@Sam, uhm liggend, dat moet ik zo even aan mijn man vragen. Hij is ff naar de tandarts....dus ik kan je dat straks vertellen. @Koekkie, George Clooney.....niet verkeerd hoor . Jouw kids zijn geweldig, twee van die heerlijke krullenbollen met een schattige snoet en een scheet van een meisje, lief lief! @Pippo, wat een lieverds jouw kids. Jouw dochter is echt mamma, lijkt veel op jou. En twee van die stoere mannen erbij, lief lief! Bram zijn grote kijkers, die heeft ie van mij. @Bubsie, wat een schattige foto's van Djesslyn, vooral die ene met de roze bloem, een echte meid! En wat een haren, mooi hoor.
Is goed... Onze wagen wordt minder en wil graag 1 waarbij hij naar me toe kan, ook uit ervaring dat dat in het begin wel erg fijn is! Helemaal in de wintermaanden. Nu had ik een mooie mutsy gezien op mp maar de mutsy kan ons plankje niet achter, dan is daar wel plankje voor maar die heeft het wiel in het midden en schop je dus fijn tegen aan of moet half naast de wagen lopen. En dat is niet handig met 2 honden ook nog mee
Ah en op een Stokke kan ook geen plankje. de boys rijden altijd op hun motortjes (eh niet echt natuurlijk haha) ernaast sinds ze klein zijn. Maar wel een heerlijke wagen en het bos gaat prima. maar wel prijzig. maar door 3 kids gedeeld prima te doen Ik ben ook zeer positief over het naar je toe zitten. Vooral bij ons dove zoontje. Toen kon ik gewoon wijzen (en gebaren) tijdens het wandelen. Succes met je zoektocht!
Koekkie, HIHI geen probleem hoor... J2J, HIHI dank je wel! Ze zeggen dat mijn dochter volledig ik ben en de jongetjes de papa ! Maar zelf zie ik dat niet...alleen dat beebje erg op zoontje lijkt als hij baby was... Bubsie, zo mooie foto's hoor! Ze lijkt wel op mama niet?
Vraagje: zijn hier babies die (al) bruine ogen hebben? 1 van mijn zoons heeft tot een jaar blauwe ogen gehad en de andere tot een half jaar maar nu hebben ze allebei bruine kijkers. Ons kleine meisje gaat hun sneller achter aan. Vind het wel jammer. Had graag eentje gehad met een kleurtje en blauwe ogen.
@ sam ik heb ook de mura 3 heb even op youtube gekeken want wilde zeker weten of hij liggend kon voordat ik antwoord zou geven, maar ja hij kan liggend! hier het filmpje YouTube - Maxi Cosi Mura 3 Pushchair - Kiddicare
Bubsie en Pippo, willen jullie me toevoegen als vriendjes? Wil die fotos wel zien J2j veel plezier bij holiday on ice. Oogjes, Die van Kim worden steeds lichter blauw eigenlijk Leeftijd, ik ben 26 en mijn man 28 Ik ben vandaag en morgen vrij, en weekend werk ik van 7.15- 11.30, dus valt ook mee
ja en bij jou houden ze die ook haha. ik heb weinig hoop. heb ik zelf van die superblauwe ogen krijgen ze allemaal bruine ogen. tja eigen schuld had ik niet op een latino moeten vallen
Je hebt groot gelijk dat je alleen nog maar door de ka laat prikken Bubsie... Er is al teveel geblunderd wat dat betreft. Wat een heerlijke foto's! Leuk J2J, veel plezier! Thanks Koekkie! Wowie een man a la George Clooney! Geweldige foto's ook hoor! HIer ook nog steeds blauwe oogjes...
Hier zullen ze ook niet bruin worden Bedankt voor filmpje, wat balen dat ze zo verrotte duur zijn, ook 2e hands.
Pippo, leuk om jullie te zien en die kindjes. Mooie kindjes. Grappig dat je je altijd een beeld bij iemand vormt, en het dan anders is xxx
toen we elkaar leerde kennen (way back in time) werd hij vaak aangehouden/aangesproken met George. Maar tegenwoordig niet vaak meer hoor. Is ook een dagje ouder haha. natuurlijk vind ik mijn eigen versie veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker en (heel belangrijk) betrouwbaarder. Ook altijd een leuke vraag: Op welke bekende persoon lijkt jij? Dat je het zelf wel ziet of andere mensen je er ooit op hebben aangesproken. Jaja ik weet het ik moet werken maar het is rustig en ik ben alleen op kantoor haha.