Juli 2010 mama's deel 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Mar 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Marsim: fijn dat je nu weet wat er met hem is!

Es: jaaah die klamboe heb ik ook:D

Dithje mooie kamer:D

Hier zo op de bank, manlief is bij vrienden twente kijken:;)

kikkert: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jep Pooh, dat doen we dan maar idd ;) !!

3. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Veel plezier vanavond Nancy!

:$:$ Pooh, aan muziek geen gebrek dus! Herken het wel hoor, dat had Jeroen met dvd's/films. Hebben hier zo onwijs veel films dat vrienden en kennissen hier komen om films te lenen ipv videotheek. Gelukkig is die hype over... En inderdaad beebje komt volgende keer wel weer!
    Hoe is het trouwens afgelopen met de boterhammen test met Sebas? Was je toch laatst mee bezig?? En wat betreft het verhaal van Bram*, neem er de tijd voor meis...

Hmmmmmm, het ruikt hier lekker in huis! Manlief is eten aan het koken, krijg er spontaan ontzettende trek van:p. Volgens mij is het bijna klaar, dus ga de tafel even dekken.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi wat eten jullie laat :D :D !! Ik zou nu niet eensm eer honger hebben :p !!

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    zo,net lekker gegeten.
    Maak me nog net geen zorgen omdat ik ze nog heel zachtjes voel soms maar het is nu toch wel al een dag of drie dat ze heel rustig is ;) hopelijk is alles nog in orde. Zolang ik ze af en toe voel zit het wel goed zeker?

6. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Over de bevalling;

Hier is de bevalling van E line uitgelopen op een keizersnede. Placenta preavia en E line was dysmatuur. Gelukkig kan ik ondanks dat het niet 'gewoon' liep, terugkijken op een fijne ervaring.

Bij C élya ben ik wel natuurlijk bevallen en dat viel me behoorlijk tegen (understatement). Heb zelfs een tijd geroepen 'dat nooit meer' ;) maar tsja dat is nu te laat hè :p Ik hoop dat het dit keer wat sneller en makkelijker gaat. Maar eerst die placenta maar even afwachten. Als die ervoor blijft liggen of weer problemen geeft is het sowieso weer een ks. Heb nog geen afspraak met de gyn gemaakt dus deze week maar eens gaan zoeken... :)

Ik ben nogal van de 'we zien wel, het loopt toch altijd anders dan je denkt'-benadering. En moet zeggen dat dat voor mij altijd wel werkt :) Zo ben ik nooit teleurgesteld omdat ik een bepaalde verwachting had en ben ik minder 'bang' voor wat er zou kunnen gebeuren...

Liefs Elea

7. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou dames.. wij gaan zo op visite! Tot morgen..

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden, toch weer niet gelukt vandaag..

Claire mooi die tankini, van noppies? Ik heb een badpak, de zwarte. Of heb ik het mis?

Nancy heb je nog niet bij mijn vrienden dus ik kon nog niet kijken..

Es, mooooooi bedje!

Kikkert beterschap!

Dit is ff blijven hangen..

Hier is alles goed, mijn döner staat op me te wachten dus ik ga gauw aanvallen!

Dikke kus en fijn weekend!
    Sue

9. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Tja Sam kan mij wel voorstellen hoor dat je het laat vindt... Maar is bij ons eigenlijk zo gekomen vanuit mijn werk. Op maandag ben ik nl altijd in Almere en dan ben ik pas om 19 uur thuis dus vandaar dat wij regelmatig laat eten. Moet zeggen nu ik minder uren werk we er wel meer regelmaat in krijgen...
    Veel plezier vanavond!

Ik voel beebje de ene dag ook meer dan de andere dag hoor Petatje, denk dat het normaal is... De baby moet natuurlijk ook goed groeien en ik heb op internet gelezen dat ze de meeste tijd slapen.

:$:(:$:( het gaat hier tekeer! Regenen, onweren, bliksem echt niet normaal! ARGHHHH, ik wil geen onweer want ik vind het niet leuk:(!

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Haha meiden, ik heb al gegeten, maar als ik dan de doner van Sue voorbij zie komen en al die lekkere luchten bij Dithje in de keuken, zou ik spontaan weer trek krijgen!
    Vertel Dithje: waarmee heeft hij je verrast?

Dithje: jullie hebben dan vast dat rotweer wat wij hier vanmiddag hadden. Geen onweer, maar hozen dat het deed!!! Het kwam echt met bakken en bakken tegelijk uit de lucht!:$
    Ja, ik neem de tijd. Vandaar dat ik het vandaag nog niet doe...

@ Petatje: hier ook regelmatig een heel rustig meisje. Vandaag ook. Van de week toen ik ineens weer naar het zh moest was ze ook zo rustig, en op de echo zagen we hoe het kwam dat ik die dag haar minder voelde: ze lag met haar ruggetje naar m'n buik, dus het gespartel van die dag ging naar binnen. Maar meis, als je twijfelt, gewoon je gyn bellen he? Daar zitten ze voor!

@ Elea: hihi, daar is het idd te laat voor :p Maar de kans dat je weer een ks krijgt is wel redelijk aanwezig, of zou je placenta nog veel aan de wandel kunnen gaan de komende weken. Dysmatuur: da's toch te vroeg en te klein? Met hoeveel weken is E line geboren?

@ mama chan: geniet van je rustige avond!

@ Nancy: veel plezier op je feestje.

11. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    dithje waar woon jij ik zie nog niks:p

12. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zooooooo ontzettend lekker gesmikkeld Pooh! Sate van varkenshaas (zelf gemarineerd) met aardappeltjes uit de oven en salade. Heb mij helemaal vol gevreten:)...
    Hoop niet dat je nu gillend naar de keuken rent met trek:p:D!

13. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    In Hardenberg Mamma Chan... Dat is niet zo heel ver bij jou vandaan... dus het is of een heel plaatselijke bui of je kunt je vast voorbereiden;).

14. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    ielllllllll ik ben bang voor onweer:(

15. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland

Haha ja ze moet er een keer uit hè ;) en liever met 9 maanden dan met 9 jaar :p Maar echt ernaar uitkijken doe ik niet hoor :)
    Ik hoop idd dat mijn placenta nog lekker aan de klim gaat ja!
    Dysmatuur is te klein voor de zwangerschapsduur. E line had een ernstige groeiachterstand. Daarom hebben ze haar ondanks mijn gescheurde placenta nog zo lang mogelijk laten zitten. Ze is gehaald met 38 weken en woog 2 kilo. Net een garnaal was het :$ Maar ik vond haar toch het mooiste kind ter wereld, ik zag achteraf op foto's pas wat een scharminkeltje het was :D

Even een plaatje:

16. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ohhhhhhhhhh wat een klein poppetje Elea!

Heb net een kwartier liggen genieten van een dansende buik:D!
    Fijne avond allemaal en tot morgen. Ga op de bank filmpje kijken met manlief.

17. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

wat een schatje Elea. Vind haar helemaal niet als een scharminkeltje uitzien hoor! Maar ik ken het gevoel wel hoor... als ik nu terugkijk naar foto's van Thessa toen ze een maand of 9 was dan denk ik nu ook "wat heeft die een dikke kop" maar toen vond ik haar ook de mooiste! (en nu nog steeds ;))

Mama Chan, heeft het nog ge-onweerd bij jullie?

Sorry dat ik gisteravond niet meer online was. Had ontzettend veel last van mijn rug en lag rond half 8 ofzo al in bed. Verder niet veel te vertellen hier.... Straks gaan we weer terug naar het zuiden van het land (naar de kerk en familie bezoeken enzo) dus weet niet of ik veel online kan zijn. Ga nu ff broodjes bakken voor het ontbijt.

Tot strakkies!

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Goedemogen ladies!

Het ZP-ontbijtbuffet is weer geopend! ;)

Wat schreef ik gisteravond? Een relaxed avondje bankhangen en vroeg naar bed???? Ik kwam er een halve minuut later achter dat we visite zouden krijgen en 5 minuten later stonden ze voor de deur! Hihi, had net genoeg tijd gehad om m'n joggingbroek te verruilen voor een leuk jurkje en stond me nog op te maken;) Maar het was beregezellig!!!!

@ Dithje: het is goed dat ik dat van die varkenshaassate nu pas lees, met een hele volle ontbijttafel voor me;)

@ Elea: ah, wat een schatje! Op het eerste gezicht lijkt ze niet zo klein, tot je het vergelijk met de hand op de foto's ziet. En ja, beter met 9 mnd dan met 9 jaar:D:p

@ Laetitia: balen dat je zo'n last van je rug hebt. Veel plezier vanavond! En eet smakelijk

Nou meiden, tot later!

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames

Nou ik ben al wakker :( Heeft ook wel z'n reden..

Gisteravond feestje was onwijs gezelli, heb zelfs nog lekker staan dansen, wat was dat lang geleden :p Alleen groen en geel aan mijn schoonvader lopen irriteren.. Die heeft nogal een drankprobleem en dus al het nodige meegemaakt ;) En laat ik daar nou een enorme allergie voor hebben.. Ook het nodige al meegemaakt hierdoor en de laatste weken is het weer helemaal pet :x Gisteravond kwam ie al half dronken op het feestje aan en hij was irritant, continue aan je zitten, overdreven vrolijk BAH :x Dus we willen naar huis gaan en ze reden eigenlijk met andere oom en tante mee maar ze wilden met ons mee want ze waren het zat. Baalde er enorm van want ik voelde de bui al hangen, had echt een onbestemd gevoel ;) Maarja je zegt ook geen nee he... Dus we liepen naar de auto, hij zwalkte alle kanten op (en hij is dus al eens gevallen na een etentje, dat we gebeld werden door de ambulance, maar dat terzijde). Bas nam het rit aan, die zat al in de auto want die schaamde zich te pletter. Dus ik kijk achterom, zie ik zo schoonmoeder en -vader de bosjes in pletteren! :$ Dus ik schreeuwen, wij erheen. Liggen ze daar, schoonmoeder huilen, en hij maar lallen, ik was woest!! :x Volgens hem kwam er een brommer aan (niks van waar!! :$) en vorige keer waren het z'n schoenen die niet goed zaten ;) heb schoonmoeder gepakt en in de auto gezet, Bas nam zijn vader mee. Dus hij zo: er was een brommer Nancy. Dus ik ja ik denk een vliegtuig! En nu zitten jij, NU! En maar eigenwijs doen in die auto, ik reed als een bezetene, was echt zooooooo kwaad! Heb ze eruit gepleurd, daar kom ik voorlopig niet meer.. Vind het ook zo zielig voor Bas, er zijn al zoveel gesprekken geweest, maar niks helpt.. Hij lost het zelf wel op he ;) Tja alcoholisten zien het niet he, en willen het niet zien.
    En zal ik je vertellen dat we hem bewust aanstaande dinsdagavond met de 3D echo niet mee hebben gevraagd? Puur omdat we bang zijn dat ie dronken is en zo ons moment verpest.. Is toch eigenlijk erg :(

Sorry moest het even kwijt, ben nog steeds beetje van slag weer, bah &^%^$#-vent :x:(

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    goedemoggel dames

hier wel weer goed geslapen maar weer vroeg wakker dit keer om kwart voor 5 pfffff de vogels waren flink aan het fluiten maar ben stug blijven liggen tot half 8 toen lukte het echt niet meer ...
    verder hebben we het gister avond lekker rustig gehad lekker met zijn 2 vroeg na bed want kreeg een heerlijke massage :D

nancy jehh meid wat een gedoe he? als ze een drank probleem hebben zien ze het zelf niet dat is wel heel lastig en frusterend zeg dat ...en kan me voorstellen dat je ze niet hebt gevraagd voor de 3d echo ..sterkte ermee ..knuf
    pooh gezellie avondje super ....
    elea ohhh wat een popje zeg ;) en hebben jullie nog leuke huizen gezien??
    laet balen van je rug zeg ...sterkte ermee.. knuf
    dihtje een dansende buik gaaf he?? fijne avond gehad met manlief??
    mamachan en heb je de onweer nog doorstaan??? hier ook bang voor onweer maar het viel hier gelukkig mee en bij jullie???
    petatje maak je geen zorgen dat je ze iets minder goed voelt dat kan heel goed ze zitten nu echt in een groeisprut en als ze net anders liggen kan je het ook minder voelen ... maar als je onzeker wordt ff bellen na de vk daar zijn ze voor ook na het nummer voor spoed dat vinden ze heel niet erg hoor..knuf
    claire hoe was je dagje gister ondanks dit vieze weer ???

Share This Page