Zooo lang mannetje! Hmmm dan houdt hij zeker niet veel ruimte over. Denk dat Luca de wandelwageninzet ook wel leuk zou vinden, hij vindt de bak in ieder geval niets aan
Dithje: Jij bent nu dus ook ziekgemeld op werk? Ik voel me er zo rot onder, omdat ik net weer een week op kantoor was. Ik begin nu trouwens het gevoel te hebben dat ik een buikgriepje krijg. Heb nog niets kunnen eten vandaag..
Dat is nog een 2de ding ja, Mark vind de bak alleen nog leuk als ik de kap naar beneden doe anders zie ie nix
@Einneh, hier hetzelfde probleem met de kinderwagenbak, ook te groot en hij werkt zichzelf omhoog, moet hem iedere keer stukje naar beneden terug leggen....ook gauw aan de wandelwagen ben ik bang.... @hier, ik ga nu gauw, mijn nichtje ophalen en dan naar Den Bosch. Tot morgen, want het zal uurtje of 23.00 zijn dat ik thuis ben.
Hier hoop ik dec te halen in de bak, maar weet ook niet of dat gaat lukken. Hij was maandag 62,5 maar hij is vooral breed en ligt bijna klem !!
Wat betreft weggaan, is lastig, Jildou ligt dan nog net in bed of komt er net uit anders was is allang verdwenen HAHA!!
Goedeavond allemaal! Vandaag druk bezig geweest, heb binnen alles gepoetst, en alles ingepakt en klaar gezet voor morgen.. en net nog naar een verjaardag geweest. Ben net terug, ons manneke in bed gelegd want hij was een beetje moe.. Nu ff tijd voor zp en hyves haha.. Morgen lekker naar centerparcs voor het weekend.. heerlijk met zn 3tjes genieten. Heb er echt zin in! Gister kwam Jayden al om half 6 voor de eerste fles dus ben ik toch op 5 flessen uitgekomen, waarvan 1 niet helemaal op ging.. Vanmorgen pas weer half 9 de eerste dus vandaag weer 4 flessen.. ben benieuwd of hij morgenvroeg dan weer eerder komt.. we zien wel.. Gister voor de eerste keer gezwommen met Jayden, hij vond het fijn.. alleen vond hij de zwemband interessanter dan het water haha.. maar wat wil je met al die leuke kleurtjes erop.. Nou dames ik wens jullie allemaal een fijn weekend en ben er maandag weer! Nog ff een foto van het zwemmen: Bekijk bijlage 104250
hallo dames miss een hele domme vraag slik gewoon de pil al vanaf 2wk na de bevalling ...maar nu had ik net een dikke prop stug slijm snap er niks van kan dat ook als je de pil slikt??? nog nooit gehad of opgevallen sorry voor een miss hele domme vraag
Vragen zijn nooit dom toch? Volgens mij kan dat ook als je de pil slikt, ik heb het namelijk wel gehad! Goldy een heeel fijn weekend gewenst! Geniet ervan! En wat een leuke foto !
dank je sam nee oke maar toch moet er nu niet nog een x aan denken hoor pffff vind dit wel genoeg zo haha
Hmm, angel.. ik ken het ook niet. Sam: schatjes zeg.. Hier: ik zit er over te denken om morgen te gaan werken.. of moet ik uitzieken?
Heb een weekje vakantie MamaT dus niet ziekgemeld. Kan zo niet echt genieten van mijn vakantie, maar goed... Jij heb het ook echt goed te pakken he? Uitzieken!! Als je niet uitziekt dan zit je over een paar weken weer ziek thuis... Geweldige foto Goldy! Heeeel veel plezier en bovenal geniet van jullie weekend! Geen domme vraag hoor Angel... Het is heel normaal om slijmverlies/afscheiding te hebben bij gebruik van de pil. Aaaaah schatjes Sam!
ohh gelukkig schrok wel hoor toen ik die prop zag echt zon stug stuk zeg maar sorry voor dit ontsmakkelijke onderwerp haah...
heb nog op luca gestempt heb caitlin ook opgegeven zag haar alleen nog niet staan miss vanaf maandag pas?
Vanaf maandag inderdaad Angel... Nieuwe foto's worden altijd op de 1e van de maand geplaatst! Ik zou echt nog een dag thuis blijven hoor MamaT... Uiteindelijk word je werkgever er niet beter van als je over 2 weken weer ziek thuis ben.