Juli 2010 mama's deel 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Mar 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Sam, showen die badpak, haha.

@ Dithje, het kamertje komt vrijdag dus dat schiet al op. De rest van de spullen komen ook vrijdag dus aankomende vrijdag heeft deze mams alles binnen. En niets voor de babe gekocht? Ben je wel lekker, haha?

@ Petatje, hier ook een meid die soms wat daagjes nodig heeft om wat bij te komen van het harde trappen volgens mij. Heb ook momenten dat ze echt de hele dag onderhand heel hard aan het trappen is en de andere dag dan voel ik wel wat maar niet zo druk. Maak me dan ook wat zorgen maar als ik dan een keertje een harde trap krijg dan denk ik ook het zal allemaal wel goed zitten. Die onzekerheid blijft toch een beetje denk ik.

@ Pooh, verwacht maar toch ook onverwacht bezoek, haha. Nou ja als het maar gezellig is he.

@ Nancy, meid wat ontzettend vervelend maar wat je zegt als mensen alcohol verslaafd zijn dan kan je praten wat je wil maar er komt toch niks binnen. Ook heel vervelend voor Bas zeg, snap goed dat hij zich schaamt. Meid laat het even rusten, denk aan je beebje. Als je hem er niet bij wil hebben moet je dat niet doen en daar moet je je zeker niet schuldig over voelen. Dikke knuffel meid!

@ All, nou een ontzettende * PIEP* nacht gehad. Ben echt elk uur wel wakker geweest. Bleef naar de wc gaan. Ach ja het hoort erbij. Ik doe vandaag lekker rustig aan, al heb ik de eerste was er al in zitten, haha. Ik ga straks de kleertjes van de kleine wassen daar heb ik gewoon even zin in. Als dan straks het kamertje komt dan kan ik hem ook langzaam aan al volproppen. Vrijdag is zo maar het mag van mij al wel vrijdag zijn, heb er bere zin in. Aan het einde van de middag naar mijn schoonouders, die nemen ons mee uit eten, heerlijk. Hoef ik in ieder geval niet na te denken wat we vandaag weer gaan eten.

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    marsin moet jij ook al zoveel plassen??? moet jij ook als je je draait dat je dan gelijk moet ??? hier wel wordt er moe van :D maar goed hoort erbij maar toch is net alsof mevr tegen de plaas aan zit te proppen :D
    ohh lekker uit eten vandaag nou wens je inierdgeval heel veel plezier vandaag

3. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Nancy: oh meid! Ik kan me voorstellen dat je er slecht van slaapt! Jullie zien z'n probleem en hij zelf natuurlijk niet. Mijn schoonvader lust ook wel een biertje, en wordt dan ook vreselijk handtastelijk. Echt niet leuk! Maar zo'n probleem als jouw schoonvader is het hier niet. En ik heb al regelmatig last van schaamte, laat staan hoe het voor jullie moet zijn. Ook erg rot voor Bas hoor! Wat angel zegt: probeer het wat met rust te laten. Jij en dat kleine moppie zijn nu echt het belangrijkst. Laat hem maar in z'n sop gaar koken! Mss kun je vanmiddag nog ff een tukkie doen. Enne... hier kun je alles kwijt he? Dikke knuf!

@ Angel: hmm, lekker een massage!

@ Marsim: balen dat je weer zo rot hebt geslapen! Veel plezier met wassen. Ik vond het heerlijk vorige keer, een heel wasrek vol van dat kleine spul! En veel plezier vanavond. Heerlijk uit eten!!

@ Dithje: je vroeg nog naar Sebas z'n boterhammen-avontuur. Nou, dat gaat goed gelukkig! Hij kan dus nu gewone boterhammen hebben. Verder moeten we nog wel heel goed opletten. De volgende stap is iets van roomboterkoekjes, maar die vond hij niet lekker (zei hij). Dus binnenkort maar iets anders proberen waar roomboter in zit. Als dat goed gaat mag hij meerdere keren per dag iets met koemelksporen hebben. Nog geen gewone melk en yoghurt en zo, maar dan wordt het al wat makkelijker ;)

@ Hier: zo even naar de stoffenbeurs om te kijken of ik gordijnstof voor Sebas kan vinden en natuurlijk wat roze lapjes :D
    Manlief gaat mee en we kunnen onder de beurs parkeren, dus hopelijk gaat dat goed.

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    pooh ohh leuk gordijnen stof uitzoeken ...fijne dag vandaag

hier weet ik echt niet meer wat ik wil :$ wordt af en toe echt knetter van mezelf :x dus hebben maar besloten als vd week de vloer in de b kamer ligt dat ik dan pas ga kijken wat ik voor het raam hang ...hebben jullie hier ook last van ???? dan weer dit en dan weer dat ??

5. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!

Nancy; Dat is echt vervelend, en eer dat ze het zelf niet in zien zullen ze er ook niks aan doen.
    Dus ik zal lekker voor jullie gezinnetje kiezen en dan maar denken: Ach hij is oud en ''wijs'' genoeg.. laat hem dan maar in zijn sop gaar koken hoor! Al snap ik dat het voor Bas helemaal moeilijk is.

Ik werd weer met een gevoelloos been wakker :( tintelen jeetje wat een rot gevoel..
    Morgen toch maar eens de VK bellen, moet toch bellen om de afspraak te verzetten want ik ga morgenavond voor 2 dagen naar mijn vader.
    Mijn vader wordt dinsdagochtend aan zijn knie geopereerd en woont alleen dus ga ik hem ff 2 dagen helpen in huis met koken enz.. en zo heeft ie ook wat gezelschap :)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames!! Hoe is het hier??
    Hier niet zo superdelux. Half 1 in bed, 7 uur Jildou wakker en waar ik gister al bang voor was, weer een snotneus :( Dus ons zwemuitje wordt ook weer niets vanochtend. Nou ja, dan zo even bij m'n ouders langs. Daarnaast zelf nog steeds behoorlijk last van m'n rug dus daar word ik ook niet blij van :( :( ..

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Schoonvader, bedankt voor jullie lieve woorden weer! Tja ik ben gewoon zo boos.. Het houdt gewoon niet op. En daarbij zit er ook onwijs mee straks met oppassen, liever breng ik onze scheet niet naar ze toe. En hun zich maar afvragen waarom ze geen vaste oppasdag in de week krijgen, duuuuuuuuuh ;)

@Plassen, ik plas me gek! Ik voel het de laatste tijd ook dat ie onwijs in mijn blaas loopt te schoppen, heel gek gevoel..

@Angel, een massage wat heeeeeeeeeerlijk! Krijg er ook regelmatig eentje nu van vriendje, maar moet wel zien hoe ik ga liggen hoor, die buik zit dan echt in de weg hihi :p
    Ik herken het, ik ben ook enorm wispelturig, vind bijv de mandjes in de babykamer boven de commode er ineens niet meer bijpassen haha ;) Dus zeer zeker herkenbaar ;)

@Marsim, balen van je nacht weer bleh :( Leuk he, kleertjes wassen :D ik wacht nog heel even maar het brand in de kast hihi
    Veel plezier met uit eten gaan! Lekker hoor

@Pooh, stoffenmarkt, wat leuk! Waar is ie dit keer?

@Es, ja dat gevoelloze las ik gisteren weer wat; hou je al vocht vast? Het schijnt dat het vocht dan in bed bepaalde zenuwen afknelt. Of las ik dat nou hier ;) Hoezo dement?
    Wat lief van jou, voor je vadertje zorgen!!

@Hier, vriendje ligt nog steeds in bed, nou ga maar alvast wat eten hoor.. Vanmiddag verjaardag van de kleine van mijn nichtje, die is alweer 1 jaar geworden :$ Wel gezelli, al ben ik gek op luieren voor de zondag maar kan nu even niet ;)

8. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik geloof niet dat ik al echt vocht vast hou.. teminste.. niet dat ik weet, en dat gevoelloze tintelende gevoel heb ik ook alleen maar 's nachts als ik lig. Misschien lig ik verkeerd, maar het is pas sinds de laatste paar dagen..

9. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es: Kijk dit staat bij mijn vk op de site ;)
    Rugpijn en bekkenklachten

Al vroeg in de zwangerschap zorgen hormonen ervoor dat je bindweefsel verslapt. Hierdoor komt je bekken wat "los" te zitten. Dat is fijn voor de bevalling maar minder fijn tijdens je zwangerschap. Je verliest steun, kan pijn krijgen in je SI-gewrichten laag in je rug, in je heupen en liezen. Je zenuwen kunnen klem komen te zitten waardoor je een slapend gevoel in je been krijgt en je gaat waggelen. De ernst van de klachten kan enorm verschillen, van af en toe een zeurderige pijn in de onderrug tot niet meer kunnen lopen.

10. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Heb idd de laatste tijd ook veel last van me rug, en waggelen, ja als ik met de hond een half uur ga lopen dan red ik het niet meer..
    Dus het klopt wel een beetje die tekst Sam
    Zal het morgen eens met mijn VK overleggen als ik bel

11. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Tsjong ik zie net even wat 'shockends :p ' vanaf de volgende keer om de 3 weken, maar dat is dus maar 1x en daarna om de 2weken (vanaf 30 weken) en vanaf 36 weken elke week op controle... tsjong.. Dacht dat hetbij Jildou minder was..

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    goeie morgen allemaal,

bedankt voor alle felicitatie's. ik heb gisteren wel gewoon mijn verjaardag gevierd (met mijn familie) met een paracetamolletje ging dat nog redelijk, en daardoor heb ik toch wel een leuke dag gehad. vanochtend was ik voor het eerst sinds 4 dagen koorts vrij gelukkig, ik ben wel 2,5kg afgevallen door de "griep" maar ach de kleine pakt het zich toch wel.

hoe is het hier zijn er nog bijzonderheden????

heb verder al 2a3 dagen niks gelezen dus bij deze voor iedereen een knuffie

13. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    morgend!

ik heb gisteren dan gebeld met de kraamafdeling van het ZH,ik heb dan een half uurtje aan de monitor gaan liggen...Onze meid was flink aan het bewegen maar ik voelde niets. Was trouwens de eerste keer dat we het hartje hoorde. En natuurlijk heeft ze zich deze nacht terug laten voelen ;) Ach,ik ben weer gerustgesteld en de vk in het ZH zeiden:vanaf je terug ongerust bent kom je maar gewoon terug.
    denk dat ze wel meer ongeruste moeders bij hun krijgen.
    heb dus ook gisteren voor de eerste keer op een arbeidskamer gelegen :p Weet ik al een beetje hoe het voelt haha.

zo,voor de rest is het hier echt slecht weer :(
    gisteren heeft het ook licht gebliksemd/gedonderd...

elea: prachtig meisje hoor,helemaal niets aan te zien!
    Nancy: ja,ik begrijp je volledig. Hier kan schoonpapa ons ook al met rode wangen zetten op restaurant enzo. :( ja vervelend maar het is nu zo. Knuffel hoor!
    Kikkert: nog een gelukkige verjaardag,was je gisteren vergeten denk ik

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, vervelend van je rug weer auwie :(
    haha ja dat las ik ook pas en het klopt want ik moet nu de volgende x weer terugkomen en dat is voor het eerst na 3 weken ipv 4 :)

@Kikkert, gelukkig heb je het leuk gehad en toch nog een beetje uit weten te zingen!

@Petatje, wat goed dat je nu gerustgesteld bent, super!! En je meisje is dus al lekker eigenwijs ;)
    En arbeidskamer? Wat klinkt dat grappig hihi :p

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Klopt het trouwens dat mijn banner (al een paar dagen) niet zichtbaar is?? ;)

16. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    klopt,zie je banner niet :(

hier:de laatste 100 dagen gaan in! :D

ooh en arbeidskamer is de kamer waar je terecht komt voor je naar de verloskamer gaat. is een kamer met een zetel,bed,bad,bal etc. alles om je weëen op te vangen enzo. En als je dan genoeg ontsluiting hebt en/of persweëen ga je naar de verloskamer (die heb ik nog niet gezien)

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Petatje, klinkt hier als Nederlander heel grappig, arbeidskamer, tja tenslotte moet je wel arbeid verrichten daar hihi ;)

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dit zijn trouwens onze ringen. Net even fotootje gemaakt en die ga ik bewerken (zwart/wit, mooi randje) en verwerken in de trouwkaart :)

View attachment 60215

19. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: Prachtige ringen!!!
    En je banner? nee zie ik ook niet! ;)

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @petatje thanks meid. fijn dat alles goed is, is toch altijd een geruststelling en de arbeidskamer klink idd erg grappig voor een nederlander ;) :D had het nog nooit gehoort wel tis eigenlijk wel logische die naam.

@nancy mooie foto en ringen :D

Share This Page