, 6 of 7 tot laatste voeding.. als hij s avonds nog komt...Anders s nachts
Nee Mark wil niet slapen toevallig vanmorgen 1 uurtje en vanmiddag een half uurtje maar goed gisteren ie Mark om 19.30 uur op bed gegaan en heeft tot 6 uur geslapen! dan overdag maar wakker!
Liam wordt nog een keer wakker voor een voeding. Dan hoop ik dat hij doorslaapt tot een uur of zeven, maar das ook altijd verschillend.
Djesslyn slaapt smorgens wel en de rest van de dag niet ja hazeslaapjes van een half uurtje maar niet door. maar ja snachts dan weer wel he.