@ Eylem: Ja, met een smilie vind ik het makkelijker om het topic te vinden. Hoef ik niet alle titels te lezen . @ Quschke: Nee, geen bordje gehad . Zo, Ayla ligt op bed, de wc is weer schoon en er zit peer in de vriezer. Nu nog de worteltjes opzetten. Straks dan nog aardappelen en ik heb ook nog broccoli die geslacht moet worden, maar ik moet even kijken of ik daar nog genoeg bakjes voor heb .
Jeeeej deel 7!! Elisa ligt er ook alweer in en ligt al lekker te pitten. Hier ook een blueband bordje ja! Zat zomaar bij de post.
Ik vraag me dan af hoe ik aan dat bordje kom. Waar ik dat aan te danken heb. @mermaid: Volgens mij doen die hormonen goede zaken bij jou dat je zo actief bent. ik heb nog voor een week in de vriezer liggen, en ga volgende week weer aan de slag.
Ja dat vroeg ik me ook af. Ik heb nooit wat ingevuld of gedaan bij blue band. Is toch raar dat ze dan aan je gegevens komen. Hier nog 2 weken voorraad in de vriezer. En nog een hele voorraad potjes in de kast voor bij de oppas. We kunnen dus lekker even vooruit.
Hier ook een Blueband bordje, leuk!! En een bon voor gratis boter en brood. Ik ben ook echt bij al die onzin troep aangemeld, maar ik vind het wel leuk. Krijg ook regelmatig van die bonnen voor gratis papjes enzo. Ach en de rest is reclame maar dat gaat gewoon direct in de oud papier bak ;D Hier zit ik Irem meloen te voeren, maar wat een troep is dat zeg, zo waterig! Had ik niet bij nagedacht. Ze vindt het wel lekker
goedemorgen meiden! ik moet eigenlijk de laatste 20 blz van deel 6 nog lezen, maar heb ik nog niet gedaan... hoe is het met iedereen? leuke dag gehad gister? ik heb gister lekker gewerkt en daarna naar zumba geweest, ik vind het echt heeeeel leuk! ik ga kijken of ik het 2x per week kan gaan doen, of dat een beetje te plannen is met de kindjes enzo... vanmiddag ook nog even werken, maar dat is maar kort... net 6 bakjes met eten voor kasper gemaakt, 3 met worteltjes en aardappel en 3 met broccoli en aardappel... voor het eerst dat ik avondeten vers heb gemaakt omdat het nu lijkt dat ie wat meer gaat eten... ben benieuwd wat ie ervan vindt vanavond...
Deel 7 alweer wat een kletskoppen zijn we toch hhahha, Ik moet nog even terug lezen maar dat doe ik straks even, Hier krijgen we binnekort familie uitbreiding schoonzusje heeft vandaag gel gekregen en word anders morgen ingeleid!! Jeej Voor de rest mochten we uitslapen vandaag 09.45 Echt laat, maar wel lekker! haha
@lau, alvast gefeliciteerd!!!! @eylem, hier liga door de meloen helpt wel tegen het waterige @mermaid, goed bezig!!! @quscke, hier dinsdag al een bordje zal me vast wel ooit ergens voor aangemeld hebben net als eylem krijg ik ook vaak bonnen voor gratis papjes etc.. @hier, goede nacht dus en alweer de 2e poepbroek van vandaag aan het produceren zo krijg je niets voor 2 dagen en zo krijg je ze achter elkaar hihi, net weer de hoeveelheid van een 6 mnd potje gegeten dus het gaat de goede kant op ben zo trots op onze kleine grote meid hihi zometeen visite voor alyssa, dylano komt spelen van een vriendin van me die is 2 weken jonger ( dylano dan ) altijd gezellig alyssa vind het altijd helemaal het einde hihi