Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Guppie gelukkig wordt je droger maandag gemaakt, je mist het gelijk he

Es wat gaaf dat je die stoel hebt gekregen, mooi cadeau

Sam wat een vrolijk koppie heeft Rinze, leuk

Dithje, dus een paar keer wakker geweest vannacht, maar niet lang dus? Hoop echt voor jullie dat het snel beter gaat

Marj zie dat Robbe jarig is, gefeliciteerd

Hier weer een goede nacht, kim sliep om 19,.00. 22.00 140 uit fles gedronken, 05.00 even speentje, en sliep tot 7.00
    Vandaag weer even ergens heen om te wandelen.
    Mijn laatste vrije week, volgend weekend weer werken:x

xxxx

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    super dithje en eline!!
    23.00, 5,00 en sinds half 9 ligt hij bij ons te teuten en jil net ook erbij!Topnacht!!!

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen allemaal ..

kom me ook eens ff snel melden ..het is op dit moment zon gaos hier van zoveel dingen...bahh we zijn beide echt op ...
    verder doet onze caitlin het goed.. al is het een wildebras haha.. ze ligt of dwars in bed of zoals vanochtend achterste voren ..ze gaat echt het hele bed door of de box ze heeft bijna de draai van rug na buik ondervonden dan ligt ze op haar zei en dan pakt ze echt vanalles maar gaat dan weer terug omdat haar arm in de weg ligt haha.. tandje gaat goed nog ff en hij is er door..

hoe is het hier??

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wow Angel!! Knappe meid!!
    Hoe was t met Bo?

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    het is idd een snelle tante vergeleken met de jongens .. met bo gaat het redelijk ..zijn vrijdag heel de middag in wzk geweest nu moeten we maandag weer om te prikken en ontlasing in te leveren dan de 27e weer terug voor echo en uitslagen en afspraak voor de gastro en colescopie want die zijn verschoven na deze onderzoeken.....
    de nachten gaan al beter zo te lezen?? hoe doet rinze het verder nu??

6. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Goedemorgen dames!

Eergisteren: 20.30- 6.15-9.45 !!! :$
    Vannacht: 20.15- 2.30-6.45 en vanaf toen bij ons in bed

Was gisteren ook wat later naar bed gegaan want ook hier was (is?) de sfeer niet zo gezellig...

Hier nog niet zo'n snelle met pogingen tot omdraaien maar als ze met haar "onderste armje" jouw vastpakt kan ze zich wel op die zij draaien....zijn super trots!

Rond 13u komt mijn zusje ons halen en gaan we naar het zuiden waar mijn oudste zus wppgddddiii woon5t (((((((toetsenbrrrddddddddwl wlil niet, soryyyyyy diii dooooooetv vereemd en kan net wwwwwiiissen

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel, arme bo zeg!!!
    Ja het wordt allemaal wat beter!! Hoeven pas 2 dec weer naar de therapeut! Alleen s nachts vaak nog wel lang bezig om hem in slaap te krijgen, hij vindt het wel gezellig :p Maar ik zal even douchen en Rinze aankleden en Jildou (met Kor hoor :p) en dan gaan we even naar het bos met de honden!

8. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    sorry,nu doet hij weer even normaal..
    Soms is er een storing of zoiets en dan doet het toetsenbord heel raar en krijgt die een eigen wil, haha

Ik ga proberen zo nog even terug te lezen want ga zo voeden en dan mijn meisje badderen en klaarmaken.

We gaan straks dus naar mijn zus omdat mijn nichtje (haar kleine) pas 1 jaar is geworden!
    Mijn man gaat niet mee want moet straks weer werken..

Ik was ( ben) trouwens toch steeds bang dat als ik dadelijk weer ga werken dat ik te weinig voeding zou kolven aangezien ik maar weinig kolf maar was vergeten dat als ik dan kolf ik haar natuurlijk niet aan de borst heb dus dan zal ik toch wel iets meer produceren neem ik aan. Nu kolf ik namelijk alleen af en toe tussendoor en dan heeft zij al gedronken aan de borst

Alvast een knuffel voor iedereen mocht ik vandaag niet meer aan reageren toekomen!!

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!

Kom straks even terug lezen, zit nu op me mobiel hihi
    Naomi heeft klokkie rond geslapen! Van half 10 tot half 10 :$

Heeeeerlijk!

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Guppie; haha! Vincent heeft het ook wel met me getroffen, maar gelukkig hebben we die '''discussie'' nooit aangezien Naomi doorslaapt 's nachts! :)

Marj: GEFELECITEERD met de kleine man!!!

Sam; Gewoon wakker maken voortaan, ik wakker, jij ook wakker :p

Dithje; hopelijk werkt het op deze manier meid.. tis wel de moeilijke manier, maar als het DE manier is!

Eline; Fijne nacht! En werken.. nu nog niet aan denken joh! ;)

Angel; jeeeeetje vlotte meid zeg die Cait!!!

hahaha Sorry moederK maar moet erg lachen om je toetsenbord!! :) :D:D

Ik ga maar naar Naomi, want volgens mij heeft ze weer zo'n dag als gisteren :( Normaal kan ze zich wel even een uurtje vermaken in de box 's ochtends, maar nu ligt ze na 5 min al te blèren! ;) ppfff Wordt weer een vermoeiende dag ben ik bang!!

Mja wel klokkie rond geslapen vannacht, dat maakt me ook weer trots natuurlijk! 8)

11. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ff snel vraag he ondertussen lees ik zo ff terug

vriendin van mij komt vandaag, die kleine heeft waterpokken op rug en balletjes. vanaf 3 maanden is t minder erg en jaimy slaapt toch vrij veel en komt er net echt bij in buurt, zal ik ze gewoon laten komen of neit.

12. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    bubsie lijk t op sprong ja hier ook.

oja en welke sprongen zijn er de komende tijd. welke weken zijn dat.
    kan mijn boek nergens meer vinden, ja een mini maar staat t niet in.

marj gefeliciteerd

nog 1 week werken en weer 3 weken vakantie heerlijk. jaimy slaapt sinds deze week door van half tien a half elf tot bija 6 uur en jason in 1 keer to dik 9 uur. wow relax zo maar ja zal wel fase zijn,.
    morgen naar wijk dus ben benieuwd

dhtije succes ermee en doe wat je gevoel zegt
    wow es klok rond alleluja das goed

alle andere meiden knuf

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @Dithje, whhaaahh wat goed joh! Knappe beslissing en gelukkig voor jullie duurde het kort! Nu hopen dat het zo blijft gaan en dan Luca gaat leren dat de nacht is om te slapen en niet om te spoken!

Hmm wilde wel meer typen, maar ben het al kwijt. Zit niet helemaal lekker in mn vel, want ik ben me daar een partij ongi. Volgens mij nog nooit zo erg geweest. Ben er normaal niet zo van om daar over te praten, maar ik hoop dat iemand dit misschien herkent? En er dan ook niet lekker van in je vel zitten?
    Heb maar een stoot vitamines genomen. Als het Ymke goed doet, zal het voor mij ook wel niet verkeerd zijn...

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Joh wat vervelend Guppie dat je zo ongi bent dat het er niet lekker van bent... Heb ik nog niet gehad, dus kan je niet helpen meis... sorry! Dikke knuffel!

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Guppie; Yep hier! Ik weet er alles van!! Ik ben ook al 2x vreselijk ongesteld geweest!! echt NIET normaal!!! Nog nooit zo erg gehad.. Ik vertelde van de week dat ik al 3 weken vloeide, nu is het EINDELIJK over!! Maar ben er ook vreselijk beroerd van geweest!

Ik ga op advies van de HA ook vitamines slikken..

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ah okee, dan was mijn gedachte dus niet verkeerd!
    Ik loop ook al de hele tijd te vreten, kan de straatstenen wel uit de stoep vreten, zoveel honger. Maar ik geef er maar aan toe, ga de signalen van mijn lichaam ook maar niet negeren...

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo ik ga maar eens douchen.
    Willen vanmiddag even met de hond naar het strand! Ben benieuwd hoe het gaat met de kinderwagen, maar moet goed komen :)

Tot later!

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedemiddag iedereeen!

Marj, een hele dikke proficiat met Robbe zijn 6de verjaardag! ;)

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dihtje, och Luca was het waarschijnlijk om aandacht ofzo? ;) Wel fijn dat hij uit zichzelf terug in slaap is gevallen....

Guppie, dikke knuffel! Hier na het vloeien van bevalling (4wk)...toen 1,5week niets en dan 1ste keer ondanks fulltime bv ongi geworden (daar ik al op 1 maand op 5 voedingen zat) en deze was ook heel erg heftig en dit gedurende 5 dg...maar nu nog steeds niets (geleden van 3sept)...

Es, veel plezier op het strand! Hier heeft beebje van 22u15 tot 09u15 geslapen en dan nog wel wakker gemaakt want borsten stonden op springen ;)

Eline, je hebt het goed te pakken met de auto ;)!

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Angel, fijn dat Caitlin het zo goed doet ;)! Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina