Thnx voor jullie reacties! Pff, gelukkig viel het mee. Grote blaar, nog niet ontstoken, met bloed. In de gaten houden, plek mag niet groter worden en weken in biotex. Vind 'ie niet leuk! Zat onze ex-(tijdelijke, lul van een vent) huisarts daar! Hij deed de controles toen ik zwanger was van Robbe. Kon hartje nooit vinden (tja, placenta aan voorkant), altijd paniek. Was vergeten te melden dat medicijnen van man niet meer werden vergoed, 5000 euro betalen. Gelukkig werden wij door cvz in het gelijk gesteld! Kregen excuusbrief van ha, ondertekend door zijn vrouw! Maar geen woord over zijn fouten!
slaap lekker meiden, ben helemaal blij met de babykamer. mooie vloer en kleurige muur 1tje dan, andere is wit. dus laat de meubeltjes maar komen. morgen zal ik wel ff foto's proberen te maken van een lege babykamer. alleen nog wachten op de gordijnen. zijn wel al besteld. vanmiddag bij mn ouders geweest. had afgesproken ze te knippen en mams te kleuren. dus dat ff gedaan en lekker blijven eten. mijn hond was mee, dus die heeft ook lekker gespeeld met de hond van mn ouders. ben nu helemaal versleten, want heb vandaag niet gerust...... dus ga lekker slapen. tot morgen. slaap lekker allemaal. hoop een betere nacht als gister. om de 2 uur plassen. pfff. hihi
@angel; hey meis, fijn te lezen dat t bij jou allemaal zo snel is gegaan, en uiteindelijk goed! wel jammer dat je toch naar t ziekenhuis moest terwijl je thuis wou bevallen hoop dat je deze keer lekker thuis mag blijven! en idd ze moeten er toch uit! haha.... vind je t deze keer ook nog spannend de bevalling op zich (qua pijn) of ben je er helemaal relaxed mee? tuurlijk is elke bevalling anders, maar je lijkt me een taaie! weten de jongens al dat ze een zusje krijgen? en vinden ze t leuk? en mooie buik! die groeit al aardig! @es; complimenten voor je kamer!! echt leuk! wat vervelend dinsdag voor je vader met de operatie! lief dat je m gaat helpen! en mooie buik! @marsim; wat vervelend voor je vader maar wel goed dat jullie t nu weten, want er is nix ergers dan onzekerheid! dikke knuff! hier ook heel veel plassen! vooral 's nachts, en vaak kan ik erna ook nie meer slapen! echt vervelend he? @dithje; scheveningen was top! heb de job, nu nog even kijken of ik ga werken nog voor de kleine, of erna ga beginnen jij lekker geshopt? haha knap hoor nix voor de kleine gekocht! en het is zooo verleidelijk en wat vervelend dat je zo'n rot nacht hebt gehad! hmmm...benauwdheid weet ik nie of het erbij hoort? heb je geen last van hooikoorts of iets? @kikkert; gefeliciteerd nog met je verjaardag!!!! blij dat je koorts gezakt is en dat je toch je verjaardag heb kunnen vieren! @pooh; ik vind t fijn om jouw ervaringen te lezen, wel naar dat je in paniek bent geraakt, dat is eerlijk gezegd ook een beetje de angst die ik heb *ik heb al paniekaanvallen ivm. mijn depressie, alhoewel ik weet dat dat heeeeel anders is, kan ik t nie helpen om t toch een beetje aan elkaar te relateren* ben ook benieuwd naar t verhaal van bram, maar kan me voorstellen dat dat moeilijk is. ik ben ook idd van plan om zwangerschapsyoga te doen! fijn dat t jou zo goed bevallen is *haha stomme woordspeling * owww enne de job heb ik gekregen, alleen nog even kijken of ik voor of na de bevalling ga beginnen! enne....eerlijk gezegd ben ik geen held met naalden haha... ik ben al bijna 7 jaar piercer en vind t geen probleem anderen te prikken, maar als ik zelf geprikt wordt haha doe ik wel eff mn ogen dicht! ssshhtt....nie verder vertellen he?! fijn dat je geslaagd bent voor stoffen! haha op t spui in den haag, das dicht bij mij! @petatje; ik voel onze beeb soms ook dagen heel zachtjes, en dan weer een dagje wat harder, volgens mij is dat heel normaal in deze weken! fijn dat je nu gerust gesteld bent door t ziekenhuis! @elea; dat is idd een goede instelling! *we zien wel, het loopt toch altijd anders dan je denkt* daar kan ik wat van leren! gaan ze nu kijken naar hoe je placenta ligt bij de gyn deze week? en wat een mooie foto van Eline zeg! echt een plaatje! @suekes; tankini is van prenatal, ook t merk prenatal zelf! heb je gwoon een effen zwarte badpak? foto!! @nancy; jeetje wat een verhaal!!! owww kan me zo goed voorstellen hoe je je voelde! goh, je treft t niet he? ik kan me ook voorstellen dat je hem niet mee wil hebben dinsdag, al is het wel een verdrietige reden. wat naar meis! knuff!! en prachtige ringen trouwens! @sam; vervelend van jildou. en hoop dat je rug wat beter wordt! en die foto van jildoe op de driewieler is gwoon te schattig!! @marj; jeetje wat naar van de vinger! hoop dat alles snel goed komt! en wat een rare vent die exhuisarts! @bubsie; ben benieuwd naar de foto's!! hier ook om de paar uur plassen! hoop dat je een betere nacht in gaat! hier; nou de baan als piercer in scheveningen heb ik binnen dat wist ik eigenlijk al, want 1 van de mede- eigenaars is een ex-collega van me van amsterdam en heb 7 jaar met hem samen gewerkt, en hij had me aanbevolen, maar nu is het even kijken of ik voor of na de bevalling ga beginnen.... spannend weer verder een beetje verdrietig... ik heb niet goed contact met mn vader, en hoor maar nix van hem, dus ik heb hem maar opgebeld, want ik wil toch weten waar ik sta, en hoe hij het dalijk voor zich ziet met zijn kleinzoon? hij zei dat hij nog wel contact wilt, maar dat alles van mijn kant moet komen vind ik erg jammer en doet pijn. ik heb de beste man nooit wat gedaan, hij is degene die mij en mn moeder in de steek heeft gelaten voor een andere vrouw, maar daar mag natuurlijk nooit wat over gezegd worden... sorry dames, zit een beetje hoog t lijkt gewoon alsof t hem allemaal niet interesseert. en misschien is dat ook wel zo, dat zal ik nooit weten
hee meiden, Gister had ik geen tijd om hier te komen, dus vandaag even bijgelezen. Nancy mooi je ringen, en mooi idee op een kaart. Bubsie lekker dat je laminaat ligt, ben heel benieuwd hoe het is geworden. Angel, ,wat een buik al zeg, wel heel mooi. Tatoos, ik heb er ook 2, een roosje op mijn bil, en een sterretje aan de voorkant. Sam wat een schatje zeg, en mooi je driewieler. Clair gefeliciteerd met je nieuwe baan, leuk zeg. Wel vervelend dat met je vader, dat voelt niet leuk. Hier gisteren hebben mijn man en moeder de babykamer behangen, moet nog 1 kant. Is echt mooi geworden. Verder had ik veel last van maagzuur gisteren, en pijn daar bij maag/middenrif. Moet as donderdag naar de bedrijfsarts, ben benieiwd. Straks naar de fysio en autorijles. xxxxx
Lekker fraai Marj.. Gelukkig valt het 'mee' maar wel vervelend, arme schat!! ben benieuwd Eline! Kan me voorstellen dat je er wat verdrietig van wordt, omtrent je vader Dikke knuffel!! Even over de naam van Jildou.. Je spreekt het dus uit met een ou!! Ik zie dat je Jildoe typt, niet erg, kan gewoon een foutje zijn maar ik weet inmiddels uit ervaring dat er veel mensen zijn die Jildoe zeggen ipv Jildou !! Hier had ik even een 'rekenfoutje' gemaakt, en ik ben erachter gekomen dat het ook geen drama is als ik er met 34 weken uit ga !! Gisteravond massage gehad, dacht dat het aardig goed was, maar nu ik weer meer op de been ben, is het nog lang niet over !! Nou ik zal de honden doen en dan Jildou naar haar pake brengen en ik even naar het werk !!
morgend! Marj:fijn dat het allemaal niet zo erg was.Dikke knuffel voor de kleine man i.i.g. Sam: ooh zo cute! het ziet er wel echt een deugenietje uit hoor Eline:ben benieuwd naar het resultaat! en vervelend he,dat maagzuur Claire: knuffel meid! wat een vervelende situatie met je vader! ik hoop dat hij aslnog bijdraait. Bubsie:ben ook benieuwd naar jouw kamertje hoor!
goedemorgen allemaal claire he wat goed zeg van je nieuwe baan gefeliciteerd meid..wat naar van je vader snap best dat je je er zo onder voeld ..maar kom op meid je hebt bijna je eigen kindje probeer je daar op te richten en op de mensen die om je geven (is niet makkelijk weet er alles van) en miss komt er dan een tijd dat je pa het zelf inziet en het dan beter kan gaan tussen jullie maar nu echt ff aan jezelf denken dikke knuf ...en miss voor jou idd wel een goede keuze zw joga! ..heb je verder wel een leuk weekend gehad?? nou ik kijk er echt na uit om weer te gaan bevallen en alles nog een keer mee te mogen maken ..vind het wel weer spannend alllemaal ..kan ik thuis blijven enz maar kijk er nu al na uit vond het echt ...buiten om het harde werk en de vervelende dingen (die je toch wel eens hebt) een hele mooie bezondere ervaring ....de jonges weten al dat ze een zusje krijgen ..eerst hadden ze zoiets van ohhhh neeee heee !! maar ze vinden het echt leuk ze zijn nu al trots hahah.... alleen de naam weet nog niemand ... eline ohh mooi zeg al behangen foto,sss??? wel minder van je maagzuur en middenrif .... succes met je rijles straks.. sam wat een schatje zo he op haar nieuwe driewieler bubs ben echt benieuwd hoor foto,ss??? all bedankt voor jullie reacties van mijn buik ..hij groeit idd aardig maar ja je doet er niks aan wou ook wel eens dat ie ff minder hard ging ..want de ergste groei moet nog komen hier vandaag aardig fit ondanks dat ik om 6uur al op was kon echt niet meer liggen pfff ... ga zo ff aan de slag en dan als het mee zit vanmiddag of vanavond de vloer leggen op de b kamer ohhhh kijk er zo na uit dat de vloer ligt want dan kan ik eindelijk gaan shoppen
Ik zal volgende week fotos maken als het helemaal klaar is. Sam, ik dacht idd ook altijd dat je het uitspreekt als jildoe haha. Zo net even afgewassen en gestofzuigd, het huis kan er weer tegenaan haha. Kan elke dag wel stofzuigen met die katten. xxx
@ Einneh: leuk dat je geslaagd bent voor de stoffen voor de wieg! Leuke klus hoor! Ga je m zelf bekleden of doet iemand anders dat voor je? En lekker hoor zon wandeling! @ Nancy: hihi, lekker hoor die nesteldrang. Hier begint het ook wel te komen, maar ja, kan zo weinig. Ben dus een beetje beperkt. Nou ja, dan moet ik manlief maar aan het werk zetten @ Sam: geen mini-laptop maar een MacBook. En wat een leuke foto van Jildou op haar driewieler. Heerlijk eigenwijs koppie ook met die staartjes! En geweldig he, die uitspraken... t Wordt nog veel leuker! Dus je gaat nu met 34 wkn met verlof? @ Marj: gelukkig dat het meeviel! Klinkt nog niet feestelijk, maar toch. Pff, en wat een vent die ex-huisarts. Heb er ook zo eentje gehad. De ene medische misser na de ander. Gelukkig nu een ander! @ Bubsie: leuk dat je zo tevreden bent over de babykamer! Ben benieuwd naar de fotos! En? Heb je beter geslapen? @ Claire: ik kan je dan zeker zwschapsyoga aanraden! Heb jeje al ingeschreven voor een cursus? Doen hoor! En niet te lang mee wachten Die van mij gaat over een paar weken al van start. En leuk dat je die baan hebt gekregen! Toch altijd weer egostrelend als je gevraagd wordt voor een baan, ja toch? Jammer alleen dat dat verhaal met je vader speelt. Ik kan me goed voorstellen dat je m wilt betrekken bij zn kleinzoon, maar je moet nu ook echt even goed aan jezelf (en de kleine man) denken. Dus als het teveel van je gaat vragen is het wellicht beter om even wat afstand te nemen. Normaal gesproken moet iets van 2 kanten komen. Als het van 1 kant komt is dat op zich niet erg, als het je maar niet teveel energie en kopzorgen kost. Dikke knuf meid! Enne.....zal niet verder vertellen dat je een naaldenheld op sokken bent @ Eline: leuk dat jullie ook al zover zijn met de babykamer! Succes met je rijles en de fysio straks. @ Angel: ik hoop dat jullie vandaag idd de vloer kunnen gaan leggen. Lekker shoppen! @ hier: erg veel last van mn buik. Die b.o. lijkt nog niet minder te worden. Verder ook wat gekleurde afscheiding gehad vannacht....Mn vader komt zo als versterking. Das wel super.
pooh zou dan toch ff bellen met je vk of heb je dat al gedaan??? want lijkt me toch niet echt goed blijvende buik pijn en verkleurde afscheiding? knuf
Haaha eline, goed gedacht dus HAHA.. JILDOU.. Niet meer vergeten he !! Pooh: zou idd ook ff met gyn bellen Pooh.. Ik denk wel dat ik dan met 34 weken ga ja, zal nog even uitrekenen maar dit ga ik niet nog heel lang volhouden straks !! Nou dames ik ga weg!!
@ claire, meid wat super dat je bent aangenomen. Wat een ontzettende rot situatie met je vader. Ik snap goed dat je daar even verdrietig van bent. @ Pooh, ik heb zaterdag en gister ook iets meer buikpijn gehad. Beetje ongesteldheidspijn. Had ook zaterdagavond wat rozeverlies nadat ik natuurlijk weer ontlasting had gehad. Meid bel voor de zekerheid anders even. Beter een keer te vaak bellen dan te weinig. Doe het rustig aan meid. @ Angel, ik zag wat mooie foto's van je buik en je tattoo's voorbij komen, mooi hoor. @ Aardbeien, hier ook zwaar verslaafd aan aardbeien. Kan me nu nog inhouden omdat je doosjes zo klein zijn en er eigenlijk maar een stuk of 10 aarbeien inzitten. Ik wacht op de grote dozen, hahah. @ All, gisteravond heerlijk gegeten daarna weer gelijk naar huis. Voelde mijn bekken alweer opspelen dus lekker thuis op de bank gekropen. Vannacht heerlijk geslapen. De kleine meid is lekker druk. Gisteravond voelde ik echt een voetje of handje door mijn buik heen komen, zo geweldig. Die dondersteen beweegt lekker tot dat papa een hand op mijn buik legt en dan stopt ze. Mijn mannetje zei gister, ik vind het eigenlijk wel slecht verdeeld. Jullie zijn 9 maanden altijd met z'n tweeën en ik moet altijd alleen werken enzo. Jij hebt haar 9 maanden nu gehad als ze er straks is dan laat ik haar 9 maanden niet meer los. Vond dat zo schattig. Nou ga lekker een douche pakken en dan op naar mijn werk. Van 10.30 - 13.30 uur. Lekker een paar uurtjes, dat moet vol te houden zijn. Tot straks.
Fijn dat het meeviel Marj, een hele opluchting. Maar wat een verhaal over die huisarts. Jeetje zeg! Ja wel last van hooikoorts Claire maar volgens mij heeft dat niets met de benauwdheid te maken. Heb vanochtend huisarts al gebeld voor de hooikoorts, ben benieuwd wat ik krijg. En benauwdheid is min of meer al weg, alleen met harde buiken krijg ik het nog benauwd. GEFELICITEERD met je nieuwe job, gaaf meis! He getsie Claire wat een verhaal over je vader. Kan mij voorstellen dat je er verdrietig van wordt en niet meer weet waar je staat. Wel makkelijk zeggen trouwens van hem dat hij nog wel contact wil, maar er vervolgens zelf geen effort in willen steken. Sterkte meis! Succes met rijles en fysio Eline! Super dat het behangen lukt en dat je er blij mee bent... Foto's als het klaar is? Lekker vooruitzicht Sam dat je er met 34 weken al uit kunt! Sterkte met je rug... Jeeh Angel, de vloer leggen vandaag! Ben benieuwd naar het resultaat... Jakkes Pooh dat de b.o. nog niet minder wordt. Zou toch wel een keer tijd worden... En gekleurde afscheiding, hmmmm goed in de gaten houden he meis! Ahhhh wat schattig Marsim van je mannetje! Wauw een handje of voetje gevoeld, bijzonder zeg... Werkze! Hier, werkweek is weer begonnen... Gelukkig vannacht heerlijk geslapen. Vanochtend huisarts even gebeld voor hooikoorts en manlief heeft even urine voor mij ingeleverd. Kan rond 11.30 uur bellen en dan hoop ik dat ik wat krijg voor mijn hooikoorts en dat het snel minder wordt. Voor de zekerheid ook maar even een check op b.o., had zaterdag beetje branderig gevoel met plassen...
Goedemorgen meiden! Ben gisteravond heel vroeg mijn bed ingedoken en moet zeggen dat het wel geholpen heeft, voel me echt veel beter! Hebben jullie ons uitzicht vanuit het appartement eigenlijk al gezien? Nee toch Hier even een plaatje voor de liefhebber
Goedemorgen allemaal, sorry, was gister zo ontzettend moet na ons tripje naar Maastricht dat ik zo goed als direct na thuiskomst het bed in ben gedoken..... Vanochtend weer vroeg op. Kids naar KDV gebracht en nu nog ff wachten tot ik om 11.10 bij de huisarts moet zijn. En daarna vanmiddag nog naar de fysio.. pffff.... Ben nu ff wat foto's aan het afdrukken om naar de peetoom van de keine te sturen en dan kan ik dat pakketje straks direct op de post doen.. hoef ik maar 2x te lopen ipv 3x.. hihihi.. hoe is het hier verder? Veel gekletst zie ik... zal zometeen alles eens op mijn gemak nalezen en dan her en der nog op reageren....
Nou meiden, ik heb een uur geleden maar gebeld. Het zit me niet lekker... Urine blijft heel donker, buikpijn wordt erger en die roze en bruine afscheiding vind ik echt helemaal niks. Weet wel dat het niks hoef te betekenen, maar toch. Ik wordt straks teruggebeld, maar vrees dat ik weer een ritje zh vandaag heb. Morgen zou ik zoiezo naar m'n eigen gyn moeten, dus wellicht dat ze me nog een dag laten wachten. We zullen zien. @ Marsim: wat een geweldige uitspraak van je man! En hij heeft wel gelijk. Wij kunnen al 9 maanden genieten (soms ff wat minder ) van onze kleine ukjes, en voor hem is ze er straks ineens. En wat een dondersteentje nu al! Werk ze en rustig aan meid. @ Elea: wow, wat een uitzicht!!!! Fijn dat het wat rustiger is. Maar ga je vandaag wel op zoek naar een gyn? (toch wel handig hoor, om die nu te hebben) @ Dithje: yeeehhhh, weer goed geslapen! Goed dat je ff gebeld hebt voor je hooikoorts en dat je je urine na laat kijken. Zekerheid voor alles @ Laetitia: succes bij de ha en de fysio vandaag.
elea ohhhhhhhhhh wat een mooiiiiiiiiii uitzicht zeg ...wel een klein beetje jaloers hoor ...fijn dat het vroeg na bed gaan je goed hebt gedaan dithje nou duim voor je dat je geen bo hebt ..en vervelend zeg hooikoorts hopen dat je wat kan krijgen ervoor...we hopen idd dat het vandaag lukt maar denk het wel hoor marsin wat lief van je mannetje zeg ...is idd voor de mannen wel vervelend ...onze meid reageerd hier wel op sam maar hij had het graag zelf eens ervaren hoe het is dat gevoel dat er iets groeit in je buik ..ah die mannen toch