Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Pooh, balen dat je zo blijft donderen met die bo.... bah!
    Hier een rare moedervlek op mijn borst, die zat er al maar die was gewoon vlak zegmaar, nu is ie dikker geworden. Kan ik dat aan de vk laten zien maandag?

Ik heb vorige week in de zon een deur geverfd een half uurtje en een dik masker te pakken dus ik zou toch oppassen/pet opzetten/insmeren hoor...

xx

2. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Hey meiden

weer even een teken van leven
    Nog druk met het huisje, begint nu wel eindelijk vorm te krijgen
    Hoop er halverwege april in te kunnen.
    8 april komt de babykamer
    heb er nu al zin in :D

tot snel weer meiden!

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ow echt joh dat zwangerschapsmasker zo snel.
    ik hoorde mn schoonzus er ook al over, dus was net ook wel een beetje bang in de zon.
    zal snel ff smeersel kopen want morgen is het ook een heerlijke dag als het goed is.

ff wat anders.
    wanneer zetten jullie je box neer???
    ik krijg vrijdag mn kamer, maar ook mn box en kinderstoel enz.
    aan de ene kant denk ik ik zet die box gewoon neer, kan ik gelijk kijken hoe die hond erop reageerd en trainen dat hij van die knuffels af moet blijven.
    en aan de andere kant denk ik. is dat niet een beetje erg vroeg...
    hoe doen jullie dat?

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Elea dat is wel balen. Ik zou ook uitkijken met zw.masker hoor!!
    Kan je nu net zo goed krijgen!!

Moedervlekken: Na de zw. van Jildou heb ik ook meer moedervlekken gekregen, dat schijnt normaal te zijn...

Bubsie ja ik weet niet hoe groot je woont ;) !! Als hij niet 'in de weg' staat kan het altijd ;) ..Hier komt hij er gewoon weer in met 37 w ofzo :p

Luckyblue veel succes nog!!!

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Vervelend Bella dat het bouwdepot nog niet aan te spreken is. Kan mij voorstellen dat jullie eigen geld op raakt/is. Kan je niets regelen c.q. iemand bellen om er vaart achter te zetten?
    Drukkend gevoel boven je schaambot, geen idee eerlijk gezegd...

Getsie Kikkert, je zou toch denken dat de buurman de afspraak niet na 1 dag al vergeten is:(. Zou de wijkagent mailen hoor, waarom nog wachten?

Jippie Elea je ouders gezien via de webcam:)! Wel jammer dat het iets anders ging dan gepland, maar het resultaat is er...
    Shirtjes met spagettibandjes mogen daar niet Elea? Moeten de schouders bedekt zijn?

Nou ja zeg Pooh wat een hardnekkige bo:(. Hmpf, apart hoor...
    Super dat je bloeddruk goed is en dat jullie meisje goed op schema ligt! Jeeh:D, je moedervlek hoeft niet te worden weggehaald. Wat een super gyn heb jij dat ze meteen een plekje voor de regelt bij de dermatoloog.
    Volgens mij kan je ook nu al een zwangerschapsmasker krijgen...

Chips Sue, een masker te pakken:(... Hihi 3D eng... Hoezo dan?

Leuk om wat van je te horen LuckyBlue! Fijn dat het goed gaat. Succes met je huisje!

Bij ons staat de box al hoor Bubsie. Kwam gelijk met de meubels, kinderstoel, kinderwagen etc. Hadden eigenlijk weinig zin om de box naar zolder te slepen om het vervolgens een paar maanden later weer naar beneden te slepen...

Hier; druk gehad op het werk, veel gesprekken vandaag. Gelukkig morgen een afspraakloos dagje en dan weer bijwerken en zaken afronden... Verder eigenlijk weinig bijzonders te melden. Tot laters!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh wat vervelend meis!!! Dikke knuffel!

7. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Oh Pooh wat naar alweer een blaasontsteking! Hopelijk is dit de laatste keer dan, want daar wordt je wel tureluurs van zeg. En tot het laatst doe aan de meds is ook geen pretje. Gelukkig dat je moedervlek gewoon mag blijven 'vlekken' dan ;) Idd super z'huis/gyn zeg dat je gelijk naar de dermatoloog kon :$ Wat goed geregeld zeg!!!

Dithje, ja idd je schouders en knieën horen bedekt te zijn. Op het begin vond ik het heel warm, maar nu zou ik eigenlijk niet anders meer willen, het beschermt je nl gelijk erg goed tegen de zon! Er zijn er wel die gewoon topjes aantrekken hoor en op je eigen compound is het natuurlijk helemaal geen probleem, of op het strand. Maar naar het winkelcentrum bijv. is het beter om er wat bedekter bij te lopen. Maar ze zijn niet super streng hoor.

LuckyBlue, wat fijn dat je huisje er een beetje op begint te lijken :) En leuk al bijna je kamertje!!!

Sue, die vlek laten zien kan altijd toch. Zou het maar even doen. Fijn dat de paniek om het kamertje een beetje voorbij is. Komt wel goed allemaal joh! Ik kan soms wel voelen waar het ruggetje ligt als ik een harde buik heb. En vaak ook wel of de voetjes boven of beneden liggen. Maar het is meestal nog gokken hoor.

Bubsie, het is misschien wel een sta-in-de-weg hoor, die box. Hij is toch nog best groot. Maar als je genoeg ruimte hebt kan het natuurlijk best. Idd als je de hond wilt trainen kan het wellicht wel handig zijn om hem nu al te hebben staan.

Hier: Vanavond in het noodlehouse wezen eten. Mmmmmm het was heerijk... Daarna naar een dansvoorstelling geweest met de meiden die dat geweldig vonden (E line was erg onder de indruk :)) en de meiden daana snel naar bed gedaan.

Liefs Elea

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    net op het nieuws!
    een man in Charleroi heeft een paar jaar terug een serieuze premie gehad van de staat om zijn huis te verbouwen. Maar hij moest er dan 10 jaar blijven wonen. Nu gaat hij na 3 jaar verhuizen omdat hij al 5 keer gecarjacked en/of gehomejacked is.
    Zegt de rechter: ja,dan moet ge maar ni rond rijden met ne jaguar in zo'n verloederde buurt eh! dus nu moet hij die premie terug betalen! :x:x:$:$
    omg dat zou hetzelfde zijn als zeggen:ja meisje,had je maar meer kleding moeten aan doen he,dan was je nu niet verkracht geweest! :x:x

ja,apen zijn het!

en dan,een man is vandaag gestorven omdat er een vrouw op hem gevallen is. De vrouw had zelfmoord gepleegd door van de 12e verdieping te springen en die man heeft haar op zen hoofd gehad...wat een pech seg :(;)

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dat dacht ik al wel Elea... Dan is het wel zo netjes om je aan de 'regels' van het land te houden. Wat leuk dat jullie naar een dansvoorstelling zijn geweest met de meiden. Was het ballet of meer moderne dans?

Jeetje wat een nieuws Petatje, sommige mensen:x:(.

Hier; lekker op de bank. Vanmiddag niet gelukt omdat ik nog e.e.a. moest regelen aan administratie thuis. Nu dus lekker relaxen...
    'T is hier op het forum wel rustig vanavond...

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hoi meiden

Kom even spammen hier, wat een genot die 3D echo, heb genoten!! :D:D Lijkt echt op zijn/haar vader, geweldig! Zagen een dikke onderlip :( en een hanenkammetje, geweldig! hihi
    Maar helaas doet onze scanner het niet dus daarom even foto van een foto, maar morgen komen er duidelijkere hoor :p
    Kindje ligt heerlijk te genieten, zo mooi! :D

Bekijk bijlage 60881

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    pfff, zo meiden. Jullie kunnen er wat van. Maar...ik heb me door alle pagina's heen geworsteld en hier de reacties:

@ Dithje: dat idee had ik zelf ook al, dat het heftiger is dan vorig jaar. Ik hoop dat de meds die je gekregen hebt helpen! Duim voor je!
    En vannacht weer lekker geslapen las ik. Heerlijk voor je!
    En thanx voor de info over het zwschapsmasker. Ik ga dan toch maar oppassen!

@ Claire: En? Al iets wijzer kunnen worden over de zwschapsyoga? En groot gelijk over je vader. Ff aan jezelf denken meis!
    Die buikpijn is idd niet fijn. Gyn was vandaag ook heel duidelijk. Hij vroeg of ik nog werkte en ik vertelde hem dat de bedrarts vorige week me verboden heeft nog te gaan werken. Was hij het helemaal mee eens en ik moet het nog rustiger aan gaan doen. Geen idee hoe, maar dat zien we wel weer...
    O, en over de bikinilijn....ik heb het mesje maar even ingeruild voor de ladyshave. Leek me wat veiliger ;) Verder doe ik dat dan een beetje “op gevoel” en als het echt te gek wordt laat ik manlief de boel bijwerken. Ach, de schat is verlieverlee ook alle gene voorbij ;)
    Hihi, en jij bent wel een nachtbraker he? Hoe was het bij je schoonmoeder? Hoe vond ze haar kadootje? Wat een geweldig kado van ze zeg!

@ Sam: super zeg, die minilaptop! Heb je ‘m al binnen?
    Balen dat je zo rot geslapen hebt. Die dromen zullen wel in de lucht gehangen hebben, want ik had vannacht ook een bizarre droom. Daarentegen wel lekker dat Jildou eindelijk wat meer opknapt en daarmee ook lekkerder en langer slaapt. Daar wordt mama blij van!
    Hihi, Sebas slaapt als hij slaapt ook rustig 2 tot 2,5 uur. Soms zelfs langer.... Blijkbaar heeft Jildou het minder nodig? Sebas is ook echt niet gezellig als hij te weinig slaap krijgt.

@ Es: gefeliciteerd met je 25 wkn. Hoe is je vaders operatie gegaan?

@ Laetitia: pff, wat een nacht. Hopelijk kun je vandaag een beetje bijkomen.

@ Marsim: ik kan me voorstellen dat je zo geschrokken bent! Rustig aan he, meis!
    Hier ook nog steeds af en toe roze en bruin verlies, gelukkig geen stolsels, maar het jaagt de schrik er wel flink in hoor. De volgende knip- en scheerbeurt doet je mannetje voor je? ;)

@ Petatje: wat een dag voor je! Klinkt als een dag om lekker met je hoofd onder de dekens te kruipen! Hopelijk valt het uiteindelijk toch allemaal mee met de cv. Dikke knuf voor jou meis!
    @ Kikkert: leuk dat jullie de pretecho gehad hebben. En fijn dat jullie volgende week nog een keer mogen komen. Wat een klein eigenwijsje zeg ;)
    Balen dat de buurman zich niet aan de afspraak houdt. Ik hoop dat je mailtje naar de wijkagent niet nodig is en dat hij eerder gewoon stopt met klussen.

@ Nancy: balen dat je het zo druk hebt op het werk! Rustig aan he, met je ribje. Klinkt idd als een harde buik. Deed ie ook pijn, of dat niet? Want bij pijn moet je het rustiger aan doen he!

@ Suzanne: beterschap!

@ Bella: wat een gek verhaal dat jullie nog niet bij je bouwdepot kunnen. Voor de hypotheek zijn jullie toch al bij de notaris geweest? (gaat meestal gelijk met de passering van de woning) Wanneer was dat ook al weer? Dan zou het bouwdepot in principe beschikbaar moeten zijn. (ik werk bij een bank, vandaar...)

@ Elea: goed geshopt! En fijn dat het nog gelukt is om te webcammen met je ouders! En leuk dat jullie zo’n gezellige avond hebben gehad.

@ Suekes: bij mij zit ie ook op m’n borst! Je kunt het gewoon aan de vk laten zien, of aan de huisarts. Mijn huisarts wilde ‘m dus zelf weghalen, maar ik vind het meer een plekje voor het ziekenhuis hoor. Daar zijn ze er toch net ff wat handiger in ;)
    De dermatoloog vertelde mij vandaag overigens ook dat in een zwangerschap alles meer “groeit en bloeit”, dus ook je moedervlekken. Zo op het eerste gezicht zag deze er dus niet goed uit, maar met een speciale lamp kunnen ze daar dus ook “in” de moedervlek kijken. En toen kon ze me vertellen dat ie er prima uit zag. Hopelijk valt het bij jou net zo mee.

@ Bubsie: bedoelde je dat zwschapsmasker voor mij? Ik heb het namelijk (nog) niet hoor! En de box komt hier pas met een week of 36 weer de kamer in. Kinderstoel zou ik echt nog niet neerzetten. Die heb je pas met een maand of 7 a 8 nodig....

Zo.....:D

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    O, nog ff een nieuwtje:

Vanmiddag is m'n vriendin bevallen van een gezonde dochter. En ze heet Fleur! Deze naam stond niet op ons lijstje, dus de zorg van dezelfde naam is achter de rug;)

Het grappige was dat ik achteraf op het moment van de geboorte haar precies een sms-je had gestuurd om te vragen hoe het met haar ging... Hoe bedoel je telepathie? Met de geboorte van haar oudste belde ik al tijdens de bevalling, dus ik durfde amper meer te bellen de laatste tijd ;)

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh: Gefeliciteerd :D Leuk :D :D !! Neej heb hem nog niet binnen en waarschijnlijk morgen ook nog niet.. Status staat nog niet op verzonden :( Baal er wel wat van, anders had ik hem donderdag meteen kunnen gebruiken, nou ja, het is niet anders :p !! Houd maar op met jullie jaloersmakende verhalen... HIhi... :D :D

Nancy mooi hoor :D :D !! Lekker nagenieten meis!

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ pooh, weet ff niet meer wie zei dat ze na een paar uurtjes verven een masker had. maar das wel erg snel.

en wat de kinderstoel betreft die zet ik nog niet neer nee. we hebben wel een bloomstoel dus kan je baby ook in leggen maar voorlopig gebruiken we dan toch nog niet dus die gaat nog ff naar zolder.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie die zijn gaaf, maar wij vonden m te duur! Die van ons kan ook kantelen en kunnen ze er ook eerder in.. Maar mijn streven is toch eerst 5/ 6 maanden geen bijvoeding dus dan heb ik m niet nodig :p !!

17. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Sam: jammer. Nou ja, dan heb je van het weekend wat leuks om mee te spelen ;) Hihi, nee, zal ophouden. Hier is het af en aan hoor, wat slapen betreft. Op KDV vandaag weer geen oog dichtgedaan, dus meneer was echt niet te genieten toen hij thuis kwam.. Nu ligt hij in bed ook nog te kreunen in z'n slaap.

@ bubsie: goed dat je het zegt. Die kinderstoel kun je idd beter nog ff op zolder kwijt.

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Meiden, ik ga uitloggen. Erg veel last van m'n buik, dus ik ga m'n bedje opzoeken.

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wauw:D Nancy! Ontzettend cute! Trotse mama en papa jullie, geniet er nog lekker van saampjes vanavond...

Gefeliciteerd Pooh! Wat leuk voor je vriendin en wat je zegt, telepathie... Raar kan dat soms zijn he hoe je dingen aanvoelt?

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Gaaf Nancy!! :D

Pooh, de operatie van me vader is goed gegaan, hij heeft alleen nu erg veel last, kan en mag eigenlijk niks doen.
    We houden elkaar beetje gezeldschap, filmpjes kijken enz :D samen lekker klagen! haha heerlijk!:p

Ik ben wel verrot van vandaag, dus ga zo lekker slapen

welterusten!!

Deel Deze Pagina