Juli 2010 mama's deel 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Mar 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    pooh hoop echt dat je vandaag nog ff langs kunt komen . ... hoeft idd niks te zijn maar toch je weet maar nooit en 1x te vaak erheen is beter dan te weinig ...sterkte meid knuffie

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    Pooh:klinkt inderdaad niet zo goed,ben benieuwd wat ze zeggen...
    Elea:jaloers :D

3. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Pooh klinkt nie zo fijn!

ela: getsie wat een uitzicht:p

Rest knuff, ikke zeef:p

IK huis aan kant, eeeeh ff spammen met me buik vriendlief heeft m gister gemaakt!!

eeeeh wel btje dik ofnie?

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    mooie buik hoor mama chan en nee niet te dik gewoon mooi !!

5. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Elea: jeetje wat een uitzicht! 8)

Pooh:
    Sterkte met je buikpijn, en ik zou ook gewoon even bellen voor de zekerheid

Clair: Wat vervelend die situatie met je paps! Knuff

Ik heb net de VK gebeld, afspraak is verzet van woensdag naar volgende week maandag :)
    Gelijk gevraagd over mijn rusteloze benen, ik ga nu 's nachts proberen mijn benen hoger te leggen ivm de bloedsomloop. dus desnoods paar kussens eronder ofzo..

Einde van de middag ga ik naar mijn vader, en blijf ik tot woensdagavond.
    Morgen ochtend wordt hij geopereerd en dan ben ik iig bij hem om hem te helpen.
    Wel moet ik het huis zo netjes mogelijk achterlaten want woensdag middag krijgen we kijkers!! yess!!
    Hopelijk doet Vincent dinsdagavond ook nog het ƩƩn en ander.. ;)

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Hey meiden, bedankt voor jullie lieve reacties en knufjes. Zh belde net terug: vanmiddag om 15.00 uur wordt ik weer verwacht bij spoedarts.

@ Es: super dat jullie woensdag kijkers krijgen. Succes bij je vader. En over je benen hoger leggen: de kussens moet je dan onder je matras leggen he, niet direct onder je benen. (anders heb je een grotere kans op trombose...)

@ mamachan: nee hoor, helemaal niet te dik. gewoon mooi!

7. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    succes pooh, hopelijk is het niks!!

8. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Elea: wat een uitzicht!!!! (Veel mooier dan uitkijken op een stel bejaardenflats :p)

Pooh: wat fijn dat je vanmiddag nog bij de spoedarts terecht kunt. Hopelijk is er niet(s) (veel) aan de hand!

Mama Chan: mooie buik hoor. En helemaal niet dik voor dit termijn.

Es: Veel succes met alles de komende paar dagen (je restless leggs, je vader, poetsen en kijkers!!!!)

de rest: veel knuffies voor iedereen!! (jullie zullen allemaal een goede reden hebben om er een nodig te hebben)

hier: Net terug van de dokter. Joshua heeft waarschijnlijk gewoon last van hooikoorts of een van de andere gerelateerde allergieƫn waardoor hij allemaal droge plekken (lijkt een beetje op eczeem) op zijn huid heeft... we hebben nu een of ander middeltje gekregen waardoor de jeuk wat minder wordt en waardoor de plekken uiteindelijk mee moeten verdwijnen. Als het erger wordt of de plekken gaan open dan krijgt hij "echte" medicijnen maar voor zulke jonge kinderen doen ze dat liever niet. Als het steeds terug komt dan is het zeker weten een allergie en dan gaat hij op 4 of 6 jarige leeftijd een allergietest moeten doen. Dat is namelijk de minimale leeftijd voor een pollen-gerelateerde allergietest.... Maar zolang de zalf voor nu helpt vindt ik het prima...

Zelf heb ik ook een nieuwe zalf gekregen tegen de jeuk onder want ik kon vannacht echt niet goed slapen van de jeuk... Ook dit zou snel weer verholpen moeten zijn... Dus verder geen spannende dingen geweest :)

9. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ohhhh:$:$ Elea, zit met open mond achter mijn pc naar het fantastische uitzicht te kijken! *kwijl kwijl*

Succes bij de huisarts en fysio Laetitia!

Goed dat je gebeld hebt Pooh! En fijn dat je vanmiddag terecht kunt, duimen draaien voor je!

Jeeh Es!

Mooie buik hoor Mamma Chan!

Hier, net huisarts gebeld. Geen blaasontsteking:D! Voor de zekerheid hebben ze de urine nog wel op kweek gezet dus morgen nog even een keer bellen maar ik verwacht dat het goed is. Vanmiddag ligt er een neusspray klaar bij de apotheek, is het enige wat ik mag hebben. Nu maar hopen dat het gaat helpen;)...

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    es spannend hoor kijkers...en sterkte met je pa..
    pooh succes vanmiddag ben wel benieuwd dikke knuf ...

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    laet gelukkig niks raars bij de ha ...hopen dat de zalf een beetje helpt voor de kleine en voor natuurlijk tegen de jeuk ..
    dithje gelukkig geen b o ..en idd je mag nu niet veel innemen hopen dat dit je er een beetje doorheen slaat met al die pollen

hier alweer te veel gedaan merk ik .. nou en wat is veel alleen ff de boel opgeruimd (vaatwasser enz) 1 kant van de deur geschilderd en een wasje aangezet en nu alweer harde buik en hele auwi benen brrrr... maar goed hoord erbij nu maar ff niks en af laten zakken..

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje gelukkig geen blaasontsteking. Hopenlijk geeft de spray wat verlichting.

Laetitia, ik hoop dat het cremmetje werkt voor de jeuk.

Mamachan mooie buik hoor.

Pooh goed in de gaten houden hoor die afscheiding, vervelend.

es sterkte met je vader

net boodschappen gedaan, en 2 ham kaascroisantjes gekocht, hmmmmm
    xxxx

13. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Eline: smakelijk!!!! Heb zelf het geluk dat mijn zusje deze week hier is ipv mijn moeder. (Moeder is een weekje naar Rome) Ze is nu zo lief om voor mij wat lunch te maken... :D

Angel: herken het zelf ook wel.. sta 's ochtends op, loop de trap af, ga naar de wc en heb mijn 1e harde buik al te pakken..... Heb ze nu gemiddeld zo'n 6 tot 8x op een dag (ligt eraan of de kids thuis zijn en wat voor een dienst manlief heeft).... Heb net nog aan de dokter gevraagd of het kwaad kon en het enige wat zij zei was dat ik dan meer moest rusten.... (nog meer? ja, nog meer.)

Dithje: gelukkig geen blaasontsteking idd! Ben eens benieuwd of de spray helpt. In ieder geval veel beterschap!!

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    laet idd net alsof je nog meer kan rusten ...heb al verpicht een week rust gekregen van de vk maar goed je zal zo af en toe toch iets moeten doen want anders komt het nooit af
    eline ohhh lekker ..hier net m&m op hahah... ook brood maar niks lekkers erop er is genoeg hoor maar net niet wat ik wil natuurlijk :D

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    goeie middag

ik heb niks bijgelezen ivm de toets die ik vanochtend had en dus ook geheel heb verkloot (de rest van de leerling bijna ook allemaal ;) ) wat hadden ze nu gedaan maar 1uur de tijd gegeven voor een toets waar je zeker 2 uur voor nodig hebt en daarbij heb ik ook nog dyslectie dus kreeg het niet voor elkaar om alle tekst goed door te lezen binnen 1uur.

dylan is nog bij mijn ouders die blijft daar ook slapen nu vanmiddag. en ik ben bij de onderbuurman geweest en heb hem aangesproken op zijn stoorde geklus we hebben nu de afspraak gemaakt dat er tussen 13uur en 15.30uur niet meer word geklust zodat dylan kan slapen en ik ook kan rusten, ik hoop dat hij zich aan de gemaakte afspraak zal houden zo komt er ook weer wat meer rust hier in huis. ik heb overgins gezien wat hij nog allemaal goed doen tis nog erger dan bouwval gezocht (echt waar) en vies....hahaha ik zou der nog niet voor niks in willen wonen ;)

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    nancy je had het over de mandjes dat je er over twijfelde ??? anders zet je de mandjes helemaal boven op het schap en in de vakken leuke herinneringen wat je wauw!! schoot me zo ineens te binnen :D

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    kikkert wat goed van je dat je na de onderbuur bent geweest nu maar hopen dat het helpt .... wat balen van je toets zeg en wat raar dat ze julllie dan maar een uur geven om:x toch? fijn dat dylan nog ff bij je ouders is kan je zo zelf ook nog ff gaan liggen en bij tanken ..kan je denk ik wel ff gebruiken

18. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Rustig aan doen hoor Angel! Snap dat het niet altijd makkelijk is om rustig aan te doen, maar je lichaam heeft het blijkbaar wel nodig...

Bah Kikkert, wat s**t dat je de toets (waarschijnlijk) verknald hebt:(. Wanneer komt de uitslag en kan je het eventueel herkansen? Goed zeg dat je bij de onderbuurman bent geweest! Nu maar hopen dat hij zich aan de afspraken houdt...

19. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    he balen Kikkert!! :(

Ik heb net ff het huis aan kant gemaakt.. om 4 uur wordt ik opgehaald, en ga ik richting mijn geboortedorpje :) Vind het toch altijd leuk om daar weer te zijn, gek is dat.. Het is nog steeds een gevoel van ''thuis'' 8)

Vanmorgen in bed zo gelachen, de kat kwam even knuffelen bij me en ging bovenop mijn buik liggen, maar mevrouw daarbinnen was lekker druk en was me toch aan het schoppen en hard! schopt ze zo de kat van me buik :D hahaha was zo komisch!!

20. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    #2260 Es09, Mar 22, 2010
    Last edited: Mar 22, 2010
    Ik en petatje hebben een leuk idee!! Wie doet er mee??? :D:D

We gaan bevallingsdatums gokken van iedereen en de lengte en gewicht van de baby's!! (die mee doen)
    Degene die het goed hebben of er het dichts bij in de buurt zitten krijgen een kleinigheidje toegestuurd

Dus maak een lijstje met de datums en de lengte en gewicht van de baby's die je gokt van iedereen...
    die stuur je naar Petatje en wordt het op de site gezet, en dan gaan we het zien in Juni/Juli wie het goed gegokt hadden :):)
    Zijn er meedere die de bevallingsdatum goed hebben gaan we kijken naar lengte en gewicht wie er het dichtste bij zit! :)

Natuurlijk spreken we een max bedrag af.. gaat om een kleinigheidje natuurlijk!!

Je kan Petatje een pb sturen als je mee wilt doen!!

Share This Page