Nou jaaaa zeg Jildou laat een scheetje, ik zeg wat was dat.. gaat ze heel hard lachen en zegt ze mem (ik dus ) nou jaa zeg
@pooh hihi die sebas (is ook volgens mij een boefje he ) @es knuffie en meid je weet het he mannen komen van een andere planeet @elea rustig aan meid en idd ff ontspannen hopenlijk trekt het weg na een bad en anders ff bellen (weet niet hoe het daar in zijn werk gaat )
nancy ja idd lekker he massage !!! de houding is wel wat minder maar hebben ons gered hahha.... en wat een mooie ringen en kaart zeg wauwww... kikkert fijn dat je weer iets aan de betere kant bent .. en wat lullig zeg kan je nu nog gaan stampen pfff.. petatje ahhhh wat grappig zeg arbeidskamer is het eingelijk ook wel he je moet er aardig wat werk verrichten haha... fijn dat alles goed is met jullie kleine meid lekker eigenwijs zeg ..volgens mij ligt het echt aan de meiden hoor!! pooh fijn dat je geslaagd bent ..je hebt vast de goede keuze gemaakt hahah... heb er normaal geen last van maar nu
Nou wij gaan nu weg, eerst langs schoonzus (tweelingzus van Bas) om het 'geweldige' verhaal van gisteren te vertellen :x En dan naar de verjaardag, tot vanavond dames!
dithje als het maar gezellie was die gister toch? al viel het niet mee om wakker te blijven hahah.... en wat vervelend zeg die benauwd heid ... maa idd zoals sam zei alles begind een beetje in de verdrukking te komen nu ... es tja mannen komen af en toe van een andere planeet kan je niks aan doen is maar eenmaal zo ... sam hahaha die jildou
@ Petatje, wat fijn dat jullie kleine meid het goed doet. Zon bevestiging is toch altijd fijn. En de eerste keer het hartje gehoord super! @ Nancy, mooie ringen en leuk om dat zo in de kaart te verwerken die foto! @ Pooh, wat super dat je geslaagd bent bij de stoffenbeurs! @ Elea, begrijp dat je vol ongeduld zit te wachten op de container. Lekker alles weer binnen handbereik. En ach dat kinderen crea worden is niets mis mee, haha. Balen van die buikpijn zeg, hoop dat het snel over is. @ Dithje, ow ja die bouwpakketten, haha. Die was ik bijna alweer vergeten maar fijn dat je me er aan helpt herinneren, whahaha. Wat balen dat je alweer zon rotnacht hebt gehad. Wel fijn zon lief mannetje die je dan even wil helpen. @ Sam, lekkerding dat schatje van jou haha. Nu alleen hopen dat ze dat niet in een overvol restaurant of winkel gaat doen, whaha. @ All, nou alle kleertjes zijn gewassen en hangen lekker te drogen. De hele zolder hangt vol. Denk toch dat ik iets teveel heb gekocht, haha. Ach ja beter teveel dan te weinig he. Ik ga me zo klaar maken en dan ben ik er ook vandoor. Lekker een hapje eten maar hopelijk weer op tijd thuis. De hele lange avonden die hoeven voor mij niet. Ja thuis, lekker op de bank of op bed. Meiden fijne dag nog allemaal. Misschien tot vanavond en anders tot morgen.
hoop dat ik iedereen gehad heb ben vandaag een beetje een zeef mocht ik toch iemand vergeten zijn sorry hoor..dikke knuf alles valt ook uit mijn handen en een beetje splaak geblek dat het ontwerp nog goedgekomen is vandaag ...
@angel jij ontwerpt toch ook tatoages he? ik heb de naam van dylan nu met zijn geboorte datum op mijn pols (binnenkant) staan en de naam met datum van nr 2 wil ik graag in mijn nek (achter over de nekwervels zeg maar) als we eruit zijn welke naam het word zou jij me dan een een schets willen en kunnen maken of tips geven?
kikkert wat lief van je dat je dat vraagt zou ik graag voor je doen hoor ... is mijn hobby en vak dus ja tuurlijk ..vind het een hele eer ...deze heb ik vandaag gemaakt heb je een beetje een idee van wat ik ontwerp en hoe mijn werk een beetje is natuurlijk
zo net een heerlijke wandeling gemaakt met de hond,lekker zo in de regen ff een vraagje. Dat je kleertjes wast op voorhand kan ik inkomen maar hoed oen jullie dat dan met lakentjes en dekentjes?
dit is wel een hele simpele maar het is maar net wat iemand wil he? en deze moest over een oude tattoo heen ...de rozen worden zwart schaduw en percament rol oud bruin maar als je meer van me wilt zien enz ... zeg het dan maar dan stuur ik je een pb met mijn mail of 06 wat je liever hebt
petatje ..hier was ik alles alleen op 40c en sommige dingen op 30c ook de lakentjes enz .. maar je kan ook de lakentjes de 1e x op 60c doen als ze zo hoog kunnen dan ...zou je ff moeten kijken in het etiket ....regent het bij jullie ???? hier schijnt de zon
dat kan ...ikzelf doe nooit iets op de voorhand ..maar dat is pers natuurlijk zal wel iets zon die kant op sturen