Nancy: Gaaf kamertje!! Heel leuk!! Ik kom net bij de kapper vandaan, weer ander kleurtje erin laten gooien en beetje knippen.. zat voor geen meter meer, en nu zit het weer redelijk
nancy: mooi kamertje!!!! sam: tot nu toe geen problemen gehad met de slapers hoor... het zijn wel goede doorslapers (Joshua huilt 's nachts wel vaker maar dat is dan gewoon in zijn slaap) alleen zijn ze 's ochtends zo vroeg wakker.... mama chan: ik ga straks nog wel wat foto's van de kamers van die van ons maken maar nu ligt Joshua in bed dus die ga ik niet storen... es: blij dat je haar weer een beetje zit? Ik ga zelf mijn haren voorlopig niet meer doen... waarschijnlijk wel nog ff met de kids naar de kapper in de week voor Pasen maar daar houdt het ook wel mee op... Net terug van Ikea en zijn wel geslaagd. Hebben een boekenplankje voor de oudste gekocht (voor de jongste hadden we al eentje) en hebben vingerpoppetjes gehaald voor op de slaapkamer, daar hebben we nog een houdertje liggen... Ook nog ff daar gelunched en toen weer naar huis toe gegaan... Ohja, ook nog een koekjes-blikje gekocht die we naar Uruzgan kunnen sturen... de peetoom van de kleine die zit daar op uitzending en we moeten ons "Paas-pakket" nog gaan opsturen daar naartoe. Thessa heeft besloten dat er ook een verzameling van haar zelfgemaakte koekjes meegestuurd moest worden... dus wij daar maar braaf gehoor aan gegeven... Maar wat kun je moe worden van een paar uurtjes winkelen zeg.... zeker als je zelf niks kunt.... Ach ja, ga nu maar even een begeleidend briefje schrijven om bij de koekjes te stoppen... tot later!
nancy gaaf hoor zo met die stickers !! claire ohh bali heerlijk zeg....... snap best dat je het eng begind te vinden maar is niet nodig komt echt goed... de eerste van mij was helaas in het ziekenhuis onze boef had in het vruchtwater gepoept dus moest daar bevallen ..ging allemaal best snel de weeén begonnen s,ochtends om een uurtje of half 7 en s,middags om 10 over half 4 is jelle geboren zonder pijnbestijding .... de 2e ook in het ziekenhuis (helaas) had toen wel weeén maar niet regelmatig en ze kon niks aan cm vinden lag allemaal zo ver weg en op aandringen van mezelf wou ik na het ziekenhuis om te slapen zou daar een spuit krijgen met een slaapmiddel en dan de andere dag weer lekker na huis ...nou ja niks van dat hoor ..ja wel na huis maar met een kleine hummel was net een kleine 15 min 20min in het ziekenhuis en toen was dion er al ....bleek al 6 cm te hebben toen ik kwam nou ja en toen kort erna was onze 2e er ook zonder pijnbestrijding .... vond het bij de eerste ook wel heel spannend hoor maar heb me nooit iets aangetrokken van die enge verhalen want elke bevalling is anders ...maar zag er uiteindelijk ook niet tegen op want tja ze moeten er toch uit .... heb hele makkelijke en snelle bevallingen gehad met jelle had ik 5min persweeén en bij dion 3min dus wel heel snel ... heb wel aan zwangerschapsgym gedaan toen die tijd maar nu niks toen heb ik er niet voor moeten betalen maar vind de prijzen wel erg hoog van allles nu... wil nu heel graag thuis dus hoop dat het nu gaat lukken ..is de laatste poging he.... maar meid dat komt tegen het eind echt wel goed dan ben je blij als het zover is en maak je je eigen niet meer zo naar als nu
Ik heb bij de vorige 2 zwangerschappen niks van voorbereiding (gym ofzo) gehad... (vonden het te duur) Heb aan mam gevraagd of zij dacht dat het nodig was en zij zei dat ze altijd alleen maar naar de gym was geweest voor de gezelligheid maar dat ze de bevalling zonder de gym ook goed had kunnen doen. Maar de bevalling ging over het algemeen als vanzelf hoor.... heb bij Thessa wel medicatie gehad maar dat was omdat mijn hernia heel erg ging opspelen tijdens de weeën... dus heb daar een verdoving gekregen waardoor ik gewoon de weeën kon voelen. Verder was alles heel goed gegaan... was wel een lange bevalling (bijna 24 uur) En bij Joshua was alles eigenlijk in een vloek en een zucht gedaan... kreeg om half 2 's nachts weeën en heb om half 5 tegen Roger gezegd dat hij de verloskundige maar eens moest gaan bellen... toen ze om 5 uur aankwam bleek ik al 7cm ontsluiting te hebben en moest ik snel naar het ziekenhuis toe. Thessa wakker gemaakt en die naar mijn ouders gebracht (lag toen op weg naar het ziekenhuis) en om 10 na half 6 kwam ik in het ziekenhuis aan. Om 6 uur mocht ik persen en om 1 over 6 was hij geboren... Dus zo zie je ook maar weer dat bevallingen iedere keer heel anders verlopen hoor... Op het moment dat je bezig bent met bevallen kon ik Roger soms wel wat aandoen maar als alles achter de rug is en je kunt het weer relativeren valt het allemaal erg mee hoor... (iig bij mij dan.. hihi)
Hier is de bevalling op zich me ook meegevallen. Alleen heb ik 2 uur lang persweeën op moeten vangen en dat is eigenlijk tegen de natuur in, en erg zwaar, maar goed.. al met al zeker de moeite waard !! Hier net een driewieler gehaald voor Jildou, heeft ze buiten ook iets !!
hai meiden ff snel een berichtje tussen het bezoek door, ik voel me nog steeds mega beroed maar met de paracetamolletjes gaat het redelijk. ik kom mss straks nog ff kijken. ben weer snel weg knuffie
Ha meiden, Hier even een snelle reactie van mij. Mijn vader heeft suiker, hij kon toch nog bij de ha terecht vrijdag. Aankomende week gaan ze nog meer onderzoekjes doen en heeft hij de eerste afspraken staan bij diëtiste enzo. Hij is vandaag begonnen met medicijnen. Dinsdag nog een uitgebreid onderzoek of dat er toch ook niet nog iets anders is maar in principe gaan ze ervan uit dat het allemaal van de suiker komt. Hele opluchting hier kan ik zeggen. Al is suiker natuurlijk ook niet niks. Hij had een zeer hoge suiker die ze nuchter hebben geprikt. Hopelijk gaan de medicijnen dus snel zijn werk doen en gaat dit langzaam aan wat naar beneden. Verder zijn we vandaag met de babykamer bezig geweest. Alles is weer netjes wit en de plintjes zitten erop. De kamer mag dus komen want wij zijn er helemaal klaar voor. Nou meiden een hele dikke knuffel van hier en nog bedankt voor alle steun.
Marsim : Neej suiker is ook niet alles, maar het kon erger!!! Hopelijk voelt je vader zich snel weer beter!!! En leuk zeg kamertje kom maar op Hier ook bijna klaar.. Maar ja, meubeltjes duurt nog een maand.. Oh vergeet ik te vertellen, heb ff badpak gehaald, kan ik zwemmen met Jildou
Leuk kamertje Es! Nancy, ik zie helemaal je album niet? Was wel benieuwd naar je wandstickers nl! Claire, leuk een job in Scheveningen. En Bali, da's niet verkeerd zeg Leuke Tankini! Marsim, sneu voor je vader zeg. Ik hoop dat hij het met meds en dieet snel onder controle heeft. En jullie kamertjes al klaar Wij hebben nog geen eens een huis *De paniek slaat ineens toe * Leatitia, leuk gewinkeld bij de Ikea dus. Lief van Thessa dat ze haar zelfgemaakte koekjes wil afstaan Verder wel gelezen, maar ben het even kwijt geloof ik Jullie kletsen ook zo veel! Hier; het weekend zit er hier al weer bijna op. We hebben heel veel gdaan, barbecue bij de baas, geshopt, naar huizen gekeken en naar de Pearl geweest, een superdeluxe eiland hier in Doha. Lief Elea
Hihihihi Claire dat zijn er in ieder geval genoeg. Ik ga niet raden waar allemaal hoor... Hoe was het in Scheveningen? Gaaf hoor Nancy de stickers! Bah Sam wat naar dat je rug nog steeds pijn doet! Misschien even bij huisarts langs? Zijn jullie geslaagd voor een driewieler en badpak? *Edit, lees net dat je geslaagd bent voor de driewieler en een badpak* Wij hebben het kamertje ook klaar Mamma Chan, foto´s staan in mijn album... Leuk Eline, morgen babykamer inrichten! Nice Es! Wat goed Marsim dat jullie duidelijkheid hebben over je vader! Scheelt toch een hoop stress... Suiker is natuurlijk niet leuk, maar wel iets waar je heel goed mee kunt leven en de oorzaak is nu in ieder geval bekend. Jeeh, babykamer klaar! Wanneer komen de meubeltjes? Wel apart hoor Elea dat jullie op vrijdag en zaterdag weekend hebben... Nog leuke huizen gezien dan? Hier, flink geshopt en nu helemaal kapot. Manlief heeft nieuwe schoenen, broek, 2 blouses en een trui. En....we zijn ook alvast geslaagd voor een pak voor de bruiloften! Nu ik nog8)... We hebben ons trouwens kranig geweerd en helemaal niets voor beebje gekocht, wat een unicum is voor ons. Vanavond niets in de planning, lekker relaxen en filmpje kijken. Zometeen eerst maar even eten koken. Lekker sate van varkenhaas, aardappeltjes uit de oven en salade.
Bedankt voor de reacties op het kamertje! Ben er ook heel blij mee Nu nog een lamp en beddengoed en de dingetjes die we hebben laten maken moeten nog binnen komen, dan is het klaar wauwie Es, mooie klamboe! Dat is die van de Wibra toch, die is echt gaaf! Vanmiddag even naar het winkelcentrum geweest en daar kwamen we de nicht van Bas tegen die vroeg of wij vanavond nog naar het familiefeestje gingen. Wist wel dat dat er was maar niet dat we uitgenodigd waren.. Waarschijnlijk hebben onze namen op de envelop vd uitnodiging van mijn schoonouders gestaan maar hebben ze niet gezien Dus onverwacht een feestje straks.. Ook gezelli We hadden films gehuurd voor vanavond dus net maar gekeken. De eerste was Paranormal Activity, kweet nog steeds niet wat ik er van moet denken maar hij was wel een beetje creepy Nu is Bas District 9 aan het kijken over aliens, maar ik vind 'm stom, dus ben maar gaan ZPen Zometeen eten; biefstuk (helaas doorbakken dan) met allerlei paddenstoelen en brood mmmmmmm Fijne avond meiden!
Nancy: Ja dat is die van de Wibra! Kikkert: Gefeliciteerd!!! Ik ga even een uurtje liggen, we krijgen zo vrienden op visite die voetbal komen kijken.. Jippieeee *ahumm*
Hey nance, heel raar, maar nog een keer geprobeerd en nu kon ik wel je album zien Hoe dan ook, gweldig leuk kamertje! Leuke schilderijen ook. Ik vind dat grijs met groen echt een leuke combi joh! Liefs Elea
Ja maar wel een heeeeeeele belangrijke wedstrijd voor de ajacieden Es (Lekker boeien zal je denken hihi)
haha nee ik weet het, en ik als ajax fan moet natuurlijk wel meekijken 8) Wordt leuk vanavond want mijn schoonzusje komt uit Brabant oorspronkelijk en is dus voor PSV
@ Dithje: eeehhhh.... Laat ik zo zeggen: we hebben nu 3 cd-kasten van Ikea staan, waar er 180 per stuk in kunnen, dus ruimte voor 540. Vanmorgen heb ik zon 240 cds in mn handen gehad, en manlief vult de rest op met zn U2 collectie.... (ja, ik weet het, die hebben geen 240 cds uitgebracht, maar meneer verzameld allerlei varianten van albums, op een australische versie staat soms een nummer meer of minder etc. en dan heb je natuurlijk ook nog de live opnames van concerten die een plekje moeten krijgen) schaam, schaam Inmiddels kopen we ook minder cds fysiek, maar meer digitaal en verzamelen we ze in Itunes. Ik hoorde m vandaag zeggen dat we voor 37,5 dag muziek hebben Is het shoppen nog gelukt? En voor beebje nog wat leuks gekocht? *edit, lees dat jullie goed geslaagd zijn! Nou ja, beebje komt volgende keer wel weer aan bod toch? @ Claire: wow, 13 piercings! Dan heb je ook geen naalden angst zeker? Leuk dat je dat baanaanbod hebt gekregen! En spannend de reactie voor manlief uit Engeland. Ik duim voor jullie! Waarom ga je niet iets van zwschapsyoga doen? Ik heb het vorige keer gedaan en dat is me echt heel goed bevallen. Was echt superrelaxed, voor zover je relaxed bent met een bevalling. Heb heel veel aan de ademhalingsoefeningen gehad, ook in mn zwschap al, en nu nog steeds. Bij Bram* had ik nog geen cursus kunnen doen en ben ik in paniek geraakt toen ik moest gaan persen. Natuurlijk wil dat niet zeggen dat als je geen cursus doet je in paniek raakt he? Overigens had ik bij de bevalling van Bram* (bevalling was opgewekt) een ruggeprik gekregen op dringend advies van de gyn. Ik kotste al meer dan 2 uur de hele verloskamer bij elkaar omdat ik been- en rugweeen had in een weeenstorm en niet meer wist hoe ik die op moest vangen. Ik zal van de week wel een keer het hele verhaal van Bram* optypen, als ik er de rust en energie voor heb. De bevalling van Sebas is vrij voorspoedig gegaan. Om 4 uur s middags is manlief eens gaan klokken, want ik stond regelmatig ff uit te hangen tegen een deurpost (ik wilde zelf nog niet geloven dat ik weeen had) Om half 6 toch maar zh gebeld, ik had iedere 5 min weeen maar niet van 1 minuut. En om 19.00 uur moest ik weer antistolling spuiten maar dat mocht niet als de bevalling begonnen was. Daar 3 kwartier aan de monitor gelegen (dacht zelf dat de weeen weer weggezakt waren), maar dat bleek niet het geval. Ik bleek na onderzoek 4 cm te hebben en vervolgens braken van dat nieuws spontaan mn vliezen! Om 23.20 mocht ik gaan persen en om 00.25 is Sebas geboren. Bij Sebas heb ik geen pijnstilling gehad, en dat was echt een superbevalling. @ Nancy: wat is het leuk geworden met de sticker! @ Sam: Leuk dat je de 3-wieler hebt kunnen vinden! Balen hoor, van je rug! Als het te gek wordt anders naar de fysio? @ Eline: spannend morgen behangen! @ Es: lekker dat je haar weer gedaan is. @ Kikkert: gefeliciteerd en heel veel beterschap! Visite toch maar afgebeld? @ Marsim: zo meid, zal dat een opluchting voor je zijn!!!! Suiker is natuurlijk geen pretje, maar daar kunnen ze heel goed wat mee doen. Daar kun je echt beroerd van zijn, dus hopelijk dat het daar bij blijft! @ Elea: joh meid, komt helemaal goed! En jouw weekend klinkt echt heerlijk! Vooral die Pearl.....