@Sam, zag dat het antwoord al gegeven is, idd kan liggend. Bij Van Asten in Tilburg zijn ze in de aanbieding (altijd), is wel wat uit de buurt voor je.... @Koekkie, knap stel zijn jullie!! Mooie trouwfoto, idd George Clooney look a like. Hier oogjes die steeds blauwer lijken te worden. @hier, heb nog even een foto toegevoegd van Bram samen met mij, hebben jullie beeld bij mijn naam , even naar ons mannetje, hij huilt...
Haha dat heb ik ook. Raar het dat je een beeld vormt bij wat iemand schrijft. Hoe we daar nu bij komen. Enne zie ik eruit zoals je dacht Ik vind het altijd leuk om foto's te zien. Dus vul jullie albums maar (en als we nog geen vriendjes zijn nodig mij dan uit). Ik verveel mij een beetje ... naja ik vermaak mij eigenlijk prima op het forum
J2j; is dat je naam dan heb al een reactie bij de foto achter gelaten maar zal het ook hier nog zeggen. ik vind dat Bram op jou lijkt hoor. stoer mannetje. En dank je wel voor het complimentje. Ik hou dus nog hoop qua oogjes .... 2 van jullie schrijven dat ze nog lichter worden. Maar ik denk dat ik realistisch moet zijn. Hmmm toch nog een nummer 4
Haha koekkie je gaat lekkerrrr Hier ook beeld hoor, had alleen bij jou niet echt een beeld !! J2j Leuke foto! ennuh bedankt, neej tilburg is zo'n 3 uur rijden vanaf hier denk ik
@Koekkie, thanx, in het begin zeiden ze allemaal dat hij op papa leek, maar nu vinden ze het allemaal mama, ikke natuurlijk trots (gekheid hoor, hij lijkt op zichzelf zeggen we dan). J2J; de J's staan voor beginletter van onze namen en die 2 omdat we toen ik me aanmeldde nog met zijn tweetjes waren.... @Sam, nee dan rijd je een flink bedrag aan benzine, wordt ie er niet echt goedkoper op.
@ eline ik heb je uitgenodigd! @ pippo, ja klopt ze lijkt veel op mij ja. en toch ook wel wat van papa hoor hoop de ogen maar lijkt er wel op dat ze die krijgt. en de krullen. zal binnenkort eens een babyfoto naast een foto van djesslyn leggen. als het goed is lijken we sprekend. hoop alleen dat ze lekker donke blijft met die mooie ogen. maar ik werd ook blond.. dus wie weet.
@Koekkie, hahaha dat doet me denken aan een aantal jaren geleden, toen kwam er een klant binnen en die vond mij op Tineke Verburg lijken , kon er wel om lachen. Alleen op kantoor, lekker hoor, even bijkomen .
Jeetje wat wordt er weer veel gekletst! Of lees ik minder haha? @Dithje, ik had al gestemd... @Sam, de bugaboo! Kan beide kanten op en je kan ook de luchtwielen voor doen (ideaal voor in het bos). zo ben even van mn appropos (hoe schrijf je dat in godsnaam!) Terwijl ik dit zit te typen gooit de schoonmaakster de sleutel door de bus. We hebben haar opgezegd, omdat ik het zelf wel weer kan, maar dat na ruim een jaar alle begrip en aanpassingen van mijn kant. Pffft! Ik ben er slecht in dit soort dingen me niet persoonlijk aan te trekken. Vind het stom dat ze zo die sleutel door de bus gooit en weer weg gaat...
Tineke Verburg... nou daar ben je ook klaar mee. Toen ik nog manager was van een uitzendbureau ging ik altijd langs mijn klanten maar sommige had ik al tig keer aan de telefoon gehad voordat ik ze live zag. En bijna nooit zagen ze eruit zoals ik had verwacht... en ik blijkbaar ook niet. Blonde reus van 1.88 Jaaaah ik rust uit op mijn werk van mijn dagen thuis met de 3 kids
Guppie; duidelijk dat ze beledigd is dat ze niet meer mag komen. Jammer. Probeer het je niet teveel aan te trekken. Trouwens over ontslagen worden... Busbie hoe gaat het nu? Beetje bijgekomen van de schrik? En mijn boys waren heel donker (zwart) en nu allebei donkerblond. En ik denk als ze een goede zon/zee/strand vakantie hadden gehad dat ze nog lichter waren geworden. Ach heb ik toch nog een beetje invloed
@Guppie, idd beetje raar om alleen ff de sleutel door de brievenbus te gooien, ze kan toch even aanbellen, wel zo netjes. @Koekkie, haha blonde reus, grappig dat sommige mensen een totaal ander beeld kunnen hebben.
Koekkie, ja het is ook kinderachtig. Zo sluit je niet iets af. Maar goed, zo'n type is het ook wel... Moest het even verwerken Neem mooi nooit meer een schoonmaakster! Nu onze hond hier niet meer woont is schoonhouden ook niet zoveel werk mee. Niks decadents aan hoor, een schoonmaakster
Meiden, ik kom me voorlopig even ''afmelden'' hier.. Ik merk dat ik er even geen zin/puf meer voor heb om alles bij te houden en bij te lezen en te schrijven. Ik ga me even helemaal op mijn gezinnetje storten! In mijn relatie met Vincent vooral. En ik zit er ook even helemaal doorheen met alles wat we nu meegemaakt hebben met Naomi! En het gaat bij lange na nog niet goed! Naomi blijkt een zorgenkindje te zijn.. en ook morgen moeten we weer naar het ziekenhuis! ivm haar longen, haar keel, haar reflux enz.. We zitten dus in de molen met haar en zullen we voorlopig ook nog wel blijven! Ik zal proberen af en toe een berichtje te typen om jullie beetje op de hoogte te houden, en natuurlijk lees ik wel af en toe mee.. alleen ik ben wat meer op de achtergrond voorlopig! Knuff!!
@Guppie en anderen, mochten jullie aan het bestellen gaan bij H&M online, deze twee codes (ze werken, heb net besteld ) geven totaal 15 euro korting. Je kunt ze invullen aan de rechterkant. 7848 (10 euro korting) 1304 ( 5 euro korting) Op deze site zijn overigens meer kortingscodes te vinden voor verschillende winkels. Kortingscode - Alle kortingscode actiecode aanbiedingen @Es, sterkte gewenst met de medische mallemolen waar Noami nu in zit en rustig aan, denk aan jullie zelf.