@Kamertje, willen jullie in mijn fotoalbum kijken of jullie het fotoalbum "onze kikkerkamer" kunnen zien?? En als het lukt; vinden jullie het wat?
Ik kan het nu niet zien .. maar heb je ff om vriendschap gevraagd !! Hier lig ik helemaal dubbel.. Manlief komt even bij me zitten om me te masseren, Spike onze kruising herder, vindt het nodig om op zn schoot te klimmen.. nu zit hij prinsheerlijk tussen ons in /op manlief zn schoot Hij mag niet op de bank namelijk
Hey meiden! Nancy, dank voor je berichtje! Hier is alles goed, heb n drukke week achter de rug, Bart had vrij deze week dus hebben we wat achterstallige dingen afgewerkt in huis en ook de babykamer, zat meer werk in dan verwacht.. heb nu dan ook eindelijk een paar harde buiken mogen ervaren. Vandaag met qi gong begonnen, is een beetje te vergelijken met yoga en bloed laten prikken.. bah! Mijn buik meet 113 cm, het gaat hard hier, niet mobiel.. Sorry dat ik niet ben komen buurten, morgen heb ik wat tijd en lees ik wat bij. Onze laptop is vorige wk. gecrasht en we proberen em nog steeds in orde te krijgen, op n paar programmaatjes na is hij weer redelijk. Tweede x in 3 mnd. Miss koop ik die van mijn opa over van mijn vader. Zijn er nog spannende dingen gebeurt? Alles teruglezen gaat me nooit lukken. Dikke knuff en tot morgen! Xx Sue
Suekes: die harde buiken mogen nog wel even wachten hoor Bij Jildou was ik toch wel dikke 30 weken voordat ik die kreeg !! Rustig aan meis!!
hier alles goed, ik ga ook naar bed manlief is nog nie thuis ja daar gaat zn van bil tijd Morgen aaf ook al alleen pfff voel me wel bje alleen eigenlijk truste dames!
I feel you Sam! Houd er wel rekening mee dat ik eventueel naar het zkh moet maar zou het heel erg fijn vinden om lekker in mijn eigen huisje te blijven... We zullen wel zien... Trusten Sam, hopen dat je rug morgen beter is... Moooi Claire! Gaaaaaaaaaf Nancy, heel mooi kamertje hoor! Fijn om te horen dat het goed met je gaat Sue! Wel minder van de harde buiken... Hoe heb je de eerste qi gong les ervaren dan?
@Sam, thanks!! @Sue, fijn dat je er weer even bent! Balen van die harde buiken zeg en hoe is het met Bart en zijn werk?? Hier alles ok hoor, behalve die verrekte McRib maarja als dat alles is.. kamertje is bijna af, kijk maar in mijn fotoalbum Moet je me wel even vriendschapsverzoek sturen want vanwege herkenning is het afgeschermd..
Precies Dithje, vond het heerlijk thuis, al had ik gelukkig geen rotgevoel dat ik naar zkh moest ofzo!! Maar home sweet home !!
Dithje waarom moet je miss naar t zkh? Hebbik iets gemist? Knuff! Was wel zwaar hoor veel gestrek en losmaken dus goed voor me. Maar als iets noet lukt kijk ik gewoon en ben na een nieroefening gaan plassen haha en werd ook ff duizelig. Nu btje last van onderrug maar al met al lekker.
Nancy, ik ben nu op mn mobiel, ik kijk morgen! Succes met je ribster! Ik wordt op mn blaas en poeperd getrapt, moet vaak rennen voor de wc zegmaar haha en scheten laten! Fijn dat t verder goed is! Harde buiken, heb er 3 gehad n paar minuten, valt mee dus! No worries! Bart gaat morgen voor t eerst mee met een nieuwe collega, spannend! 29 mrt begint ie officieel. Nog n weekje de avond dus bij dat #@%*$-bedrijf haaha! Xxx