Juli 2010 mama's deel 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Mar 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja Scheveningen is hier ook dichtbij! ;) Have fun Clair!

De sleutel was godzijdank niet afgebroken in het sleutelgat.. geen idee hoe die het voor elkaar heeft gekregen.
    Maar vanmiddag dus maar even een nieuwe sleutel bij laten maken 8)
    Ook stuur k Vincent vanmiddag naar de kapper, want die loopt er bij als een hippie :p

Ja t is idd een slapend been.. tintelt dan ook..

2. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat lief Petatje!

Ben benieuwd naar de sticker Nancy! Laat maar even weten als je de foto geplaatst hebt, ga ik weer even loeren:p. Loods 5 ken ik niet, kan je dus niet helpen...

Wat leuk Claire naar Scheveningen vandaag! En ohhhhh wat een eer zeg dat je gevraagd ben voor de job. Leuk hoor! Maar jij bent zelf piercer?

Nog paar dingen strijken en dan klaar... tot straks!

3. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    nancy:prachtig hoor jullie kamertje! :D

4. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Volgens mij had ik maat 100x150 moeten hebben van het dekentje.. :( ipv 75x100 *zucht*

ppff soms voel ik me echt dom! ;)

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Dithje: succes met de strijk! Niet echt een geweldig klusje. DVD-tje erbij?

@ Petatje: oh, wat leuk! Je zus heeft zich echt uigeleefd!

@ Es: da's idd een wiegdekentje volgens mij. ;) Ah, bij Axifo? Daar hadden wij onze trouwkaarten vandaan.

@ Nancy: echt super leuk geworden! Ben benieuwd naar de sticker straks. En lekker uitgeslapen! :D Hihi, dat sopje wordt wel een doorgekookt sopje, want hij is vandaag ook weer lekker in de weer. Kreeg net een ongelooflijke driftbui en begon heel hard te huilen...om niks... Manlief vroeg of hij naar buiten wilde: "jaaahhhhhh" vol in de tranen. Dus vraagt manlief: of heb je gewoon zin om ff lekker te huilen... klinkt het weer: "jaaaahhhhhhh" ;);)

@ Claire: leuk naar Scheveningen! Krijg gelijk trek in een strandpatatje. Oeps!:p Bankavondje was heerlijk. Blaasontsteking had ik zelf niet door. Was dinsdag bij de gyn ivm heel veel pijnlijke harde buiken. Bleek dus een b.o. te zijn.:(

@ Nancy en Es: dat van je armen en handen heeft te maken met het vocht vasthouden: carpaal tunnel syndroom. Slapen met van die polsbeschermers voor het skeeleren (wel ff de harde dingen eruit halen) werkt heel goed. M'n schoonzusje had er ook heel erg last van, en bij haar werkte dat als een speer. Balen hoor, want het wordt wel steeds erger. Wat je met je been kan doen weet ik niet. Hou je ook veel vocht vast Es? Klinkt als een zenuw die wordt afgekneld door het vocht.

@ Laetitia: dapper hoor, 4 kids als je zo'n last van je zwschappen hebt. Da's voor mij een reden om na deze te stoppen. Wel leuk een groot gezin! En heftig hoor, dat Coombs verhaal.
    Hier ook verplicht in zh bevallen. Heb na m'n eerste bevalling in 2006 een massale longembolie gehad, als gevolg van zwschapstrombose.

@ hier: net op zolder manlief een beetje geholpen. Heel rustig aan gedaan en 3 kwartier cd's op alfabet gezet en in de cd-kasten gezet (ja, wij hebben redelijk veel cd's) Maar nu weer met last van m'n buikje op de bank:(

6. claire24

claire24 Bekend lid

Jan 2, 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag

in mn fotoalbum bij buikfoto's heb ik ook de achterkant van de tankini!
    ook leuk!

7. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Ik weet niet meer wie wat heeft gezegd maar zal een beetje algemeen reageren... hihi

Dat gedoe met die antigen en die antistoffen enzo is opzich niet zo heel erg hoor... de kans dat er iets mis gaat is heel erg klein, maar het moet wel goed nagekeken worden iedere keer zodat, als er iets mis gaat, ze er wel direct bij zijn... het is niet zo dat we (beduidend) meer kans hebben op een niet-gezond kindje ofzo maar wel dat ik iedere 4 weken moet bloedprikken enzo voor de zekerheid.... (net zoals het dragen van een helm bij het fietsen of motorrijden ofzo.... 99,9% van de tijd gaat het goed, maar voor de zekerheid moet je hem 100% van de tijd op hebben)

De grote kinderwens heb ik altijd wel al gehad hoor. En ik wilde ook heel bewust voor een even aantal kinderen gaan. Bij 3 kids heb je altijd iemand die min of meer buiten de boot valt dus kwamen we uit op 4 kindjes.....
    Ben trouwens nu nog 24.

En ja, volgens mijn moeder is het inderdaad een steenpuist. Beh.... klinkt alleen al erg goor!

Aan iedereen die vanmiddag iets leuks gaat doen: heel veel plezier vandaag!!!!

Wij gaan straks even naar de Ikea om nog wat spulletjes voor de kamers van Thessa en Joshua te kopen.... zal kijken of ik vanmiddag nog wat foto's van de kamers kan maken (als ze niet nog helemaal overhoop liggen.. :-S) en dan zal ik ze wel laten zien... waar de kleine komt te liggen is nog niet helemaal duidelijk. Eigenlijk zou die een eigen kamer een verdieping hoger gaan krijgen maar denk nu dat we de baby bij Joshua op de kamer gaan leggen.... de eerste paar weken (tot de nachtvoedingen voorbij zijn) zal ie toch bij ons op de kamer komen te liggen dus hoeven we ons voorlopig ook niet zo druk te maken.... ledikantje staat tot nu toe wel nog bij Joshua op de kamer....

Groetjes!!!!!

8. claire24

claire24 Bekend lid

Jan 2, 2008
    571
    0
    0
    den haag

ja ben jarenlang piercer geweest in 3 shops in amsterdam en ook general manager, vandaar dat ik nog veel 'oude' collega's ken, voornamelijk tattoerders, dus vaak vragen ze me of ik voor ze kom werken, maar bij deze in scheveningen is echt een goed vriendje van me dus dan vind ik t nog wel leuk :p

9. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Stijk is klaar:)! Had er inderdaad de tv bij aangedaan Pooh. Op de een of andere manier gaat het dan toch sneller;).
    Als je de cd's op alfabet moet zetten dan kan ik mij bijna niet voorstellen hoeveel cd's jullie hebben... Nu weer goed uitrusten meis!

Klinkt wel heftig Laetitia met die antigen en antistoffen enzo. Gelukkig maar dat ze je zo streng controleren.
    Auwie een steenpuist is niet fijn:(. Hopen dat het snel weg is...
    Veel plezier en shop ze bij de Ikea!

Wat gaaf zeg Claire! Zag op de foto met de tankini dat je een tattoo hebt, heb je ook piercings dan? Hoezo nieuwsgierig:)...

Hier, manlief is douchen en dan gaan wij op weg om te shoppen. Hopen dat we nu wel kunnen slagen;). Van de week al even hier in de stad / het stadje geweest en niets kunnen vinden. Gaan dus nu onze heil ergens anders zoeken, in een grotere stad. Hihihi, kunnen we meteen nog even shoppen voor beebje:D;)!

10. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuk hoor Claire al die foto's in je album!

11. claire24

claire24 Bekend lid

Jan 2, 2008
    571
    0
    0
    den haag
    @dithje; ehh.... heb nu zo'n 13 piercings haha :) waarvan een aantal niet te zien zijn ;) hehehe...en ik tel geen oorgaatjes mee he ;)

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    nancy heel mooi jullie kamertje ;)..ja denk dat de vermoeheid ook wel een beetje met het weer te maken heeft ...maar wat toevallig ja jij een luiertaart met zwitsal wel heel leuk ...
    laet idd die van jou nog een stuk kleiner haha..en nog zo jong jij..hier over 2 weken alweer 36:$
    claire hier vandaag ook niet echt plannen krijgen zo bezoek en vanmiddag ff en vanavond denk ik lekker met zijn 2 op de bank genieten van elkaar ..verder zijn wij ook niet zo hyper modern :D houden ook wel van ouden dingen en vooral western ...de baby kamer is niet hype modern maar wel een echte meiden kamer vinden wij dan :D smaak verschil ook ...maar wat lees ik nu wel 30 piercings :$ hhahahahha gaaf hoor.....veel plezier vandaag ..alleen jammer van het weer vandaag...maar dat moet de pret niet drukken he?

13. claire24

claire24 Bekend lid

Jan 2, 2008
    571
    0
    0
    den haag
    nee 13 piercings angel!!!
    haha alsjeblieft zeg :$

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    oke schrok al hahaha...leuk de uitnoding heb je toegevoegd ...
    wat een leuke foto,s ...waar precies zijn jullie getrouwd??? is echt mooi wat ik zo zie op de foto,s ..

15. claire24

claire24 Bekend lid

Jan 2, 2008
    571
    0
    0
    den haag
    we zijn op bali getrouwd op t strand, ahhh dat was echt heerlijk! :D

oww enne angel jij als 'ervarings-deskundige' haha, hoe heb jij je bevallingen ervaren? was het thuis of in het ziekenhuis? met of zonder pijnbestrijding? heb je nog iets gehad aan bepaalde cursussen? ik merk dat ik een beetje angstig wordt voor de bevalling :( omdat ik niet weet wat me te wachten staat. en ik weet dat elke bevalling anders is, maar wordt er echt een beetje naar van :(

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dames, de muursticker zit erop! :D:D Foto's staan weer in mijn fotoalbum ;)

17. claire24

claire24 Bekend lid

Jan 2, 2008
    571
    0
    0
    den haag
    ow wat gaaf nancy! echt een super leuk idee!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    He dames, jullie gaan snel ;)

Laetitia: Wij, ik dan vooral, zijn ook nog jong. Ben nu 25, al lig jij nog wat voor zeg maar ;) !! Wat je zegt heb ik dus ook bij 3. Maar goed, wil nog niet op de zaken vooruit lopen. Het is nog lang niet zover. We hebben met Jildou wel gezien hoe het kan lopen dus eerst nummer 2 en dan zien we weer :D !! Jij bent wel positief over dat doorslapen trouwens ;) !! Pfff.. Jildou sliep met 10 weken door om vervolgens toen ze ongeveer 4/ 5 maanden was, weer 1x in de nacht te komen. maar met bv werkt dat ook wel eens iets anders.. Ook ging ik toen weer aan het werk, dus dat zal er ook mee te maken hebben gehad.

Es: Mooi kaartje en wat betreft domheid: ach kan gebeuren, je bent zwanger he ;) !!

Nancy mooi :D :D !!

En nu weet ik het even niet meer :D !! Wij gan vanmiddag als Jildou wakker is om een driewieler kijken en badpak voor mij ;) .. Verder is de middag dan waarschijnlijk ook om als we thuis zijn :p Vanavond naar vrienden op verjaardag. En hier nog steeds last van m'n rug :( :( baal er flink van, over 2 weken naar vk, maar die zal er wel niets aan kunnen doen.

19. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nancy: waaaaaaaaaaaaaw mooie kamer!!

meer kamertjes al klaar???

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden,

Hoe is het met iedereen? Ik heb niet veel teruggelezen, zelf ook niet echt nieuws hahaha.
    Had een wiegdekentje en lakentje gekocht, die zijn binnen. Dekentje roze, past mooi bij de wieg.
    Morgen gaan mijn man en moeder de babykamer behangen, en dan kan alls erin.

xxxxxx

Share This Page