goed gezegd Es. Maar als jullie willen mee doen,pb dan mij maar ff. es heeft het al druk genoeg met de andere lijstjes! ik doe in ieder geval mee. Es ook. Bedrag:laten we zeggen 10 euro of is dat te veel?
Ik weet nog niet of ik meedoe dames !! Leuk idee, maar er zijn heeeeel wat dames... En daar heb ik het nu nog even te druk voor !! Verder alles wel bijgelezen, maar onthouden.hmmz... niet echt.. Kikkert balen van je toets.. Had je niet recht op meer tijd?? Dat hoort namelijk wel zo!!! Verder weet ik het niet meer.. Jil ligt op bed en ik lig ff op de bank!! Tot straks of vanavond
Hoi dames, ben weer terug van de fysio.... zit ik net lekker begint de kleine weer flink van zich te laten horen.... Denk dat ik zometeen ook maar ff podb (plat op de bank) ga.... ff kijken of ik met mijn zussie kan ruilen van pc (zij de pc - ik de laptop)... maar eerst nog even uitzoeken wat we vanavond gaan eten.... Kikkert: balen van de toets ja, maar je moet toch altijd extra tijd krijgen? Mijn jongste zusje heeft ook dyslectie en zij krijgt altijd 10 minuten ofzo extra voor een toets...... Anders moet je gaan reclameren bij de decaan... ze zijn verplicht om dyslectici extra tijd te geven hoor! Es & Petatje: idd een heel leuk idee maar ik moet nog even kijken hoe we voorlopig met het geld zitten.. manlief moet eind mei te horen krijgen of ze zijn contract willen verlengen (hij moet nu een OT krijgen) en zolang we dat nog niet zeker hebben EN hij nog geen uitzicht op een andere baan heeft, kan ik niet zomaar geld gaan uitgeven...
hee meiden, Nou mijn rijles ging weer beter godzijdank. Hij zei je haalt het wel. Ben wel opgelucht hoor hahaa. Kraamzorg stond net op mijn voicemail, denk voor intakegesprek, die doen ze ff na 20 weken. Hebben jullie al gesprek gehad met de kraamzorg? xxxxx
leuk ideee dames ...zal er straks ff verder op in gaan want nu ff geen tijd om te kletsen ...maar wel leuk doe wel mee
@sam&laetitia ja ik heb idd recht op meer tijd maar toen ik dat aangaf zeiden ze snel tsja dat weet ik niet moeten we maar eens na vragen en daarbij was het dus gedaan, nu had iedereen te weinig tijd gekregen de toets was gewoon te uitgebreid voor 1uurtje maar goed we maken er maar het beste van . maar mocht ik een onvoldoende krijgen wat ik wel denk dan ga ik er wel tegenin ivm tijds gebrek en dat ik geen extra tijd heb gekregen. normaal zeur ik er nooit om omdat ik die extra tijd nooit nodig heb gehad (binnen deze opleiding) maar als ik hem wel nodig heb heb ik er idd recht op. ik wacht het maar ff af zal wel goed komen (hoop ik) de buurman is trouwens muis stil over 1 min mag hij weer hihihi
Was vanmorgen al druk aan het reageren, maar moest opeens weg dus nu nog een poging: Pooh, ik duim voor je meid dat het niks is. Wel fijn dat je steeds zo snel terecht kunt hoor! Kikkert, idd als je dyslectisch bent krijg je normaal gesproken wat extra tijd voor geschreven examens. Angel, knuff. Jij ook rustig aan he. Ik weet dat het niet altijd makkelijk is met meer kids, maar je moet wel goed naar je lijf luisteren he!~ Claire, gaaf dat je de baan hebt in Scheveningen! Kom ik als ik in NL ben een keer langs. Moet na de geboorte van deze kleine mijn navel weer opnieuw laten prikken, mag jij dat doen Es, haha je kat schrok zich zeker een hoedje Die kleine speelt nu al met hem! Leatitia, fijn dat de ha en de fysio er weer op zitten voor vandaag gelukkig viel het mee dan! Petatje en Es, leuk idee hoor! Sturen jullie ook naar Qatar? Ik denk dat 10 euro wel veel is hoor. Denk dat 1 of 2 euro wel genoeg is toch? Zeker als er veel meedoen (en die kans is groter als je het bedrag laag houdt). Of we kunnen dezelfde 'wedstrijd' houden, maar dan zonder prijs? Gewoon voor de eer zeg maar Ben vanmiddag naar een speelmiddag geweest in het park. Het was superlekker weer en ik heb lekker gekletst met de andere mama's en de meiden hebben fijn gespeeld met de andere kindjes. Ze zijn nu wel total loss, dus liggen lekker te snurken. Lekker rustig Liefs Elea Liefs Elea
Eline: Wat fijn dat je rijles zo goed ging. Ik heb hier nog geen kraamzorg mogen ontvangen. Bij de zwangerschap van Thessa hebben we überhaupt geen intake van kraamzorg gehad, maar dat kwam ook omdat we vanuit België weer terug naar Nederland verhuisde, 2 maanden voor de bevalling. We hadden wel alles in NL (verloskundige etc) maar op een of andere manier kregen we het met de ziektekostenverzekering niet voor elkaar om de kraamzorg in Maastricht te regelen (hoewel we nog geen 5 minuten over de grens woonden...) Bij Joshua zijn ze met 27 of 28 weken pas op intake gekomen. Omdat we nu verhuisd zijn en bij een nieuw kraamcentrum ingeschreven staan moeten we ook weer een intake gaan krijgen. Volgens mij gaan we die in maand 7 krijgen.
Claire: euh...had helemaal over het hoofd gezien dat je een nieuwe baan hebt. Proficiat!!!!! Hier: net te horen gekregen dat manlief van zijn baas te horen heeft gekregen dat deze laatste manlief voor een OT-contract wil aandragen.. (moet nu allemaal aangedragen worden enzo omdat ze niet meer zomaar OT-contracten uitgeven)... dus is nu voor 90% zeker dat manlief OT-contract krijgt!!!! JOEPIE!!!!8) Zal vanavond wel een klein feestje voor hem organiseren. (= toch wat lekkers te snoepen en te drinken op tafel zetten... wij vasten namelijk nog in de tijd voor Pasen en dit jaar zouden we vasten op snoep, koekjes, hartige snacks, frisdrank en alcohol... dus vanavond zal manlief wel een glaasje wijn mogen en wordt er ook wat lekkers (chips ofzo) op tafel gezet)
Laetitia, wat houdt dat in ot contract? Ik begrijp dat het wel iets goeds moet zijn, omdat je blij bent. gefeliciteerd. xxxx
Hoi meiden! Claire, gefeliciteerd met je nieuwe baan, wat goed! Dikke knuff voor de situatie met je vader! Elea, wat een mooi uitzicht, jaloers! Hier is het weer gelukkig ook al wat beter dan een week of 2 geleden! Nancy, wat een gave kamer zeg! Echt supermooi! Es, kheb je 3d/4d echo's gezien, had ik hiervoor gemist denk ik.. Mooi hoor! Kamertje kon ik niet vinden, heb je zeker gewoon een keer gepost? Vraagje: wanneer beginnen jullie met het wassen van de kleertjes en het beddengoed enz? xxx
ot contract?? bedoel je onbepaalde tijd? zo ja, das nog eens goed nieuws!! gefeliciteerd! nou meiden heb vanmiddag ff een paar foto's gemaakt van de kamer nu. let niet op de gordijnen dat zijn niet de goede die moeten nog opgehangen worden zijn in bestelling. eerst dan de groene muur
Laetitia, gefeli voor jou en je man!!!! YAY! Es en Petatje, leuk idee maar ik raad liever mijn eigen bevallingsdag. Van andere meiden heb ik geen idee nl. Als iedereen nou zijn eigen bev. dag mag raden dan hoeft de inleg ook niet zo hoog te zijn... Idee? Wil me verder nergens mee bemoeien hoor hihi! Pooh veel beterschap en succes meid! Weet het hele verhaal niet, maar toch een hart onder de riem! Eline, OT is onbepaalde tijd contract. Fijn dat je rijles goed ging!!! Ik heb nog niks van Thebe gehoord behalve dat ik op borstvoedingscursus ga 7 en 14 april. Dat wil ik persé! Hier: Ik krijg soms het gevoel dat ik pas laat met de kamer aan de slag ga als ik jullie zo zie. Hellup! Haha. Wat is normaal? We zijn net klaar met verven en de meubels komen 2 april. Wanneer moet ik gaan wassen want dan heb ik het gevoel dat alles weer opnieuw gewassen moet worden tegen de tijd dat de baby komt haha. Ik weet het allemaal ff niet meer. Verder gaat alles goed ben alleen heel snel moe en uitgeput en moet alles in stapjes doen, hebben jullie dat ook? Verder zag ik mooie buikjes en tattoo´s voorbij komen, mooi hoor dames!!! Dikke kus Sue
Eline: een OT-contract is gewoon een contract voor onbepaalde tijd (oftewel: een vast contract). Dit houdt in dat manlief gewoon zeker is van zijn baan totdat hij zelf ontslag neem ofwel tot hij ontslagen wordt omdat hij bagger werk aflevert... (maar dan moeten er wel 2 officiële waarschuwingen aan vooraf zijn gegaan) Sueske: bij ons worden de babykleertjes nu al met en met gewassen. Maar dit is voornamelijk omdat we (sinds we de babykleertjes hebben opgeruimd) 2x verhuisd zijn en de dozen in de tussentijd een halfjaar op zolder hebben gelegen. De gewassen kleertjes liggen nu in korven klaar om in de kast gelegd te worden. Maar de echte "eerste kleertjes" voor de kleine worden pas op het laatste gewassen, zo rond 35 weken ofzo.... (zijn nu eerst nog 4 andere verhuisdozen vol met kinderkleren aan de beurt... en daartussen moet ook nog onze eigen was gedaan worden) *edit* Je bent niet de enige die zo laat is met de babykamer hoor. Wij zijn daar ook nog niet aan begonnen. Liever gezegd: de kamer die voor de baby bestemd is ligt nog helemaal vol met dozen die nog uitgepakt moet worden! Maar de eerste tijd komt de kleine toch bij ons op de kamer en daarna denk ik dat Joshua eerst nog een kamergenootje gaat krijgen. (Zeker als ik zie wat er hier in huis allemaal nog gedaan moet gaan worden.... pfffff.... wordt al moe als ik eraan denk.. hihi)