Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Es, komt je vriendje een bakkie koffie doen. NIKS DAARVAN, laat hem een kast in elkaar zetten ,whahaha.

@ Nancy, fijn dat je iemand heb gevonden die even een keer goed naar je luisterd en voor je opkomt. Nu gewoon lekker van je afbijten en werkt dat niet aan de bel trekken. Je kan toch niet de hele tijd zo afgebekt worden.

@ Marj, sterkte meid, hopelijk is die vermoeidheid nu snel over.

2. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Chocola; Oooooh erg hè, ik vreet me ook al weken helemaal klem aan de brownies, twixen en kitkat :) Dat verklaart wel dat 'dikke-billen-en-dijen-fenomeen' :p

Nancy, goed van P&O zeg! En een dikke knuffel voor jou, je hebt het niet makkelijk... Ohja en hier is het geen drop (verkopen ze niet hier), maar mijn moeder had een zak zwartwitballen meegenomen en oooooeeeeh wat zijn die dingen verslavend lekker ;)

Es, fijn dat je vriendin komt. Heb je even afleiding en dan gaat de tijd voor je gevoel wat sneller hè. Veel plezier :)

Kikkert, :$ Da's zeker even schrikken ja! Wij hebben hier hetzelfde gehad, maar dan met een deur die kapot ging en dus daardoor niet meer open kon. Wij hadden een gloednieuw huurhuis, dus deur intrappen kon echt niet. Ik ben uiteindelijk via de ladder naar boven gegaan en heb daar via het raam aan Eline aanwijzingen gegeven hoe ze het (Velux)raam open kon maken. Gelukkig ontpopte ze zich tot een ware Houdini en door een stoel op haar bed te zetten kon ze bij het raam en lukte het haar uiteindelijk de hendel omhoog te krijgen. Wist niet dat een kind van 3 al zo stressbestendig en oplossingsgericht kon zijn :$:D Is Dylan al een beetje bekomen van de schrik? Arme knul... E line heeft sindsdien altijd de deur open als ze gaat slapen, dus het heeft toch wel indruk gemaakt ;) Hihi, moest wel lachen om je kijkgaten trouwens, ik zie je al helemaal in de weer met je boor :D

Hier: De verhuizers zijn alles hard aan het inpakken en uit elkaar schroeven. Voel me een beetje nutteloos omdat ik niks kan doen :) De meiden zijn met mijn schoonzusje en neefje en nichtje naar de dierentuin, dus da's wel lekker. Duimen jullie even met me mee dat alles past morgen?

Liefs Elea

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Marj, wat fijn dat ze nu hebben gevonden waar het aan ligt die vermoeidheid. Wel naar van die injecties dan. Zijn maar vitaminen, dus neem aan dat het verder geen kwaad kan, maar zou het ook even extra navragen ja.

Liefs Elea

4. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Belde de assistente van de ha net, moet toch nog opnieuw gaan bloedprikken, was bijna maand geleden. Ha wil de actuele waarden. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Heb (natuurlijk) net gegoogled. Schrok toch wel. Meer kans op open ruggetje en andere neurologische afwijkingen. Weet dat ik mij niet gek moet laten maken, maar toch! Gelukkig nog een week en dan de 20weken echo. Wordt nu wel spannender vind ik.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marj: Bah meis :( Hopelijk alles goed met je beebje!! Vriendin is dat ook net bij geconstateerd (niet zwanger) maar die is dan weer allergisch voor de injecties, heb je dat weer :( ..

Verder wel wat vluchtig bij gelezen, maar vandaag druk dagje, als Jildou zo wakker is gaan we naar mn ouders. M'n vader is jarig. Ze zijn dus net langs geweest om de wieg te brengen, ben ik natuurlijk net 5 minuten weg :( :( !! Nu komen ze morgen weer, dan is schoonmoeder hier en als ze er niet is, dan mogen ze het bij de buren brengen. Hoop dat het lukt!!!

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    is opzich wel een goed idee voor jonge kids maar hier werkt dat helaas niet ;) ze staan al dik 1jaar omhoog maar dylan krijgt de deur gemakkelijk open . en opzicht heb ik toch altijd de wc deur open behalve als bezoek hier is.

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

:D en weet je wat het probleem is als je niet mag snoepen van jezelf krijg je juist zin erin ;) das met alles wat niet mag

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

kan idd dat je een vervanging zoekt bij dylan ben ik ook echt gaan vreten toen ik was gestopt met roken :D .

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @marj sterkte en suc6

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo ook ik had vandaag de 20wk echo! ;)

Hier naar de gyn geweest vandaag...had om 10u een afspraak, ben ik maar om 11u30 binnen kunnen gaan!
    Maar goed, alles is perfect, beebje ligt al met hoofdje naar beneden (had al een vermoeden, want ik voel beebje goed bovenaan mijn buik)...ik voel beebje heel goed omdat placenta ook mooi achter ligt!
    Mijn bloed is geprikt om te kijken of ik antistoffen heb voor de vijfde ziekte, maar meer kunnen we helaas niet doen...je kan daar ook niets aan doen...dus hopelijk heb ik antistoffen ertegen! Volgende week kan ik pas bellen wat de uitslag is!
    Ons beebje weegt 356gr! Alles was goed qua hartje, hersenentjes, nieren (alsook de 2 aders die er lopen), cerebellum,...dus alles was perfect! Alleen het gezichtje op lipje kon hij niet zien daar de baby nogal verlegen was en met de armpjes voor het gezichtje lag ;)!

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @elea ja hier snapte dylan wel wat hij moest doen voor eruit te kunnen komen maar helaas lukte dat niet ook niet met mijn hulp want dat stomme slot was gewoon geheel naar de ^^&*(&. wel knap dat ze toen zelf eruit is gekomen :D . dylan is overgins weer geheel bijgekomen al heeft het wel indruk gemaakt. ja zag best grappig uit volgens mij ikke met die boor ;)

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Kikkert, zal wel heel erg schrikken geweest zijn! Hier hebben wij op geen enkele deur een sleutel zitten...kinderen zijn zodanig nieuwsgierig wat en sleutel allemaal kan ;)! Hoop dat mama hem flink vertroeteld heeft na het incident ;)!

Sam, gefeliciteerd met de verjaardag van je papa! Hier is mijn schoonvader morgen jarig :)!

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pippo fijn meid dat alles goed was

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ben er snel weer vandoor alle papieren bijwerken dylan is bij oma zodat ik ff kan doorwerken.

15. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Pfff meiden, net weer wakker. Ff een uurtje geslapen. Heb geen idee wat ik vandaag heb, maar ik ben echt zoooooooo moe! Kon om 11 uur m'n ogen al niet meer open houden, maar toen lukte het me niet om ff een tukkie te doen. Krijg echt m'n ene been niet voor het andere en nergens fut voor.

@ Nancy:[/B] hulde aan je collega!!! Enne... doen he? Laat je tandjes maar zien en als het dan nog niet werkt, gewoon naar haar gaan. Is trouwens goed voor het dossier van die ene met die klacht over vrouwonvriendelijkheid.....
    En goed hoor! Al afkickverschijnselen?

@ Elea: hihi, hier ook een kitkat-verslaving! Oh, dus komt daar die dike kont ineens vandaan? :$ Vroeg me al af waar die billen ineens bij me vandaan kwamen? ;):D
    Ik probeer me wel in te houden, heb in m'n vorige zwschap ook zwschapssuiker gehad, maar ja....het lijkt wel dwangmatig :(
    Haha, ik begrijp helemaal waarom jij als een eskimo gekleed naar Qatar vertrekt :D:D:D (zie het ook letterlijk voor me!)
    Dat naaien heb ik pas 3,5 jaar geleden opgepakt na het overlijden van ons eerste kindje. Ik heb toen een paar uur na die bevalling een massale longembolie gehad. Het is toen echt kantje boord geweest voor mij. Het revalideren duurde echt eeuwen! Na een paar maanden kon ik slechts 50 meter lopen, verder zat ik buiten in een rolstoel. Fut om te lezen had ik niet, want ik kon me niet concentreren op een boek en vond vaak de inhoud ook helemaal niet boeiend. Van manlief moest ik iets gaan doen. Tot ik op een dag ineens zin kreeg om met stofjes in de weer te gaan. Diezelfde middag stond m'n moeders naaimachine al in huis en zo is het begonnen. Een week later had ik in een krantje (alle tijd van de wereld om die te lezen) een advertentie voor naailes gezien en toen was ik echt "om".
    Enne...de "alles past en verhuist mee"-duimen draaien hoor!

@ Marj: jeetje meid, balen zeg! Hopelijk zijn de nieuwe bloeduitslagen snel binnen hoor. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar laat je niet gek maken hoor!

@ Pippo: gefeliciteerd met je goede 20 wkn echo!

@ Es: gezellig dat je vriendin even komt. Krijgt Vincent eerst nog eten vanavond, of moet ie gelijk aan de slag? ;)

16. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Er rijdt hier net een ijscowagen bellend door de straat....:$

Oke, 't zonnetje schijnt, maar heb ik wat gemist? Want het is toch niet boven de 10 graden of zo????? :(:(:(

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Kikkert en Pooh, dank je wel!

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Whahahaaa, Pooh! Ja ik speel idd Eskimo'tje :p Zal er leuk uitzien als ik aankom in Qatar met 30 graden :$ :D Is trouwens niet handig hè, dan lijken de billen nog dikker, met 2 maillots en een spijkerbroek aan :) Ach, ik loop wel in balans, steek net zo ver uit van voren als van achteren :D:D:D

Heftig zeg dat revalideren. Ben je al kapot van verdriet is je lichaam ook nog een 'kapot'. Gelukkig gaat het nu beter met je. Het is wel een spannende tijd zeker nu...

Bedankt voor het duimendraaien! :)

Pooh, fijn dat alles goed was met de echo. Achut, en het frummeltje is nog ene beetje verlegen...:) Moet je nog terug om de bovenlip te bekijken dan?

Marj, wat vervelend dat je nu weer bloed moeten laten prikken. Maar misschien is het juist wel beter geworden? Dat kan misschien ook nog hè. En niet teveel Googlen hoor, daar word je alleen maar zenuwachtig van...

Liefs Elea

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En dan wil je graag weg, slaapt kleine kruimel natuurlijk ineens bijna 2 uur .. En nog niet wakker.. Ben zelfs al boven geweest me om te kleden, normaal is ze dan zomaar wakker, nog geprint en wel.. Hmm monstertje :p

20. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Whahaha, ja zo gaat het altijd hè Sam!

Deel Deze Pagina