Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    #1 Es09, 2 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
    Deel 3 is aangebroken!!

Stelletje kletskousen :p 8) :D

Vanaf nu gaan we hier verder kletsen.. Op naar deel 4 :$ 8)

Ik dacht dat je bij 3.000 berichten een nieuw topic moest aanmaken, maar bleek later dat het bij de 5.000 moest..
    OOPS foutje bedankt! Maar goed, beter te vroeg dat te laat!! ;)

2. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    lol hahaha ik ga hier wat doen:p

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es: Sterkte met je lip, bah :( !!

Nancy: Ach meis!! Kan me voorstellen dat je dit niet leuk vindt :( !! Dikke knuffel hoor!!

Kikkert: zo die is ook vroeg naar de peuters! Hier gaat ze echt niet voordat ze bijna 3 is, tenzij ze alleen nog maar thuis zou zijn en geen andere kinderen om d'r heen heeft. Wel een lekkerding zeg :D !!

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker ben ik net helemaal weer bijgelezen was de topic gesloten. Terwijl ik aan het lezen was, was hij nog open....

Claire, ik heb nagevraagd maar bij het zien van afwijkingen op de 20-weken echo is de volgende stap altijd het academisch ziekenhuis (hier tenminste).

Nieuws van Pam?

Ik moest lachen om de 'scheldnamen'. Hier is het nog andersom. Ik zei gisteren in de metro he kijk uit voor mijn buik ik ben zwanger. Zegt die man (grote dikke neger) weet je dat wel zeker. Ehhh ja 4,5 maand hoor.

Mijn moeder vindt het ook raar dat er nog steeds mannen met mij sjansen. Want ik ben toch moeder van 2 (liepen naast mij) en ben zwanger.
    Nou dat zou lekker zijn als het ophoudt zeg. Iedereen wilt toch wel een beetje aandacht.

Mijn man vindt trouwens dat mijn 'ugly'-periode (mijn woord) over is. Hij zegt elke dag weer (sinds een kleine week) wat zie je er mooi uit.
    Hmmm dus de theorie dat het misschien dit keer toch een meisje is valt hiermee in het water.

He iets anders, ik zat op de mama hyves maar hoe weet ik wie wie is. Er zijn 130 leden. Het leek mij wel leuk om het gezicht bij de naam te plaatsen maar ik zoek me rot.
    Ik dacht ergens te lezen dat we ook een eigen hyves hadden en daar heb ik mijn vorige week aangemeld maar ik ben niet geaccepteerd denk ik want ik zie het nog niet in mijn hyves terug.

Iedereen een fijne dag vandaag en Claire laat je horen hoe het is gegaan.

x

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sorry koekkie ik heb deel 3 geopend en deel 2 laten sluiten, stonden al teveel berichten in :) Ook niet mijn idee geweest dit systeem..
    Nu las ik dat het pas bij 5.000 berichten hoefde, ik dacht 3.000 :)
    Nja beter te vroeg dan te laat :p

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Kan mij voorstellen dat het spannend is Kikkert voor jullie om Dylan achter te laten op de peuterspeelzaal, maar het komt vast allemaal goed;). Ohhhhh en wat een schatje!

Jeetje Nancy, vind het echt niet normaal hoor! Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan maar trek het je ajb niet aan meis! Je bent zwanger daar moet je van genieten, het is een geweldige ervaring waar je van moet kunnen genieten. Vind het echt van het zotte dat jouw collega dit blijven flikken en dat jij je zo k** erdoor voelt:(. Is er echt helemaal niemand waar je je beklag kunt en wilt doen? Dit moet echt stoppen!!! Dikke knuf!

Gefeliciteerd Es met je 22 weken! Jippie, ik ook vandaag. En wat:( alweer een dikke lip/zoeloe:p. Pffff, echt heel erg raar! Was het wel weggetrokken gisteren dan? Mooie buik trouwens!

Euhm Koekkie, je ugly periode:(... Hihihihi fijn dat je man je weer aantrekkelijk vindt:p.

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    owwww heb zin in morgen!! komt het kamertje!! :D:D
    Heb een paar vraagjes aan jullie..

-Wat voor matras kan je het beste aanschaffen voor in het ledikantje?
    -En je mag toch geen dekbed gebruiken maar wel een deken en laken?
    -Wat doen jullie allemaal over het matras heen? molton? zeiltje?

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje: Lip was niet helemaal weggetrokken gisteren.. was wel dik gebleven maar wel minder als 's ochtends..
    Nu vanmorgen toen ik uit bed kwam weer net zo dik als gister ochtend :(
    Wat spook ik toch uit 's nachts :p Misschien toch maar een camera ophangen haha

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Domme Es :p !!
    Nou hier een gewoon, maar wel goed matras in het ledikant, geen bijzondere ofzo!! En idd een lakentje en dekentje. Veder een hoeslaken en daaronder een molton. Heb wel een tijdje een zeiltje gebruikt, maar dan alleen onder konteinde, omdat Jil vaak doorlekte een periode. Nu niet meer ;) !!

Hihi ik ben heel slim geweest. M'n babyfoon is weer mooi schoon... Maar of hij het straks nog doet, betwijfel ik :p

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Koekkie, ach altijd leuk sjans! hihi houden zo :D Bij mij gaan mannen altijd met me praten :( Gister ook in de supermarkt; staat er ineens weer een kerel voor me: "HEY!" en hij lachen hahaha nou ja, jij ook hey hoor :p
    Ik heb trouwens een Hyve op mijn Hyves ;) met 16 leden ofzo en geen 130! :$ Die ken ik dan weer niet..

@Dithje, bij eentje loopt al een klacht tegen vrouwonvriendelijkheid, dus zegt al genoeg ;) (P&O he, dan weet je een hoop...)
    Ik ga wel kijken of negeren helpt en anders ga ik er wat aan doen inderdaad, want met lood in schoenen naar het werk nu :(

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, ik zou het antwoord op je vragen (nog) niet weten, dus ik lees even mee :)

12. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    DEEL 3 ALWEER!!

@ es gefeliciteerd 20 weken!! Goed dat je ff naar de ha gaat met je lip!! Ik heb er nooit een zeiltje onder gedaan verder heb ik tot vorige week bij Sam een dekentje gebruikt geen dekbed.
    @ claire heel veel succes vandaag!1
    @ kikkert wat leuk dat dylan al weer naar school gaat! hoe vond hij het?
    @ belachelijke opmerkingen van collega's IK WORD ER OOK GEK VAN!! bij alles wat ik zeg "jij heb zeker last van je hormonen!!" ik word er zo geirriteerd van en ben blij dat ik vakantie heb!
    Nancy kan met zo goed voorstellen dat je gek word van die namen!!
    @ Sue hartstikke logisch dat je er gek van word dat je niet kan poepen ik heb het af en toe en dat doet zo'n pijn! **KNUF**
    @pooh bedankt voor het duimen;)
    Verder weet ik het alweer niet meer sorry dames..
    Ik heb vannacht zo gek gedroomd! ik ging nu al bevallen veel te vroeg natuurlijk en en kwam een volgoeit MEISJE uit!! zo gek de hele tijd denk ik een jongen en nu een dag voor de 20 wk echo ehb ik door die droom het gevoel dat het toch weleens een meisje kan zijn!!
    Phoe hoop dat het snel morgen is.. ben zooooooo nieuwsgierig

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Bellamano:Ik zit al op de 22 weken 8) :D hihi

En hopelijk is het snel morgen voor jou! 8)

14. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Es; liever te vroeg dan te laat (tenminste met het aanmaken van een topic) :) maar bedankt voor het aanmaken. Kunnen we weer verder beppen.

Matrasje: ademend, liefst met een ritsje dat je hem toch kan schoonmaken bij een ongelukje.
    Ik gebruik waterdichtemoltons, idd geen dekbedje als ze klein zijn maar een lakentje en dekentje (al krijgen we nu zomer kindjes is misschien een lakentje bij een dun slaapzakje genoeg).

Es; lijk je nu op Angelina ;)

Sam, heb je de babyfoon in het toilet laten vallen (a la de telefoon van Nancy haha)

Nancy, welke hyves is dat dan? En zitten jullie daar allemaal op?

Dihtje, Ik noem het zelf mijn uglyduckly periode, kreeg opeens allemaal pukkels (heerlijk hormonen) maar nu ben ik een zwaantje haha.

He mijn zoon wil op het potje, 2 de dag dat hij er naar vraagt dus we gaan het proberen.

tot laterrrrrrrrrrrrr

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    @ es haha sorry ik dacht vast weer aan mezelf;)
    Alsnog gefeliiteerd 22 WEKEN!!

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    hihi Angelina Jolie? :D nou dan zou ik ook zo'n dikke bovenlip moeten hebben maar helaas is het alleen mijn onderlip, dus loop eigenlijk ongelijk nu :p

Ik ga ff de ramen lappen.. heb ik gewoon zin in! Zonnetje schijnt, lucht is blauw.. en Es krijgt zin om schoon te maken :)
    Daarna met de hond het park in, en dan naar de huisarts..

17. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    joepie deeltje 3!
    meld :D

Hhaha zoeloe Es:gefeli met je 22 weekjes ;)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es kom je ook ff hier?? Word hier lichtelijk gestoord van mn dochter.. Pffff die jankt de hele ochtend al om niets.. Nu zitten we te eten. Zo maar gauw op bed..

Koekkie, neej in de wasmachine tussen het beddengoed per ongeluk mee gekomen. Had het in de droger en hoorde steeds een klap dacht maar ff kijken, aangezien dat ding nieuw is ;) .. Zat de babyfoon er dus in.. Ligt nu op de kachel. Hopelijk doet hij het nog!!

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo de ramen buiten zijn gedaan! Kan er weer doorheen kijken :p
    Binnen doe ik een andere keer wel, die waren ook niet zo vies gelukkig!

Nu met de hond naar het park!! :D

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    zo he, deel 3 alweer!!!

@ Nancy: ik zou idd een paar dagen proberen het te negeren (makkelijker gezegd als gedaan hoor, en ongelooflijk stoer als het je lukt!:)) en als dat niet helpt er dan toch mee naar je baas gaan of een klacht indienen. Want dit kan echt niet. Sterkte meis! Dikke knuf!

@ Es: goed dat je ff naar de dokter gaat. Zat te denken: heb je soms andere tandpasta?
    En ramen zemen! Geweldig weer ervoor. M'n mamsie heeft het gisteren voor me gedaan. Kan helemaal genieten van die zon!

@ Koekkie: succes met het potje! Hier zijn we al maanden bezig.... Hopelijk gaat het bij jou een stuk makkelijker!

@ Es/matrasje: hier ook een goed matrasje, wel met rits zodat we de tijk een keer hebben kunnen wassen.
    Waterdichte moltons/zeiltjes mogen niet (meer?) dus alleen een gewone molton, gewoon hoeslakentje, een gewoon lakentje met dekentje (hier een Vellux dekentje) of het dekentje in een dekbedovertrekje (dat mag dan weer wel)
    Dekbedjes mogen niet omdat die teveel warmte vasthouden en niet genoeg ademen.
    Sebas ligt sinds een paar maanden wel onder een dekbed, maar dat is dan in z'n juniorbed. Ook heb ik nu wel een waterdichte molton, maar dat mag na een jaar of 2 gewoon weer.

@ Bella: succes morgen! Enne...zal wel meevallen hoor. Andersom had de kans er wel geweest ;)

@ Sam: Huh?:( Heb ik wat gemist?

@ Dithje: succes met wegwerken vandaag.

@ Pam: nog steeds geen nieuws?

@ Claire: de duimen draaien nog steeds meid!

@ hier: weer gewerkt en is weer goed gegaan. Wel wat last van harde buiken nu en onwijs moe. Ga dus lekker ff tv kijken (heb de csi's van gisteren opgenomen), dus tot later.

Deel Deze Pagina